20-11--2016--------11-ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ-------Επωδός Τώρα ψάλλω Είσαι βασιλιάς γεμάτος δόξα Στο θρόνο σου μπροστά γονατίζω Σου δίνω την καρδιά μου σ’ αγαπώ.



20-11--2016-
1/. ΚΥΡΙΕ ΕΙΣΑΙ ΤΟ Α΄ ΚΑΙ ΤΟ Ω΄
```````````````````````````````````````````
Κύριε είσαι το Α΄ και το Ω΄
Κυβερνάς όλη τη γη.
Το φως σου λάμπει μέσα στο σκοτάδι
Μαζί σου είμαι νικητής.
...............

Επωδός 
Τώρα ψάλλω
Είσαι βασιλιάς γεμάτος δόξα
Στο θρόνο σου μπροστά γονατίζω 
Σου δίνω την καρδιά μου σ’ αγαπώ.
..............
Κύριε είσαι τώρα ανάμεσα μας
Το Πνεύμα Σου μας οδηγεί.
Αυτός μας δίνει δύναμη και χάρη
Στο δρόμο που άνοιξες Εσύ.

ΜΑΤΘΑΙΟΣ 5: 
38 Ακούσατε ότι ειπώθηκε: «Μάτι αντί για μάτι, και δόντι αντί για δόντι».
39 Εγώ, όμως, σας λέω, μη αντισταθείτε στον πονηρό· αλλά, όποιος σε ραπίσει στο δεξί σου σαγόνι, στρέψε σ' αυτόν και το άλλο·
40 και σ' αυτόν που θέλει να κριθεί μαζί σου, και να πάρει το επανωφόρι σου, άφησέ του και το ιμάτιο·
41 και αν κάποιος σε αγγαρέψει ένα μίλι, πήγαινε μαζί του δύο.
42 Σ' αυτόν που ζητάει από σένα, δίνε· και σ' αυτόν που θέλει να δανειστεί από σένα, μη τον αποστραφείς.
Η ΑΚΑΚΙΑ ΜΟΥ


……………………..