21--11--2016-----24--ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΚΑΤΟ ΕΚΤΟ


 ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΔΕΚΑΤΟ ΕΚΤΟ

Η ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΤΗΣ ΧΑΡΙΤΟΣ—Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ—Ο ΠΙΣΤΟΣ

  «Διότι εφανερώθει η χάρις του Θεού η σωτήριος εις πάντας τους ανθρώπους διδάσκουσα ημάς να αρνηθώμεν την ασέβειαν και τα κοσμικάς επιθυμίας και να ζήσωμεν προσμένοντες σωφρόνως και δικαίως και ευσεβώς εν τω παρόντι καιρώ προσμένοντες την μακαρίαν ελπίδα και επιφάνειαν της δόξης του Μεγάλου Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού.

»(Τίτος β:11—13).
Η οικονομία της Χάριτος είναι η παρούσα οικονομία εις την οποίαν ζούμε. Εκτείνεται από του σταυρού του Γολγοθά μέχρι της δευτέρας ελεύσεως  του Χριστού. Η Χάρις του θεού περιγράφεται από τον Παύλο ως «χρηστότης και φιλανθρωπία του Σωτήρος ημών Θεού» (Τίτος γ:4) και ως αγαθότης προς ημάς εν χριστώ Ιησού»
(Εφεσίους β:7).
   Ο Θεός έσωσεν ημάς ουχί εξ έργων δικαιοσύνης τα οποία επράξαμεν ημείς αλλά κατά το έλεος Αυτού.»Διότι κατά χάριν είσθε σεσωσμένοι δια της πίστεως και τούτο δεν είναι από σας Θεού το δώρον» (Εφεσίους β:8)). Η Χάρις του Θεού είναι η ευμένεια της οποίας δεν είμαστε άξιοι και η οποία παρασχέθηκε δωρεάν σε μας τους ανάξιους αμαρτωλούς.  «Ίνα δικαιωθέντες  δια της χάριτος εκείνου γίνωμεν κληρονόμοι κατά την ελπίδα της αιωνίου ζωής» (Τίτος γ:7).

  Ο καθηγητής Σκόφιλδ λέγει ότι η χάρις του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού σώζει δικαιώνει συγχωρεί λυτρώνει προσφέρει κληρονομιά αποκαθιστά εξασφαλίζει θρόνο προς τον οποίον ερχόμαστε με παρρησίας δια να λάβουμε έλεος και βοήθεια μας διδάσκει πώς να ζούμε και μας δίδει ευλογημένη ελπίδα. «Ας πλησιάζωμεν λοιπόν μετά παρρησίας δια να λαμβάνομεν έλεος και να εύρωμεν βοήθειαν εν καιρώ χρείας».
(Εβραίους δ:16).
  Ο Χριστός λέγει «αρκεί εις σοι η χάρις μου»
  Η Οικονομία της χάριτος είναι θαυμαστή διότι είναι η οικονομία του Ευαγγελίου της Χάριτος του Θεού. Ας  συγκρίνουμε την οικονομία του Νόμου την οποία διαδέχθηκε.
  Η οικονομία του Νόμου είναι Ιουδαϊκή ενώ η οικονομία της Χάριτος είναι οικονομία του Ευαγγελίου και της Εκκλησίας. Ο Ιουδαϊκός Νόμος δεν συγχέεται με την Χάρι διότι ο νόμος περιλαμβάνει τις απαγορεύσεις του Θεού ενώ η Χάρις εκθέτει τις προσφορές του Θεού. 

Ο Νόμος κλείνει ενώ η Χάρις ανοίγει. Ο Νόμος κατακρίνει και τον καλύτερο άνθρωπο ενώ η Χάρις δικαιώνει και τον χειρότερο. Ο Νόμος επιφέρει κατάρα και θάνατο ενώ η Χάρις συγχωρεί λυτρώνει και ζωοποιεί. Ο Νόμος  χαρακτηρίζεται από το πνεύμα του μίσους αλλ’ η Χάρις εμπνέει αγάπη ειρήνη και αίνον.
  Ο Νόμος και η Χάρις υπήρχαν αφ’ ότου πλάσθηκε ο Αδάμ αλλά κατά την διάρκεια της οικονομίας του Νόμου ο οποίος δόθηκε υπό του Μωϋσέως ο Νόμος ήταν επικρατέστερος. Τώρα όμως κατά την διάρκεια της οικονομίας της χάριτος επικρατεί η χάρις και η αλήθεια που ήλθαν δια Ιησού Χριστού 
(Λουκάς κγ:43+ Ρωμαίους ε:15 +Α΄ Κορινθίους ς:9—11).
  Ο Ιησούς Χριστός ήλθε ερχομένης της οικονομίας της χάριτος να πληρώσει (εκπληρώσει)τον νόμο του Θεού. Ο Ψαλμωδός ομιλεί περί του Νόμου του Θεού λέγοντας «Αλ’ εν τω νόμω του Κυρίου είναι το θέλημα Αυτού και εν τω
Νόμω αυτού μελετά ημέραν και νύκτα»  (Ψαλμός α:2).

 Ο Νόμος εδόθη εις την περίοδο της ανθρώπινης κυβερνήσεως εξ’ αιτίας των παραβάσεων. Ο θεός έδωκε τον Νόμο εις τον Μωϋσή δια να φέρει τον ένοχο άνθρωπο εις συναίσθηση της αμαρτίας του. «Όσοι είναι εξ έργου Νόμου υπό κατάραν είναι» (Γαλάτας γ:10) «διότι εξ’ έργων Νόμου δεν θέλει δικαιωθή ουδεμία σαρξ ενώπιον αυτού δια του Νόμου γίνεται η γνώρισις της αμαρτίας»  
(Ρωμαίους γ:20). «Η δύναμις της αμαρτίας είναι ο νόμος» 
Α΄ Κορινθίους ιε:56)
Ο άνθρωπος δεν δικαιούται(δικαιώνεται) εξ’ έργων Νόμου αλλά δια της πίστεως εις τον Ιησούν Χριστό (Γαλάτας γ:26) Ο Νόμος δεν είναι εκ πίστεως(Γαλάτας γ:12). «Πριν δε έλθει η πίστις εφρουρούμεθα υπό τον Νόμον…Ώστε ο νόμος έγινε παιδαγωγός ημών εις τον Χριστόν δια να δικαιωθώμεν εκ πίστεως αφού όμως ήλθεν η πίστις δεν είμεθα πλέον υπό παιδαγωγόν».
(Γαλάτας γ:23—25).    

  «Περιπατείται κατά το Πνεύμα και δεν θέλετε εκπληροί την 
Επιθυμίαν της σαρκός» (Γαλάτας ε:16)  ο Παύλος λέγει προς τους πιστούς «Η αμαρτία δεν θέλει σας κυριεύσει επειδή δεν είσθε υπό νόμον αλλ’ υπό χάριν» (Ρωμαίους α:14).
  Η οικονομία της χάριτος είναι θαυμαστή διότι είναι οικονομία της Εκκλησίας του Ιησού Χριστού. Η Εκκλησία είναι το ζων σώμα του Ιησού Χριστού ο οργανισμός εις τον οποίο ο Χριστός είπε: «Θέλω οικοδομήσει την Εκκλησία μου». Το να είναι κανείς μέλος της μεγάλης αυτής οικογενείας των πιστών οι οποίοι λυτρώθηκαν με το πολύτιμο αίμα του Χριστού αποτελεί μία ανεκτίμητη πείρα.
   Η Χριστιανική εκκλησία περιλαμβάνει προσκεκλημένους ανθρώπους εκ των έξω αδιάφορο εάν προέρχονται εξ’ Ιουδαίων ή εξ’ Εθνικών.

  Διαρκούσης της Οικονομίας της εκκλησίας τόσο οι Ιουδαίοι που σώζονται δια του Χριστού όσο και οι Εθνικοί έχουν την δυνατότητα να μετέχουν εξ’ ίσου των υποσχέσεων του Θεού προς την Εκκλησία. Ο Θεός προσκαλεί κατά θαυμαστό τρόπο τον λαό Του εκ μέσου όλων των εθνών και της γης. Οι προσκεκλημένοι τούτοι πρέπει να αναγεννηθούν και να βαπτισθούν δια του Αγίου Πνεύματος. Αυτό είναι το μυστήριο της εκκλησίας.
  Η οικονομία της Χάριτος είναι επίσης θαυμαστή διότι είναι οικονομία του Αγίου Πνεύματος. Κάθε σεσωσμένος λαμβάνει το Άγιο Πνεύμα.
  Κάθε άνθρωπος που γεννάται εις τον κόσμο είναι εκ φύσεως τέκνον οργής και νεκρός εν τη αμαρτία και ελευθερώνεται εκ της καταστάσεως αυτής δια της αναγεννήσεως. Η αναγέννηση καταργεί τον Πνευματικό θάνατο που κληρονομήσαμε από τον Αδάμ και αποτελεί την αρχή της πνευματικής ζωής του πιστού στο Χριστό. 

Ο Θεός δίδει το Άγιο Πνεύμα εις τους δικούς του την στιγμή που πιστεύουν εις την ανάσταση Αυτού εκ των νεκρών δια την δικαίωση τους.
  Η οικονομία της χάριτος είναι θαυμαστή ακόμη διότι είναι κατ’ εξοχήν οικονομία του ευαγγελισμού. Ο αντικειμενικός σκοπός της σωτηρίας ψυχών. Το να συμμετέχει κανείς σε ένα κύκλο πιστών εκ της Εκκλησίας του Ιησού Χριστού οι οποίοι έχουν ως αντικείμενο τον ευαγγελισμό ψυχών τούτο αποτελεί μία μεγάλη ευλογία.
  Μέσα εις το σχέδιο του Θεού περί Σωτηρίας κατά την οικονομία αυτήν της χάριτος είναι πρόσκλησης εκ του κόσμου των ανθρώπων εκείνων οι οποίοι θα αποτελέσουν την Εκκλησία του Χριστού κατά της οποία πύλαι άδου δεν μπορούν να κατισχύσουν =(νικήσουν να ή να έχουν την τελική νίκη—αι Πύλαι άδου).

   Οι προσκεκλημένοι αυτοί αποτελούν ένα σώμα την Εκκλησία έχουν ένα Πνεύμα το Άγιο Πνεύμα και οικοδομούνται επί ενός θεμελίου του Ιησού Χριστού του Κυρίου μας.
  Η κοσμική Εκκλησία της σήμερον αδυνατεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες της ανθρώπινης ψυχής διότι δεν θέλησε να αναγνωρίσει το μυστικό της σοφίας και δυνάμεως του Αγίου Πνεύματος κατά την παρούσα οικονομία Αυτού.
  Η Εκκλησία μένει άνευ ελπίδος εάν δεν διοικείται από το Άγιο Πνεύμα.
  Μέσα εις την κοσμική Εκκλησία μπορούν να υπάρχουν άνθρωποι με δράσι και ενθουσιασμό όπως το να βοηθήσουν την ανθρωπότητα αλλά το έργο τους στερείτε πνευματικών αποτελεσμάτων.
  Ο σαρκικός νους δεν αντιλαμβάνεται τα πράγματα του Θεού διότι δεν έχει επαφή με το Άγιο Πνεύμα. Το Πνεύμα είναι εκείνο που ζωοποιεί. Η λαμπάς του σαρκικού ανθρώπου δεν έχει έλαιο το οποίο σημαίνει το Άγιο Πνεύμα. Αυτοί οι άνθρωποι μη έχοντας έλαιο εις τις λαμπάδες τους δεν θα είναι έτοιμοι όταν έλθει ο ΝΥΜΦΙΟΣ. 





……………