22--11--2016----ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 6ον-------- ΙΔΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΠΙ ΝΕΦΕΛΑΙΣ (υπό αιδεσιμότ.Χαράλαμπου Μποσταντζόγλου) «Μακάριος ο αναγιγνώσκων και οι ακούοντες τους λόγους της προφητείας και φυλάττοντες τα γεγραμμένα εν αυτή διότι ο καιρός είναι πλησίον». (Αποκάλυψης 1: 3). 3 Μακάριος ο αναγινώσκων και οι ακούοντες τους λόγους της προφητείας και φυλάττοντες τα γεγραμμένα εν αυτή· διότι ο καιρός είναι πλησίον.




ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 6ον

Περί Εκκλησίας

Πολλά θέματα της Αγίας Γραφήςκυκλοφορούν με λανθασμένη ερμηνεία μεταξύ αυτών είναι και η διδασκαλία περί Εκκλησίας. Όπως για όλα τα θέματα έτσι και για την εκκλησία υπάρχει μέσα στον Λόγο του Θεού μια θεμελιώδης και αλάνθαστος διδασκαλία. Η διδασκαλία αυτή της Εκκλησίας είναι η πλέον θεμελιώδης και ριζική διδασκαλία της Αγίας Γραφής. Όταν δεν έχουμε ορθή γνώση περί του θέματος αυτού όσον αφορά την Εκκλησία τούτο σημαίνει ότι σε πολλά θέματα της Γραφής της Γραφής πλανώνται. Όπως πχ οι Σαββατισταί ευρίσκονται σε πλάνη λόγω του ότι δεν έχουν ορθή γνώσι περί Εκκλησίας πχ, καθώς διαβάζουν στην Παλαιά Διαθήκη περί Ισραήλ αυτά προσπαθούν να εφαρμόσουν κατά γράμμα στην Εκκλησία. Υπάρχουν όμως και πολλοί θεολόγοι και μελετηταί της βίβλου που δεν έχουν εννοήσει το θέμα αυτό περί Εκκλησίας και έχουν λανθασμένη ιδέα περί αυτής. 

Ενώ ο Λόγος του Θεού μας ομιλάει πολύ καθαρά για τρεις τάξεις ανθρώπων: τους Ιουδαίους τους Εθνικούς και την Εκκλησία όταν αυτό το αντιληφθούμε και μπορούμε χωρίς καμιά δυσκολία να ξεχωρίζουμε τις τρεις αυτές κατηγορίες τότε δεν θα έχουμε πλανημένες ιδέες περί Εκκλησίας.(Α΄ Κορινθίους ι:32)
Κάθε μία από τις κατηγορίες αυτές έχει ξεχωριστό ξεκίνημα. Οι Ιουδαίοι πχ άρχισαν από τον Αβραάμ. Γένεσης ιβ: και Μαλαχίας η δε εκκλησία άρχισε κατά την ημέρα της Πεντηκοστής Πράξεις β:47 οι δε υπόλοιποι αποτελούν τα Έθνη. Βέβαια αυτά τα θέματα περί εκκλησίας είναι πολύ βαριά και αναγνωρίζω την αδυναμία μου καθώς και την ανεπάρκεια γνώσεως πλην όμως εκείνο που διδάσκομαι  μέσα από τον Λόγο του Θεού αυτό θα προσπαθήσω με την χάρι του Θεού να αναπτύξω.
Η γραμμή υπ’ αριθμόν 3(τρία) του χάρτου δείχνει την περίοδο της Εκκλησίας.


1/  Η ΑΡΧΗ  ΤΗΣ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

Α/ Η  Εκκλησία άρχισε την ημέρα της Πεντηκοστής προ δε αυτής εκκλησία δεν υφίστατο.(υπήρχε) Ματθαίος ις:18. Εδώ πρέπει να προσέξουμε τον μέλλοντα χρόνο «θα οικοδομήσω» δεν είπε ο Κύριος οικοδόμησα ή οικοδομώ αλλά θα οικοδομήσω αναφέρεται δηλαδή σε μια πράξη μελλοντική πράγμα που σημαίνει ότι ούτε προ Χριστού αλλά ούτε και κατά την χρονική περίοδο της ενσαρκώσεως του Κυρίου υπήρχε Εκκλησία. (Εφεσίουςγ:1-9) και ιδιαίτερα τα εδάφια 5-6 και 9-τα οποία μας ομιλούν καθαρά ότι το μυστήριο της Εκκλησίας δεν αποκαλύφθηκε προηγουμένως σε κανένα(ουδένα).Το μυστήριο λοιπόν τούτο εις το να πιστέψουν τα Έθνη και να γίνουν σύσσωμα και συμμέτοχα και συγκληρονόμοι με τον Χριστό είναι η εκκλησία (εφεσίους α:22-23και δ:15-16 όπως και ρωμαίους η:17).

Ο Λόγος του θεού λέγει ότι η εκκλησία είναι μέγα μυστήριο. (Εφεσίους ε:32) γι’ αυτό διαβάσαμε προηγουμένως (Εφεσίους γ:6)  ότι το μυστήριο δεν αποκαλύφθηκε στις προηγούμενες γενεές. Αυτό το μυστήριο βλέπουμε τώρα πολύ καθαρά στο Εφεσίους ε:32 ότι είναι η εκκλησία. Ο δε απόστολος Παύλος μας λέγει ότι είχε ειδική αποστολή από τον Θεό να αποκαλύψει το μυστήριο της εκκλησίας. Ο δε Απόστολος Παύλος μας λέγει ότι είχε ειδική αποστολή από το Θεό να αποκαλύψει το μυστήριο της Εκκλησίας προς τους ανθρώπους Εφεσίους γ:2. επομένως στην Παλαιά Διαθήκη δεν είναι δυνατόν να βρούμε καμιά προφητεία περί Εκκλησίας.

 Ούτω (αυτή) η  αρχή της εκκλησίας είναι η ημέρα της Πεντηκοστής. Πράξεις β: 47 και εδώ με το κήρυγμα του Πέτρου βλέπουμε να επαληθεύονται τα λόγια του Κυρίου που είπε στον Πέτρο ότι επί τούτης (ταύτης) της Πέτρας θέλω οικοδομήση την Εκκλησία μου.





«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»