17--11--2016------07 ΙΔΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΠΙ ΝΕΦΕΛΑΙΣ (υπό αιδεσιμότ.Χαράλαμπου Μποσταντζόγλου) «Μακάριος ο αναγιγνώσκων και οι ακούοντες τους λόγους της προφητείας και φυλάττοντες τα γεγραμμένα εν αυτή διότι ο καιρός είναι πλησίον». (Αποκάλυψης 1: 3).


07

ΙΔΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΠΙ ΝΕΦΕΛΑΙΣ
 (υπό αιδεσιμότ.Χαράλαμπου Μποσταντζόγλου)

«Μακάριος ο αναγιγνώσκων και οι 
ακούοντες τους λόγους της προφητείας και 
φυλάττοντες τα γεγραμμένα εν αυτή διότι
ο καιρός είναι πλησίον».
(Αποκάλυψης 1: 3).
3 Μακάριος ο αναγινώσκων και οι ακούοντες τους λόγους της προφητείας και φυλάττοντες τα γεγραμμένα εν αυτή· διότι ο καιρός είναι πλησίον.


ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 4ΟΝ

Η σχέσης Του Ερχομού Του Κυρίου 
Με Την Καθημερινή Ζωή Του Πιστού

Πολλοί θεωρούν την διδασκαλία αυτήότι είναι μόνο για τους θεολόγους και παραμελούν  να μελετούν το Λόγο του Θεού προσεκτικά και περί ελεύσεως του Χριστού. Εάν όμως ήξεραν πόση μεγάλη αξία και τι μεγάλη σπουδαιότητα έχει το θέμα αυτό για κάθε πιστό δεν θα παραμελούσαν την μελέτη αυτή. Η σπουδαιότης του θέματος έγκειται εις το ότι συμβάλλει όχι μόνο στην γνώση του Λόγου αλλά και στην εν Χριστώ πρακτική ζωή διεγείρει επίσης τον ζήλον και το ενδιαφέρον για μια πνευματική υπηρεσία.

Πιστεύομε ότι ένας καλός και ειλικρινής μελετητής της Βίβλου δεν διαφωνεί στο ζήτημα αυτό άλλωστε θα το αποδείξουμε στο Κεφάλαιο αυτό με διάφορα παραδείγματα που θα αναφέρουμε.
Πάρε πχ την Αγία Γραφή στα χέρια σου και πρόσεξε τα εδάφια.
1/ Η διδασκαλία αυτή συμβάλλει στην επαγρύπνηση του πιστού. 
Ματθαίος κδ:42-51 και κε:1-13. Βλέπουμε λοιπόν ότι ο πιστός πρέπει να προσδοκά με αγρυπνία τον Κύριο. 
2/ Επίσης η διδασκαλία αυτή του ερχομού του Κυρίου γεμίζει το πνεύμα του πιστού και τον οδηγεί σε προσευχή. Μάρκος ιγ:33-37  και Λουκάς κα:31-36.
3/ Κάνει τον πιστό συνεπή στην υπηρεσία που του ανέθεσε ο Κύριος. Λουκάς ιβ:35-47
4/ Φυλάττει τον πιστό από το κοσμικό φρόνημα και τον καθιστά προσεκτικό στην εν γένει ζωή και συμπεριφορά του Λουκάς κ:1-34

5/ Δίνει παρηγοριά και ελπίδα στον πιστό εν καιρώ θλίψεως και δοκιμασίας. Ιωάννης ιδ:1-3 και Πράξεις α: 11.
6/ Συμπληρώνει τα διάφορα κενά στην πνευματική ζωή  του πιστού και δίδει τα αναλογούντα εις τον καθένα χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος. 
Α΄ Κορινθίους α:  4-5-7- Εάν λοιπόν δεν μελετά ο πιστός το θέμα αυτό στερείται του ειδικού αυτού χαρίσματος.
7/ Φυλάττει τον πιστό από τον κίνδυνο του να κρίνη τους άλλους .
Α΄ Κορινθίους δ:5
8/ Δεν είναι ευλογία μόνο για τον εργάτη του Κυρίου αλλά να βοηθήσει   κάθε πιστό πώς να οδηγεί ψυχές στα πόδια Εκείνου μετά φόβου και σπουδής μεγάλης Β΄ Κορινθίους ε:10-11 ώστε να διαφεύγουν από την οργή του κυρίου. Αυτό προσπάθησε να κάνει ο δούλος του Θεού Παύλος καθ’ όλην την διάρκεια της διακονίας του πείσει τους ανθρώπους να φύγουν από την οργή του Θεού και να έλθουν στο έλεος και την χάριν του Χριστού.

9/ Φυλάττει τον πιστό άμεμπτον και αγνό αποτελεί με άλλα λόγια η γνώσης αυτή ένα ασάλευτο βράχο και ασφαλές καταφύγιον για την διατήρηση και φύλαξη των αγίων μέχρι της Ελεύσεως του Χριστού. Φιλιππισίους α:6-10 και Α΄ Θεσσαλονικείς ε:23-24.  Εκείνος λοιπόν θα φυλάξει τον πιστό και όχι η ικανότητα του πιστού. Αυτό δίνει παρηγοριά και θάρρος στις δυσκολίες και δοκιμασίες. 
Ιούδας 24 και Α΄ Πέτρου α:3-5
10/ Η διδασκαλία αυτή είναι επίσης το μοναδικό όπλο που βοηθά τον πιστό να αντιμετωπίσει τον  παλαιό άνθρωπο και να θανατώσει τα έργα της σαρκός δια της δυνάμεως της Αναστάσεως του Χριστού.

Κολοσσαείς γ:1-5 Εφ’ όσον περιμένουμε τον ερχομό του Κυρίου πρέπει και οφείλουμε να αγωνιζόμαστε εναντίον των επιθυμιών της σαρκός για
 να είμαστε άμωμοι και καθαροί την ημέρα εκείνη.
11/ δίδει παρηγοριά στους πιστούς.Α΄ Θεσσαλονικείς δ:18 και ε:11.Αντικείμενο της παρηγοριάς αυτής είναι ο ερχομός του Χριστού κατά τον οποίον θα αρπαχθούν οι πιστοί και θα απαλλαγούν από τον κόσμο αυτόν.
12/ Εις εκείνους οι οποίοι επιποθούν την έλευση του Κυρίου ο Θεός υπόσχεται στέφανον δικαιοσύνης. Β΄ Τιμοθέου δ: 8. Όποιος λοιπόν θέλει να πάρει τον στέφανον αυτό πρέπει να επιποθή την έλευση του Κυρίου. Αλλά δια να επιποθή κανείς αυτήν θα πρέπει να μελετά δια την έλευση του Χριστού διότι όσο μελετά κανείς τόσο αυξάνει και ο πόθος του.
13/ Η διδασκαλία αυτή καλλιεργεί την υπομονή και την μακροθυμία των πιστών Ιάκωβοςε:7-8.
14/ Η έλευση του Χριστού αποτελεί την ελπίδα του πιστού. Β΄ Πέτρου 3:13-14-15 και Α΄ Πέτρου 3:13-14-15-αυτή είναι η Ελπίδα του πιστού η παρουσία του Κυρίου. Ρωμαίους η:24-2. Ο πιστός εσώθη με την ελπίδα αυτή του ερχομού του Κυρίου.  Τίτος β:13 Μακάριοι λοιπόν οι πιστοί που έχουν αυτήν την ελπίδα. 

Η πίστης μας συνδέει με τον Θεό η αγάπη με τους συνανθρώπους η δε ελπίδα αποτελεί άγκυρα της ψυχής ασφαλή τε και βεβαία για τον ερχομό του Κυρίου Εβραίους στ:19.
Η ζωή του ανθρώπου αποτελείται από τα τρία αυτά στοιχεία: Την πίστη την αγάπη και την ελπίδα.. εάν δεν υπάρχει η ελπίδα του ερχομού του Κυρίου τότε απουσιάζει το εν τρίτο της πνευματικής ζωής του πιστού και βρίσκεται σε πνευματική ύφεση. 
15/ Η διδασκαλία αυτή οδηγεί τον πιστό σε μια υγειά εν Χριστώ ζωή. Β΄Πέτρου 3: 11-14. «οποίοι πρέπει να είσθε σεις εις πολίτευμα άγιον και ευσέβειαν».
16/ Αυτή η διδασκαλία είναι μέσον καθαρισμού του πιστού. Α΄ Ιωάννου γ:2-3. Είθε όλοι οι πιστοί να αναγνωρίζουν την σπουδαιότητα του αγιασμού διότι τότε θα ευρισκόμεθα πράγματι μακράν του κόσμου αυτού και του μολισμού. 
Β΄ Κορινθίους ζ: 1

17/ Η μελέτη της διδασκαλίας αυτής οδηγεί τον πιστό στον πρακτικό λόγο και στην φύλαξη αυτού. Αποκάλυψης κβ:7. Δεν πρέπει λοιπόν να παραμελούμε την μελέτη του βιβλίου διότι ο Κύριος είναι εγγύς.(κοντά)
Αποκάλυψης κβ: 10 επίσης Αποκάλυψης α:3 
Ύστερα από όλα αυτά που είδαμε βλέπουμε ότι η μελέτη αυτή έχει προσφέρει πολλά στην πρακτική ζωή του πιστού και όποιος παραμελεί το θέμα τούτο βρίσκεται μακράν του Πνεύματος του Θεού.
 Είθε να ανοίξουν τα μάτια τους οι πιστοί και να ιδούν την αξία του θέματος τούτου στην προσωπική τους ζωή τότε θα αγαπούν τον Θεό και θα είναι συνεπείς σε όλες αυτές τις αλήθειες που αναφέραμε. Ακολουθείτε λοιπόν την αλήθεια αυτή και ποτέ δεν θα μετανοήσετε.

ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 5ον
  
Τρόπος Της Ελεύσεως Του Ιησού Χριστού. 
Έως τώρα η αντιλογία πολλών σχετικά με τον ερχομό του κυρίου είναι ως προς τον τρόπο με τον οποίο θα έλθει ο Κύριος.
Επί αιώνες τώρα η ιδέα των διαφόρων θεολόγων σχετικά με το ζήτημα αυτό ήσαν ποικίλε. Δύο κύριαι ιδέαι  που κυκλοφόρησαν είναι οι ακόλουθοι. 
α/ Μεταχιλιαστική βασιλεία.
β/ Προχιλιαστική βασιλεία  
Οι πρώτοι ισχυρίζονται ότι με την διδασκαλία του Ευαγγελίου ο κόσμος θα πιστέψει και θα απολαμβάνει την χιλιετηρίδα πριν έλθει ο Χριστός.
Οι δεύτεροι ισχυρίζονται ότι ο κόσμος θα χειροτερεύει όλο και περισσότερο έως ότου έλθει ο  Χριστός ο οποίος θα ιδρύσει την χιλιετή βασιλείαν Του επί της γης.

Στο κεφάλαιο αυτό θα αποδείξουμε ότι η πρώτη διδασκαλία είναι ψευδής και αντίθετη με όσα ο Λόγος του Θεού λέγει ενώ αντιθέτως η Δευτέρα διδασκαλία είναι ορθή και σύμφωνη με τον Λόγον του θεού εις την οποία και θα στηρίξουμε τις σκέψεις στο θέμα περί ελεύσεως του Χριστού.
Ο Λόγος του Θεού είναι σαφής και καθαρός στις διατυπώσεις και δεν υπάρχει τίποτα το λανθασμένο ούτε και μπορεί να δεχθεί και τις δύο αυτές διδασκαλίες οι οποίες είναι αντίθετες η μία προς την άλλην διότι ο Λόγος του Θεού δεν φάσκει και αντιφάσκει.


Η γνώσης της διδασκαλίας αυτής βοηθάει τον άνθρωπο και τον διαφωτίζει για να έχει σαφή και καθαρή ιδέα περί του ερχομού του Κυρίου. χρειάζεται όμως μεγάλη υπομονή εις την μελέτη αυτής της διδασκαλίας για να καταλάβουμε αφ’ ενός και να ευλογηθούμε αφ’ ετέρου. Ως εγχειρίδιο και μοναδικό βοήθημα στην μελέτη μας πρέπει να έχουμε τον Λόγο του Θεού και μάλιστα πάντοτε ανοικτό μπροστά για να κάνουμε χρήση των εδαφίων.synexizetai


...................................