4--11--2016---------03--ΙΔΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΠΙ ΝΕΦΕΛΑΙΣ (υπό αιδεσιμότ.Χαράλαμπου ΜποσταντζόγλουΜατθαίος 10:14-15. 14 Και όποιος δεν σας δεχθεί ούτε ακούσει τα λόγια σας, βγαίνοντας έξω από το σπίτι ή από την πόλη εκείνη, ξετινάξτε τη σκόνη από τα πόδια σας. 15 Σας διαβεβαιώνω: Ελαφρότερη θα είναι η τιμωρία κατά την ημέρα τής κρίσης στη γη των Σοδόμων και των Γομόρρων, παρά σ' εκείνη την πόλη.



Θ/ Απόστολοι
Ματθαίος 10:14-15.
14 Και όποιος δεν σας δεχθεί ούτε ακούσει τα λόγια σας, βγαίνοντας έξω από το σπίτι ή από την πόλη εκείνη, ξετινάξτε τη σκόνη από τα πόδια σας.
15 Σας διαβεβαιώνω: Ελαφρότερη θα είναι η τιμωρία κατά την ημέρα τής κρίσης στη γη των Σοδόμων και των Γομόρρων, παρά σ' εκείνη την πόλη.
Λουκάς 10:16
16 Όποιος ακούει εσάς, ακούει εμένα· και όποιος αθετεί εσάς, αθετεί εμένα· και εκείνος που αθετεί εμένα, αθετεί αυτόν που με απέστειλε.
Ιωάννης 13:20
20 Σας διαβεβαιώνω απόλυτα, όποιος δέχεται αυτόν που θα αποστείλω, δέχεται εμένα· και όποιος δέχεται εμένα, δέχεται αυτόν που με απέστειλε.

Ιωάννης17:20
20 Και δεν παρακαλώ μονάχα γι' αυτούς, αλλά και για εκείνους που θα πιστέψουν σε μένα διαμέσου τού λόγου τους·
Από την μαρτυρία όλων αυτών που αναφέραμε βλέπουμε πολύ καθαρά ότι οι και οι φράσεις και λέξεις δίδονται απ’ ευθείας από το Πνεύμα του Θεού. Ως συμπέρασμα όλων αυτών που αναφέραμε σχετικά με την Θεοπνευστία της Αγίας Γραφής ας θυμηθούμε τα λόγια του αποστόλου Παύλου που απηύθυνε στον νεαρό εργάτη του ευαγγελίου Τιμόθεου.

Β΄ Τιμόθεος 3: 15-17.
15 και ότι, από βρέφος γνωρίζεις τα ιερά γράμματα, που μπορούν να σε
16 Ολόκληρη η γραφή είναι θεόπνευστη, και ωφέλιμη για διδασκαλία, για έλεγχο, για επανόρθωση, για διαπαιδαγώγηση, που γίνεται με δικαιοσύνη·
17 για να είναι ο άνθρωπος του Θεού τέλειος, ετοιμασμένος για κάθε έργο αγαθό.

 Σοφίσουν  σε σωτηρία διαμέσου τής πίστης εν Χριστώ Ιησού.
 όταν έλεγε ο δούλος του Θεού Παύλος ότι όλη η Γραφή είναι Θεόπνευστος εννοούσε δηλαδή η Γραφή που έχουμε κι’ εμείς στα χέρια μας η μετάφρασης των Ο  (Εβδομήκοντα). Ήδη  δια την Καινή Διαθήκην αναφέραμε πολλές εσωτερικές μαρτυρίες ότι όντως είναι ο Λόγος του Θεού. για κάνουμε πιο σαφή και καθαρή την μελέτη μας αυτή πρέπει να γνωρίζουμε και να πιστεύουμε ότι κάθε παιδί του Θεού είναι όργανο στην υπηρεσία του Αγίου Πνεύματος και όχι να θεωρούμε το Άγιον Πνεύμα όργανο στην δική μας υπηρεσία.
Εάν λοιπόν δεχθούμε το πρώτο άρα οι Προφήτες και οι Απόστολοι ως όργανα του Αγίου Πνεύματος έγραφαν ότι εκείνο τους υπαγόρευε και όχι ότι εκείνοι ήθελαν.

Α΄ Πέτρου 1:11 – «ερευνώντες εις τίνα ή ποίον καιρόν εφανέρωνε το εν αυτοίς Πνεύμα του Χριστού.
11 ερευνώνας, σε ποια περίσταση και σε ποιον καιρό φανέρωνε το Πνεύμα τού Χριστού που ήταν μέσα τους, όταν από πριν έδινε μαρτυρία για τα παθήματα του Χριστού, και τις δόξες ύστερα απ' αυτά·
Β΄ Πέτρου 1:20-21 – «….εξεύροντες ότι ουδεμία προφητεία της Γραφής γίνεται εξ’ ιδίας του προφητεύοντος διασαφήσεως. Διότι δεν ήλθε ποτέ προφητεία εκ θελήματος ανθρώπου αλλ’ υπό του Πνεύματος του Αγίου κινούμενοι ελάλησαν οι άγιοι άνθρωποι του Θεού». 
20 ξέροντας πρώτα τούτο, ότι καμιά προφητεία τής γραφής δεν γίνεται από την προσωπική εξήγηση εκείνου που προφητεύει.
21 Επειδή, δεν ήρθε ποτέ προφητεία από θέλημα ανθρώπου, αλλά, οδηγούμενοι από το Άγιο Πνεύμα, μίλησαν οι άγιοι άνθρωποι του Θεού.

Το Ευαγγέλιο Είναι ο Λόγος Του Θεού
Α΄ Θεσσαλονικείς 2: 13.  Ο Ιησούς Χριστός είναι ο Λόγος του Θεού.
13 Γι' αυτό κι εμείς ευχαριστούμε αδιάκοπα τον Θεό ότι, όταν παραλάβατε τον λόγο τού Θεού, που ακούσατε από μας, τον δεχθήκατε όχι ως λόγον ανθρώπων, αλλά, (όπως, αληθινά, είναι), ως λόγον Θεού, ο οποίος και ενεργείται ανάμεσα σε σας που πιστεύετε.
Α΄ Ιωάννου 3:14.
14 Εμείς γνωρίζουμε ότι έχουμε μεταβεί από τον θάνατο στη ζωή, επειδή αγαπάμε τους αδελφούς· εκείνος που δεν αγαπάει τον αδελφό του, μένει μέσα στον θάνατο.
….

Καθώς εν τη ζωή του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού υπάρχουν ανθρώπινα στοιχεία το ίδιο ακριβώς και στην Αγία Γραφή υπάρχουν ανθρώπινα στοιχεία.
Καθώς τα ανθρώπινα αυτά στοιχεία δεν μπορούν να αφαιρέσουν την ιδιότητα του Θεού έτσι στην Αγ. Γραφή δεν δύναται τα ανθρώπινα αυτά στοιχεία να επηρεάσουν  την Θεοπνευστία της Αγ. Γραφής. Ο Ιησούς Χριστός ως άνθρωπος δεν είχε σφάλμα ή αμαρτία εν τη ζωή Του ούτω και εις τον Λόγον του θεού δεν δυνάμεθα να βρούμε σφάλματα ή ελλείψεις μέσα σ’ αυτόν.

Ο Λόγος όντως είναι μεν γραμμένος από ανθρώπους αλλά ενεπνεύσθη από το Πνεύμα του Θεού. Θείον Βιβλίο σε ανθρώπινη γλώσσα. Έτσι ο Λόγος του Θεού είναι Θεόπνευστος λέξιν προς λέξιν και δεν μπορεί κανείς να εύρη εις αυτόν λάθη και σφάλματα.
Αν και πολλοί θεολόγοι δεν μπορούν να το δεχθούν αυτό και θεωρούν εκείνους που το πιστεύουν ως αμαθείς και οπισθοδρομικούς αλλά ο Λόγος του Θεού λέγει: «Οστις δεν δεχθεί την βασιλείαν του Θεού ως παιδίον δεν θέλει εισέλθει εις αυτήν»

Μάρκος 10:15
15 Σας διαβεβαιώνω: Όποιος δεν δεχθεί τη βασιλεία τού Θεού σαν παιδί, δεν μπορεί να μπει μέσα σ' αυτή.
Πράγμα  που σημαίνει ότι όποιος δεν δεχθεί  τον Λόγο του Θεού λέξιν προς λέξιν δεν θα εισέλθει εις την Βασιλεία του Θεού .Ο Απόστολος Παύλος λέγει επίσης σχετικά με αυτό ότι «να μη φρονείτε υπέρ ότι είναι γεγραμμένον» 
Α΄ Κορινθίους 4: 6
6 Κι αυτά, αδελφοί, τα μετέφερα στον εαυτό μου και στον Απολλώ ως παράδειγμα, για σας· για να μάθετε διαμέσου τού παραδείγματός μας να μη φρονείτε περισσότερο από ό,τι είναι γραμμένο, για να μη υπερηφανεύεστε ο ένας υπέρ τού ενός, ενάντια στον άλλον.
……

Και  φέρνει ως παράδειγμα τον εαυτόν του και όλους τους πιστούς. Ως εκ τούτου και ημείς δεν πρέπει να φρονούμε περισσότερα απ’ ότι γράφει ο Λόγος του Θεού εάν πραγματικά υπακούσομε στα λόγια του Κυρίου μας και ακολουθούμε την Θεία αποκάλυψη.
Η γνώμη αυτή περί Θεοπνευστίας του Λόγου του Θεού είναι σταθερά και ασάλευτος διότι ιστάμεθα επί την πέτραν που είναι ο Χριστός και όχι στην άμμο. Εάν το Πνεύμα το Άγιον δεν είναι ο συγγραφεύς των λέξεων και των προτάσεων τότε δεν θεωρείται καθόλου ως συγγραφεύς της Γραφής. 
Εάν δεν δεχθούμε αυτή την διδασκαλία περί Θεοπνευστίας της Γραφής τότε βρισκόμαστε εμπρός πολλών προβλημάτων και η μελέτη μας γίνεται δυσκολότερη διότι εφ’ όσον δεν θα γνωρίζουμε ποιες λέξεις και ποιες προτάσεις είναι του Παύλου ή του Ησαϊα  και ποιες του Πνεύματος του Θεού δημιουργούμε μία αφορμή για να συζητείται ο Λόγος του Θεού από πολλούς.  Γι’ αυτό και βλέπουμε να υπάρχει σήμερα σύγχυσης και χάος μεταξύ των θεολόγων τόσο στην Ευρώπη όσο και εις τη Αμερική. Σ’ αυτούς όλους απευθύνεται ο λόγος του θεού όταν λέγει: «Λέγοντες ότι είναι σοφοί εμωράνθησαν»

Ρωμαίους 1:22.
22 Ενώ έλεγαν ότι είναι σοφοί, έγιναν μωροί.
……
Την στιγμή που ανακάλυψα ότι ο Λόγος του Θεού είναι Θεόπνευστος αισθάνθηκα μια ανεκλάλητη και ανέκφραστη χαρά.  Η χαρά δε αυτή μέρα με τη μέρα αυξάνει και η ζωή μου οικοδομείται πάνω σ’ αυτή την σταθερή και ευλογημένη διδασκαλία διότι ο Λόγος του Θεού λέγει: «Κράτει το υπόδειγμα των υγιαινόντων λόγων τους οποίους ήκουσας παρ’ εμού μετά πίστεως και αγάπης εν Χριστώ Ιησού». 
Φίλε αναγνώστη σύμφωνα με τα ανωτέρω περί του Λόγου του θεού μείνε σταθερός εις αυτήν την διδασκαλία. Όσον αφορά δε περί της αυθεντίας του Λόγου του Θεού δυνάμεθα να πούμε τα εξής:

Πρώτον ο ίδιος ο Κύριος μας Ιησούς Χριστό πίστευε
ότι η Πεντάτευχος γράφθηκε από τον Μωϋσή
Ιωάννης 5:46-47
46 Επειδή, αν πιστεύατε στον Μωυσή, θα πιστεύατε σε μένα· δεδομένου ότι, για μένα εκείνος έγραψε.
47 Αλλά, αν σε όσα εκείνος έγραψε δεν πιστεύετε, πώς θα πιστέψετε στα δικά μου λόγια;

Πίστευε  επίσης την ιστορικότητα του Αδάμ και της Εύας.
 Ματθαίος ιθ:4-6 παράβαλε το με Γένεση β:14.
Επίσης ο Κύριος πίστευε εις την ιστορικότητα του Άβελ 
Λουκάς 11:51
51 από το αίμα τού Άβελ, μέχρι το αίμα τού Ζαχαρία, εκείνου που φονεύθηκε ανάμεσα στο θυσιαστήριο και στον ναό· ναι, σας λέω, θα εκζητηθεί απ' αυτή τη γενεά.

παράβαλε το Γένεσης 4:8.
8 Και ο Κάιν είπε στον Άβελ τον αδελφό του: Πάμε στην πεδιάδα· κι ενώ ήσαν στην πεδιάδα, αφού ο Κάιν σηκώθηκε ενάντια στον αδελφό του, τον φόνευσε.

………………….