13-11--2016------- 11-ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ-

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 




11-ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ-
13-11--2016-
Ιωάννης 9:
35 Ο Ιησούς άκουσε ότι τον έβγαλαν έξω, και όταν τον βρήκε, του είπε: Εσύ πιστεύεις στον Υιό τού Θεού;
36 Εκείνος αποκρίθηκε και είπε: Ποιος είναι, Κύριε, για να πιστέψω σ' αυτόν;
37 Και ο Ιησούς είπε σ' αυτόν: Και τον είδες, κι αυτός που μιλάει μαζί σου, εκείνος είναι.
38 Κι εκείνος είπε: Κύριε, πιστεύω. Και τον προσκύνησε.

39 Και ο Ιησούς είπε: Εγώ για κρίση ήρθα σε τούτο τον κόσμο, για να βλέπουν αυτοί που δεν βλέπουν, και για να γίνουν τυφλοί αυτοί που βλέπουν.
40 Και τα άκουσαν αυτά, όσοι από τους Φαρισαίους ήσαν μαζί του, και του είπαν: Μήπως κι εμείς είμαστε τυφλοί;
41 Ο Ιησούς είπε σ' αυτούς: Αν ήσασταν τυφλοί, δεν θα είχατε αμαρτία· τώρα, όμως, λέτε ότι: Βλέπουμε· η αμαρτία σας, λοιπόν, μένει.
Προσθήκη λεζάντας

03/.  ΕΙΜ’ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ (23)
1/. «Είμ’ εγώ μαζί σου μη φοβάσαι πια
Είμ’ εγώ το φως σου μες τη σκοτεινιά».
Μέσ’ από τα νέφη έτσι μου μιλεί:
«θάρρος δεν σ’ αφήνω μόνο ποτέ στη ζωή».
…………
Επωδός 
Ω! μόνος ποτέ! Ω! μόνος ποτέ!
Ο Κύριος μου το λέγει
Δεν θα μ’ αφήσει ποτέ.( 2 φορές)

2/. Πως μαδούν τα ρόδα φεύγει η ευωδιά
Κι όμως η δική Του μένει στην καρδιά.
Ο Χριστός μου είναι ήλιος και χαρά.
Και μ’ Αυτόν δεν νιώθω μες τη ζωή μοναξιά.
……………
3/. Μες στο μονοπάτι και στη σιγαλιά
Νάτος ψιθυρίζει «είμ’ εδώ κοντά».
Λάμπει στη μορφή μου το δικό Του φως
Κι όλα γίνονται τότε ένας γλυκύς ουρανός.

………………………………………..