(Μ. Λούπουλου Εκ. Γερμανίας) LOYPOYLOY ----21-7-2015-τριτη

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



(Μ. Λούπουλου Εκ. Γερμανίας)
LOYPOYLOY

1/. Ω ψυχή μου τώρα ευλόγει

1/. Ω ψυχή μου τώρα ευλόγει τον Θεόν τον Ποιητή σου
Τον Θεόν τον Λυτρωτή σου της ζωής τον δωρητή.
………………………
Επωδός
Ω ευλόγει και μη παύσεις Τον Θεόν σου και σωτήρα
Του ελέους τον δοτήρα κι αιωνίων οικτιρμών.
………………………
2/. Ενθυμού και μη λησμόνει ότ’ ανέβηκε στο ξύλο
Του σταυρού και με το αίμα σε ηγόρασ’ ο Χριστός.
……………………….
3/. Με γλυκιά ευγνωμοσύνη στα ουράνια να κοιτάζεις
και με την καρδιά να ψάλλεις και να λες ¨Ευχαριστώ¨.
…………………………..
ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ
…………………………………………
2/. Πως είναι δυνατόν

1/. Πως είναι δυνατόν ποτέ μια τέτοια αγάπη θαυμαστή
Να παύσω να δοξολογώ και να μη ψάλλω δι αυτήν.
…………………………..
Επωδός
Θεία αγάπη Ιησού που πέθανες επί σταυρού
Αιώνια σ΄ ευχαριστώ που μ’ άνοιξες τον Ουρανό.
…………………………..
2/. Ζούσα τυφλός χωρίς το φως μεσ’ το σκοτάδι δυστυχής
Κι’ ήρθες Εσύ ω θείο φως να μου φωτίσεις την οδόν.
…………………………
3/. Δεν έχω φόβους τώρα πια ούτε και θλίψεις στην καρδιά
Τα πάντα είναι φωτεινά γιατ’ έχω Σένα Λυτρωτά.
……………………….
3/. Σώτερ προς Σε ατενίζω

1/. Σώτερ προς Σε ατενίζω Συ έσο μου οδηγός
Εν τη οδώ ην βαδίζω ας με φωτίζει Σον φως.
………………………..
Επωδός
Εγγύς μου έσω μη με αφήσεις ποτέ
Να πλανηθώ εν τω μέσω των πειρασμών ω Χριστέ
………………………..
2/. Ως ο φωστήρ της ημέρας σκότη σκορπίζει νυκτός
Συ της ψυχής την σκοτίαν σκόρπισε μ’ άγιον φως.
………………………
3/. Της  πίστεως τον σπινθήρα τον εν εμοί Ιησού
Κάμε πυρίνην ασπίδα κατά παντός πειρασμού.
………………………
4/. Είτ’ εν χαρά θα προβαίνω είτε εν θλίψη δεινή
Δος μοι ω Σώτερ ν’ ακούω ¨Εγγύς σου είμαι αεί¨.
…………………………..
4/. Ταπεινώς εις Σε προστρέχω

1/. Ταπεινώς εις Σε προστρέχω Ιησού Χριστέ
Εν τω κόσμω τούτω έχω φίλον μόνον Σε
Σώτερ - Σώτερ Συ οδήγησον
Πάντοτε τα βήματα μου και στερέωσον.
……………………..
2/. Δος μοι δύναμιν και χάριν Σώτερ Ιησού
Να βαδίζω με αγάπην εις τα ίχνη Σου
Δέχθητι με Σώτερ μου Χριστέ
Σε παντού θ’ ακολουθήσω και θα ζω με Σε.
…………………………
3/. Εις τας σκέψεις κι αποφάσεις όλης της ζωής
Εις τους λόγους και τας πράξεις να με οδηγής

Ίνα πάντα Σώτερ Ιησού με το θέλημα σου γίνουν
Και προς δόξαν σου.
……………………….
5/. Καθώς ειμί ελεεινός

1/. Καθώς ειμί ελεεινός ουδέν προφασιζόμενος
Εις Σε δε ελπίζων ταπεινώς προσέρχομαι Αμνέ Θεού.
………………………….
2/. Ως είμ’ άνευ αναβολής πάσα ν’ απαλειφθεί κηλίς
Ψυχής μου της αμαρτωλής προσέρχομαι Αμνέ Θεού.
…………………………….
3/. Σε-Σε π’ ανέβεις στον Σταυρόν όπως με σώσεις
Των δεινών τον άθλιον και ρυπαρόν 
Προσέρχομαι Αμνέ Θεού.
…………………………….
4/. Ευδαίμονα δε κ’ ευτυχή εμέ τον δυστυχή
Για να με καταστήσεις Συ προσέρχομαι Αμνέ Θεού.
…………………………..
6/. Τι αναμένεις φίλε

1/. Τι αναμένεις φίλε προς τι δισταγμός σε κρατεί
Χριστός ο Σωτήρ σοι προσφέρει ζωήν ευτυχή εσσαεί.
……………………….
Επωδός
Σπεύσον –σπεύσον τάχυνον προς αυτόν
Μη βραδύνεις σώσον νυν σ’ εαυτόν.
…………………………
2/. Τι δε κερδίζεις φίλε εκ ταύτης της αναβολής
Εις μόνος ο σώζων και μόνη αυτού η οδός η ασφαλής
…………………………
3/. Τι περιμένεις φίλε παρέρχεται ο θερισμός
Ο θάνατος είν’ επί θύραις ω σώσου πριν ληξ’ ο καιρός.
……………………………
7/. Ω έλα τώρα εις τον Χριστόν

1/. Ω έλα τώρα εις τον Χριστόν αμαρτωλέ ναι έλα σ’ Αυτόν
Ω μη διστάζεις ω μην αργείς έλα και θα σωθείς.
………………………
Επωδός
Ναι θα σε σώσει ο Χριστός για σένα πέθανε αυτός
Θα σε λυτρώσει αμαρτωλέ τώρα ευθύς ελθέ.
………………………….
2/. Η αμαρτία μη σε πλανά είναι πλεκτάνη του σατανά
Γύρισε κι έλα εις τον Χριστόν σώσε με ειπέ σ’ Αυτόν.
…………………….
3/. Μεσ’ την καρδιά σου θα φέρει ευθύς
χαράν κι ειρήνην ο  Λυτρωτής
θα φύγουν φόβοι πίκρες καημοί θ’ ανοίξουν Ουρανοί.
………………………..