7. Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΞΟΣ 1/. Ο Θεός μας είναι ένδοξος Βασιλεύει στους ουρανούς -Με εξουσία Ειν’ αυτός Δυνατός Θεός { δυο φορές} -με αγάπη -Με σοφία «»»»

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 

7. Ο ΘΕΟΣ 262/. Ω κύριε μου πόσο λαχταρώ

Άγγελος Δαμασκινίδης
1/. Ω κύριε μου πόσο λαχταρώ πάντα στα ίχνη Σου
Να περπατώ. Γλυκύς και πράος αγνός και ταπεινός
Κι ακόμα ναμαι στο ζήλο πιο θερμός.
………………………………..
Επωδός
Πάρε Χριστέ όλη μου τη ψυχή! Μόνο με Σε
αξίζει η ζωή. Κράτα με Συ επάνω στο σταυρό
να ζεις εντός μου κι’ εγώ πια να μη ζω!
…………………………….
2/. Στην πάλη μέσα της ζωής αυτής θέλω να είμαι πάντα νικητής. Σε κάθε βήμα να Σε ακολουθώ
Να σε δοξάζω και να Σε μαρτυρώ.
……………………………
3/. Στην κρίση θέλω, όταν θα σταθώ  μπροστά στο βήμα Σου για να κριθώ να σ’ ατενίσω χωρίς να ντροπιαστώ ναν’ η ζωή μου γεμάτη με καρπό.
................................