28-7-2015-Τρίτη--03-ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ------Μάρκος 16: 15 Και τους είπε: Πηγαίνετε σε όλο τον κόσμο, και κηρύξτε το ευαγγέλιο σε όλη την κτίση. 16 Όποιος πιστέψει και βαπτιστεί, θα σωθεί· όποιος, όμως, απιστήσει, θα κατακριθεί. 17 Τούτα δε τα σημεία θα παρακολουθούν εκείνους που πίστεψαν: Στο όνομά μου θα βγάζουν δαιμόνια· θα μιλούν καινούργιες γλώσσες·

 
03-ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΦΙΛΟΣ-
ΤΡΙΤΗ -28-7--2015
Ψαλμοί 34

8 Γευθείτε και δείτε ότι ο Κύριος είναι αγαθός· μακάριος ο άνθρωπος, εκείνος που ελπίζει σ' αυτόν.
9 Φοβηθείτε τον Κύριο οι άγιοί του· επειδή, δεν υπάρχει στέρηση σ' εκείνους που τον φοβούνται.
10 Οι πλούσιοι φτωχαίνουν και πεινούν, αλλά εκείνοι που εκζητούν τον Κύριο δεν στερούνται κανένα αγαθό.
11 Ελάτε, παιδιά, ακούστε με· θα σας διδάξω τον φόβο τού Κυρίου.
12 Ποιος είναι ο άνθρωπος, που θέλει ζωή, αγαπάει ημέρες, για να δει καλό;
13 Φύλαγε τη γλώσσα σου από κακό, και τα χείλη σου από το να μιλούν δόλο·
14 ξέκλινε από το κακό, και πράττε το αγαθό· ζήτα ειρήνη, και κυνήγα την.
15 Τα μάτια τού Κυρίου είναι επάνω στους δικαίους, και τα αυτιά του στην κραυγή τους.
16 Το πρόσωπο του Κυρίου είναι ενάντια σ' εκείνους που πράττουν κακό, για να αφανίσει από τη γη την ανάμνησή τους.
…………………………..
36/.Χριστέ μου σαν συλλογιστώ (221)
01
Χριστέ μου σαν συλλογιστώ το έργο σου το θαυμαστώ
Μ’ αγάπη σκύβω να σου πω ευχαριστώ
Χριστέ για μένα στο σταυρό αγώνα πάλεψες σκληρό
Με λύτρωσε απ’ τον εχθρό σ’ ευχαριστώ
……………..
Επωδός
Για τη ζωή σ’ ευχαριστώ για τη χαρά σ’ ευχαριστώ
Για την αγάπη σου Χριστέ σ’ ευχαριστώ
Για την γλυκιά σου συντροφιά για την πλατιά Σου αγκαλιά
Για την μεγάλη Σου καρδιά σ’ ευχαριστώ.
………………….
02
Κοντά μου ήρθες με στοργή με γιάτρεψες κάθε πληγή
Μου’ έδωσες φως απ’ την πηγή  σ’ ευχαριστώ
Χριστέ δικός σου  τώρα εγώ παντοτινά θα σ’ ευλογώ
Αιώνια θα σου τραγουδώ Σ’ ευχαριστώ.
………………….
03
Χριστέ  μαζί σου περπατώ το χέρι Σου κρατώ
Και μου μιλάς και σου μιλώ Σ’ ευχαριστώ
Για κάθε ναι σ’ ευχαριστώ για κάθε όχι σ’ αγαπώ
Για κάθε λόγο Σου ζεστό σ’ ευχαριστώ


……………………………………