Iδού έρχομαι ταχέως !!! 22-7-2015-ΤΕΤΑΡΤΗ---ΗΣΑΙΑΣ 43:-------11 Εγώ, εγώ είμαι ο Κύριος· και εκτός από μένα άλλος σωτήρας δεν υπάρχει. -------------12 Εγώ ανήγγειλα, και έσωσα, και έδειξα· και δεν στάθηκε σε σας ξένος θεός· κι εσείς είστε μάρτυρές μου, λέει ο Κύριος, και εγώ ο Θεός.---------- 13 Και πριν γίνει η ημέρα, εγώ ήμουν ο ίδιος· και δεν υπάρχει αυτός που λυτρώνει από το χέρι μου· θα κάνω, και ποιος μπορεί να το εμποδίσει;-

Iδού έρχομαι ταχέως !!!


ΦΩΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ--2015
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΦΙΛΟΣ-
ΤΕΤΑΡΤΗ -22--7--2015
Ψαλμοί 34
Ψαλμός τού Δαβίδ, όταν μετέβαλε τον τρόπο του μπροστά στον Αβιμέλεχ· κι εκείνος τον άφησε, και έφυγε.
ΘΑ ευλογώ τον Κύριο σε κάθε στιγμή· η αίνεσή του θα είναι πάντοτε στο στόμα μου.
2 Στον Κύριο θα καυχάται η ψυχή μου· οι ταπεινοί θα ακούσουν και θα χαρούν.
3 Μεγαλύνατε μαζί μου τον Κύριο, και ας υψώσουμε μαζί το όνομά του.
4 Εκζήτησα τον Κύριο, και με εισάκουσε, και από όλους τους φόβους μου με ελευθέρωσε.
5 Απέβλεψαν σ' αυτόν, και φωτίστηκαν, και τα πρόσωπά τους δεν ντροπιάστηκαν.
6 Αυτός ο φτωχός έκραξε, και ο Κύριος τον εισάκουσε, και από όλες τις θλίψεις του τον έσωσε.
7 Άγγελος του Κυρίου στρατοπεδεύει ολόγυρα σ' εκείνους που τον φοβούνται, και τους ελευθερώνει.
…………………………
ΦΩΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ--2015
30/.Σώτερ προς Σε ατενίζω
3/.
Σώτερ προς Σε ατενίζω Συ έσο μου οδηγός
Εν τη οδώ ην βαδίζω ας με φωτίζει Σον φως.
``````````````````````````````````````````````````````
Επωδός
Εγγύς μου έσω μη με αφήσεις ποτέ
Να πλανηθώ εν τω μέσω των πειρασμών ω Χριστέ
``````````````````````````````````````````````````````````````
Ως ο φωστήρ της ημέρας σκότη σκορπίζει νυκτός
Συ της ψυχής την σκοτίαν σκόρπισε μ’ άγιον φως.
````````````````````````````````````````````````````````````
Της  πίστεως τον σπινθήρα τον εν εμοί Ιησού
Κάμε πυρίνην ασπίδα κατά παντός πειρασμού.
```````````````````````````````````````````````````````````
Είτ’ εν χαρά θα προβαίνω είτε εν θλίψη δεινή
Δος μοι ω Σώτερ ν’ ακούω ¨Εγγύς σου είμαι αεί¨.

````````````````````````````````````````````````````````````
ΦΩΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ--2015
................................................