24-7-2015--αναρτηση Yiannis Foutros Ακολουθήστε · 10 Ιουλίου ·




Missing you very much...back on the 23rd of July !!!
Until then may our Lord JESUS CHRIST bless you all, my beloved 🌷
Μου λείπεις πάρα πολύ... Πίσω από την 23 η ιουλίου!!!

 Μέχρι τότε μπορεί να κυρίου μας ιησού χριστού να σας ευλογεί όλους, αγαπημένη μου




This is my last night in Budapest ...
I miss you all very much, and I am looking forward to continue sharing with you, my brothers and sisters and friends, our Spiritual nourishment "the living word of our GOD" 

I wish you, with love, a joyful day in the presence of our Lord JESUS CHRIST 
Αυτή είναι η τελευταία μου νύχτα στη βουδαπέστη...
Μου λείπετε όλοι πολύ, και ανυπομονώ να συνεχίσει να μοιράζομαι μαζί σου, τα αδέρφια μου και τους φίλους μας, " πνευματική τροφή τους ζωντανούς λέξη του θεού μας "

Σας εύχομαι, με αγάπη, μια χαρούμενη μέρα με την παρουσία του κυρίου μας ιησού χριστού 
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ τον Κύριο μας ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟ, για την αγαθότητα Του, που μας λύτρωσε με τη θυσία Του πάνω στον σταυρό, και μας ένωσε με την αγάπη Του διαμέσου του ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ, 
ώστε εμείς οι λυτρωμένοι Του, να τον δοξολογούμε και να Τον υμνούμε πάντοτε, για να ευαρεστείται ο ουράνιος μας ΠΑΤΕΡΑΣ !!!


.......................................................................