13-7-2015- Δευτέρα--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-----Έξοδος 34:------13 αλλά, τους βωμούς τους θα τους καταστρέψεις, και τα είδωλά τους θα τα συντρίψεις, και τα άλση τους θα τα κατακόψεις… ...... 17 ΘΕΟΥΣ χωνευτούς δεν θα κάνεις για τον εαυτό σου.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 

13-7-2015- Δευτέρα--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-----Έξοδος 34:------13 αλλά, τους βωμούς τους θα τους καταστρέψεις, και τα είδωλά τους θα τα συντρίψεις, και τα άλση τους θα τα κατακόψεις… ...... 17 ΘΕΟΥΣ χωνευτούς δεν θα κάνεις για τον εαυτό σου.


ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΦΙΛΟΣ-
ΔΕΥΤΕΡΑ -13--7--2015

21/. ΜΗ ΜΕ ΑΦΗΣΕΙΣ

 Ω! Κύριε Συ και Θεέ μου μέσα στον κόσμο
Αυτόν μόνο Εσένα και τη μορφή Σου
Να βλέπω λαχταρώ.
…………………..
Επωδός
Μη με αφήσεις από κοντά σου να φύγω
Μακριά μη με αφήσεις γιατί φοβούμαι
Μέσα στη σκοτεινιά
……………….
Ω! Κύριε μου όταν μαζί Σου στη στράτα
Προχωρώ από το χέρι μη με αφήσεις
Γιατί θα πλανηθώ.
……………….
Ω! Κύριε μου στη θεία στράτα θέλω
να μ’ οδηγείς και για τη δόξα και το Πατέρα
θέλω να μου μιλάς
……………………

Ω! Κύριε μου αν το θελήσεις για Σένα
να πονώ βοήθησε με μέσα στον πόνο
πάντα να σε υμνώ.

....................................