24-7-2015---Η Μοναδικότητα του Ιησού. Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου Το ξεκίνημα του συναρπαστικού ταξιδιού της πίστης Bill Bright Τρίτο μέρος συνέχεια

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 
13
Αρχή Πέμπτη: πρέπει να υπακούμε στον Θεό
Διάβασε :
Ρωμαίους 6:14-23
14 Επειδή, η αμαρτία δεν θα σας κυριεύσει· για τον λόγο ότι, δεν είστε κάτω από νόμο, αλλά κάτω από χάρη.
15 Τι, λοιπόν; Θα αμαρτήσουμε, επειδή δεν είμαστε κάτω από νόμο, αλλά κάτω από χάρη;
Μη γένοιτο.
16 Δεν ξέρετε ότι σε όποιον παριστάνετε τον εαυτό σας δούλους για υπακοή, είστε δούλοι εκείνου στον οποίο υπακούτε: Ή της αμαρτίας για θάνατο ή της υπακοής για δικαιοσύνη;
17 Ευχαριστία, όμως, ανήκει στον Θεό, επειδή υπήρχατε δούλοι τής αμαρτίας, πλην υπακούσατε από καρδιάς στον τύπο τής διδασκαλίας, στον οποίο και παραδοθήκατε.
18 Και αφού ελευθερωθήκατε από την αμαρτία, γίνατε δούλοι στη δικαιοσύνη.
19 Ανθρώπινα μιλάω, εξαιτίας τής αδυναμίας τής σάρκας σας. Επειδή, καθώς παραστήσατε τα μέλη σας δούλα στην ακαθαρσία και στην ανομία για την ανομία, έτσι τώρα να παραστήσετε τα μέλη σας δούλα στη δικαιοσύνη για αγιασμό.
20 Επειδή, όταν υπήρχατε δούλοι τής αμαρτίας, ήσασταν ελεύθεροι από τη δικαιοσύνη.
21 Ποιον καρπό είχατε, λοιπόν, τότε από εκείνα τα έργα, για τα οποία τώρα ντρέπεστε; Επειδή, το τέλος εκείνων είναι θάνατος.
22 Αλλά, τώρα, καθώς ελευθερωθήκατε από την αμαρτία, και γίνατε δούλοι στον Θεό, έχετε τον καρπό σας σε αγιασμό· το δε τέλος αιώνια ζωή.
23 Επειδή, ο μισθός τής αμαρτίας είναι θάνατος· το χάρισμα, όμως, του Θεού αιώνια ζωή διαμέσου τού Ιησού Χριστού τού Κυρίου μας.
……………………………………..
1/. Τι δίδαξε ο Χριστός για την             ΘΕΟΣ
Πιθανότητα να υπηρετούμε          ΠΡΟΣΕΥΧΗ             ΜΕΛΕΤΗ
Περισσότερους από έναν κύριο.             ΤΗΣ ΒΙΒΛΟΥ
Ματθαίος 6:24   
                                                               
                                                      ΥΠΑΚΟΗ
                                                              Ε
Ματθαίος 6:24                                         
24 Κανένας δεν μπορεί να υπηρετεί δύο κυρίους· επειδή, ή τον έναν θα μισήσει, και τον άλλον θα αγαπήσει· ή στον έναν θα προσκολληθεί, και τον άλλον θα καταφρονήσει. Δεν μπορείτε να υπηρετείτε τον Θεό και τον Μαμμωνά.
………………………………………
2/. Πόσο πρέπει ν’ αγαπάς τον Κύριο;
Ματθαίος 22:37
37 Και ο Ιησούς τού είπε: «Θα αγαπάς τον Κύριο τον Θεό σου από όλη την καρδιά σου, και από όλη την ψυχή σου, και από όλη τη διάνοιά σου».
…………………………………………
3/. Πως μπορείς ν’ αποδείξεις ότι Τον αγαπάς;
Ιωάννης 14:21
21 Εκείνος που έχει τις εντολές μου και τις τηρεί, εκείνος είναι που με αγαπάει· και εκείνος που με αγαπάει, θα αγαπηθεί από τον Πατέρα μου· και εγώ θα τον αγαπήσω, και σ' αυτόν
θα φανερώσω τον εαυτό μου.
…………………………………………..
Πως το έκανες αυτό σήμερα;
Αυτή την εβδομάδα;
………………………….
4/ ποιο θα είναι το αποτέλεσμα της τήρησης των εντολών του Χριστού;
Ιωάννης 15:10-11
10 Αν φυλάξετε τις εντολές μου, θα μείνετε στην αγάπη μου· όπως εγώ φύλαξα τις εντολές τού Πατέρα μου, και μένω στην αγάπη του.
11 Αυτά μίλησα σε σας, για να μείνει μέσα σας η χαρά μου, και η χαρά σας να είναι πλήρης.
……………………………..
5/. Ποιο είναι το πρότυπο γι’ αυτούς που μένουν «εν Χριστώ»
Α΄ Ιωάννου 2:6
6 Όποιος λέει ότι μένει σ' αυτόν, οφείλει, όπως εκείνος περπάτησε, έτσι κι αυτός να περπατάει.
……………………………………
6/. Από πού αντλούμε τη δύναμη για να υπακούμε στον Θεό;
Φιλιππησίους 2:13
13 επειδή, ο Θεός είναι που ενεργεί μέσα σας και το να θέλετε και το να ενεργείτε, κατά την ευδοκία του.
…………………………………..
Τι συμβαίνει όταν προσπαθούμε να υπακούσουμε στις εντολές του Θεού με δικές μας δυνάμεις;
……………………………………
7/. Σύμφωνα με την εξήγηση που δίνει ο Χριστός στο Λουκάς 6:46-49γιατί θα έλεγες ότι η υπακοή στον Θεό είναι απαραίτητη στη ζωή σου;
Λουκάς 6:46-49
46 Γιατί με αποκαλείτε: Κύριε, Κύριε, και δεν κάνετε όσα λέω;
47 Καθένας που έρχεται σε μένα, και ακούει τα λόγια μου, και τα κάνει, θα σας δείξω με ποιον είναι όμοιος·
48 είναι όμοιος με άνθρωπον, που κτίζει ένα σπίτι, ο οποίος έσκαψε και βάθυνε, και έβαλε θεμέλιο επάνω στην πέτρα· και όταν έγινε πλημμύρα, ο ποταμός έπεσε με ορμή επάνω σ' αυτό το σπίτι, και δεν μπόρεσε να το σαλεύσει· επειδή, ήταν θεμελιωμένο επάνω στην πέτρα.
49 Όποιος, όμως, ακούσει και δεν κάνει, είναι όμοιος με άνθρωπον, που έκτισε το σπίτι επάνω στη γη χωρίς θεμέλιο· στο οποίο ο ποταμός έπεσε επάνω του με ορμή, κι αμέσως κατέρρευσε, και η κατάρρευση του σπιτιού εκείνου υπήρξε μεγάλη.
…………………………………..
Εφαρμογή στη ζωή
Σ’ αυτόν τον πίνακα γράψε πέντε βασικές αρχές της χριστιανικής αύξησης ένα χαρακτηριστικό χωρίο για κάθε αρχή γιατί είναι σημαντικές για την πνευματική ωριμότητα και τουλάχιστο έναν τρόπο με τον οποίο μπορείς να εφαρμόσεις την κάθε αρχή στη ζωή σου
………………………………………..
Αρχή ----χαρακτηριστικό----γιατί είναι---πώς να την
              χωρίο                   σημαντική   εφαρμόσεις
1/. Ματθαίος 22:37
37 Και ο Ιησούς τού είπε: «Θα αγαπάς τον Κύριο τον Θεό σου από όλη την καρδιά σου, και από όλη την ψυχή σου, και από όλη τη διάνοιά σου».
……………………………………..
2/. Ιωάννης 15:10-11
10 Αν φυλάξετε τις εντολές μου, θα μείνετε στην αγάπη μου· όπως εγώ φύλαξα τις εντολές τού Πατέρα μου, και μένω στην αγάπη του.
…………………………………………
3/. Α΄ Ιωάννου 2:6
6 Όποιος λέει ότι μένει σ' αυτόν, οφείλει, όπως εκείνος περπάτησε, έτσι κι αυτός να περπατάει.
…………………………………………….
4/. Λουκάς 6:46-49
46 Γιατί με αποκαλείτε: Κύριε, Κύριε, και δεν κάνετε όσα λέω;
47 Καθένας που έρχεται σε μένα, και ακούει τα λόγια μου, και τα κάνει, θα σας δείξω με ποιον είναι όμοιος·
………………………………….
5/. Α΄ Ιωάννου 2:6
6 Όποιος λέει ότι μένει σ' αυτόν, οφείλει, όπως εκείνος περπάτησε, έτσι κι αυτός να περπατάει
…………………………………….
Η Μοναδικότητα του Ιησού.
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου
Το ξεκίνημα του συναρπαστικού ταξιδιού της πίστης  Bill Bright
Τρίτο μέρος συνέχεια
14
Μάθημα 4ον

Η εξουσία του Χριστιανού
Αντικειμενικός Στόχος.
Να κατανοήσουμε το ρόλο και τη δύναμη της Βίβλου στην καθημερινή χριστιανική ζωή μας.
Μελέτησε:
Ψαλμός 119:97-104
97 Πόσο αγαπώ τον νόμο σου! Όλη την ημέρα είναι μελέτη μου.
98 Με τα προστάγματά σου με έκανες σοφότερο από τους εχθρούς μου· επειδή, είναι πάντοτε μαζί μου.
99 Είμαι συνετότερος από όλους εκείνους που με διδάσκουν· επειδή, τα μαρτύριά σου είναι μελέτη μου.
100 Είμαι συνετότερος από τους γέροντες· επειδή, φύλαξα τις εντολές σου.
101 Από κάθε πονηρό δρόμο εμπόδισα τα πόδια μου, για να φυλάξω τον λόγο σου.
102 Από τις κρίσεις σου δεν ξέκλινα· επειδή με δίδαξες εσύ.
103 Πόσο γλυκά είναι τα λόγια σου στον ουρανίσκο μου! Είναι περισσότερο από μέλι στο στόμα μου.
104 Από τις εντολές σου έγινα συνετός· γι' αυτό, μίσησα κάθε δρόμο ψεύδους.
………………………………………………
Απομνημόνευσε:
Α΄ Θεσσαλονικείς 2:13
13 Γι' αυτό κι εμείς ευχαριστούμε αδιάκοπα τον Θεό ότι, όταν παραλάβατε τον λόγο τού Θεού, που ακούσατε από μας, τον δεχθήκατε όχι ως λόγον ανθρώπων, αλλά, (όπως, αληθινά, είναι), ως λόγον Θεού, ο οποίος και ενεργείται ανάμεσα σε σας που πιστεύετε.
…………………………………….
Η εξουσία του Χριστιανού

Πριν γίνω πιστός του Ιησού Χριστού ο Λόγος του Θεού είχε πολύ λίγη σημασία για μένα. Περιστασιακά  είχα προσπαθήσει να τον διαβάσω κατά την διάρκεια των σπουδών μου αλλά τον έβρισκα βαρετό. Στο τέλος είχα καταλήξει πως κανένας έξυπνος άνθρωπος δε θα μπορούσε να πιστέψει στη Βίβλο.

Λίγο μετά έγινα πιστός χριστιανός.
 Η ζωή μου μεταμορφώθηκε                     ΘΕΟΣ
Και η άποψη μου για τις                             +
Γραφές άλλαξε. Κατάλαβα                        ΛΟΓΟΣ                   
Πως η Βίβλος ήταν                                Παντοτινός                    πραγματικά Αγία Γραφή                       ……………
εμπνευσμένη από                                   άνθρωπος
το Άγιο Πνεύμα και αιώνιος Λόγος Του Θεού.
 Ο Λόγος του Θεού δεν είναι μόνο θεϊκά εμπνευσμένος αλλά είναι και η βάσης της  χριστιανικής πίστης.
Μας δίνει την άποψη του Θεού για το πώς πρέπει να ζούμε και για το πώς μπορούμε να είμαστε καρποφόροι στη μαρτυρία μας για τον Ιησού Χριστό.
  Η Βίβλος είναι γράμμα αγάπης του Θεού προς τον άνθρωπο. Από τη Γένεση μέχρι την Αποκάλυψη μιλά για το μεγάλο έλεος του Θεού για μας και την επιθυμία του να έχει κοινωνία μαζί μας.
  Ακόμη η βίβλος αποκαλύπτει τα χαρακτηριστικά του Θεού. Μας λέει πως είναι άγιος κυρίαρχος και δίκαιος, γεμάτος αγάπη συγχωρητικότητα και χάρη, είναι ελεήμων, μακρόθυμος και πιστός, είναι δυνατός σοφός και έχει συνεχώς στραμμένη την προσοχή Του στα παιδιά  Του.
  Όσο περισσότερα διαβάζουμε και συλλογιζόμαστε τον πολύτιμο Λόγο Του-και επιτρέπουμε το Άγιο Πνεύμα Του μα κυβερνά τη ζωή μας-τόσο καρποφόροι γινόμαστε για τον Κύριο μας.
Επειδή ο Λόγος του Θεού είναι αλήθεια και «κοφτερότερος από κάθε δίστομο μαχαίρι», διαποτισμένος με τη δύναμη του Αγίου Πνεύματος για να μιλήσει στο σύγχρονο κόσμο και στις προσωπικές μας ανάγκες και καταστάσεις.
  Τελικά οι απόψεις μας για την αξιοπιστίας της Βίβλου και για την ενσάρκωση του Χριστού είναι απόλυτα συνδεδεμένες.
 Στο Ιωάννης 10:34-36-
34 Ο Ιησούς αποκρίθηκε σ' αυτούς: Δεν είναι γραμμένο μέσα στον νόμο σας, «εγώ είπα, είστε θεοί»;
35 Αν εκείνους είπε θεούς, προς τους οποίους έγινε ο λόγος τού Θεού, και η γραφή δεν μπορεί να αναιρεθεί·
36 εκείνον, τον οποίο ο Πατέρας αγίασε, και απέστειλε στον κόσμο, εσείς λέτε, ότι: Βλασφημείς, επειδή είπα, είμαι Υιός τού Θεού;
Για παράδειγμα ο Ιησούς δίδαξε ότι η παλαιά Διαθήκη ήταν απολύτως ακριβής.
Στο Ματθαίος 4:4-7-10
4 Και εκείνος απαντώντας είπε: Είναι γραμμένο: «Μονάχα με ψωμί δεν θα ζήσει ο άνθρωπος, αλλά με κάθε λόγο που βγαίνει από το στόμα τού Θεού».
5 Τότε, τον παραλαμβάνει ο διάβολος στην άγια πόλη, και τον στήνει στο πτερύγιο του ιερού,
6 και του λέει: Αν είσαι Υιός τού Θεού, ρίξε κάτω τον εαυτό σου· επειδή, είναι γραμμένο ότι: Θα προστάξει για σένα τούς αγγέλους του», και «θα σε σηκώνουν επάνω στα χέρια τους, για να μη προσκόψεις το πόδι σου σε πέτρα».
7 Και ο Ιησούς είπε σ' αυτόν: Είναι επίσης γραμμένο: «Δεν θα πειράξεις τον Κύριο τον Θεό σου»…
..10 Τότε, ο Ιησούς λέει σ' αυτόν: Πήγαινε, σατανά· επειδή είναι γραμμένο: «Τον Κύριο τον Θεό σου θα προσκυνήσεις και μονάχα αυτόν θα λατρεύσεις».
Χρησιμοποίησε  αποσπάσματα της επιβεβαιώνοντας πως είναι αξιόπιστη.
  Επιπλέον δίδαξε στους μαθητές του πως έλεγε τα λόγια του ίδιου του Θεού
Ιωάννης 3:34
34 Δεδομένου ότι, εκείνος, που ο Θεός τον απέστειλε, μιλάει τα λόγια τού Θεού· επειδή, ο Θεός δεν του δίνει το Πνεύμα με μέτρο.
Και τα λόγια Του δεν θα έσβηναν ποτέ αλλά θα είναι αξιόπιστα.
Ματθαίος 24:35
35 Ο ουρανός και η γη θα παρέλθουν, τα λόγια μου όμως δεν θα παρέλθουν.
   Μας είπε ακόμη ότι το Άγιο Πνεύμα θα υπενθύμιζε τα λόγια Του στους μαθητές Του για να κηρύξουν και να τα γράψουν σωστά χωρίς να στηρίζονται μόνο στη μνήμη τους ή στην ανθρώπινη νόηση τους.
Ιωάννης 16: 12-15
12 Έχω πολλά ακόμα να σας πω, όμως δεν μπορείτε τώρα να τα βαστάζετε·
13 αλλά, όταν έρθει εκείνος, το Πνεύμα τής αλήθειας, θα σας οδηγήσει σε όλη την αλήθεια· επειδή, δεν θα μιλήσει από τον εαυτό του, αλλά θα μιλήσει όσα πρόκειται να ακούσει, και θα σας αναγγείλει τα μέλλοντα.
14 Εκείνος θα δοξάσει εμένα, επειδή από το δικό μου θα πάρει, και θα το αναγγείλει σε σας.
15 Όλα όσα έχει ο Πατέρας, είναι δικά μου· γι' αυτό σας είπα ότι, από το δικό μου θα πάρει, και θα σας το αναγγείλει.
  Μεγάλο μέρος πνευματικής ευφορίας μας είναι συνδεδεμένο με την προσωπική μελέτη της Βίβλου.
Καθώς μελετάς αυτό το βιβλιαράκι σε προτρέπω να εφαρμόζεις στη ζωή σου τις αρχές που θα διδαχθείς μέσα από τον Λόγο του Θεού. Άφησε τον θεό να σου μιλήσει και κάλεσε το Άγιο Πνεύμα να σε κάνει χαρούμενο και καρποφόρο χριστιανό.
……………………………………..
Η Μοναδικότητα του Ιησού.
Μεταφορά Αγ. Γραφής Σπύρου Φίλου
Το ξεκίνημα του συναρπαστικού ταξιδιού της πίστης  Bill Bright
Τρίτο μέρος συνέχεια
15
Μάθημα 4ον

Βιβλική μελέτη
Η Αγία Γραφή διεκδικεί την αυθεντία της.

1/. Ποια ήταν η θέση των παρακάτω προφητών σε ότι αφορά τα γραπτά τους;
Ησαϊας 43:1-8
1 Και τώρα, έτσι λέει ο Κύριος, ο δημιουργός σου, Ιακώβ, και ο πλάστης σου, Ισραήλ· Μη φοβάσαι· επειδή, εγώ σε λύτρωσα, σε κάλεσα με το όνομά σου· δικός μου είσαι.
2 Όταν διαβαίνεις μέσα από τα νερά, θα είμαι μαζί σου· και όταν περνάς μέσα από τα ποτάμια, δεν θα πλημμυρίζουν επάνω σου· όταν περπατάς μέσα από τη φωτιά, δεν θα καείς ούτε θα εξαφθεί φλόγα επάνω σου.
3 Επειδή, εγώ είμαι ο Κύριος ο Θεός σου, ο Άγιος του Ισραήλ, ο Σωτήρας σου· για αντίλυτρό σου έδωσα την Αίγυπτο· την Αιθιοπία και τη Σεβά, αντί για σένα.
4 Αφότου στάθηκες πολύτιμος στα μάτια μου, δοξάστηκες, και εγώ σε αγάπησα· και θα δώσω πολλούς ανθρώπους αντί για σένα, και λαούς αντί για το κεφάλι σου.
5 Μη φοβάσαι· επειδή, εγώ είμαι μαζί σου· από την ανατολή θα φέρω το σπέρμα σου, και από τη δύση θα σε συνάξω·
6 θα πω στον βορρά: Δώσε· και προς τον νότο: Μη εμποδίσεις· φέρε τους γιους μου από μακριά, και τις θυγατέρες μου από τα άκρα τής γης,
7 όλους όσους ονομάζονται με το όνομά μου· επειδή, τους δημιούργησα για τη δόξα μου· τους έπλασα και τους έκανα.
8 Βγάλε τον τυφλό λαό, παρόλο που έχει μάτια, και τον κουφό, παρόλο που έχει αυτιά.
9 Ας συγκεντρωθούν όλα τα έθνη, και ας συγκεντρωθούν όλοι οι λαοί· ποιος ανάμεσά τους το ανήγγειλε, και μας έδειξε τα προγενέστερα; Ας φέρουν τους μάρτυρές τους, και ας δικαιωθούν· ή, ας ακούσουν, και ας πουν: Αυτό είναι αληθινό.
10 Εσείς είστε μάρτυρές μου, λέει ο Κύριος, και ο δούλος μου, που έκλεξα, για να μάθετε και να πιστέψετε σε μένα, και να εννοήσετε ότι εγώ ο ίδιος είμαι· πριν από μένα άλλος Θεός δεν υπήρξε ούτε ύστερα από μένα θα υπάρχει.
11 Εγώ, εγώ είμαι ο Κύριος· και εκτός από μένα άλλος σωτήρας δεν υπάρχει.
12 Εγώ ανήγγειλα, και έσωσα, και έδειξα· και δεν στάθηκε σε σας ξένος θεός· κι εσείς είστε μάρτυρές μου, λέει ο Κύριος, και εγώ ο Θεός.
………………………………………
Ιερεμίας 23:1-8
1 ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ στους ποιμένες, αυτούς που φθείρουν και διασκορπίζουν τα πρόβατα της βοσκής μου! λέει ο Κύριος.
2 Γι' αυτό, έτσι λέει ο Κύριος, ο Θεός τού Ισραήλ, ενάντια στους ποιμένες, που ποιμαίνουν τον λαό μου: Εσείς διασκορπίσατε τα πρόβατά μου, και τα αποδιώξατε, και δεν τα επισκεφθήκατε· δέστε, εγώ θα επισκεφθώ επάνω σε σας την κακία των έργων σας, λέει ο Κύριος.
3 Και εγώ θα συγκεντρώσω το υπόλοιπο των προβάτων μου από όλους τούς τόπους όπου τα έδιωξα, και θα τα επαναφέρω πάλι στις βοσκές τους, και θα καρποφορήσουν και θα πληθύνουν·
4 και θα καταστήσω επάνω τους ποιμένες, και θα τα ποιμαίνουν· και δεν θα φοβηθούν πλέον ούτε θα τρομάξουν ούτε θα εκλείψουν, λέει ο Κύριος.
5 Δέστε, έρχονται ημέρες, λέει ο Κύριος, και θα ανεγείρω στον Δαβίδ έναν δίκαιο βλαστό, και βασιλιάς θα βασιλεύσει, και θα ευημερήσει, και θα εκτελέσει κρίση και δικαιοσύνη επάνω στη γη.
6 Και στις ημέρες του, ο Ιούδας θα σωθεί, και ο Ισραήλ θα κατοικήσει με ασφάλεια· και τούτο είναι το όνομά του, με το οποίο θα ονομαστεί: Ο ΚΥΡΙΟΣ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΜΑΣ.
7 Γι' αυτό, δέστε, έρχονται ημέρες, λέει ο Κύριος, και δεν θα πουν πλέον: Ζει ο Κύριος, που ανέβασε τους γιους Ισραήλ από τη γη τής Αιγύπτου·
8 αλλά: Ζει ο Κύριος, που ανέβασε και έφερε το σπέρμα τού οίκου Ισραήλ από τη γη τού βορρά, και από όλους τούς τόπους όπου τούς είχα διώξει· και θα κατοικήσουν στη γη τους.
…………………………………..
Ιεζεκιήλ 36:32-38
32 Εγώ δεν κάνω αυτά εξαιτίας σας, λέει ο Κύριος ο Θεός, ας είναι αυτό γνωστό σε σας· αισχυνθείτε και ντραπείτε για τους δρόμους σας, οίκος Ισραήλ!
33 Έτσι λέει ο Κύριος ο Θεός: Κατά την ημέρα, που θα σας καθαρίσω από όλες τις ανομίες σας, θα κάνω ακόμα να κατοικηθούν οι πόλεις, και θα οικοδομηθούν οι ερημώσεις.
34 Και η αφανισμένη γη θα γεωργηθεί, αντί να κείτεται αφανισμένη μπροστά σε καθέναν που διαβαίνει.
35 Και θα λένε: Αυτή η γη, που ήταν αφανισμένη, έγινε σαν παράδεισος της Εδέμ· και οι ερημωμένες πόλεις, και αφανισμένες, και κατεδαφισμένες, οχυρώθηκαν, κατοικήθηκαν.
36 Και τα έθνη, που είχαν εναπομείνει ολόγυρά σας, θα γνωρίσουν ότι εγώ ο Κύριος οικοδόμησα τα κατεδαφισμένα, και φύτεψα τα αφανισμένα· εγώ ο Κύριος μίλησα, και εγώ θα εκτελέσω.
37 Έτσι λέει ο Κύριος ο Θεός: Και τούτο θα ζητηθεί εκ μέρους μου, από τον οίκο Ισραήλ, να κάνω σ' αυτούς, να τους πληθύνω με ανθρώπους σαν ποίμνιο από πρόβατα.
38 Σαν το άγιο ποίμνιο, σαν το ποίμνιο της Ιερουσαλήμ, μέσα στις επίσημες γιορτές της, έτσι οι ερημωμένες πόλεις θα γεμίσουν από ποίμνια ανθρώπων· και θα γνωρίσουν ότι εγώ είμαι ο Κύριος.
Συνεχίζεται
…………………………………………