Μαριαννα Τοσουνίδου 25 λεπτά · 20-7-2015-ΔΕΥΤΕΡΑ


Kαλή εβδομάδα..!..Blessed week..!
Be strong and take heart,
all you who hope in the Lord.
Psalm 31:24
Kαλή εβδομάδα..!..Blessed week..!
Είσαι δυνατός και κουράγιο,
Όλοι εσείς που ελπίζω στο θεό.
Ψαλμός 31:24

Goodevening...!!
And Samuel said to the people, “Do not be afraid; 
you have done all this evil. Yet do not turn aside from following the Lord,
but serve the Lord with all your heart.
Samuel 12:20
Καλησπέρα...!!
Και ο σάμιουελ είπε να τους ανθρώπους, " μην φοβάσαι.
Έκανες όλο αυτό το κακό. Αλλά μην μετατρέψεις εκτός από από τον κύριο,
Αλλά υπηρετείς τον άρχοντα με όλη σου την καρδιά.
Ο σάμιουελ 12:20
GOODNIGHT...!!!
It is one thing to be blind eyed like an ostrich,
pretending that I do not see evil around me,
and it is another thing to choose by my own free will,
to overlook the '' evil '' of others, because I have already ... Δείτε περισσότερα
Καληνύχτα...!!!
Είναι ένα πράγμα να είσαι τυφλός eyed σαν στρουθοκάμηλοι,
Να προσποιείσαι ότι δεν βλέπω το κακό γύρω μου,
Και είναι άλλο πράγμα να επιλέξουν από τη δική μου θέληση,
Να παραβλέψω το '' Το κακό '' Για τους άλλους, επειδή έχω ήδη
Συγχώρεσε τους εκ των προτέρων στην καρδιά μου,
Όπως ο θεός το έκανε μαζί μου, που είχε ήδη συγχωρέσει μου
Στο πρόσωπο του ιησού χριστού στο σταυρό










.....................................................