31-7-2015--03-ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-------Ψαλμοί 139:----------6 Η γνώση αυτή είναι σε μένα υπερθαύμαστη· είναι υψηλή· δεν μπορώ να φτάσω σ' αυτή.--------------- 7 Πού να πάω από το πνεύμα σου; Και από το πρόσωπό σου πού να φύγω;------------ 8 Αν ανέβω στον ουρανό, είσαι εκεί, αν πλαγιάσω στον άδη, νάσου εσύ.------------- 9 Αν πάρω τα φτερά τής αυγής, και κατοικήσω στις εσχατιές τής θάλασσας,-------- 10 και εκεί θα με οδηγήσει το χέρι σου, και το δεξί σου χέρι θα με κρατάει.

11 Αν πω: Το σκοτάδι, σίγουρα, θα με σκεπάσει, αλλά κι αυτή η νύχτα θα είναι ολόγυρά μου φως·
12 κι αυτό το σκοτάδι δεν σκεπάζει από σένα τίποτε· και η νύχτα λάμπει όπως η ημέρα· σε σένα το σκοτάδι είναι όπως το φως.
13 Επειδή, εσύ μόρφωσες τα νεφρά μου· με περιτύλιξες μέσα στην κοιλιά τής μητέρας μου.
14 Θα σε υμνώ, επειδή πλάστηκα με φοβερό και θαυμάσιο τρόπο· τα έργα σου είναι θαυμάσια· και η ψυχή μου το γνωρίζει αυτό πολύ καλά.
19/. Πως είναι δυνατόν
ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ !!!!!!!!!!!!!!! ΜΕΛΑΤΕΣ ΑΡΤΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
03-ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
καλημέρα σε όλους εύχομαι καλή και ευλογημένη
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΦΙΛΟΣ-
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ --31---7--2015
ΠΗΓΕΣ!!! — στην τοποθεσία Πηγες Αρτας.
 1/. Πως είναι δυνατόν ποτέ μια τέτοια αγάπη θαυμαστή
Να παύσω να δοξολογώ και να μη ψάλλω δι αυτήν.
…………………………..
Επωδός
Θεία αγάπη Ιησού που πέθανες επί σταυρού
Αιώνια σ΄ ευχαριστώ που μ’ άνοιξες τον Ουρανό.
…………………………..
2/. Ζούσα τυφλός χωρίς το φως μεσ’ το σκοτάδι δυστυχής
Κι’ ήρθες Εσύ ω θείο φως να μου φωτίσεις την οδό.
…………………………
3/. Δεν έχω φόβους τώρα πια ούτε και θλίψεις στην καρδιά
Τα πάντα είναι φωτεινά γιατ’ έχω Σένα Λυτρωτά.


………………………………………