4--12--2016------29--ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ Τα δώρα και τα υπουργήματα του Αγίου Πνεύματος είναι πολλά. Κατωτέρω αναφέρουμε μερικά από αυτά.



29--ΤΟΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
  Τα δώρακαι τα υπουργήματα του Αγίου Πνεύματος είναι πολλά. Κατωτέρω αναφέρουμε μερικά από αυτά.
  1==Το Άγιο Πνεύμα είναι δημιουργός της αναγεννήσεως 
       (Ιωάννης γ: 5—6 ).
  2==Εστάλη υπό του Χριστού παρά του Πατρός
        (Ιωάννης ιε: 26)
  3==Είναι δώρο του Πατρός (Νεεμίας θ:20).
  4==Εστάλη εν τω ονόματι του Χριστού (Ιωάννης ιδ:26).
  5==Μαρτυρεί περί του Χριστού (Ιωάννης ιε:26).
  6==Εδόθει εκ παραλλήλου προς την υπερύψωαιν του Χριστού
      (Ψαλμός ξη:18).

  7==Μεταδίδει την αγάπην του Θεού (Ρωμαίους ε:3—8)
  8==Εδόθη προς διδασκαλίαν (Νεεμίας θ:20).
  9==Εμπνέει ελπίδα (Ρωμαίους ιε:15)
10==Μένει πάντοτε μετά των Αγίων (Ιωάννης ιδ:16—17).
11== Διδάσκει τους πιστούς(Ιωάννης ιδ:26).
12== Οικοδομή την Εκκλησία (Πράξεις θ:31)
13==Αγιάζει την Εκκλησία (Ιεζεκιήλ  λζ:28—
       Ρωμαίους ιε:16).
14==Είναι Παρήγορος της Εκκλησίας(Πράξεις θ:31).
15== Εδόθη δια της μεσιτείας του Χριστού (Ιωάννης ιδ:16)
16==Είναι η πηγή της σοφίας (Ησαϊας ια:12).
17== Δίδεται εις απάντηση της Προσευχής (Λουκάς ια:12).
18== Αγωνίζεται κατά της αμαρτίας(Γένεσης ς:3)
19==Εδόθη κατόπιν υποσχέσεως (Πράξεις β:38—39).
20== Δίδεται εις τους μετανοούντας και πιστεύοντας 
        (Πράξεις β:38)
21== Δίδεται εις τους πειθαρχούντας εις τον Θεόν 
        (Πράξεις ε:32).
Προσθήκη λεζάντας

22== Αναγεννά τον Πιστό (Ρωμαίους η).
23== Εδόθη εις τα Έθνη (Πράξεις ι:43—45).
24== Αποκτάται δια της πίστεως (Γαλάτας γ:14).
25== Αποτελεί απόδειξη της μετά του Χριστού ενότητας 
        (Α΄ Ιωάννου γ:24). 
26== Εδόθη ως εγγύηση της συνεχούς ευμενείας του Θεού
        (Ιεζεκιήλ λθ:29).
27== Οδηγεί εις πάσαν την αλήθειαν (Ιωάννης ις:13)
28== Αποκαλύπτει τα του Χριστού (Ιωάννης ις:14).
29== Κατευθύνει τα βήματα του πιστού (Πράξεις ις:6—7).
30== Διερευνά τα πάντα (Ρωμαίους ια:33—34).
31== Ενισχύει τους πιστούς εις το να υπομένουν τους διωγμούς
         και απαντούν όταν κρίνονται (Μάρκος ιγ: 11).
32== Δημιουργεί και προσφέρει ζωή (Ιώβ λγ:4).
33== Συμπαραστέκεται και βοηθά στις αρρώστιες μας.
         (Ρωμαίους η:26)
34== Προσκαλεί και αποστέλλει τους υπηρέτες Του


        (Ησαϊας μη:16) 
35== Οδηγεί που πρέπει να κηρύξουμε 
         (Α΄ Κορινθίους β:13 και Πράξεις ις:6—10).
36== Διδάσκει τι πρέπει να κηρύττομε (Α΄ Κορινθίους β:13
37== Κατευθύνει τις αποφάσεις της Εκκλησίας(Πράξεις ιε:26)
38== Ενδυναμώνει τους ασχολουμένους εις το κήρυγμα ΄
         (Α΄ Κορινθίους ιβ:8).
39== Μίλησε δια των προφητών(Πράξεις α:16)
40== Αναγγέλλει τα μέλλοντα (Λουκάς β: 26).
41== Είναι η πηγή θαυματουργικής δυνάμεως(Ματθαίος ιβ:28)
42== Βαπτίζει τους πιστούς εις έν σώμα την Εκκλησίαν 
        (Α΄ Κορινθίους  ιβ:13)
43== Ο κόσμος δεν δύναται να Το λάβει (Ιωάννης ιδ:17)
44== Το έργον του Θεού δεν γίνεται δι’ ανθρώπινης δυνάμεως 
         αλλά δια του Αγίου Πνεύματος (Ζαχαρίας δ:6).
  Τα εμβλήματα του Αγίου Πνεύματος είναι διάφορα όπως η περιστερά. (Ματθαίος γ:16) το πυρ το οποίο φωτίζει καθαρίζει και Θερμαίνει (Ματθαίος γ:11) το έλαιον το οποίο συμβολίζει το χρίσμα της αφιερώσεως θεραπεύει και εξαγνίζει
(Ψαλμός με :7)

  Η βροχή η οποία αναζωογονεί και δίδει ευφορία η σφραγίδα   οποία επισημοποιεί και εξασφαλίζει την γνησιότητα η φωνή η οποία οδηγεί ομιλεί και προτρέπει (Ησαϊας ς:8) το ύδωρ το οποίο καθαρίζει και χορηγείται δωρεάν (Ιωάννης γ:5) ο άνεμος ο οποίος Είναι ισχυρός ελεύθερος και ζωογόνος (Ιωάννης γ: 8).
  Μεταξύ του Αγίου Πνεύματος και του πονηρού πνεύματος του Διαβόλου υφίσταται ανέκαθεν ανταγωνισμός και αντίκεινται προς άλληλα. Η σαρξ οδηγημένη από τον διάβολο επιθυμεί ενάντια του Πνεύματος και το Πνεύμα ενάντια της σαρκός.
  Το Πνεύμα οδηγεί τον άνθρωπο προς τον ουρανό. «Οι καρποί του Πνεύματος είναι αγάπη χαρά ειρήνη μακροθυμία χρηστότης αγαθοσύνη πίστις πραότης εγκράτεια». Το Άγιο Πνεύμα δίδει βεβαιότητα δύναμη ασφάλεια αυταπάρνηση νίκη ευτυχία κατανόηση ικανοποίηση θάρρος εμπνέει αγίους πόθους προικίζει τον πιστό με αγαθή 
επιρροή καθιστά ευτυχισμένες τις οικογένειες και εισάγει εις τον Ουρανό. Εάν οδηγούμαστε δια του Πνεύματος δεν είμαστε κάτω από το Νόμο, ενώ η σάρκα οδηγεί προς αυτόν χωρίς να εξασφαλίζει καμία ωφέλεια εις τον άνθρωπο.

Τα έργα της σαρκός είναι μοιχεία πορνεία ακαθαρσία ζηλοτυπία θυμός μάχες διχοστασίες αιρέσεις φθόνος φόνος μέθη κώμοι (κραιπάλη ακόλαστη οργιώδης ζωή) και τα όμοια τούτων.
(Γαλάτας ε: 17—21).  Οι άνθρωποι που πράττουν αυτά βασιλείαν Θεού δεν θα κληρονομήσουν. Ο φυσικός άνθρωπος δεν δέχεται τα του Πνεύματος του Θεού διότι είναι μωρία εις αυτόν και δεν μπορεί να γνωρίσει αυτά  διότι πνευματικώς ανακρίνονται. (Α΄ Κορινθίους β:14
  Η ανθρώπινη διάνοια όταν στερείται του Πνεύματος του Θεού είναι ανεπαρκείς ασταθείς και ανίσχυρος. Η φιλοσοφία των ανθρώπων είναι πιθανόν να ζητεί λύση των βασικών προβλημάτων της ζωής αλλά δίδει εις τον άνθρωπο την δύναμη να λύσει τα προβλήματα αυτά.  Ο άνθρωπος δεν δύναται δια των αισθήσεων να αντιληφθεί τα ακατάληπτα ούτε δια της λογικής να γνωρίσει τα ασύλληπτα. Η ανθρώπινη διάνοια περιβάλλεται από μεγάλα μυστήρια και έχει ανάγκη σοφίας.

  Ο άνθρωπος γνωρίζει ποιος έπρεπε να  είναι και γνωρίζει επίσης ότι αστόχησε πάντοτε τον σκοπό του. Εκείνο που χρειάζεται δεν είναι απλώς το φως αλλά κάτι περισσότερο—η δύναμης. Ο άνθρωπος αφημένος εις τον εαυτό του πιέζεται και καταβάλλεται από μεγάλες αμαρτίες.
  Έχει ανάγκη συγχωρήσεως απολυτρώσεως και απαλλαγής από την αμαρτία. 
  Οι δούλοι της αμαρτίας δεν είναι ελεύθεροι.
  Η ανθρώπινη φιλοσοφία ενδεχόμενο να είναι αληθείς και να προκαλεί το μεγαλύτερο ενδιαφέρον της διανοίας αλλ’ ουδέποτε είναι επαρκείς για να φέρει τον άνθρωπο εις τον λιμένα της ειρήνης με τον Θεό. Το ασθενές φως ανθρώπινης σοφίας αδυνατεί να κοιτάξει στο ανεξερεύνητο μέλλον ή να εξιχνιάσει τα σκοτεινά άδυτα της καρδιάς του ανθρώπου.
  Η ιστορία της ανθρώπινης σκέψης φανερώνει ότι ο κόσμος δια της σοφίας δεν γνώρισε το Θεό.

  Η ειρήνη και δύναμης βρίσκονται στο Πρόσωπο του Ιησού Χριστού. Το Άγιο Πνεύμα αποκαλύπτει μεγάλα μυστήρια με τέτοια απλότητα ώστε ο νεογέννητος χριστιανός μπορεί να αντιληφθεί και να θέσει εις εφαρμογή. Οι πιστοί συγχωρούνται δια κάθε αμαρτία δια του Ιησού Χριστού διότι «ούτε όνομα άλλο είναι υπό τον ουρανόν δεδομένον μεταξύ των ανθρώπων δια του οποίου πρέπει να σωθώμεν»
(Πράξεις δ:12).
 Εκείνο που χρειάζεται ο άνθρωπος είναι να γνωρίσει τον Παντοδύναμο Κύριο ο οποίος συγχωρεί και μεταμορφώνει την ζωή του ανθρώπου και καθιστά αυτόν τέλειο όπως ο Πατέρας ο Ουράνιος είναι τέλειος. Τότε πλέον η ελευθερία  δεν αποτελεί άλυτο πρόβλημα διότι δια του θαύματος της Χάριτος ο σεσωσμένος άνθρωπος ελευθερώθηκε από τον νόμο της αμαρτίας. Ο νόμος του πνεύματος της ζωής εν Χριστώ Ιησού τον ελευθέρωσε από τον νόμο της αμαρτίας και του θανάτου. Τότε τα μυστήρια της ζωής που έφεραν εις αμηχανία τον άνθρωπο καθ’ όλους τους αιώνες βρίσκουν την τελική λύση δια του Αγίου Πνεύματος. 

  Η πίστης αναπαύεται εις την επίγνωσιν=(επίγνωση =ακριβής και ενσυνείδητη γνώση ) του Ιησού Χριστού. Ο άνθρωπος πρέπει να τον γνωρίσει. Η Εκκλησία πρέπει να αποκτήσει τους θησαυρούς του Αγίου Πνεύματος 
και οφείλει προς τούτο να ερευνά τας Γραφάς. 
   Ο Θεός φανέρωσε δια του Πνεύματος Του ότι υπάρχει ζωή για μάς διότι το Πνεύμα ερευνά τα πάντα και αυτά τα βάθη του Θεού τα οποία μας αποκαλύπτει.(Α¨ Κορινθίους β:10).
  Ο Θεός θέλει και δύναται να χρησιμοποιήσει μια εκκλησία της οποίας τα μέλη και οι ποιμένες είναι πλήρεις Πνεύματος Αγίου. Κάθε Εκκλησία της σήμερον όπως και του παρελθόντος η οποία υστερεί ως προς το υψηλό ιδεώδες της ζωής δεν δύναται να ανταποκριθεί εις την κλήση της ,οποιαδήποτε και αν είναι η οργάνωσης της. Δυστυχώς η σύγχρονος Εκκλησία διοικείται από ανθρώπους έχει συνδεθεί με τον κόσμο και κυριαρχείται από ανθρώπους και ως εκ τούτου δεν μπορεί να είναι αρεστή εις τον Θεό. Τέτοια Εκκλησία δεν μπορεί να αντιδράσει προς σωτηρία του κόσμου εκ της αμαρτίας και να εκπληρώσει την αποστολή εις την οποία την καλεί ο Χριστός.

 Η σύγχρονη νεωτερίζουσα εκκλησία είναι εξασθενημένει εις πνευματική δύναμη και εις την πραγματικότητα αποκλίνει βαθμιαίως από την πνευματική αξία που προσδίδει η δια του Αγίου Πνεύματος γέννησης της. 
  Η αληθής Εκκλησία του Χριστού  είναι πλήρης Πνεύματος Αγίου. Ο Θεός θέλει σήμερα τέτοια εκκλησία. «Το αυτό φρόνημα έστω εν υμίν το οποίο ήτο και εν τω Χριστώ Ιησού.»