3--12-2016---ΚΑΙ 4--12--2016--- 12-ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ Ρωμαίους 1: 6 μεταξύ των οποίων είστε κι εσείς προσκαλεσμένοι του Χριστού -7 προς όλους εσάς τους αγαπητούς του Θεού, που κληθήκατε να είστε άγιοι, εύχομαι η χάρη καί η ειρήνη που πηγάζουν από το Θεό Πατέρα μας και τον Κύριο Ιησού Χριστό να είναι μαζί σας.


3-12-2016-
23/. Η ΧΑΡΗΣ ΣΟΥ ΜΟΥ ΑΡΚΕΙ
3-12-2016 ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ
Ω! Κύριέ μου Συ και Θεέ μου η χάρη Σου μου αρκεί
Ω! κύριε μου Συ και Θεέ μου η Χάρη Σου μου αρκεί.
Εσύ θα φροντίσεις Θεέ για κάθε μου στιγμή στη ζωή.
Εσύ θα μ’ οδηγήσεις μια μέρα εκεί 
Στη χώρα τα’ ουρανού τη λαμπρή σα νικητή
Στη χώρα τα’ ουρανού τη λαμπρή.

Ιωάννης 10
27 Τα πρόβατα τα εμά ακούουσι την φωνήν μου, και εγώ γνωρίζω αυτά, και με ακολουθούσι.
28 Και εγώ δίδω εις αυτά ζωήν αιώνιον, και δεν θέλουσιν απολεσθή εις τον αιώνα, και ου
δείς θέλει αρπάσει αυτά εκ της χειρός μου.
29 Ο Πατήρ μου, όστις μοι έδωκεν αυτά, είναι μεγαλήτερος πάντων, και ουδείς δύναται να αρπάση εκ της χειρός του Πατρός μου.
30 Εγώ και ο Πατήρ εν είμεθα.
31 Επίασαν λοιπόν πάλιν οι Ιουδαίοι λίθους, διά να λιθοβολήσωσιν αυτόν.
32 Απεκρίθη προς αυτούς ο Ιησούς· Πολλά καλά έργα έδειξα εις εσάς εκ του Πατρός μου· διά ποίον έργον εξ αυτών με λιθοβολείτε;

33 Απεκρίθησαν προς αυτόν οι Ιουδαίοι, λέγοντες· Περί καλού έργου δεν σε λιθοβολούμεν, αλλά περί βλασφημίας, και διότι συ άνθρωπος ων κάμνεις σεαυτόν Θεόν.
34 Απεκρίθη προς αυτούς ο Ιησούς· Δεν είναι γεγραμμένον εν τω νόμω υμών, Εγώ είπα, θεοί είσθε;
35 Εάν εκείνους είπε θεούς, προς τους οποίους έγεινεν ο λόγος του Θεού, και δεν δύναται να αναιρεθή η γραφή,
36 εκείνον, τον οποίον ο Πατήρ ηγίασε και απέστειλεν εις τον κόσμον, σεις λέγετε ότι βλασφημείς, διότι είπον, Υιός του Θεού είμαι;
37 Εάν δεν κάμνω τα έργα του Πατρός μου, μη πιστεύετε εις εμέ·

38 αλλ' εάν κάμνω, αν και εις εμέ δεν πιστεύητε, πιστεύσατε εις τα έργα, διά να γνωρίσητε και πιστεύσητε ότι ο Πατήρ είναι εν εμοί και εγώ εν αυτώ.
39 Εζήτουν λοιπόν πάλιν να πιάσωσιν αυτόν· και εξέφυγεν εκ της χειρός αυτών.
40 Και υπήγε πάλιν πέραν του Ιορδάνου, εις τον τόπον όπου εβάπτιζε κατ' αρχάς ο Ιωάννης, και έμεινεν εκεί.
41 Και πολλοί ήλθον προς αυτόν και έλεγον ότι ο Ιωάννης μεν ουδέν θαύμα έκαμε, πάντα όμως όσα είπεν ο Ιωάννης περί τούτου, ήσαν αληθινά.
42 Και εκεί επίστευσαν πολλοί εις αυτόν.

12-ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
4-12-2016-
19/. ΙΗΣΟΥ ΤΟ ΌΝΟΜΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΑΥΜΑΣΤΟ
Ιησού τα’ όνομα Σου είν’ θαυμαστό(2 φορές)
Σε υψώνω απ’ την καρδιά και η  δόξα σου μ’ αγγίζει  
Σε υψώνω απ την καρδιά θαυμαστέ Θεέ
Σε υψώνω απ’ την καρδιά και η δόξα σου μ’ αγγίζει 
Με το πνεύμα σε λατρεύω αληθινά.(2 φορές ξανά όλο)
`.....................
Ας υψωθείς Ιησού Συ βασιλεύεις 
με δύναμη και ισχύ Θεέ.

Ρωμαίους 1
1 Εγώ ο Παύλος, δούλος του Ιησού Χριστού, καλεσμένος απόστολος, ξεχωρισμένος για το Ευαγγέλιο του Θεού -
2 που το υποσχέθηκε από πριν ο Θεός μέσω των προφητών του στις Αγίες Γραφές,
3 σχετικά με το Γιο του, ο οποίος, παίρνοντας ανθρώπινη φύση, ήρθε στον κόσμο από το γένος του Δαβίδ,
4 καί ο οποίος με την ανάστασή του από τους νεκρούς αποδείχτηκε δυναμικά, χάρη στό Πνεύμα της αγιοσύνης, πως είναι ο Γιος του Θεού. Δηλαδή ο Ιησούς Χριστός ο Κύριός μας,
5 μέσω του οποίου λάβαμε εμείς τη χάρη καί την αποστολική διακονία να κηρύξουμε σε όλα τα έθνη την υπακοή στην πίστη, για τη δόξα του ονόματός του,

6 μεταξύ των οποίων είστε κι εσείς προσκαλεσμένοι του Χριστού -7 προς όλους εσάς τους αγαπητούς του Θεού, που κληθήκατε να είστε άγιοι, εύχομαι η χάρη καί η ειρήνη που πηγάζουν από το Θεό Πατέρα μας και τον Κύριο Ιησού Χριστό να είναι μαζί σας.
8 Πρώτα απ' όλα ευχαριστώ, διά του Ιησού Χριστού, το Θεό μου, για όλους εσάς, γιατί η πίστη σας διαλαλείται σε όλο τον κόσμο.
9 Μάρτυράς μου είναι ο Θεός, τον οποίο υπηρετώ ολόψυχα στο έργο του Ευαγγελίου του Γιου του, πως σας θυμάμαι αδιάκοπα,
10 παρακαλώντας πάντοτε στις προσευχές μου μήπως με κάποιον τρόπο μού έρθουν επιτέλους βολικά τα πράγματα, με το θέλημα του Θεού, να σας επισκεφθώ.

11 Γιατί λαχταρώ πολύ να σας δω για να σας μεταδώσω κάποιο πνευματικό χάρισμα για τη στήριξή σας στην πίστη.
12 Κι αυτό βέβαια σημαίνει, πως μαζί με σας θα ενθαρρυνθώ κι εγώ ανάμεσά σας από την πίστη που έχει ο καθένας - τη δική σας και τη δική μου πίστη.