22---12--2016-------ΑΠΟ----21--22---12---2016----ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ---------1./Άγιος – άγιος – άγιος είναι ο Θεός Άγιος – άγιος – άγιος είναι ο Θεός. Η γη είναι πλήρης της δόξης (τρεις φορές) Άγιος ο Θεός.


Ο ΗΛΙΟΣ ΠΡΩΙΝΟΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ 2-6-2016

21-12-2016—ΤΕΤΑΡΤΗ
4./  ΑΓΙΟΣ – ΑΓΙΟΣ – ΑΓΙΟΣ (4)

1./Άγιος – άγιος – άγιος είναι ο Θεός
Άγιος – άγιος – άγιος είναι ο Θεός.
Η γη είναι πλήρης της δόξης (τρεις φορές)
Άγιος ο Θεός.
ΥΨΩΣΑΤΕ ΣΤΟΝ ΥΨΙΣΤΟ (6)

1./ Υψώσατε στον Ύψιστο αινέσεως φωνή
Αυτός σαν δώρο θαυμαστό μας δίνει τη ζωή
…………………………..
2./ Υψώσατε στον Ύψιστο καρδιά νου και ψυχή.
Αυτός που πάντα Τον τιμά θα ζει χαράς ζωή.
3./ Προσφέρετε στον Ύψιστο λατρεία λογική.
Αυτός ετοίμασε ναό για την ψυχή.

4./ Προσφέρετε στον ύψιστο αγάπη υϊκή.
Αυτός τον μόνο Του Υιό παρέσχε Λυτρωτή.
………………………………
5./ Υψώσατε στον Ύψιστο αινέσεως φωνή.
Οι πάντες εις τον ουρανό και πάντες εις την γη.
…………………………….
12-ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
22-12-2016—ΠΕΜΠΤΗ

7./ ΑΓΙΟΣ – ΑΓΙΟΣ – ΑΓΙΟΣ(8)

1./ Άγιος – άγιος – άγιος Κύριος Σαβαώθ!
Ουρανός και γη πληρούντε της δόξης σου!
Ουρανός και γη πληρούντε της δόξης Σου!
Δόξα τω Πατρί δόξα τω Υιώ
Δόξα τω Αγίω Πνεύματι. Αμήν.

8./ ΑΓΙΕ ΠΑΤΕΡΑ (8)

1./ Άγιε Πατέρα πόσο σε ευχαριστώ
Θα σε δοξάζω και θα σ’ ευγνωμονώ.
Μ’ αγάπησες τόσο πριν έρθω στον κόσμο
Άγιε Πατέρα πόσο Σ’ ευχαριστώ.
………………………….
2./ Ω! Ιησού μου πόσο Σε αγαπώ
Για τη θυσία στον σκληρό τον Σταυρό!
Τον πόνο μου πήρες και χάρη μου δίνεις
Ω Ιησού μου πόσο Σ’ ευχαριστώ.
…………………………
3./ Άγιο Πνεύμα πόσο Σ’ ευχαριστώ
μεσ’ τη ζωή μου είσαι ο βοηθός
στο δρόμο για τον ουρανό οδηγός μου
άγιο Πνεύμα πόσο Σ’ ευχαριστώ!