22--12--2016---1 Μετάνοια σημαίνει θλίψη-----2 Μετάνοια και αυτοάμυνα μπορούν να συνυπάρχουν---- 3 Η μετάνοια μπορεί να είναι επιλεκτική------4 Η μετάνοια είναι τελείως προσωπική υπόθεση-------5 Μετάνοια σημαίνει μετανιώνω για το κακό που έκανα-------6 Η μετάνοια είναι μια στιγμιαία πράξη---------7 Η μετάνοια είναι μια πράξη αυτοπροστασίας


-ΤΥΧΙΚΟΣ- ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2001

Διά πολλών μαρτύρων

Επτά ΜΥΘΟΙ για τη μετάνοια...
Από την κακοποίηση των ανθρώπων δεν ξέφυγε ούτε η λέξη μετάνοια και η σημασία της. Στους καιρούς τους δικούς μας ιδιαίτερα, εκείνος που μετανοεί συνήθως είναι το θύμα και όχι ο θύτης. Το κείμενο που ακολουθεί, από την αγγλόφωνη εφημερίδα Herald of His Coming, διορθώνει ορισμένες απόψεις που επικρατούν και διδάσκονται ευρύτατα, που όχι μόνο είναι λάθος αλλά δίκαια χαρακτηρίζονται ΜΥΘΟΙ. 
Ο ΗΛΙΟΣ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΔΑΧΤΥΛΊΔΙ ΣΑΝ ΝΑ ΈΧΕΙ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΕΤΡΑ

1 Μετάνοια σημαίνει θλίψη

Πρόκειται για το μεγαλύτερο και πιο συνηθισμένο μύθο. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που πιστεύουν πως όταν υπάρχουν θλίψη και δάκρυα, υπάρχει και μετάνοια. Δεν υποτιμώ τα δάκρυα. Ειλικρινά θα ευχόμουν να υπήρχαν περισσότερα δάκρυα στις συνεδριάσεις των υπεύθυνων για την πορεία των εκκλησιών και του έργου τους. Αλλά δεν πρέπει να εξισώνουμε τη θλίψη με τη μετάνοια. Δεν είναι το ίδιο πράγμα. Συχνά αυτοί που θλίβονται, δεν θλίβονται για την αμαρτωλότητά τους αλλά για τις συνέπειες. Το μικρό παιδί που κάνει κάποια αταξία δεν κλαίει επειδή παράκουσε την εντολή της μαμάς του αλλά για την τιμωρία που θα υποστεί. Τα δάκρυά του θα σημαίνουν μετάνοια αν στο μέλλον δεν ξανακάνει όχι μόνο την ίδια αταξία αλλά και άλλες παρόμοιες. Το ίδιο και με τους ανθρώπους. Τα δάκρυα και η θλίψη θα είναι τα εξωτερικά γνωρίσματα της μετάνοιας, μόνο αν στο μέλλον δεν επιστρέψουν στα δίχτυα της ίδιας αμαρτίας. Η θλίψη είναι εξωτερικό γνώρισμα. Η μετάνοια είναι η αλλαγή της καρδιάς.


2 Μετάνοια και αυτοάμυνα μπορούν να συνυπάρχουν

Όταν συναντήσετε κάποιο πρόσωπο που λέει ότι έχει μετανοήσει, ενώ ταυτόχρονα προσπαθεί να υπερασπιστεί τον εαυτό του, να είστε απόλυτα βέβαιοι πως η μετάνοιά του είναι φαινομενική. Το παράδειγμα του βασιλιά Σαούλ είναι χαρακτηριστικό. Ο προφήτης του Θεού τον έλεγξε επειδή παράκουσε την εντολή του Θεού και κράτησε τα καλύτερα πρόβατα και κατσίκια, και χάρισε τη ζωή στον βασιλιά Αγάγ (Α' Σαμ. 15/ιε). Εκείνος προσπάθησε στην αρχή να αποκρύψει το θέμα και στη συνέχεια να ρίξει την ευθύνη στο λαό. Θα πρέπει να καταλάβεις ότι ο κόσμος;. Όταν όμως κατάλαβε ότι δε μπορούσε να γυρνάει γύρω-γύρω χωρίς να έρχεται στην ουσία, είπε κλαίγοντας: Ω, έχω αμαρτήσει αλλά ο κόσμος με έκανε να το κάνω. Μετάνοια όμως που συνοδεύεται από προσπάθεια υπεράσπισης του εαυτού μας, δεν είναι μετάνοια.

3 Η μετάνοια μπορεί να είναι επιλεκτική

Επιλεκτική μετάνοια σημαίνει ότι μετανοώ για πράγματα που φαίνονται και δεν μπορώ να κρύψω από τους άλλους την ενοχή μου. Αν κάποιος χριστιανός πιαστεί για μοιχεία, ακόμη και αν ρίξει κουβάδες από δάκρυα και αποδεχτεί πλήρως και ειλικρινά την αμαρτωλή του σχέση, δεν σημαίνει απαραίτητα ότι έχει μετανοήσει. Πρέπει να μετανοήσει για την αιτία που τον οδήγησε στην πράξη της μοιχείας κι αυτή, στις περισσότερες τουλάχιστον περιπτώσεις, είναι το εγώ και η ικανοποίηση των επιθυμιών του.


4 Η μετάνοια είναι τελείως προσωπική υπόθεση

Λάθος! Η αμαρτία δεν είναι προσωπική. Δεν αμαρτάνουμε κατά του εαυτού μας αλλά εναντίον κάποιου άλλου. Αν ψάξουμε να δούμε ποια είναι η ουσία της αμαρτίας, θα καταλήξουμε στη σίγουρη διαπίστωση ότι είναι η προβολή του εγώ, είναι η ικανοποίηση του εγωισμού μας. Αμαρτάνουμε εναντίον του Θεού όταν παραβαίνουμε τις εντολές Του^ αμαρτάνουμε εναντίον των συνανθρώπων μας όταν τους βλάπτουμε. Ακόμη και οι κρυφές αμαρτίες της καρδιάς μας, οι σκέψεις και οι φαντασιώσεις μας, είναι αμαρτίες εναντίον του Θεού και των συνανθρώπων μας.

Εκείνο που πρέπει να προσέξουμε είναι πως όταν αμαρτάνουμε κατά των συνανθρώπων μας, δεν αρκεί η μετάνοια ενώπιον του Θεού. Βεβαίως πρέπει να ζητήσουμε συγνώμη από τον Θεό. Αλλά πρέπει να μετανοήσουμε και ενώπιον των ανθρώπων που βλάψαμε ζητώντας τη συγχώρηση κι από αυτούς. Ο Δαβίδ κράζει: Εις σε, εις σε μόνον ήμαρτον, και το πονηρόν ενώπιόν σου έπραξα. Για μια στιγμή, Δαβίδ! Εσύ αμάρτησες κατά της Βηθσαβεέ^ αμάρτησες κατά του συζύγου της^ αμάρτησες κατά ενός ολόκληρου έθνους^ αμάρτησες κατά της οικογένειάς σου. Πώς μπορείς, λοιπόν, και λες Εις σε, εις σε μόνον;.Ο ΗΛΙΟΣ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΔΑΧΤΥΛΊΔΙ ΣΑΝ ΝΑ ΈΧΕΙ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΕΤΡΑ

Σίγουρα υπάρχουν κάποιες φορές που αμαρτάνουμε μόνο κατά του Θεού. Τις περισσότερες όμως φορές και κυρίως οι κρυφές αμαρτίες μας γίνονται ενάντια σε κάποια άτομα. Δεν είναι, λοιπόν, αρκετό να μετανοήσεις ενώπιον του Θεού. Χρειάζεται να ζητήσεις συγνώμη και από το ίδιο το άτομο ενάντια του οποίου αμάρτησες. Η μετάνοια έχει κόστος και το κόστος πληρώνεται όταν ζητήσουμε συγνώμη από τα άτομα που το εγώ μας και η συμπεριφορά μας έβλαψαν. Η μετάνοια δεν είναι προσωπική υπόθεση.Ο ΗΛΙΟΣ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΔΑΧΤΥΛΊΔΙ ΣΑΝ ΝΑ ΈΧΕΙ ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΕΤΡΑ

5 Μετάνοια σημαίνει μετανιώνω για το κακό που έκανα

Λάθος! Η μετάνοια είναι κάτι πολύ βαθύτερο. Γιατί ο Δαβίδ στον Ψαλμό 51/να, λέει: Ιδού, συνελήφθην εν ανομία, και εν αμαρτία με εγέννησεν η μήτηρ μου; Τι προσπαθεί να κάνει; Να φορτώσει την ευθύνη για την άνομη πράξη του στη μητέρα του; Όχι βέβαια! Αναγνωρίζει όμως ότι το πρόβλημα δεν ήταν απλά το τι είχε κάνει, αλλά ότι το πρόβλημα ήταν αυτός ο ίδιος. Ήταν αμαρτωλός και γι' αυτό οι πράξεις του ήταν αμαρτωλές. Όταν κάποιος έρχεται σε σημείο μετάνοιας, δεν είναι αρκετό το να μετανοήσει γι' αυτό που έχει κάνει. Πρέπει να μετανοήσει γι' αυτό που είναι. Δεν είμαστε αμαρτωλοί επειδή αμαρτάνουμε αλλά αμαρτάνουμε επειδή είμαστε αμαρτωλοί. Μπορεί να έχουμε μετανοήσει εκατοντάδες φορές για πράγματα που έχουμε κάνει αλλά αν δεν μετανοήσουμε για το ότι είμαστε αμαρτωλοί, θα χρειαστεί πολλές φορές ακόμη να ξαναμετανοήσουμε;

6 Η μετάνοια είναι μια στιγμιαία πράξη

Πολλές φορές συναντούμε άτομα που λένε κάποια χρονολογία και ώρα που ζήτησαν από τον Θεό να τους συγχωρήσει. Δόξα στον Θεό γι' αυτό. Αλλά φοβάμαι πως όλα αυτά τα άτομα κάνουν χωρίς να το θέλουν μια μεγάλη ζημιά. Και οι ίδιοι αλλά και οι άλλοι που τους ακούνε, πιστεύουν πως η μετάνοια είναι μια πράξη που συμβαίνει σε κάποια συγκεκριμένη στιγμή και τελειώσαμε;

Όχι, η μετάνοια είναι μια στάση και μια διαρκής συμπεριφορά των πιστών. Ζούμε διαρκώς σε μια κατάσταση μετάνοιας όπως θα πρέπει διαρκώς να ζούμε σε μια κατάσταση πίστης. Αλήθεια, τι κρίμα για τα εκατομμύρια των ανθρώπων που μπορούν με ακρίβεια να σου πουν την ημέρα και την ώρα που δέχθηκαν τον Χριστό, αλλά σταμάτησαν εκεί. Η πίστη και η μετάνοια είναι μια διαρκής κατάσταση. Δεν είναι στιγμιαία πράξη, είναι μια κατάσταση ζωής. 
ΣΥΝΝΕΦΟ  ΒΑΜΒΑΚΙ

7 Η μετάνοια είναι μια πράξη αυτοπροστασίας

Ανάμεσα στους χριστιανούς αιωρούνται πολλές φορές κάποια τρομακτικά πράγματα που θα πρέπει ν' αποφεύγονται. Λέγεται π.χ., Αν θέλεις ν' αποφύγεις την τιμωρία της κόλασης, μετανόησε τώρα, ή Αν νιώθεις μόνος απόψε το βράδυ, έλα στον Ιησού Χριστό. Να η ευκαιρία να κάνεις έναν φίλο. Πραγματικά, ο Ιησούς είναι ο μεγαλύτερος μας φίλος, αλλά η προσπάθεια να προστατεύσουμε τον εαυτό μας δεν είναι μετάνοια. Κάποιος μπορεί να πλησιάσει τον Θεό με εγωιστικό τρόπο, όπως για να αποφύγει την κόλαση, και σταματά σ' αυτό το σημείο. Έτσι η προσπάθειά του τελειώνει πριν υπάρξει πραγματική μετάνοια. Η μετάνοια δεν είναι κάτι που κάνω για τον εαυτό μου. Είναι κάτι που κάνω για τον Θεό.

Γιατί οι εκκλησίες είναι γεμάτες από κούτσουρα, ανθρώπους που δεν κινούν ούτε το μικρό τους δαχτυλάκι για τη Βασιλεία του Θεού; Γιατί βλέπουμε τόσους ποιμένες που μοιάζουν με καμένα σπίρτα; Επειδή όλοι ασχολούνται με όλα τα είδη των αμετανόητων ανθρώπων, που προσπαθούν να εκμεταλλευτούν τον Θεό. Η αληθινή μετάνοια είναι όταν κάποιος φτάνει στο τέλος του εαυτού του και σταματά να χρησιμοποιεί τους άλλους, συμπεριλαμβανομένου και του Θεού, και γίνεται ένα άτομο που έχει νεκρώσει το εγώ του και ζει με πίστη για τον Ιησού Χριστό.
 Ανατύπωση από την εφημερίδα Η Εσχάτη Σάλπιγγα, Δεκ. 2000. Έγινε σύντμηση και προσαρμογή.
ΦΩΤΟ 5-1-2015






……………………………………………….

22--12--2016-----01--ΤΥΧΙΚΟΣ- ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2001-------- Σκέψεις στην αλλαγή του χρόνου ει δε μη... Κύριε, αξίωσέ με και του χρόνου, εάν δεν έχεις έρθει με τη δόξα Σου, να σου πω πάλι `'Εβεν-Έζερ Ά και να Σε περιμένω.


Σκέψεις στην αλλαγή του χρόνου
ει δε μη...

Κύριε, αξίωσέ με και του χρόνου, εάν δεν έχεις έρθει με τη δόξα Σου, να σου πω πάλι `'Εβεν-Έζερ Ά και να Σε περιμένω.


Τούτα τα λόγια έκλειναν το τελευταίο μου σημείωμα πέρυσι. Ένα χρόνο μετά, με βαθιά ευγνωμοσύνη στον Κύριο, στέκομαι στην ίδια πάλι θέση, βλέποντας τη χρονιά που φεύγει, αναλογιζόμενος την καρποφορία που έπρεπε να φέρω και δεν έφερα, και την μακροθυμία Του να με περιμένει ακόμη. Σαν τη συκιά εγώ της παραβολής στΆ αμπέλι του Θεού, πιάνω τον τόπο Του και φαντάζομαι τον διάλογο (Λουκ. 13/ιγ/6-9):


ΣΥΚΙΑ: Καλώς τον αμπελουργό. Χαίρομαι που σε βλέπω πάλι. Πόσο σε συμπονάω όμως. Κουράζεσαι μΆ εκείνα τα αμπέλια. Θέλουν κλάδεμα, ξελάκκωμα, θειάφισμα, κορφολόγημα, ράντισμα, άσε ο τρύγος; "Θέρος, τρύγος, πόλεμος", που λένε. Σε λυπάμαι! Ευτυχώς που είμαι κι εγώ που ξαποσταίνεις στη σκιά μου και δεν χρειάζεσαι να μου προσφέρεις τίποτε απΆ όλα αυτά.
 ΑΜΠΕΛΟΥΡΓΟΣ: Τι είναι αυτά που λες ξεροκέφαλη! Φαίνεται ότι το ύψος σου και το παχύ σου φύλλωμα, σου πήραν τα μυαλά.
 ΣΥΚΙΑ: Εμένα λες έτσι; Ξέρεις πια είμαι εγώ; Αυτό θα πει αχαριστία. Εγώ φταίω που σου προσφέρω τόσα και ορίστε η ανταπόδοση;

ΑΜΠΕΛΟΥΡΓΟΣ: Ξεχνάς, φαίνεται, ανόητη, ότι δυο χρόνια τώρα το αφεντικό έρχεται και ψάχνει για κανένα σύκο και δεν βρίσκει. Τι θα του πω σαν θά 'ρθει πάλι, τρίτη χρονιά εφέτος, και βρει τα ίδια; Θα φταίει εκείνος να μου πει να σε κόψω;

ΣΥΚΙΑ: Α, όχι την κακομοίρα! Δεν του φτάνει το πλούσιο φύλλωμά μου και η καμαρωτή κορμοστασιά μου; Που νά 'βρω εγώ τώρα μετά από τόσο καιρό καρπούς;
 ΑΜΠΕΛΟΥΡΓΟΣ: Τι να τα κάνει αυτά το αφεντικό; Καρπό θέλει. Καρπό! Όπως του δίνουν τα αμπέλια και τα άλλα δέντρα που μΆ έχει βάλει να περιποιέμαι. Καρπό που φέρνει χαρά και πλούτο.


ΣΥΚΙΑ: Λες να σου πει για κόψιμο; Αλίμονο, τι να κάνω η δύστυχη; Δε με λυπάσαι κι εσύ καλέ μου; Δε λυπάσαι την ομορφάδα μου και την κορμοστασιά μου; Κάνε κάτι. Πες του μια καλή κουβέντα. Του χρόνου υπόσχομαι να κάνω πολλά σύκα.

ΑΜΠΕΛΟΥΡΓΟΣ: Έχε χάρη που σΆ αγαπάει και με υπομονή σε περιμένει, αλλιώς η φωτιά θα είχε φάει τώρα το κορμί σου; Ωχ! Το αφεντικό, νάτο πάνω στην ώρα έρχεται. Ακούω τα βήματά του. Ας το σΆ εμένα, θα δω τι θα κάνω για σένα;


ΑΦΕΝΤΙΚΟ: Τι γίνεται καλέ μου αμπελουργέ; Πώς πάει φέτος η σοδειά; Αλήθεια, εκείνη η συκιά δεν έχει ούτε φέτος σύκα; Τι να την κάνουμε; Λυπάμαι πολύ αλλά δεν μπορώ να περιμένω άλλο. ΚόψΆ την απΆ τη ρίζα, μην πιάνει και τον τόπο; Στη θέση της θα φυτέψω κάτι άλλο, που θα κάνει καρπό!
 ΑΜΠΕΛΟΥΡΓΟΣ: Καλέ μου αφέντη, μια χάρη θέλω να σε παρακαλέσω. Να κάνεις λίγο ακόμη υπομονή. Το ξέρω, έχεις όλο το δίκιο με το μέρος σου, είναι άχρηστη, άκαρπη, άγλυκη. Της αξίζει το τσεκούρι. Όμως για το χατίρι μου, άσε την μια χρονιά ακόμη. Εγώ θα την φροντίσω σαν αδελφή μου. Θα σκάψω γύρω της, θα καθαρίσω τα χορτάρια που την πνίγουν, θα της βάλω λίπασμα, θα την ποτίσω; θα κάνω ό,τι μπορώ γιΆ αυτήν. Μπορεί του χρόνου να βρεις καρπό στα κλαριά της. ΕΙ ΔΕ ΜΗ ΘΑ ΤΗΝ ΚΟΨΕΙΣ!
 ΣΥΚΙΑ: Ουφ, ανάσανα! Ευτυχώς που υπάρχει κι ο Αμπελουργός, ο Μεσίτης! Όμως τώρα, το 2001, πρέπει να δουλέψω, να καρποφορήσω, ει δε μη;
 Από το περιοδικό "Λόγια Παρηγοριάς", Ιανουάριος 2001, σελ. 4

07-ΤΥΧΙΚΟΣ- ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ - ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ 2001

Πολιτικοί αλλά και θρησκευτικοί ηγέτες συναγωνίζονται...
Αμερικανική Αυτοκρατορία

Λίγο πριν από την Πτώση; (Μέρος Β')

 Στο προηγούμενο τεύχος (σελ. 2399) εκθέσαμε απόψεις για την κακή ηθική κατάσταση της υπερατλαντικής δύναμης. Ανάμεσα στα άλλα παρουσιάσαμε φωτογραφία του κ. Γκορ, που για τις προεκλογικές του ανάγκες δεν δίστασε να χρησιμοποιήσει τον άμβωνα κάποιας εκκλησίας. Δεν υποστηρίζουμε πολιτικές ιδεολογίες ή πρόσωπα, γι' αυτό εδώ δημοσιεύουμε φωτογραφία του κ. Μπους, που κι αυτός δεν αμέλησε να εκμεταλλευτεί τη θρησκεία για δικούς του λόγους. Αναφερθήκαμε επίσης στη μειωμένη αξία της ανθρώπινης ζωής και στις εκτρώσεις. Παρακολουθήστε από μια σειρά σχεδίων, πόσο απάνθρωπη είναι η διαδικασία της έκτρωσης σε προχωρημένη εγκυμοσύνη, την οποία είχε εγκρίνει ο κ. Κλίντον και εφαρμόζεται ευρέως στις ΗΠΑ.

BUSH-XRISTOS.JPG
Ο κ. Μπους ως "καλός χριστιανός"...

Ι. Η ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΣΤΙΣ ΗΠΑ

Ο Βαπτιστής πρόεδρος Κλίντον φρόντισε την τελευταία στιγμή της θητείας του (α) Να δώσει χάρη σε συγγενή του έμπορο ναρκωτικών, που ήταν στη φυλακή, (β) Να παραδεχτεί την παράνομη σεξουαλική σχέση που είχε με την γραμματέα του, (γ) Να ομολογήσει ότι ορκίστηκε ψευδώς και (δ) Να εξασφαλίσει παύση της δίωξης εναντίον του για οικονομικό σκάνδαλο που είχε διαπράξει...

Τέλος καλό όλα καλά, θα έλεγε κάποιος, όμως "μηδένα προ του τέλους μακάριζε"...


SERBIA.JPG

Εγκλήματα των Αμερικανών και ΝΑΤΟ στη Σερβία...

ΙΙ. ΒΟΜΒΕΣ ΑΠΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΕΝΟΥ ΟΥΡΑΝΙΟΥ

Για το νέο αυτό "φρούτο" πολλά έχουν γραφτεί στον Τύπο, επιβεβαιώνοντας την φράση "ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ", που συχνά ηχεί σε διαδηλώσεις. Πέρα όμως από όσα λέχθηκαν για τους Έλληνες στρατιώτες και φοιτητές στο Κόσοβο και τη Σερβία, το γεγονός στάθηκε αφορμή για να στραφούν προς στιγμή τα φώτα της δημοσιότητας και σ' ένα άλλο αμερικάνικο έγκλημα που συντελείται εδώ και 10 χρόνια στο Ιράκ. Γράφει η εφημερίδα "Καθολική" (16-1-2001):

"Σε σχετικά μικρή απόσταση από τη Βηθλεέμ ο ιρακινός λαός βλέπει να αποδεκατίζονται τα νήπιά του όχι από ηρωδιανούς στρατιώτες αλλά από τους πλουσίους και τους δυνατούς της γης, οι οποίοι επιμένουν σε έναν εγκληματικό οικονομικό αποκλεισμό του ταλαιπωρημένου αυτού λαού (...) έχει αποδειχθεί ότι στην πράξη θύμα του αποκλεισμού δεν είναι τα στρατεύματα του δικτάτορος ούτε ο ίδιος αλλά ο άοπλος πληθυσμός, και πρώτα τα αθώα παιδιά του. Κατά τους υπολογισμούς της UNICEF από την έναρξη του αποκλεισμού τον οποίο επέβαλε η Δύση στο Ιράκ έχουν πεθάνει περισσότερα από 500.000 παιδιά ηλικίας κάτω των 5 ετών, ενώ ένα στα τέσσερα εκ των υπολοίπων συνομηλίκων τους λιμοκτονεί, και τα περισσότερα από τα άλλα τρέφονται ελλιπώς."


 Αλήθεια η UNICEF στέλνει καμιά βοήθεια στα παιδιά του Ιράκ
ή ισχύει και γι' αυτήν ο αποκλεισμός;..

 ΙΙΙ. Ο ΑΙΔΕΣΙΜΟΤΑΤΟΣ ΤΖΕΣΕ ΤΖΑΚΣΟΝ

Αλλά δεν είναι μόνο οι πολιτικοί των ΗΠΑ που έχουν πάρει την ηθική κατρακύλα. Πριν από λίγα χρόνια ο κόσμος είχε βουίξει με τα καμώματα διάσημων Πεντηκοστιανών τηλευαγγελιστών, που ενώ μιλούσαν με τον πιο αυστηρό τρόπο για την ηθική, οι ίδιοι έπρατταν τα μη πρέποντα. Τώρα ήρθε ένα νέο δείγμα "αμερικάνικης ηθικής", από τον γνωστό Βαπτιστή ιεροκήρυκα αιδ. Τζέσε Τζάκσον, άλλοτε βοηθό του Martin Luther King και στα 1984 και 1988 υποψήφιο των Δημοκρατικών για την προεδρία των ΗΠΑ.

Ο 59χρονος Τζάκσον, που είναι 38 χρόνια παντρεμένος με πέντε παιδιά, ομολόγησε στις 17-1-2001 ότι είχε εξώγαμη σχέση με την κατά 20 χρόνια νεότερή του Κάριν Στάνφορντ, από την οποία γεννήθηκε ένα κορίτσι. Η Στάνφορντ ήταν προϊσταμένη στο γραφείο της οργάνωσής του και επίσης έχει γράψει ένα βιβλίο με τίτλο "Πέρα από τα όρια: Ο αιδ. Jesse Τζάκσον και οι Διεθνείς Υποθέσεις". Ο ίδιος δήλωσε:


"Είμαι πατέρας μιας κόρης που γεννήθηκε έξω από το γάμο μου (;) Αναλαμβάνω πλήρως την ευθύνη και λυπάμαι αληθινά για τις πράξεις μου. Η γυναίκα μου Τζάκυ και τα παιδιά μου έχουν πληροφορηθεί για το παιδί και υπήρξε μια άκρως οδυνηρή, επίπονη και δύσκολη ώρα γι' αυτούς. Ζήτησα από τον Θεό και καθένα από αυτούς να με συγχωρήσουν και τους ευχαριστώ όλους για τη χάρη και την κατανόηση σε όλη αυτή την περίοδο της δοκιμασίας. Έχουμε προσευχηθεί μαζί και με τη χάρη του Θεού έχουμε συμφιλιωθεί. Αναμφίβολα, πολλοί φίλοι και υποστηρικτές θα απογοητευτούν από εμένα. Ζητώ τη συγχώρεση, την κατανόηση και τις προσευχές τους (;) είμαι διατεθειμένος να δώσω στην κόρη μου και τη μητέρα της την προσωπική ζωή που δικαιούνται. [Αυτή η φράση μεταφράζεται σε 3,5 εκ. δρχ. το μήνα για διατροφή, 14 εκ.δρχ. αποζημίωση για να φύγει από τη δουλειά της στο γραφείο του Τζάκσον και ένα σπίτι αξίας 130 εκ. δρχ. στο Λος Άντζελες.] Θα χρειαστεί κάποιος χρόνος για ν' αναζωογονηθεί το πνεύμα μου και να συνδεθώ με την οικογένειά μου πριν επιστρέψω στη δημόσια διακονία μου. Αυτή είναι μια ιδιωτική και οικογενειακή υπόθεση και για να προστατεύσω εκείνους που αγαπώ δεν πρόκειται να συζητήσω παραπέρα από αυτή τη δήλωση."

Το 1998, όταν ο Κλίντον αντιμετώπιζε τους δικαστές για την περιπέτειά του με την Λεβίνσκι, ο Τζάκσον ήταν πλάι του, υποτίθεται για πνευματική βοήθεια. Καθώς όμως το εξώγαμο παιδί του είναι σήμερα 20 μηνών, αυτό σημαίνει ότι η ερωμένη του ήταν ήδη ενός μηνός έγκυος τότε που ο Τζάκσον πρόσφερε τη "διακονία" του στον Πρόεδρο... Με άλλα λόγια, την ίδια εποχή που έδινε "πνευματικές συμβουλές" στον Κλίντον, διέπραττε ο ίδιος τις δικές του "αταξίες";

 IV. ΔΕΣΜΙΟΙ ΣΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ

Οι ΗΠΑ είναι πρώτες σε κατανάλωση ναρκωτικών. Από τα 275 εκατ. των κατοίκων της 77 εκατ. έχουν δοκιμάσει ναρκωτικά κάποια στιγμή στη ζωή τους ενώ 22 εκατ. είναι τακτικοί χρήστες. Στατιστική του 1999 έδειξε ότι 10,7% από τα άτομα ηλικίας 12 ως 17 ετών, είναι τακτικοί χρήστες ναρκωτικών.
  Τα τεράστια ποσά που διαθέτει η αμερικάνικη κυβέρνηση ενάντια στην παραγωγή και εμπορία των ναρκωτικών δεν μπορούν να φέρουν κανένα αποτέλεσμα, επειδή διοχετεύονται μόνο στην καταστολή και όχι στην βοήθεια των ανθρώπων να βρουν σκοπό και νόημα στη ζωή τους ώστε να μην ψάχνουν αλλού υποκατάστατα.

Είτε αυτό αρέσει σε κάποιους είτε όχι, η λύση υπάρχει ΜΟΝΟ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ, εκεί ακριβώς που αρνούνται να στραφούν οι άνθρωποι...

V. ΚΙΝΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ;

Μόλις ο νέος Αμερικανός πρόεδρος ανέλαβε τα καθήκοντά του, τόνισε ότι "τα ομοσπονδιακά κονδύλια δεν πρέπει να χρησιμοποιούνται ούτε για την πληρωμή εκτρώσεων ούτε για την παροχή συμβουλών επί του θέματος". Για το σκοπό αυτό ανάμεσα στις πρώτες αποφάσεις του απαγόρευσε τη διάθεση κονδυλίων σε διεθνείς ομάδες που εκτελούν ή παρέχουν συμβουλές σχετικά με εκτρώσεις.
 Επιθυμώντας να είμαστε δίκαιοι προς όλες τις κατευθύνσεις, χαιρετίζουμε την απόφαση αυτή ως ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση, που όμως δεν αλλάζει την κατάσταση μέσα στις ΗΠΑ, όπου οι εκτρώσεις έχουν ξεπεράσει τα 40.000.000 από τότε που επιτράπηκε η εφαρμογή τους. 

EKTROSH.jpg

Γιατί γίνεται αυτό; Διότι έτσι θεωρείται ότι το παιδί δεν έχει γεννηθεί ακόμη,
οπότε θα εθεωρείτο φόνος, αλλά είναι ακόμη στη μήτρα,
άρα είναι έκτρωση και δεν τιμωρείται από το νόμο.
Αυτά κάνει η υποκριτική ανθρώπινη νομοθεσία.
 Εγκλήματα των Αμερικανών ενάντια στα παιδιά τους...
 VI. ΚΙ Η ΨΩΡΟΚΩΣΤΑΙΝΑ!..
 Αλλά ο κ. Μπους κατακρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση και μάλιστα από την Ελληνίδα επίτροπο (αρμόδια για την Απασχόληση και τις Κοινωνικές Υποθέσεις) κ. Άννα Διαμαντοπούλου, που χαρακτήρισε τα παραπάνω μέτρα ως οπισθοδρόμηση στα δικαιώματα των γυναικών και τόνισε:

"Πρόκειται για ένα βήμα πίσω. Η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν μπορεί να επηρεάσει τον Τζορτζ Ο. Μπους, ωστόσο μπορούμε να εκφράσουμε την απογοήτευσή μας".

Το να θεωρεί κάποιος το καλό "κακό" και το κακό "καλό" είναι κατάντημα του ανθρώπου εξαιτίας της αμαρτίας, που κατακρίνεται έντονα από τον Θεό που λέει: "Ουαί εις εκείνους, οίτινες λέγουσι το κακόν καλόν και το καλόν κακόν^ οίτινες θέτουσι το σκότος διά φως και το φως διά σκότος^ οίτινες θέτουσι το πικρόν διά γλυκύ και το γλυκύ διά πικρόν" (Ησ. 5/ε/20) κι αυτό θα ήταν καλό να το ακούσει η κ. Διαμαντοπούλου που, αν δεν κάνουμε λάθος, μάλλον είναι "Ορθόδοξη Χριστιανή".





……………………………………………