16--12--2016------31--ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ----- Το πρώτο στάδιο επανόδου του Χριστού ονομάζεται «Αρπαγή» όπως σημειούται εις το διάγραμμα. Κατ’ αυτήν ο Χριστός έρχεται δια την Εκκλησία Του. Το δεύτερο στάδιο ονομάζεται -


31--ΤΟ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
ΤΟΥ ΘΕΟΥ
  Πολλοί χριστιανοίπεριπλέκονται εν σχέσει με το ζήτημα της
Δευτέρας ελεύσεως διότι δεν δίδουν προσοχή εις την διάκριση αυτή. Τα δύο στάδια αυτά χωρίζονται απ’ αλλήλων με μία περίοδο επτά ετών.
  Το πρώτο στάδιο επανόδου του Χριστού ονομάζεται «Αρπαγή» όπως σημειούται εις το διάγραμμα. Κατ’ αυτήν ο Χριστός έρχεται δια την Εκκλησία Του. Το δεύτερο στάδιο ονομάζεται «Επιφάνεια» ως επίσης σημειούται εις το διάγραμμα. Κατ’ αυτήν έρχεται ο Χριστός μαζί με την εκκλησία Του και με όλες τις δυνάμεις των ουρανών για να κρίνει τα έθνη και να εγκαταστήσει την βασιλεία Του επί της γης. Οι άγιοι κατά τον χρόνον της αρπαγής πηγαίνουν προς τον Χριστό δια να είναι μετ’ Αυτού επί της γης.
Προσθήκη λεζάντας

  Η έλευσης του Χριστού κατά την αρπαγή θα είναι αιφνίδια.  «Αγρυπνείτε λοιπόν διότι δεν εξεύρετε την ημέραν ουδέ την ώραν καθ’ ην ο Υιός του ανθρώπου έρχεται» (Ματθαίος κε:13).
  Οι άγιοι αποτελούν το σώμα του Χριστού το οποίο δεν μπορεί να διασπαστεί (δεν δύναται να διασπασθή). Η Γραφή εκθέτει ότι η Αρπαγή λαμβάνει χώραν προ της μεγάλης θλίψεως την οποία δεν πρόκειται να υποστεί η εκκλησία ως σώμα του Χριστού.
 (Λουκά κα: 36 και Β΄ Πέτρου β:9).      
   Η περίοδος των επτά ετών μεταξύ των δύο σταδίων της ελεύσεως του Χριστού είναι πλήρης από γεγονότα. Επί της γης θα εκδηλωθεί η μεγάλη θλίψης «ο καιρός της στενοχώριας του Ιακώβ» (Ιερεμίας λ:7)και στον ουρανό θα λάβει χώραν η κρίσης των έργων της Εκκλησίας «προ του βήματος του Χριστού» και ο γάμος του Αρνίου(Β΄ Κορινθίους ε:10 και Αποκάλυψης ιθ:7). Τότε ο Χριστός θα αναλάβει την βασιλεία Του: «Άς χαίρωμεν και ας αγαλλώμεθα και ας δώσωμεν εις αυτόν διότι ήλθεν ο γάμος του Αρνίου και η γυνή αυτού ητοίμασεν εαυτήν».
  Τι λέγει η Γραφή περί του τρόπου με το οποίο θα έλθει ο
Χριστός κατά την αρπαγήν;  Θα έλθει λέγει «με κέλευσμα» το οποίο θα απευθύνεται προς τους «αποθανόντας εν Χριστώ» και το οποίο θα ακούσουν αυτοί. 

Θα έλθει «με φωνή αρχαγγέλου» έτσι ώστε όσοι ζουν και είναι δικοί Του να αντιληφθούν την πρόσκληση  Του. Όπως οι μαθητές επί της γης είδαν τον Ιησού απερχόμενο έτσι η Εκκλησία θα Τον ιδεί ερχόμενον κατά την αρπαγή.
  Θα έλθει με «σάλπιγγα Θεού» η οποία θεωρείται η τελευταία πρόσκλησης των αποθανόντων εν Χριστώ οι οποίοι ήδη άκουσαν το κέλευσμα και οι οποίοι αναστήθηκαν εκ των λοιπών νεκρών και εξήλθαν εκ τω τάφων των.
  Η σάλπιγγα του Θεού θα είναι και τελική πρόσκλησης προς τους ζώντας κατά την ώρα εκείνη πιστούς οι οποίοι θα είναι έτοιμοι και θα μεταμορφωθούν εν ριπή οφθαλμού. Θα είναι μία πρόσκλησης προς τους δικαίους και αγίους ζώντας και νεκρούς να εγκαταλείψουν την γη και να συναντήσουν τον Κύριο και Σωτήρα τους εις τον αέρα.

  Το Άγιο Πνεύμα το οποίο είναι μετά της Εκκλησίας επί της γης από την ημέρα της Πεντηκοστής θα απέλθει(φύγει) και Αυτό.
  Τα σώματα των «αποθανόντων εν Χριστώ θα αναστηθούν εκ των νεκρών πρώτα. Τα σώματα των νεκρών που δεν θα αναστηθούν τότε ανήκουν στους «λοιπούς των νεκρών» οι οποίοι έζησαν εν (ή μέσα στην) αμαρτία. Αυτοί δεν θα ακούσουν το κέλευσμα του Χριστού διότι δεν τον γνωρίζουν. Θα παραμείνουν στους τάφους τους και δεν θα αναστηθούν παρά στην Δευτέρα ανάσταση η οποία θα λάβει χώραν μετά την χιλιετή βασιλεία και η οποία θα είναι ανάστασης κρίσεως προ του λευκού Θρόνου κρίσεως εκείνων που έπραξαν τα φαύλα. 

(Ιωάννης ε:28—29 και Αποκάλυψης κ:11—15).
  «Μη θαυμάζετε τούτο έρχεται ώρα καθ’ ην πάντες οι εν τοις μνημείοις θέλουσιν ακούσει την φωνήν Αυτού».
  Η ανάστασις των αποθανόντων εν Χριστώ ομοιάζει με την ενέργειαν μαγνήτη ο οποίος μέσα από ένα σωρό ανακατεμένων μικρών τεμαχίων σιδήρου ξύλων ή καουτσούκ προσελκύει προς τον εαυτό του μόνο κομμάτια του σιδήρου τα οποία είναι συγγενή προς την φύσι του αφήνει δε όλα τα άλλα αντικείμενα που δεν μετέχουν της φύσεως του. Τοιουτοτρόπως η αρπαγή θα είναι το πρώτο στάδιο της δευτέρας ελεύσεως του Χριστού. Το πολίτευμα ημών είναι εν τοις ουρανοίς.
  Η έλευσης του Χριστού στον κόσμο ως βρέφος ονομάζεται πρώτη έλευσης του Χριστού. Ήλθε όχι δια να υπηρετηθεί αλλά δια να υπηρετήσει και να δώσει την ψυχή Αυτού αντί πολλών. Ήλθε δια να σώσει ψυχές. Έπαθε κατά σάρκα και ανελήφθη σωματικός. Έτσι και η Δευτέρα έλευσης του Χριστού θα είναι σωματική και θα έλθει δια την απολύτρωση του σώματος ανδρών γυναικών τον οποίων έσωσε τις ψυχές από την αμαρτία.
  Πολλοί διδάσκαλοι επιχειρούν να εξηγήσουν την προσωπική επάνοδο του Χριστού και αποτυγχάνουν διότι στερούνται της γνώσεως και του Πνεύματος του Λόγου του Θεού. 

Η Δευτέρα έλευσης του Χριστού δεν σημαίνει τον θάνατο του πιστού όπως προσπαθούν να παραστήσουν. Δεν σημαίνει ακόμα την κάθοδο του Αγίου Πνεύματος κατά την Πεντηκοστή ούτε την επιστροφή του αμαρτωλού ούτε την διάδοση του Χριστιανισμού ούτε την καταστροφή της Ιερουσαλήμ. Η Δευτέρα έλευσης σημαίνει εκείνο που είπε ο Ιησούς: «Πάλι έρχομαι και θέλω σας παραλάβει προς εμαυτόν (τους αποθανόντας και ζώντας πιστούς) δια να είσθε και σεις όπου είμαι εγώ».
  Η Εκκλησία προορίζεται να παίξει σπουδαίο ρόλο εις το σχέδιο του Θεού διότι τα μέλη της θα βασιλεύσουν μετά του Χριστού.
  Η Δευτέρα έλευσης του Χριστού σημαίνει δια τον αναγεννημένο Χριστιανό ότι θα γίνει όμοιος με τον Χριστό ότι θα γίνει όμοιος με τον Χριστό ότι θα είναι μετ’ Αυτού και ότι θα βασιλεύσει μετ’ Αυτού.     

  Δια τον Ιουδαίο ο οποίος απέρριψε τον Χριστό και τώρα καταπατείται και διώκεται η επάνοδος του Χριστού επί της γης θα σημάνει την ελπίδα μιας νέας ζωής. Οι Ιουδαίοι θα ον αναγνωρίσουν τότε και θα τον δεχθούν ως Μεσσία τους. αυτό θα αποτελέσει απαρχή αποκαταστάσεως τους εις την χώρα τους εν ειρήνη και αναδείξεως των και πάλι ως έθνος.
(Ιερεμίας ς:14—15 Ησαϊας μγ:5—7 Πράξεις ιε:14—17).
  Οι εκτάσεις της ερήμου στην Παλαιστίνη θα οικοδομηθούν θα κατοικηθούν και θα καλλιεργηθούν. Οι σχετικές (γι’ αυτό ως προς την έρημο και υπόλοιπα) οι προφητείες δεν έχουν ξεπληρωθεί ακόμα.
  Για τα έθνη η επάνοδος του Χριστού θα σημάνει την
καταστροφή του παρόντος πολιτικού συστήματος του κόσμου του οποίου ο άρχων είναι ο διάβολος (Δανιήλ ιθ:11). 

Θα σημάνει το τέλος των πολέμων των ταραχών και των ανατρεπτικών κινημάτων. Θα σημάνει την κρίση των εθνών της γης τον χωρισμό αυτών σε έθνη—πρόβατα και εις έθνη –ερίφια την καταστροφή των τελευταίων και την επιβίωση εν ειρήνη των εθνών—προβάτων τα οποία ονομάζονται «δίκαιοι».
(Ματθαίος κε:31—40 Μιχαίας δ:3—4 Ησαϊας β)
  Η επάνοδος του Χριστού θα σηκώσει την κατάρα από τη γη η οποία θα ανθίσει ως ρόδο θα δώσει τον καρπό της.
(Ησαϊας λε:1 ψαλμός ξζ:6). 
  Ας είμαστε λοιπόν έτοιμοι διότι «οφθαλμός δεν είδε και ωτίον δεν ήκουσε και εις καρδίαν ανθρώπου δεν ανέβησαν όσα ητοίμασεν ο Θεός εις τους αγαπώντας Αυτόν»
(Α΄ Κορινθίους β:9).