2-12-2016---------ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ-----------Έρχομαι στο θρόνο Σου στα πόδια σου μπροστά Μπροστά Σου γονατίζω και Σου δίνω την καρδιά. Τα πάντα είσαι Εσύ η αλήθεια και η οδός Το φως που μ’ οδηγεί ο Κύριός μου Εμμανουήλ.-



ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

2-12-2016-
24/. ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΤΟ ΘΡΟΝΟ ΣΟΥ
Έρχομαι στο θρόνο Σου στα πόδια σου μπροστά
 Μπροστά Σου γονατίζω και Σου δίνω την καρδιά.
Τα πάντα είσαι Εσύ η αλήθεια και η οδός
Το φως που μ’ οδηγεί ο Κύριός μου Εμμανουήλ.
ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑ ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ

Επωδός 
Γέμισε με –με το Πνεύμα Σου άλλαξε με Κύριε (2 φορές)
Η καρδιά μου λαχταρά το Πνεύμα Σου να νιώσει δυνατά
Γέμισε με –με το Πνεύμα Σου άλλαξε με Κύριε (2 φορές)
Τα πάντα είσαι Εσύ η αλήθεια και η οδός.
Το φως που μ’ οδηγεί ο Κύριος μου ο Λυτρωτής.
ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

Ιωάννης 10
16 Και άλλα πρόβατα έχω, τα οποία δεν είναι εκ της αυλής ταύτης· και εκείνα πρέπει να συνάξω, και θέλουσιν ακούσει την φωνήν μου, και θέλει γείνει μία ποίμνη, εις ποιμήν.
17 Διά τούτο ο Πατήρ με αγαπά, διότι εγώ βάλλω την ψυχήν μου, διά να λάβω αυτήν πάλιν.
18 Ουδείς αφαιρεί αυτήν απ' εμού, αλλ' εγώ βάλλω αυτήν απ' εμαυτού· εξουσίαν έχω να βάλω αυτήν, και εξουσίαν έχω πάλιν να λάβω αυτήν· ταύτην την εντολήν έλαβον παρά του Πατρός μου.
19 Σχίσμα λοιπόν έγεινε πάλιν μεταξύ των Ιουδαίων διά τους λόγους τούτους.
20 Και έλεγον πολλοί εξ αυτών· Δαιμόνιον έχει και είναι μαινόμενος· τι ακούετε αυτόν;
ΛΥΚΟΦΩΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΥ

21 Άλλοι έλεγον· Ούτοι οι λόγοι δεν είναι δαιμονιζομένου· μήπως δύναται δαιμόνιον να ανοίγη οφθαλμούς τυφλών;
22 Έγειναν δε τα εγκαίνια εν Ιεροσολύμοις, και ήτο χειμών·
23 και ο Ιησούς περιεπάτει εν τω ιερώ εν τη στοά του Σολομώντος.
24 Περιεκύκλωσαν λοιπόν αυτόν οι Ιουδαίοι και έλεγον προς αυτόν· Έως πότε κρατείς εν αμφιβολία την ψυχήν ημών; εάν συ ήσαι ο Χριστός, ειπέ προς ημάς παρρησία.
25 Απεκρίθη προς αυτούς ο Ιησούς· Σας είπον, και δεν πιστεύετε. Τα έργα, τα οποία εγώ κάμνω εν τω ονόματι του Πατρός μου, ταύτα μαρτυρούσι περί εμού·
26 αλλά σεις δεν πιστεύετε· διότι δεν είσθε εκ των προβάτων των εμών, καθώς σας είπον.
ΛΥΚΟΦΩΣ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟΥ

27 Τα πρόβατα τα εμά ακούουσι την φωνήν μου, και εγώ γνωρίζω αυτά, και με ακολουθούσι.

28 Και εγώ δίδω εις αυτά ζωήν αιώνιον, και δεν θέλουσιν απολεσθή εις τον αιώνα, και ουδείς θέλει αρπάσει αυτά εκ της χειρός μου.

ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑΔΕΝΤΡΑ Η ΠΑΝΣΕΛΗΝΟ