3--12--2016----ΙΔΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΠΙ ΝΕΦΕΛΑΙΣ (υπό αιδεσιμότ.Χαράλαμπου Μποσταντζόγλου) «Μακάριος ο αναγιγνώσκων και οι ακούοντες τους λόγους της προφητείας και φυλάττοντες τα γεγραμμένα εν αυτή διότι ο καιρός είναι πλησίον». (Αποκάλυψης 1: 3).


3 Μακάριος ο αναγινώσκων και οι ακούοντες τους λόγους της προφητείας και φυλάττοντες τα γεγραμμένα εν αυτή· διότι ο καιρός είναι πλησίον.

ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ  8ΟΝ

Τα Δύο Βήματα Της Ελεύσεως Του Κυρίου Ημών Ιησού Χριστού.
ΠΑΡΟΥΣΙΑ=========== ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ
Το πρώτο βήμα είναι όταν ο Κύριος θα έλθει να παραλάβει την εκκλησία Του. είναι η στιγμή κατά την οποία ο Κύριος θα αφήσει  τον θρόνον Του Πατρός εις τον οποίον ευρίσκεται αυτή η στιγμή και θα κατέλθει να πάρει την Εκκλησία Του η οποία θα τον συναντήσει εις τον αέρα. Κανείς δεν θα αντιληφθεί την επίσκεψη αυτή του Κυρίου παρά μόνον οι πιστοί οι οποίοι θα μεταμορφωθούν και θα πάρουν το ένδοξο σώμα της αναστάσεως με το οποίο θα παρουσιαστούν ενώπιον του Κυρίου αφού προηγηθεί η ανάστασης των νεκρών πιστών.

Έτσι όλοι οι πιστοί ζώντες και νεκροί θα συναντήσουν τον Κύριο εις τον αέρα. Α΄ Θεσσαλονικείς δ:15-17 και Α΄ Κορινθίους ιε:51-53.
Η λέξις «απάντησης» δηλαδή συνάντησης δεν μας λέγει ότι ο Χριστός θα μείνει με την εκκλησία Του στον αέρα αλλά θα κατέλθει για να βασιλεύσει επί της γης (Λουκάς  α:32-33 και Ιερεμίας κγ:5 και Ζαχαρίας θ:10).
Επίσης σύμφωνα με την υπόσχεση που έχει δώσει ο Κύριος και οι πιστοί θα βασιλεύσουν με τον Χριστό.(Λουκάς κβ:23-30 και Α΄ Κορινθίουςς:2 και Αποκάλυψης ε:9-10).
Αυτό το πρώτο βήμα της ελεύσεως είναι η αρπαγή  της εκκλησίας. Όταν γίνει η αρπαγή δεν θα ιδεί ο κόσμος τον Χριστό.
Το τι ακριβώς θα γίνει και πόσο θα μείνουν οι πιστοί με το Χριστό στον αέρα θα το εξετάσουμε λεπτομερώς εις τα επόμενα κεφάλαια.
Όταν θα αρπαγή η εκκλησία θα γίνει στον κόσμο μεγάλη θλίψις(Ματθαίος κδ:21 και Λουκάς κα:35) η δε υπόσχεσης του Κυρίου για τους πιστούς είναι ότι θα τους φυλάξει από την θλίψι αυτή γι’ αυτό θα συναντήσει την Εκκλησία Του εις τον αέρα.(Αποκάλυψης γ:10).

Μετά το τέλος της θλίψεως θα φανεί το σημείο του Υιού του ανθρώπου το οποίον σημαίνει ότι ο Κύριος θα αποκαλυφθεί εις όλους τους ανθρώπους και θα θρηνήσουν τότε πάσαι αι φυλαί της γης(Ματθαίος κδ:29-30 και Ιούδας 14-15). Ο σκοπός που θα κατέλθει ο Κύριος με την εκκλησία Του είναι δια να εκδικήσει εκείνους που δεν θα τον γνωρίσουν και δεν θα υποταχθούν εις αυτόν.(Β΄ Θεσσαλονικείς α:9-10 και Αποκάλυψης ιθ:11-21και Ψαλμός β:9-10). Αυτό είναι το δεύτερο βήμα δηλαδή η αποκάλυψης του Κυρίου εις όλους τους ανθρώπους. Δια να κάνουμε πιο απλό το θέμα των δύο βημάτων της ελεύσεως παραθέτουμε τον Πίνακα με τα αντίστοιχα εδάφια.

ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ================= ΔΕΎΤΕΡΟ ΒΗΜΑ
Αρπαγή  Παρουσίας ============== Αποκάλυψης
Α΄ Κορινθίους ιε:23 ======Α  Κορινθίους .α:7 και Ματθαίος  Κδ:29-30
Α΄ Θεσσαλονικείς γ:13 ====Α΄ Πέτρου α:7-13
Α΄ Θεσσαλονικείς.ε:15 ====Ιούδας 14-15
Α΄ Θεσσαλονικείς ε: 13 === Αποκάλυψης α: 7
Ιάκωβος ε:1-8===========Αποκάλυψης ιθ:11-21
Α΄ Ιωάννου β:18=======================================
Εις την ΠΔ έχομε πολλά εδάφια δια την έλευση του Κυρίου επειδή όμως 
Η εκκλησία ήταν κρυμμένη εν τω Θεώ οι προφήτες δεν έβλεπαν. Το μόνο που έβλεπαν ήταν δύο βουνά μεταξύ των οπίων ήταν κοιλάδα την οποία δεν έβλεπαν. Η κοιλάδα αυτή ήταν η εκκλησία.
Συγκρίνοντας το (Ησαϊας ξα:1-2με το Λουκάδ:18-20 ) βλέπουμε ανοικτά ότι με ένα «,» «κώμα» χωρίζονται τα δύο βήματα εις το(Ησαϊας ξα:2). Δια τούτο ο Χριστός πήρε την πρώτη φράση(Ευπρόσδεκτον Κυρίου ενιαυτόν). 

Και άφησε το δεύτερο μέρος (ημέραν εκδικήσεως) διότι το δεύτερο μέρος δεν ανήκε εις την Δευτέραν Έλευση του Χριστού δηλαδή την ημέρα της Αποκαλύψεως αυτού κατά την οποία θα κάμει εκδίκηση
(Β΄ Θεσσαλονικείς α:8).
Εν σχέση με την μελέτη της Δευτέρας Ελεύσεως του Ιησού Χριστού 
Πρέπει να διακρίνουμε τις ακόλουθες αλήθειες.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

===ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ και ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ
===ΕΣΧΑΤΕΣ ΗΜΕΡΕΣ και ΕΣΧΑΤΗ ΗΜΕΡΑ

Η ημέρα του Χριστού πρέπει να ξέρομε ότι ανήκει εις την αρπαγή της Εκκλησίας και ότι θα συμβεί με την εκκλησία στον αέρα. ( βλέπε: α΄ Κορινθίους α:8 + β:10+β:16 και Β΄ Κορινθίους α;14).

Η ημέρα του Κυρίου πρέπει να ξέρουμε ότι αναφέρεται πάντοτε στην περίοδο της Μεγάλης Θλίψεως  (βλέπε:Ησαϊας ιγ: 9 και Ιωήλ α:15 + β:16 και Ζαχαρίας ιδ:1).
Έσχατες Ημέρες όταν αναφέρονται εν σχέση με τον Λαό Ισραήλομιλούν πάντοτε για την αποκατάσταση του Λαού Ισραήλ (Ησαϊας β:2και Μιχαίας δ:1-4και Πράξεις ιε:15-17 και Εβραίους η:10-11και Ιερεμίας λα: 30-33).
Έσχατες Ημέρες αναφέρονται εν σχέση με την Οικονομία της Χάριτος περιγράφουν την οικτρά κατάσταση της ανθρωπότητας τα ακόλουθα εδάφια: (Β΄ Τιμόθεος γ:1-8 και Α΄ Τιμόθεος δ:1-3 και Β΄ Πέτρου γ:3-4 και Ιούδα; 17-18).
Από τις έσχατες Ημέρες πρέπει να διακρίνουμε την Έσχατη Ημέρα η οποία αναφέρεται στην ανάσταση και την τελική κρίσι.(Ιωάννης στ:39-40-44-54-και ια:24-και ιβ:48)


«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»