6-1-2016—ΤΕΤΑΡΤΗ------09--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 


09--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
6-1-2016—ΤΕΤΑΡΤΗ
Ιωάννης 1:
12 Όσοι, όμως, τον δέχθηκαν, σ' αυτούς έδωσε εξουσία να γίνουν παιδιά τού Θεού, σ' αυτούς που πιστεύουν στο όνομά του·
13 οι οποίοι, όχι από αίματα ούτε από θέλημα σάρκας ούτε από θέλημα άνδρα, αλλά από τον Θεό γεννήθηκαν.
14 Και ο Λόγος έγινε σάρκα, και κατοίκησε ανάμεσά μας, (και είδαμε τη δόξα του, δόξαν ως μονογενή από τον Πατέρα), γεμάτος χάρη και αλήθεια.
15 Ο Ιωάννης δίνει μαρτυρία γι' αυτόν, και φώναξε, λέγοντας: Αυτός ήταν για τον οποίο είπα: Εκείνος που έρχεται πίσω από μένα είναι ανώτερός μου, επειδή ήταν πριν από μένα.
16 Και όλοι εμείς λάβαμε από το πλήρωμά του, και χάρη επάνω σε χάρη.
17 Επειδή, και ο νόμος δόθηκε διαμέσου τού Μωυσή· η χάρη, όμως, και η αλήθεια έγινε διαμέσου τού Ιησού Χριστού.
18 Κανένας δεν είδε ποτέ τον Θεό· ο Μονογενής Υιός, που είναι στην αγκαλιά τού Πατέρα, εκείνος τον φανέρωσε.

10/. Πες μου για τα αιώνια (10)
(Του Άγγελου Δαμασκινίδη)

1./ Πες μου για τα αιώνια Τα’ αγνά τα’ αληθινά
Για του Χριστού τη μόνη αγάπη τη γλυκιά.
Πες το απλά με χάρη σαν σε μικρό παιδί
Για να το καταλάβω βαθειά μες την ψυχή.
………………………………………….
Επωδός
Πες μου για την αιώνια αγάπη του Χριστού μας
Που όσο περνούν τα χρόνια φαίνεται γλυκιά.
……………………………………………
2./ Πες μου για το μεγάλο το δράμα του Σταυρού
Να το διακηρύξω τριγύρω μου παντού.
Την όμορφ’ ιστορία την ένδοξη κι’ απλή
Της άφθαρτης αγάπης του Θείου Λυτρωτή.
……………………………………..
3./ Του κόσμου η ιστορία ω! πόσο  σκοτεινή
Με πόνο υφασμένη πικρή κι’ αμαρτωλή.
Μα να που τώρα ήρθαν τα νέα τα’ ουρανού
Καινούργια ιστορία η Νίκη του Σταυρού.




………………………………………..