15-1-2016—Παρασκευή-----09--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥΜατθαίος 10:32 Καθένας, λοιπόν, που θα με ομολογήσει μπροστά στους ανθρώπους, θα τον ομολογήσω και εγώ μπροστά στον Πατέρα μου που είναι στους ουρανούς-33 Όποιος, όμως, με αρνηθεί μπροστά στους ανθρώπους, θα τον αρνηθώ και εγώ μπροστά στον Πατέρα μου που είναι στους ουρανούς.-.


η Ανατολή από το σπίτι μου
09--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
15-1-2016—Παρασκευή
………………………
ΛΟΥΚΑΣ 24:
45 Τότε, διάνοιξε τον νου τους, για να καταλάβουν τις γραφές.
46 Και τους είπε: Έτσι είναι γραμμένο, και έτσι έπρεπε να πάθει ο Χριστός, και να αναστηθεί από τους νεκρούς την τρίτη ημέρα,
47 και να κηρυχθεί στο όνομά του μετάνοια και άφεση αμαρτιών σε όλα τα έθνη, ξεκινώντας από την Ιερουσαλήμ.
48 Κι εσείς είστε μάρτυρες γι' αυτά.
49 Και δέστε, εγώ στέλνω την υπόσχεση του Πατέρα μου επάνω σας· κι εσείς καθίστε στην πόλη, την Ιερουσαλήμ, μέχρις ότου ντυθείτε δύναμη από ψηλά.
………………………………….

ΜΑΤΘΑΙΟΣ 28:
18 Και καθώς ο Ιησούς τους πλησίασε, τους μίλησε, λέγοντας:Δόθηκε σε μένα κάθε εξουσία στον ουρανό και επάνω στη γη.
19 Αφού, λοιπόν, πορευτείτε, κάντε μαθητές όλα τα έθνη, βαπτίζοντάς τους στο όνομα του Πατέρα και του Υιού και του Αγίου Πνεύματος,
20 διδάσκοντάς τους να τηρούν όλα όσα παρήγγειλα σε σας· καιδέστε, εγώ είμαι μαζί σας όλες τις ημέρες, μέχρι τη συντέλεια του αιώνα. Αμήν.
……………………………………..
ΜΑΡΚΟΣ 16:
15 Και τους είπε: Πηγαίνετε σε όλο τον κόσμο, και κηρύξτε το ευαγγέλιο σε όλη την κτίση.
…………………………………………..

126/. Μ’  έστειλε να Ευαγγελίσω (126)

1/. Μ’  έστειλε να Ευαγγελίσω τους φτωχούς
Να νιώσουν ειρήνη Μ’  έστειλε για να μιλήσω
Στους λαούς γι αλήθεια και γαλήνη.
………………………. 
Επωδός
Αδέλφια μου Αδέλφια αγαπημένα σφίξτε τα χέρια
Στο στόχο τον κοινό να νιώσουμε τις λέξεις που
Μας δένουν: ελευθερία αγάπη ειρήνη θυσία.
………………………..
2/. Δύναμη απ’ τα Ουράνια μας οδηγεί μας δίνει
Σωτηρία. Είναι του Θεού ο Λόγος άγιος
Κι όλοι Αυτόν διψούν.
…………………………..
3/. Κι όταν πια θα ξημερώσει η αυγή θ’ απλώσουμε
Ρα χέρια να μαζέψουμε το σπόρο με χαρά
Χερόβολα πολλά.



……………………..

15--1--2016--Konstandina Foka---ΨΑΛΜΟΣ 50: Ο ΘΕΟΣ των θεών, ο Κύριος μίλησε, και κάλεσε τη γη, από την ανατολή του ήλιου, μέχρι τη δύση του. 2 Από τη Σιών, που είναι η εντέλεια της ωραιότητας, έλαμψε ο Θεός. 3 Ο Θεός μας θάρθει, και δεν θα σιωπήσει· φωτιά που κατατρώει θα είναι μπροστά απ' αυτόν, και γύρω του δυνατή ανεμοζάλη. 4 Θα προσκαλέσει τούς ουρανούς από πάνω, και τη γη, για να κρίνει τον λαό του. 5 «Συγκεντρώστε μου τους οσίους μου, που έκαναν μαζί μου συνθήκη επάνω σε θυσία». 6 Και οι ουρανοί θα αναγγέλλουν τη δικαιοσύνη του· επειδή, ο Θεός, αυτός είναι ο Κριτής. (Διάψαλμα).

 Η ΑΝΑΤΟΛΉ ΜΕ ΤΑ ΣΎΝΝΕΦΑ ΑΠΌ ΤΟ ΣΠΊΤΙ ΜΟΥ

Konstandina Foka---13—1--2016
13/01/2016
"Σ' εμένα ελάτε όλοι όσοι κοπιάζετε κι είστε βαριά φορτωμένοι, κι εγώ θα σας αναπαύσω"
 (Ματθαίος 11:28)
Η μόνη λύση: Επιστροφή στο Θεό
Konstandina Foka
1:11 μ.μ.
Konstandina Foka

Ως άτομα και ως λαός έχουμε την ανάγκη του Παντοδύναμου Θεού, για να αντιμετωπίσουμε νικηφόρα τις δυσκολίες και τα προβλήματά μας. Γι' αυτό πρέπει να έχουμε μια ζωντανή σχέση επικοινωνίας μαζί Του. Ο Θεός όμως δεν επικοινωνεί με νεκρές συνειδήσεις και με κατ' όνομα χριστιανούς. Η ανυπαρξία μιας τέτοιας σχέσης με το Θεό οδηγεί στον πνευματικό θάνατο. Δυστυχώς υποδουλωθήκαμε στον άκρατο υλισμό μας, υποταχθήκαμε στην άμετρη αλαζονεία μας, υιοθετήσαμε συμπεριφορές και τρόπους ζωής ασυμβίβαστους με το χαρακτήρα και το θέλημα του Θεού και τώρα έντρομοι διαπιστώνουμε ότι οι παρανομίες, τα εγκλήματα, τα ναρκωτικά και τα πάσης φύσεως σκάνδαλα, αποτελούν καθημερινό φαινόμενο στην κοινωνία μας. Το λάθος μας είναι ότι κάναμε λανθασμένη ιεράρχηση των αναγκών μας. Αντί να ζητήσουμε πρώτα τη βασιλεία του Θεού, σύμφωνα με τα λόγια του Χριστού, επιδιώξαμε τη βασιλεία του εγώ μας. Πρέπει να καταλάβουμε ότι ο Χριστός είναι το μόνο ασφαλές καταφύγιο σε κάθε κουρασμένη και απελπισμένη ψυχή.

……………………………………….
Konstandina Foka
14/01/2016
"Πιαστε μας τις αλεπουδες, τις μικρες αλεπουδιτσες, που αφανιζουνε τ' αμπελια μας" (Ασμα Ασματων 2:15)
Αιτιες πνευματικης ψυχρανσης
Konstandina Foka
2:21 π.μ.
Konstandina Foka

Ο χριστιανος διανοητης Α. Τσιριντανης, στο διηγημα, "Λακης Λαβερης", αναφερεται σ'ενα φοιτητη που εδωσε τη ζωη του στο Χριστο. Δεν περασε ομως πολυς καιρος κι αρχισε να βουλιαζει πνευματικα. Τι συνεβη? Τον παρεσυραν μηπως τα χρηματα, η φιλοδοξια, η ασωτη ζωη?... Οχι. Τιποτε απ' αυτα. Απλως καθισε "σκονη" στην ψυχη του, χωρις να το καταλαβει. Και αυτη η...... ασημαντη "σκονη" ψυχρανε την καρδια του για τα πραγματα του Θεου. Αυτο μπορει να συμβει και μ'εμας. Η "αθωα" σκονη της αδιαφοριας και παραμελησης της κοινωνιας μας με το Θεο, ειναι ο μεγαλυτερος εχθρος του Ευαγγελιου. Ακουμε ενα κηρυγμα, διαβαζουμε τη Βιβλο ή ενα πνευματικο βιβλιο κι ελεγχομαστε για λιγο κι υστερα, οχι καποιο μεγαλο αμαρτημα, αλλα η σκονη των μικρων πραγματων μας μολυνει και χανουμε την ορεξη για τις αληθειες του Ευαγγελιου και για την αγια ζωη. Γι' αυτο, χρειαζομαστε καθημερινο καθαρισμο και ξεσκονισμα. Κι αυτο γινεται με τη μελετη της Βιβλου και την καθημερινη προσευχη.
Konstandina Foka
2:22 π.μ.
Konstandina Foka
Κυριε, καρδια, καθαρη κτισε μεσα μου

………………………………………