21--1--2016-------07--ΕΙΡΗΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ ( BILLY GRAHAM) ΒΑΜΒΑ ΚΑΙ (μεταφορά Αγ. Γραφής Σ. Φίλου) ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΒΔΟΜΟ

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 


Η συνέχεια του 7ου  κεφαλαίου και τέλος
07--ΕΙΡΗΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ
BILLY GRAHAM) ΒΑΜΒΑ ΚΑΙ (μεταφορά Αγ. Γραφής Σ. Φίλου)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΒΔΟΜΟ
09      21--1--2016
Α΄ Πέτρου 1:18-19  Βάμβας
18 εξεύροντες ότι δεν ελυτρώθητε από της ματαίας πατροπαραδότου διαγωγής υμών διά φθαρτών, αργυρίου ή χρυσίου,
19 αλλά διά του τιμίου αίματος του Χριστού, ως αμνού αμώμου και ασπίλου,
Α΄ Πέτρου 1:18-19   Σ. Φίλος :
18 ξέροντας ότι δεν λυτρωθήκατε από τη μάταιη πατροπαράδοτη διαγωγή σας με φθαρτά, ασήμι ή χρυσάφι,
19 αλλά με το πολύτιμο αίμα τού Χριστού, ως αμνού χωρίς ψεγάδι και χωρίς κηλίδα·

……………………………….
Δεν ελυτρωθημεν από τας χείρας του Διαβόλου μόνον αλλά και από τας χείρας του νόμου. Ο  θάνατος του Χριστού επί του σταυρού με απομακρύνει από την θέσιν υπό τον νόμον. Ο νόμος με καταδίκασε, αλλ’ ο Χριστός ικανοποιεί πάσαν αξίωση εις βάρος μου. Όλος ο Χρυσός και το αργύριον και οι πολύτιμοι λίθοι της γης δεν θα ημπορούσαν να με λυτρώσουν.
Ότι δεν μπορούσαν να κάμουν αυτά το έκαμε ο θάνατος του Χριστού. Λύτρωσης σημαίνει εξαγορά. Είχαμε πωληθεί εις τον Διάβολο δια το μηδέν, αλλ’ ο Χριστός μας ελύτρωσε και μας εξαγόρασε.
Δεύτερον το αίμα μας φέρει πλησίον του Θεού
Εφεσίους β:13--- Βάμβας
13 Τώρα όμως διά του Ιησού Χριστού σεις οι ποτέ όντες μακράν εγείνετε πλησίον διά του αίματος του Χριστού.
Εφεσίους β:13--- Σ. Φίλος :
13 τώρα, όμως, διαμέσου τού Ιησού Χριστού, εσείς που άλλοτε ήσασταν μακριά, γίνατε κοντά διαμέσου τού αίματος του Χριστού.
Εφεσίους 2:--- Βάμβας
12 ότι ήσθε εν τω καιρώ εκείνω χωρίς Χριστού, απηλλοτριωμένοι από της πολιτείας του Ισραήλ και ξένοι των διαθηκών της επαγγελίας, ελπίδα μη έχοντες και όντες εν τω κόσμω χωρίς Θεού.
Εφεσίους 2:--- Σ. Φίλος :
12 ότι, εκείνο τον καιρό, ήσασταν χωρίς Χριστό, απαλλοτριωμένοι από την πολιτεία τού Ισραήλ, και ξένοι από τις διαθήκες τής υπόσχεσης, μη έχοντας ελπίδα, και ήσασταν στον κόσμο χωρίς Θεό·
Ο Ιησούς Χριστός μας έφερε πλησίον του Θεού.
Ρωμαίους 8:--- Βάμβας
 1 Δεν είναι τώρα λοιπόν ουδεμία κατάκρισις εις τους εν Χριστώ, Ιησού, τους μη περιπατούντας κατά την σάρκα, αλλά κατά το πνεύμα.
Ρωμαίους 8:--- Σ. Φίλος :
1 Δεν υπάρχει, λοιπόν, τώρα καμιά κατάκριση για εκείνους που είναι στον Ιησού Χριστό, αυτούς που δεν περπατούν σύμφωνα με τη σάρκα, αλλά σύμφωνα με το Πνεύμα.
Ο λυτρωμένος αμαρτωλός δεν πρόκειται ποτέ να αντικρύση την κρίσιν του Παντοδύναμου Θεού. Ο Χριστός τον έχι ήδη απαλλάξει απο την κρίσιν.
  Τρίτον  το αίμα του Χριστού ειρηνοποιεί.
Κολοσσαείς 1:20:--- Βάμβας  
20 και δι' αυτού να συνδιαλλάξη τα πάντα προς εαυτόν, ειρηνοποιήσας διά του αίματος του σταυρού αυτού, δι' αυτού, είτε τα επί της γης είτε τα εν τοις ουρανοίς.
Κολοσσαείς 1:20:--- Σ. Φίλος :
20 και διαμέσου αυτού, να συμφιλιώσει τα πάντα με τον εαυτό του, αφού ειρηνοποίησε διαμέσου τού αίματος του σταυρού του, διαμέσου αυτού, είτε αυτά που είναι επάνω στη γη είτε αυτά που είναι μέσα στους ουρανούς.

……………………………………
Ο κόσμος ποτέ δεν θα γνωρίσει την ειρήνη έως ότου την εύρη ει τον σταυρόν του Ιησού Χριστού. Ποτέ δεν θα γνωρίστε την ειρήνην με τον Θεό, ειρήνη συνειδήσεως ειρήνην πνεύματος και ειρήνη ψυχής μέχρις ότου σταθείτε παρά τους πόδας του σταυρού και συνταυτίσετε τον εαυτόν σας μετά του Χριστού δια της πίστεως. Εκεί ευρίσκεται το μυστικόν της ειρήνης και αυτό είναι ειρήνη με τον Θεόν.
  Τέταρτον το αίμα του Χριστού δικαιώνει.
Ρωμαίους 5:9--- Βάμβας
9 Πολλώ μάλλον λοιπόν αφού εδικαιώθημεν τώρα διά του αίματος αυτού, θέλομεν σωθή από της οργής δι' αυτού.
Ρωμαίους 5:9--- Σ. Φίλος :
9 πολύ περισσότερο, λοιπόν, αφού τώρα ανακηρυχθήκαμε δίκαιοι με βάση το αίμα του, θα σωθούμε από την οργή διαμέσου αυτού.
 Μεταβάλλει την θέσιν του ανθρώπου απέναντι του Θεού. Αντί της ενοχής και της καταδίκης φέρει την συγγνώμη και την συγχώρηση. Ο  συγχωρημένος αμαρτωλός δεν ομοιάζει τον αποφυλακισμένο εγκληματία ο οποίος εξέτισε την ποινή του και απεφυλακίσθη αλλά δεν έχει πλέον πολιτικά δικαιώματα. Ο  μετανοήσας αμαρτωλός συγχωρημένος δια του αίματος του Ιησού Χριστού, ανακτά όλα τα δικαιώματα του.
Ρωμαίους 8:33-34--- Βάμβας
33 Τις θέλει εγκαλέσει τους εκλεκτούς του Θεού; Θεός είναι ο δικαιών·
34 τις θέλει είσθαι ο κατακρίνων; Χριστός ο αποθανών, μάλλον δε και αναστάς, όστις και είναι εν τη δεξιά του Θεού, όστις και μεσιτεύει υπέρ ημών.
Ρωμαίους 8:33-34--- Σ. Φίλος :
33 Ποιος θα κατηγορήσει τούς εκλεκτούς τού Θεού; Ο Θεός είναι αυτός που τους ανακηρύσσει δίκαιους.
34 Ποιος θα είναι εκείνος που τους κατακρίνει; Ο Χριστός είναι αυτός που πέθανε, επιπλέον δε και αναστήθηκε, ο οποίος και είναι στα δεξιά τού Θεού, ο οποίος και μεσιτεύει για μας.
   Πέμπτον το αίμα του Χριστού καθαρίζει.
Α΄ Ιωάννης 1:7--- Βάμβας
7 εάν όμως περιπατώμεν εν τω φωτί, καθώς αυτός είναι εν τω φωτί, έχομεν κοινωνίαν μετ' αλλήλων, και το αίμα του Ιησού Χριστού του Υιού αυτού καθαρίζει ημάς από πάσης αμαρτίας.
Α΄ Ιωάννης 1:7--- Σ. Φίλος
7 Αν, όμως, περπατάμε μέσα στο φως, όπως αυτός είναι μέσα στο φως, έχουμε κοινωνία ο ένας με τον άλλον, και το αίμα τού Ιησού Χριστού, του Υιού του, μας καθαρίζει από κάθε αμαρτία.
  Η κεντρική λέξις εις το εδάφιο είναι η «πάσης» .
Το αίμα του Χριστού δεν καθαρίζει μέρος των αμαρτιών μας αλλά το σύνολο αυτών. Κάθε ψεύδος που έχετε ειπεί κάθε χυδαίο και χαμερπές πράγμα που έχετε κάμει ή υποκρισία σας αι ακάθαρτοι σκέψεις σας –τα πάντα  έχουσι καθαρισθεί
Δια του θανάτου του Χριστού.
 Συχνά έχομε ακούσει την ιστορία εκείνην ότι προ ετών εις το Λονδίνο είχε λάβει χώραν μια ομήγυρης από εκλεκτόν κόσμο
Και μεταξύ των προσκεκλημένων ήτο και ένας διάσημος ιεροκήρυξ της εποχής εκείνης, ο Caesar Milan. Μια  νεαρά κυρία έπαιξε μουσική και τραγούδησε γοητευτικά και όλοι ήσαν κατευχαριστημένοι. Με πολλήν χάριν και λεπτότητα αλλά και με θάρρος ο ιεροκήρυξ προχώρησε προς αυτήν όταν τελείωσε η μουσική και είπε: «ενώ σας ήκουα προ ολίγου εσκέφθην πόσο πολύ θα ωφελείτο η υπόθεσης του Χριστού
Εάν τα ταλέντα σας αφιερώνοντο υπέρ αυτής.  Μάθετε  κυρία μου ότι στα μάτια του Θεού είσθε τόσον αμαρτωλή όσον και ένας μέθυσος ή μια διεφθαρμένη γυναίκα. Αλλά χαίρω που μπορώ να σας ειπώ  ότι το αίμα του Ιησού Χριστού του Υιού αυτού δύναται να καθαρίσει από πάσαν αμαρτίαν».

 Η νεαρά κυρία του απεύθυνε μίαν παρατήρηση δια την αδιακρισία του προς την οποίαν εκείνος απήντησε:
«Κυρία μου δεν εννοώ να σας προσβάλω. Προσεύχομαι το Πνεύμα του Θεού να σας πείση περί της αμαρτωλότητος
Σας».
 Όλοι γύρισαν στα σπίτια των. Η νεαρά κυρία απεσύρθη προς ύπνον αλλά δεν ημπορούσε να κοιμηθεί. Η μορφή του Ιεροκήρυκος ήτο μπροστά της και τα λόγια του διέτρεχαν τας σκέψεις της.  Εις τας δύο μετά τα μεσάνυχτα  επήδησε έξω από το κρεββάτι της επήρε ένα μολύβι και χαρί και με δάκρυα στα που κυλούσανς το πρόσωπο της η Charlote
Elliott έγραψε τον περίφημον εκείνον ύμνο:

Καθώς ειμί ελεεινός

1/. Καθώς ειμί ελεεινός Πτωχός τυφλός γυμνός
Εις Σε  δ’ ελπίζων ταπεινώς προσέρχομαι
Αμνέ Θεού. Ως είμ’ άνευ αναβολής
Πάσα ν’ αναληφθεί κηλίς ψυχής μου της αμαρτωλής
Προσέρχομαι Αμνέ Θεού

…………………………………..
07--ΕΙΡΗΝΗ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ
BILLY GRAHAM) ΒΑΜΒΑ ΚΑΙ (μεταφορά Αγ. Γραφής Σ. Φίλου)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΒΔΟΜΟ
10

Καθώς ειμί ελεεινός
Charlotte  Elliott έγραψε:

1/. Καθώς ειμί ελεεινός πτωχός τυφλός
νοσών γυμνός Εις Σε ελπίζων ταπεινώς
προσέρχομαι Αμνέ Θεού
………………………………..
2/. Ως είμ’ άνευ αναβολής πάσα
ν’ απαλοιφή κηλίς ψυχής μου της αμαρτωλής προσέρχομαι Αμνέ Θεού
………………………………
3/. Ως είμαι μετά δισταγμών αγώνων φόβων
Πειρασμών παθών και αδυναμιών
προσέρχομαι Αμνέ Θεού
……………………………….
4/. Τον άσωτων αμαρτωλών δια να σώσεις
Των δεινών Σοι ΩΣ  υπέμεινες σταυρόν
προσέρχομαι Αμνέ Θεού
………………………………
5/.  Ευδαίμονα δε κι’ ευτυχή δια να
Καταστήσεις Συ εμέ τον τόσον δυστυχή
προσέρχομαι Αμνέ Θεού
…………………………………..
Αλλά δεν είναι αυτό το τέλος. Ο Χριστός δεν μένει κρεμασμένος επί του σταυρού με το αίμα να τρέχει ποτάμι απο τα χέρια Του την πλευράν Του και τα πόδια Του. Κατεβιβάσθη από τον σταυρόν και ετέθη ευλαβώς εις ένα τάφον. Ένας μεγάλος λίθος εκυλίσθη επάνω στην θύραν του μνημείου. Στρατιώται ετάχθησαν εκεί να τον φυλάττουν.
 Όλην την ημέρα του Σαββάτου οι οπαδοί Του έμειναν κατηφείς  και λυπημένοι εις το υπερώον. Δύο εξ’ αυτών είχαν αποφασίσει να πάνε στους Εμμαούς. Όλους τους κρατούσε ο φόβος. Ενωρίς κατά το πρώτο εκείνο Πασχαλινό πρωί η Μαρία η Μαγδαληνή η Μαρία του Ιακώβου και η Σαλώμη ξεκίνησαν δια τον τάφον με σκοπό να αλείψωσι με μύρα το νεκρό σώμα. 
  Όταν  έφθασαν εκεί εξεπλάγησαν διότι διαπίστωσαν ότι ο τάφος ήτο κενός. Ένας άγγελος καθήμενος επάνω στον λίθο του μνημείου τας ηρώτησε: ¨Τι ζητείτε τον ζώντα μετά των νεκρών;» και εν συνεχεία τους έδωσε την χαρμόσυνων αγγελία: «δεν είναι εδώ αλλ’ ανέστη»

  Από το μεγάλο αυτό γεγονός κρέμεται ολόκληρο το σχέδιο του απολυτρωτικού προγράμματος του Θεού. Χωρίς την ανάσταση δεν ήτο δυνατόν να υπάρξει σωτηρία. Ο Χριστός επανειλημμένως προείπε περί της αναστάσεως Του. Δοθείσης
Ευκαιρίας είπε: « Διότι ως ο Ιωνάς ήτο εν τη κοιλία του κήτους τρεις ημέρας και τρεις νύκτας»
Ματθαίος 12:40--- Βάμβας
40 Διότι ως ο Ιωνάς ήτο εν τη κοιλία του κήτους τρεις ημέρας και τρεις νύκτας, ούτω θέλει είσθαι ο Υιός του ανθρώπου εν τη καρδία της γης τρεις ημέρας και τρεις νύκτας.
Ματθαίος 12:40--- Σ. Φίλος
40 Επειδή, όπως ο Ιωνάς ήταν στην κοιλιά τού κήτους τρεις ημέρες και τρεις νύχτες, έτσι θα είναι και ο Υιός τού ανθρώπου στην καρδιά τής γης τρεις ημέρες και τρεις νύχτες.
*
Καθώς προείπεν ανέστη πράγματι εκ νεκρών.
……………………………….
  Υπάρχουν ορισμένοι αποδεικτικοί νόμοι δρουν δια την αναγνώρισιν κάθε ιστορικού γεγονότος ως τοιούτου. Πρέπει να υπάρχει επίσημος πιστοποίησης του υπό συζήτησιν γεγονότος
Παρεχομένη από αξιόπιστους συγχρόνους μάρτυρας.
Υπάρχουν περισσότερα αποδεικτικά περί του ότι ο Χριστός ανέστη εκ νεκρών από εκείνα τα οποία υπάρχουν περί του ότι υπήρξε ποτέ ο Ιούλιος Καίσαρ ή ότι ο Μέγας Αλέξανδρος απέθανε εις ηλικία τριάντα τριών ετών.
Είναι παράδοξο ότι οι ιστορικοί παραδέχονται πλείστα γεγονότα δια τα οποία μόνον ελλιπείς αποδείξεις ημπορούν
Να παρουσιάσουν. Εν τούτοις ενώπιον των συντριπτικών αποδείξεων περί της αναστάσεως του Ιησού Χριστού εκδηλώνουν σκεπτικισμών και έχουν διανοητικάς αμφιβολίας.
Η δυσκολία με τους ανθρώπους αυτούς έγκειται εις το ότι δεν θέλουν να πιστεύσουν. Η πνευματική των όρασης είναι τόσον τυφλωμένη και αυτοί είναι τόσον προκατειλημμένοι ώστε αδυνατούν να παραδεχθούν το ένδοξον γεγονός της αναστάσεως του Χριστού επί τη βάση της μαρτυρίας μόνης της Αγίας Γραφής. 


  Η ανάστασης σημαίνει πρώτον ότι ο Χριστός ήτο αληθινός Θεός εκ Θεού αληθινού. Ήτο παν ότι διϊσχυρίζετο ότι είναι,
Ο Χριστός ήτο Θεός εν σαρκί.
  Δεύτερον σημαίνει ότι ο Θεός απεδέχθη το εξιλαστήριο έργον Του επί του Σταυρού το οποίον ήτο αναγκαίο δια την σωτηρία μας.
Ρωμαίους 4:25---Βάμβας
25 όστις παρεδόθη διά τας αμαρτίας ημών και ανέστη διά την δικαίωσιν ημών.
Ρωμαίους 4:25--- Σ. Φίλος
25 ο οποίος παραδόθηκε εξαιτίας των παραπτωμάτων μας, και αναστήθηκε εξαιτίας τής δικαίωσής μας.
Τρίτον  διαβεβαιώνει την ανθρωπότητα περί μιας δικαίας κρίσεως.
Τέταρτον  εγγυάται ότι και τα σώματα μας θα αναστηθούν επίσης όταν έλθει το τέλος.
Α΄ Κορινθίους 15:20--- Βάμβας
20 Αλλά τώρα ο Χριστός ανέστη εκ νεκρών, έγεινεν απαρχή των κεκοιμημένων.
Α΄ Κορινθίους 15:20--- Σ. Φίλος
20 Αλλά, τώρα, ο Χριστός αναστήθηκε από τους νεκρούς· έγινε η απαρχή αυτών που έχουν κοιμηθεί.
*
Η Αγία Γραφή διδάσκει ότι εάν είμεθα Χριστιανοί είναι ενδεχόμενον τα σώματα μας να αποθάνουν και να ταφούν αλλ’ ότι πρόκειται και να αναστηθούν κατά την μεγάλην πρωίαν της αναστάσεως.
Τότε  θέλει καταποθή  ο θάνατος εν νίκη
Αποτέλεσμα του Χριστού είναι ότι εξέλειπε το κέντρον του θανάτου του οποίου τας κλείδας κρατεί ο Χριστός.
Εκείνος λέγει:
*
Αποκάλυψης 1:18--- Βάμβας
18 και ο ζων, και έγεινα νεκρός, και ιδού, είμαι ζων εις τους αιώνας των αιώνων, αμήν, και έχω τα κλειδία του άδου και του θανάτου.
Αποκάλυψης 1:18--- Σ. Φίλος
18 κι αυτός που ζει, και έγινα νεκρός· και δες, είμαι ζωντανός στους αιώνες των αιώνων· αμήν· και έχω τα κλειδιά τού άδη και του θανάτου.
*

Και Αυτός υπεσχέθη:

Ιωάννης 14:19---Βάμβας
19 …διότι εγώ ζω και σεις θέλετε ζη.
Ιωάννης 14:19--- Σ. Φίλος
19 …επειδή, εγώ ζω, κι εσείς θα ζείτε.
*
Και πέμπτον η ανάστασης σημαίνει ότι κατηργήθη ο θάνατος.
Η δύναμις του θανάτου συνετρίβη και ο φόβος του θανάτου εξεβλήθη. Τώρα μπορούμε  να λέγωμεν μετά του Ψαλμωδού:
Ψαλμός 23:4--- Βάμβας
4 Και εν κοιλάδι σκιάς θανάτου εάν περιπατήσω, δεν θέλω φοβηθή κακόν· διότι συ είσαι μετ' εμού· η ράβδος σου και η βακτηρία σου, αύται με παρηγορούσιν.
Ψαλμός 23:4--- Σ. Φίλος
4 Και μέσα σε κοιλάδα σκιάς θανάτου αν περπατήσω, δεν θα φοβηθώ κακό·
επειδή, εσύ είσαι μαζί μου· η ράβδος σου και η βακτηρία σου, αυτές με παρηγορούν.
*
Ο Παύλος προσέβλεπε τον θάνατον μετά μεγάλης προσδοκίας αποτέλεσμα τούτο της αναστάσεως του Χριστού.
Και έλεγε:
 Φιλιππησίους 1: 21
21 Διότι εις εμέ το ζην είναι ο Χριστός και το αποθανείν κέρδος.
Φιλιππησίους 1: 21--- Σ. Φίλος 
21 επειδή, σε μένα το να ζω είναι ο Χριστός, και το να πεθάνω είναι κέρδος.
*
Χωρίς την ανάσταση του Χριστού δεν θα υπήρχε ελπίδα δια το μέλλον. Η Αγία Γραφή υπόσχεται ότι θα έλθει ημέρα κατά την οποία θα ίδωμεν το πρόσωπον προς πρόσωπον τον αναστάντα Χριστόν και θα αποκτήσουμε σώματα όμοια προς το σώμα της δόξης Αυτού.


Όταν εκ του κόσμου τούτου

1/. Όταν εκ του κόσμου τούτου μεταβώ εις
Ουρανόν θέλω ίδει τον Χριστόν μου πρόσωπον προς πρόσωπον. Ναι θα βλέπω τον Σωτήρα οίος ήτο απαρχής άναρχος με τον Πατέρα αιωνίως ευτυχής.
…………………………………..
2/. Τον Σωτήρα τώρα βλέπω μόνον αινιγματωδώς
Όπως βλέπω εν κατόπτρω εμαυτόν προσωρινώς.
Τότε όμως θα τον βλέπω πρόσωπον προς πρόσωπον κι’ αιωνίως θα κατέχω ευτυχίαν άρρητον.
……………………………..
3/. Ω Θεέ ετοίμασον με –με την χάριν του Χριστού
 Να σταθώ αξίωσον με εις την παρουσίαν Του.
Να τον βλέπω όπως είναι πρόσωπον προς πρόσωπον
Όμοιος Του δε να είμαι αιωνίως με Αυτόν.
*
Τέλος του έβδομου κεφαλαίου
Αμήν
Τέλος του 7ου κεφαλαίου





…………………………………………………