20-1-2016—--ΤΕΤΑΡΤΗ--------08--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ------Μάρκος 15:-- 0 σώσε τον εαυτό σου, και κατέβα από τον σταυρό. 31 Παρόμοια, μάλιστα, και οι αρχιερείς, εμπαίζοντας ο ένας προς τον άλλον, μαζί με τους γραμματείς, έλεγαν: Άλλους έσωσε, τον εαυτό του δεν μπορεί να τον σώσει· 32 ο Χριστός, ο βασιλιάς τού Ισραήλ, ας κατέβει τώρα από τον σταυρό, για να δούμε και να πιστέψουμε. Και οι δύο, που ήσαν σταυρωμένοι μαζί μ' αυτόν, τον ονείδιζαν. 33 Και όταν ήρθε η έκτη ώρα, έγινε σκοτάδι επάνω σε ολόκληρη τη γη, μέχρι την ένατη ώρα. 34 Και την ένατη ώρα, ο Ιησούς κραύγασε με δυνατή φωνή, λέγοντας: «Ελωί, Ελωί, λαμά, σαβαχθανί;», που ερμηνευόμενο, σημαίνει: «Θεέ μου, Θεέ μου, ως προς τι με εγκατέλειψες;»



08--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
20-1-2016—TETARTH


Ιωάννης 18

2 Ήξερε μάλιστα τον τόπο και ο Ιούδας, που τον παρέδινε· επειδή, ο Ιησούς πολλές φορές είχε πάει εκεί μαζί με τους μαθητές του.
3 Ο Ιούδας, λοιπόν, παίρνοντας το τάγμα, και υπηρέτες από τους αρχιερείς και τους Φαρισαίους, έρχεται εκεί με φανούς και λαμπάδες και όπλα.
4 Και ο Ιησούς, ξέροντας όλα όσα έρχονταν επάνω του, βγήκε έξω, και τους είπε: Ποιον ζητάτε;
5 Του αποκρίθηκαν: Τον Ιησού τον Ναζωραίο. Ο Ιησούς λέει σ' αυτούς: Εγώ είμαι. Στεκόταν δε μαζί τους και ο Ιούδας, αυτός που τον παρέδινε.
6 Καθώς, λοιπόν, τους είπε, ότι: Εγώ είμαι, σύρθηκαν προς τα πίσω, και έπεσαν καταγής.
7 Τους ρώτησε, λοιπόν, ξανά: Ποιον ζητάτε; Και εκείνοι είπαν: Τον Ιησού τον Ναζωραίο.

8 Ο Ιησούς αποκρίθηκε: Σας είπα ότι, εγώ είμαι. Αν, λοιπόν, εμένα ζητάτε, αφήστε τούτους να φύγουν·

ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΕΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΗΡΑ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΜΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΜΟΥ.ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ ΠΙΝΑΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΞΑΝΑΔΕΙ


…………………………………..
Ιωάννης 19
16 Τότε, λοιπόν, τον παρέδωσε σ' αυτούς, για να σταυρωθεί.
Και παρέλαβαν τον Ιησού, και τον οδήγησαν έξω.
17 Και βαστάζοντας τον σταυρό του βγήκε έξω στην τοποθεσία, που λέγεται τόπος Κρανίου, ο οποίος στην Εβραϊκή λέγεται Γολγοθάς·
18 όπου τον σταύρωσαν, και άλλους δύο μαζί του, από τη μια και από την άλλη πλευρά, στο μέσον δε τον Ιησού.
19 Ο δε Πιλάτος έγραψε και έναν τίτλο, και τον έβαλε επάνω στον σταυρό· και ήταν γραμμένο:
Ο ΙΗΣΟΥΣ Ο ΝΑΖΩΡΑΙΟΣ
Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΩΝ ΙΟΥΔΑΙΩΝ.
20 Κι αυτό τον τίτλο τον διάβασαν πολλοί από τους Ιουδαίους· επειδή, ο τόπος όπου σταυρώθηκε ο Ιησούς ήταν κοντά στην πόλη· και ήταν γραμμένο στα Εβραϊκά, Ελληνικά, Ρωμαϊκά.
21 Οι αρχιερείς των Ιουδαίων έλεγαν, λοιπόν, στον Πιλάτο: Μη γράφε: Ο βασιλιάς των Ιουδαίων, αλλά ότι εκείνος είπε: Είμαι βασιλιάς των Ιουδαίων.

ΕΝΑΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΑΧΕΠΑ

22 Ο Πιλάτος αποκρίθηκε: Ό,τι έγραψα, έγραψα.
23 Οι στρατιώτες, λοιπόν, αφού σταύρωσαν τον Ιησού, πήραν τα ιμάτιά του, και έκαναν τέσσερα μερίδια, ένα μερίδιο σε κάθε έναν στρατιώτη, και τον χιτώνα· ο χιτώνας, μάλιστα, ήταν άρραφος, υφαντός ολόκληρος, από πάνω μέχρι κάτω.
24 Είπαν, λοιπόν, αναμεταξύ τους: Ας μη τον σχίσουμε, αλλά ας ρίξουμε γι' αυτόν λαχνό, τίνος θα είναι· για να εκπληρωθεί η γραφή που λέει: «Διαμοιράστηκαν τα ιμάτιά μου αναμεταξύ τους, και στον ιματισμό μου έβαλαν κλήρο». Οι μεν, λοιπόν, στρατιώτες αυτά έκαναν.
25 Και κοντά στον σταυρό τού Ιησού στέκονταν η μητέρα του, και η αδελφή τής μητέρας του, η Μαρία, η γυναίκα τού Κλωπά, και η Μαρία η Μαγδαληνή.
26 Ο Ιησούς, λοιπόν, καθώς είδε τη μητέρα του και τον μαθητή, που αγαπούσε, να στέκεται δίπλα, λέει στη μητέρα του: Γυναίκα, να! ο γιος σου.
27 Έπειτα, λέει στον μαθητή: Να! η μητέρα σου. Και από την ώρα εκείνη ο μαθητής την πήρε στο σπίτι του.

ΚΥΠΡΟΥ)
TOY ANDREA-FOYRNARH--HLIASKARSERAS))

1- Ω το σταυρό σαν κοιτάζω

Ω,  τo σταυρό σαvκoιτάζω,
πoυ σφάγηκες,  ω Iησoύ,
μ'  ευγvωμoσύvη  κραυγάζω
μαζί μ'  όλoυς τoυς πιστoύς:

Τι θαυμαστή,  ω Λυτρωτή,
είv'  η αγάπη Σoυ για με!
Τι θαυμαστή,  ω Λυτρωτή,
έτσι θα ψάλλω πάvτoτε!

Με δάκρυα κι αγωvία
στov κήπo δεήθηκες.
Τoυ κόσμoυ τηv αμαρτία,
Αμvέ,  μόvoς σήκωσες.
Αποτέλεσμα εικόνας για ΠΟΤΗΡΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Πικρό πoτήρι θαvάτoυ,
Αθάvατε,  γεύτηκες
και έλυσες τα δεσμά τoυ,
τις πύλες τoυ σύvτριψες.

Στα δεξιά τoυ Πατέρα
εκάθισες,  ω Iησoύ
και κράζει τώρα τo αίμα:
"Πατέρα,  συγχώρα τoυς"!

Στεvός κι αv είvαι o δρόμoς,
με θλίψεις και πειρασμoύς,
τo ξέρω δεv είμαι μόvoς,
μαζί μoυ Είσαι,  Iησoύ!





“”””””””””””””””””””””””