28--8--2017------ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΡΕΑΣ ΣΥΛΒΙΑ



ΡΕΑΣ ΣΥΛΒΙΑΣ (1959-1969)REA SYLBIA
25—8—2017--
 ΓΙΑ ΜΕΝΑ
 20

Μια νύχτα η αγάπη Σου μ’ οδήγησε μέσα απ’ τα σκοτεινά
Μονοπάτια κι’ ήρθα στο ξάγναντο κι ‘ είδα το φως
Κι ένας Σταυρός μου σκέπασε τα μάτια.
``````````

Κι’ είδα στο φωτεινό Σου μέτωπο Κύριε τα αγκάθια
τα δικά μου καθώς έσκυψα κοντά Σου και γονάτισα
είδα στα χέρια Σου γραμμένο τα’ όνομα μου.
```````````````````````
Πόσο οι αμαρτίες μου Σε πλήγωσαν να’ σαι Εσύ το φως
Του κόσμου ανάμεσα σε δυό ληστές κι’ εγώ να’ μαι μακριά
Με τον χαμό και το σκοτάδι εντός μου!
```````

Σε κάθε στάλα Σου αιμάτινη να βλέπω των παθών μου
Τα σημάδια κι’ Εσύ να με κοιτάζεις τρυφερά
Να με σηκώνεις μέσα απ’ τα σκοτάδια!
`````````````````````````
Σπονδή να γίνω στην αγάπη Σου Ω! Κύριε
κι αυτό δεν φτάνει Ποιος σήκωσε για μένα
τον Σταυρό ποιος φόρεσε τα’ ακάνθινο στεφάνι

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ
ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΡΕΑΣ ΣΥΛΒΙΑ
ΡΕΑΣ ΣΥΛΒΙΑΣ (1959-1969)REA SYLBIA
26—8—2017--
 ΕΙΡΗΝΗΝ ΤΗΝ ΕΜΗΝ ΔΙΔΩ ΕΙΣ ΕΣΑΣ (Ιωάννης ιδ:27)
 21ον

Να υψώνονται τα κύματα να φυσάν οι βοριάδες
κάθε στήριγμα ανθρώπινο να λυγά να σ’ αφήνει
και συ να’ χεις ειρήνη.
`````````````````````````
Να χτυπιέται η βάρκα σου σε υφάλους σε ξέρες
Να’ σαι φύλλο ανήμπορο στων ανέμων τη δίνει
Και συ να’ χεις ειρήνη 

Να χλομιάζουν τα λουλούδια στου σπιτιού σου
Τον κήπο του το μπουμπούκι να χάνεται πριν
Τριαντάφυλλο γίνει και συ να’ χεις ειρήνη.
````````````````````````
Στης ζωής τους λαβύρινθους να’ χεις πάντα πυξίδα
την αγάπη που σ’ έσωσε και ποτέ δεν σ’ αφήνει
είν’ η μόνη ειρήνη.

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ
ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΡΕΑΣ ΣΥΛΒΙΑ
ΡΕΑΣ ΣΥΛΒΙΑΣ (1959-1969)REA SYLBIA
27—8—2017--
 ΑΣΤΡΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ
 22ΟΝ

Μέσα στη νύχτα μου ήρθες Αστέρι μου
Άστρο δικό μου κι έλαμψαν κι ‘ άλλαξαν
Κι’ έγιναν όμορφα όλα εντός μου.

Μέσα στη νύχτα μου την ατελεύτητη π’ όλο
Γυρνούσα κοίταζα μέσα μου κοίταζα γύρω μου
Και σε ζητούσα
``````````````````````````````
Μα συ δεν έλαμπες στην πολυτάραχη τούτη καρδιά
Μα ήσουν αίνιγμα ήσουν και σύμβολο
Στα όνειρά μου
`````````````````````````````
Όταν την λάμψη σου μες το σκοτάδι μου
Κάποτε είδα γέμισα έκσταση χαρά και θρίαμβο
Γέμισα ελπίδα.

Μέσα στη νύχτα μου ήρθες Αστέρι μου
Άστρο δικό μου έγινες φάρος μου

Είσ’ η πυξίδα μου ο ουρανός μου.







..