21--8--2017-------10--ΠΕΡΙ ΑΓΙΑΣΜΟΥ(έκδοσις Δευτέρα ) ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ Σ. ΦΙΛΟΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΑΚΗΣ.



    ==10==
ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ
(Γαλάτας 1:1).
1 Ο ΠΑΥΛΟΣ, απόστολος όχι από ανθρώπους ούτε διαμέσου ανθρώπου, αλλά διαμέσου τού Ιησού Χριστού, και του Θεού Πατέρα, που τον ανέστησε από τους νεκρούς,
……
Εκείνο δε που ηδύνατο να επιθυμεί εις το
μέλλον ήτο να ζει και να πολιτεύεται ως καλός απόστολος του Χριστού δεν
λέγει όμως πουθενά: « Θέλω να γίνω απόστολος» διότι ήτο ήδη τοιούτος δια της προσκλήσεως του Χριστού. Κατά τον αυτό τρόπο η υπό του θεού πρόσκλησης του ανθρώπου εις την πίστιν τον παρουσιάζει ενώπιον Αυτού αγιασμένο εν τω Χριστώ.

Οι επιζητούντες να αποκαταστήσουν τον αγιασμό δια των προσπαθειών τους χωρίζοντας τους πιστούς σε δύο τάξεις δηλαδή σε αγιασμένους και σε σωσμένους δεν θα σκέπτονταν έτσι εάν έβλεπαν ότι ο Χριστός είναι η δικαιοσύνη τους ότι Αυτός ο ίδιος είναι το ένδυμα τους. ο Θεός έτσι βλέπει ενδεδυμένο κάθε πιστό και είναι τελείως ικανοποιημένος με τους έχοντας τον Υιόν. Τότε αντί να προσπαθούν να αποκτήσουν τον αγιασμό θα ζητούσαν δια της χάριτος του Θεού να αυξάνουν εις την νέα τους κατάσταση εις την οποία εφέρθησαν εν Χριστώ. Η άπαξ γινόμενη προσφορά του σώματος του Ιησού Χριστού αγίασε τους πιστεύοντας εις Αυτόν και αυτή η μία προσφορά «ετελειοποίησε δια παντός τους αγιαζομένους»

 (Εβραίους 10:14).
14 Επειδή, με μία προσφορά τελειοποίησε για πάντα αυτούς που αγιάζονται.
 Επίσης στην:
 (Εφεσίους 5:25—27)
25 Οι άνδρες, αγαπάτε τις γυναίκες σας, όπως και ο Χριστός αγάπησε την εκκλησία, και παρέδωσε τον εαυτό του για χάρη της,
26 για να την αγιάσει, αφού την καθάρισε με το λουτρό τού νερού διαμέσου τού λόγου·

27 για να την παραστήσει στον εαυτό του εκκλησία ένδοξη, χωρίς να έχει κάποια κηλίδα ή ρυτίδα ή κάτι αυτού τού είδους, αλλά για να είναι αγία και χωρίς ψεγάδι.
……
 Βλέπουμε  ότι το έργο του σταυρού απέβλεπε εις το «να παραστήσει ο Χριστός εις εαυτόν ένδοξον την εκκλησία με έχουσα κηλίδα ή ρυτίδα ή τι των τοιούτων αλλά δια να είναι αγία άμωμος».

11--ΠΕΡΙ ΑΓΙΑΣΜΟΥ(έκδοσης Δευτέρα )
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ Σ. ΦΙΛΟΣ

ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΑΚΗΣ.
    ==11==
ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ

Και στην προς:
(Εβραίους 13: 12) ότι ο Ιησούς δια να αγιάσει τον λαό δια του ιδίου αυτού αίματος έξω της πύλης έπαθε».
12 Γι' αυτό και ο Ιησούς, για να αγιάσει τον λαό διαμέσου τού δικού του αίματος, έπαθε έξω από την πύλη.


Δόξα εις τον ευλογητό Σωτήρα μας διότι έκαμε το έργο της σωτηρίας μας τέλειο από όλες τις απόψεις εις τρόπον ώστε να ικανοποιήσει πλήρως τον θεό και να αποκαταστήσει τις σχέσεις μας μαζί Του. Ο Θεός ικανοποιήθηκε με το έργο του σταυρού ο δε ταλαίπωρος άνθρωπος που συναισθάνεται την χαμένη φυσική του κατάσταση όταν ατενίσει με πίστη εις τον Χριστό επί του σταυρού δύναται να αναπαυθεί επ’ Αυτού και « έχει παρρησία να εισέλθει εις τα άγια δια του αίματος του Ιησού δια νέας και ζώσεις οδού την οποία καθιέρωσε εις ημάς δια του καταπετάσματος τουτέστι της σαρκός αυτού.

(Εβραίους ι:19—20). Αλλ’ εάν αυτός ο πιστός δεν είναι ηγιασμένος πως θα ηδύνατο να εισέλθει εφ’ όσον καθώς είναι γνωστόν ουδέ εις αυτά τα  χειροποίητα άγια δεν ηδύνατο να εισέλθει; Και με ποιο θάρρος θα πλησίαζε τον Θεό;  διότι είναι γεγραμμένο ότι «χωρίς του αγιασμού ουδείς θέλει ιδεί τον Κύριον»(Εβραίους ιβ:14). Δια τούτο κλείομεν αυτό το κεφάλαιο με το εδάφιο που αναφέραμε εις την αρχή του
ευχαριστούντες τον Θεό διότι ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός «εγεννήθη εις  ημάς σοφίας από Θεού δικαιοσύνη τε και αγιασμός και απολύτρωσης».

 12-ΠΕΡΙ ΑΓΙΑΣΜΟΥ(έκδοσης Δευτέρα )
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ Σ. ΦΙΛΟΣ

ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΑΚΗΣ.
  ==12==

ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΕΝ ΤΩ ΑΓΙΩ ΠΝΕΥΜΑΤΙ
Συντελεσθέντος του αγιασμού του πιστού ενώπιον του Θεού χάρις εις το έργον που ο ευλογητός Υιός Του ετελείωσεν επί του σταυρού αυτός ο ίδιος ο Θεός τελειώνει το έργον του αγιασμού και εις την καρδιά του ανθρώπου δια της αναγεννήσεως εν τω Αγίω Πνεύματι. Η πονηρά φυσική κατάστασης του ανθρώπου με δυνάμενη να υποταχθεί εις το θέλημα του Θεού
 (Ρωμαίους 8:6—7)
6 Για τον λόγο ότι, το φρόνημα της σάρκας είναι θάνατος· ενώ, το φρόνημα του Πνεύματος, ζωή και ειρήνη.
7 Επειδή, το φρόνημα της σάρκας είναι έχθρα στον Θεό· για τον λόγο ότι, στον νόμο τού Θεού δεν υποτάσσεται, αλλά ούτε μπορεί.

Ουδεμία  επιδέχεται βελτίωση ή  αναμόρφωση και δια τούτο οι Γραφές σαφώς διακηρύττουν ότι «εάν τις δεν γεννηθεί άνωθεν δεν δύναται να ίδη την βασιλείαν του Θεού…. Εάν τις δεν γεννηθεί εξ’ ύδατος και Πνεύματος δεν δύναται να εισέλθει εις την βασιλείαν του Θεού το γεγεννημένον εκ της σαρκός είναι σαρξ και το γεγεννημένον εκ του Πνεύματος είναι Πνεύμα.
(Ιωάννης 3:1—8).
Είδαμε ότι το γεννημένο εκ της σαρκός είναι σαρξ. Και σαρξ σημαίνει μία κατάσταση ανυπότακτο και εχθρικώς διακειμένης προς το θέλημα του θεού μία κατάσταση η οποία κατ’ ουδένα τρόπο δύναται να ευαρεστήσει τον Θεό.


1 ΥΠΗΡΧΕ δε ένας άνθρωπος από τους Φαρισαίους, που ονομαζόταν Νικόδημος, άρχοντας των Ιουδαίων.
2 Αυτός ήρθε στον Ιησού μέσα στη νύχτα και του είπε: Ραββί, ξέρουμε ότι ήρθες Δάσκαλος από τον Θεό· επειδή, κανένας δεν μπορεί να κάνει αυτά τα σημεία που εσύ κάνεις, αν ο Θεός δεν είναι μαζί του.
3 Αποκρίθηκε ο Ιησούς και του είπε: Σε διαβεβαιώνω απόλυτα, αν κάποιος δεν γεννηθεί από επάνω, δεν μπορεί να δει τη βασιλεία τού Θεού.
4 Ο Νικόδημος λέει σ' αυτόν: Πώς μπορεί ένας άνθρωπος να γεννηθεί ενώ είναι γέροντας; Μήπως μπορεί να μπει μια δεύτερη φορά στην κοιλιά τής μητέρας του και να γεννηθεί;

5 Αποκρίθηκε ο Ιησούς: Σε διαβεβαιώνω απόλυτα, αν κάποιος δεν γεννηθεί από νερό και Πνεύμα, δεν μπορεί να μπει μέσα στη βασιλεία τού Θεού.
6 Εκείνο που έχει γεννηθεί από τη σάρκα είναι σάρκα· και εκείνο που έχει γεννηθεί από το Πνεύμα, είναι πνεύμα.
7 Μη θαυμάσεις ότι σου είπα: Πρέπει να γεννηθείτε από επάνω.

8 Ο άνεμος πνέει όπου θέλει, και ακούς τη φωνή του, αλλά δεν ξέρεις από πού έρχεται, και πού πηγαίνει· έτσι είναι καθένας που γεννήθηκε από το Πνεύμα.