25--8--2017------ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΡΕΑΣ ΣΥΛΒΙΑ



ΡΕΑΣ ΣΥΛΒΙΑΣ (1959-1969) REA SYLBIA
21—8—2017--
 ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΙΑΝ ΑΝΟΙΞΗ
 16ΟΝ

Περιμένω μιαν Άνοιξη στην καρδιά του χειμώνα
Μια χαρούμενη άνοιξη με λουλούδια με φως
Να’ ν’ πλημμύρα τα’ αρώματα να γυρνούνε
Στους δρόμους οι άνθρωποι αμέριμνοι
Να ν’ κοντά ο Θεός.
``````````````````````````

Περιμένω μιαν άνοιξη κι’ ας με δέρνουν οι μπόρες
Με τα μάτια ολάνοιχτα με τα χείλη κλειστά
Μπρος στην πόρτα μου στέκομαι και μετρά τις ώρες
Πότε θα’ ρθει στο διάβα μου με τα χέρια ανοιχτά.
``````````````````````````````

Ω! κι’ αν σμίγουν τα δάκρυα στην βροχή που σταλάζει
Εγώ βλέπω στον δρόμο μου ένα φως μακρινό
Πάνω απ’ όλα τα σύννεφα πάνω απ’ όλες τις μπόρες
Αντικρίζω την άνοιξη στο βαθύ ουρανό.
`````````````````````````

Κάποια μέρα ηλιόλουστη θα με πάρει στα χέρια 
Λευκοφτέρουγος άγγελος να με πάει εκεί
πάνω από τα’ ανθρώπινα πιο ψηλά κι’ απ΄ τα’ αστέρια
στην αιώνια την Άνοιξη στην αιώνια Ζωή. 

…..
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ
ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΡΕΑΣ ΣΥΛΒΙΑ
ΡΕΑΣ ΣΥΛΒΙΑΣ (1959-1969) REA SYLBIA
22—8—2017--
 ΝΥΧΤΑ ΜΟΝΑΔΙΚΗ
 17ΟΝ
 Νύχτα γλυκειά μοναδική ανάμεσα σε τόσες που κράτησες
Στα πέπλα σου τα’ άγγελμα της Ζωής: ¨σήμερα εγεννήθηκε
Στην Βηθλεέμ Σωτήρας¨ νύχτα γλυκειά που
Δέχτηκες τον εκλεκτό της γης.
````````````````````````````````````````````

Νύχτα που στόλισες με φως της Βηθλεέμ τη φάτνη όταν
Τα’ Αστέρι φάνηκε ψηλά στον ουρανό στην αγκαλιά σου
Κράτησες τους ύμνους των αγγέλων και των τσοπάνηδων
Τις μορφές όραμα μακρινό.
```````````````````````````````
Νύχτα που έδωσες ζωή στους πόθους των αιώνων στα
Οράματα των προφητών στις προσευχές
με τα φτερά σου σκέπασες στο αχυρένιο λίκνο
Κείνον που μαρτυρούσαν οι Γραφές.
````````````````````````````````

Νύχτα που το Αστέρι σου οδήγησε κι’ εμένα
στον βασιλιά που ντύθηκε με σχήμα ταπεινό
μες στην καρδιά μου έφερες τον ύμνο της ειρήνης
το άγγελμα του Λυτρωμού από τον ουρανό.
```````````````````````````````
…..
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ
ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΡΕΑΣ ΣΥΛΒΙΑ
ΡΕΑΣ ΣΥΛΒΙΑΣ (1959-1969) REA SYLBIA
23—8—2017—
ΑΝ
 18ον


Αν χτυπάν το καλύβι σου τα χαλάζια κι’ οι μπόρες
Αν βαριές και ασήκωτες σε κυκλώνουν οι ώρες
με πίστη ξεπέρασε τον βαρύ ουρανό και θα δεις
την Πατρίδα σου το χρυσό πρωινό
Αν σκοτάδι απλώνεται στον κενό σου δρόμο
Κι’ αν τον νιώθεις βαρύτερο τον Σταυρό σου στον ώμο
Το αστέρι σου κοίταξε που φωτίζει λαμπρό
Απ’ της όμορφης Χώρας σου τον γλαυκό ουρανό.
```````````````````````````

Αν στο μίσος σκεπάζεται η βαθειά καλοσύνη
αν στην γη τόσο σπάνια συναντάς την ειρήνη
τις στιγμές σου πλημμύριζε με γλυκειά προσευχή
κι’ η ειρήνη αιώνια στην καρδιά σου θα ζει.
Αν τα δάκρυα τρέχουνε στην φιάλη του πόνου
Αν τα πόδια κουράζονται μες στη μέση του δρόμου
Με τα μάτια σου ζήτησε Κείνον που’ ναι ψηλά
Θα στο δίνει την δύναμη να βαδίζεις μπροστά
`````````````````````````````

Αν τα σήμαντρα ψάλλουνε του ερχομού Του την ώρα
Την λαμπάδα σου κράτησε αναμμένη προχώρα
Μες τη νύχτα το βήμα Του θ’ αντηχήσει βαθιά
Τα φτερά σου ξεδίπλωσε ω φτωχή μου καρδιά.
…..
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ
ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΡΕΑΣ ΣΥΛΒΙΑ
ΡΕΑΣ ΣΥΛΒΙΑΣ (1959-1969) REA SYLBIA
24—8—2017--
 ΤΑ ΜΕΝ ΟΠΙΣΩ ΛΗΣΜΟΝΩΝ…
 19ΟΝ
 Ω! δύναμη μου στην αδυναμία μου βράχε ισχυρέ
στην τρικυμία Κύριε καταφύγιο τερπνό μέσα
στην έρημο ασπίδα μου μαζί και βακτηρία.
`````````````````````````

Δροσοσταλίδα στη φρυγμένη γη τραγούδι μου
Στου πόνου το καμίνι φάρε μου φωτεινέ μες
τη νυχτιά νερό που η ψυχή μου πίνει.
``````````````````````````
Εδώ μες του θανάτου τη σκιά την πύρινη την στήλη
Αντικρίζω και παίρνω θάρρος κι ‘ όλο προχωρώ
Κι’ ούτε στιγμή το βλέμμα μου γυρίζω.
````````````````````````

Στα πίσω μες τη συννεφιά όλο στα μπρος απλώνεται
Το βλέμμα στον βασιλιά μου με την όμορφη στολή
Με το λαμπρό το νικητήριο στέμμα.


…..