12--8--2017--------07--ΠΕΡΙ ΑΓΙΑΣΜΟΥ(έκδοσις Δευτέρα ) ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ Σ. ΦΙΛΟΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΑΚΗΣ.



    ==07==
ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ
(Α΄  Κορινθίους 6: 1—11
1 Τολμάει κάποιος από σας, όταν έχει μια διαφορά απέναντι στον άλλον, να κρίνεται μπροστά σε άδικους, και όχι μπροστά σε αγίους;
2 Δεν ξέρετε ότι οι άγιοι θα κρίνουν τον κόσμο; Και αν ο κόσμος κρίνεται από σας, ανάξιοι είστε να κρίνετε ελάχιστα πράγματα;
3 Δεν ξέρετε ότι θα κρίνουμε αγγέλους; Πόσο μάλλον βιοτικά πράγματα;
4 Όταν, λοιπόν, έχετε διαφορές σε βιοτικές υποθέσεις, τους εξουθενημένους μέσα στην εκκλησία, αυτούς βάζετε ως κριτές.
5 Αυτό το λέω προς εντροπή σας· έτσι, δεν υπάρχει μεταξύ σας ούτε ένας σοφός, που θα μπορέσει να κρίνει ανάμεσα στον αδελφό του;
6 Αλλά, αδελφός κρίνεται με αδελφόν, και τούτο μπροστά σε απίστους;

7 Τώρα, λοιπόν, είναι σε σας ολοσχερώς ελάττωση, ότι έχετε κρίσεις μεταξύ σας· γιατί δεν προτιμάτε να αδικείστε; Γιατί δεν προτιμάτε να αποστερείστε;
8 Αλλά, εσείς αδικείτε και αποστερείτε, και μάλιστα αδελφούς.
9 Ή, δεν ξέρετε ότι οι άδικοι δεν θα κληρονομήσουν τη βασιλεία τού Θεού; Μη πλανιέστε· ούτε πόρνοι ούτε ειδωλολάτρες ούτε μοιχοί ούτε κίναιδοι ούτε αρσενοκοίτες
10 ούτε κλέφτες ούτε πλεονέκτες ούτε μέθυσοι ούτε κακολόγοι ούτε άρπαγες δεν θα κληρονομήσουν τη βασιλεία τού Θεού.
11 Και μερικοί υπήρξατε τέτοιοι· αλλά λουστήκατε, αλλά αγιαστήκατε, αλλά δικαιωθήκατε, στο όνομα του Κυρίου Ιησού, και με το Πνεύμα τού Θεού μας.


08--ΠΕΡΙ ΑΓΙΑΣΜΟΥ(έκδοσις Δευτέρα )
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ Σ. ΦΙΛΟΣ

ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΑΚΗΣ.
    ==08==
ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ
(Α΄  Κορινθίους 11: 17--19
17 Και ενώ το παραγγέλλω τούτο, δεν σας επαινώ, δεδομένου ότι συνέρχεστε όχι για το καλύτερο, αλλά για το χειρότερο.
18 Δεδομένου ότι, πρώτα μεν, όταν συνέρχεστε στην εκκλησία, ακούω ότι υπάρχουν ανάμεσά σας σχίσματα· και ένα μέρος το πιστεύω.

19 Επειδή, είναι ανάγκη να υπάρχουν και αιρέσεις μεταξύ σας, για να γίνουν φανεροί ανάμεσά σας οι δόκιμοι.
Εις δε την δευτέραν επιστολήν του ο απ. Παύλος λέγει ότι είχε γράψει την πρώτη «εκ πολλής θλίψεως και στενοχωρίας καρδίας μετά πολλών δακρύων»
(Β΄ Κορινθίους 2:4).
4 Για τον λόγο ότι, μέσα από πολλή θλίψη και στενοχώρια καρδιάς σάς έγραψα με πολλά δάκρυα, όχι για να λυπηθείτε, αλλά για να γνωρίσετε την αγάπη που έχω, περισσότερο σε σας.

Αλλά μολονότι η πνευματική κατάστασης της εκκλησίας της Κορίνθου δεν ήταν εκείνη που έπρεπε να είναι ο απόστολος ονομάζει αυτούς: «ηγιασμένους εν Χριστώ Ιησού προσκεκλημένους αγίους»
 (Α΄  Κορινθίους 1:2).
2 προς την εκκλησία τού Θεού, που είναι στην Κόρινθο, τους αγιασμένους εν Χριστώ Ιησού, τους προσκαλεσμένους αγίους, μαζί με όλους εκείνους που σε κάθε τόπο επικαλούνται το όνομα του Ιησού Χριστού, του Κυρίου μας, που είναι και δικός τους και δικός μας.
……..
 Ενώπιον του Θεού ήσαν ηγιασμένοι εν τω Χριστώ εφ’ όσον Τον εδέχθησαν ως Σωτήρα των. Εδώ βλέπουμε ακόμη ότι αυτή η πρόσκληση των υπό του Θεού τους αγίασε.


09--ΠΕΡΙ ΑΓΙΑΣΜΟΥ(έκδοσις Δευτέρα )
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ Σ. ΦΙΛΟΣ

ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΠΑΠΑΝΤΩΝΑΚΗΣ.
    ==09==
ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ
(Α΄  Κορινθίους 11: 17--19
Συγκρίνοντας το:
 Ρωμαίους 1:1—7
1 Ο Παύλος, δούλος τού Ιησού Χριστού, καλεσμένος απόστολος, ξεχωρισμένος για το ευαγγέλιο του Θεού,
2 (που προϋποσχέθηκε, διαμέσου των προφητών του, μέσα στις άγιες γραφές),
3 για τον Υιό του, που γεννήθηκε από το σπέρμα τού Δαβίδ κατά τη σάρκα,
4 και αποδείχθηκε Υιός τού Θεού με δύναμη, σύμφωνα με το πνεύμα τής αγιοσύνης, με την ανάσταση από τους νεκρούς, του Ιησού Χριστού τού Κυρίου μας,
5 διαμέσου τού οποίου πήραμε χάρη και αποστολή, σε υπακοή πίστης όλων των εθνών, υπέρ τού ονόματός του·
6 ανάμεσα στα οποία είστε κι εσείς, προσκαλεσμένοι τού Ιησού Χριστού·

7 προς όλους όσους είναι στη Ρώμη, αγαπητούς τού Θεού, προσκαλεσμένους αγίους, χάρη να είναι σε σας και ειρήνη από τον Θεό τον Πατέρα μας, και τον Κύριο Ιησού Χριστό.
……..
 Τα  εδάφια θα εννοήσουμε καλλίτερα κατά ποιο τρόπο ήσαν «προσκεκλημένοι άγιοι». Εις το πρώτο εδάφιο ο απόστολος γράφει περί του εαυτού του ότι είναι «προσκεκλημένος απόστολος» εις δε το εδάφιο περί των πιστών ότι είναι «προσκεκλημένοι άγιοι». Η πρόσκλησης του Παύλου υπό του Χριστού κατέστησε τον πρώην διώκτη της Εκκλησίας απόστολον Αυτού. Προς τούτο ο Παύλος ουδεμίαν προσπάθεια κατέβαλε αλλ’ απλώς υπάκουσε εις την φωνή του Κυρίου που τον εκάλεσε και ηδύναντο να λέγει κατόπιν ότι ήτο «απόστολος δι’ Ιησού Χριστού».