16---4--2017----. Νυξ είναι σκυθρωπή μ’ ολίγους οπαδούς----466/. Καθώς ειμί ελεεινός



404/. Νυξ είναι σκυθρωπή μ’ ολίγους οπαδούς

1/. Νυξ είναι σκυθρωπή μ’ ολίγους οπαδούς
Προς την Γεθσημανή χωρεί ο Ιησούς
Την δε ψυχήν αυτού ξίφος διαπερνά
Κόσμου την ενοχήν φέρων αγωνιά

2/. Εις τούτον τον φρικτό αγώνα πριν εμβή
Εις χείρας του λαβών τον άρτον ευλογεί
Λάβετε φάγετε Τούτο το σώμα Μου
Και ούτω κάμετε χάριν της μνήμης Μου
……………
3/. Δίδει δ’ αυτοίς ομού ποτήριον πλησθέν
Τούτο το αίμα Μου το δι’ υμάς χυθέν
Της διαθήκης Μου της προς υμάς καινής
Τούτ’ έστιν εκ Θεού σημείον και σφραγίς

4/. Ω Σώτερ Ιησού ομοίως και ημείς
Έως εξ’ ουρανού πάλιν εμφανισθείς
Ταύτην την τελετή φυλάττομε ομού
Εις την ανάμνηση των παθημάτων Σου.
466/. Καθώς ειμί ελεεινός
Charlotte  Elliott έγραψε:

1/. Καθώς ειμί ελεεινός Πτωχός τυφλός
γυμνός Εις Σε  δ’ ελπίζων ταπεινώς
προσέρχομαι Αμνέ Θεού.

2/.  Ως είμ’ άνευ αναβολής Πάσα ν’ αναληφθεί
κηλίς ψυχής μου της αμαρτωλής
Προσέρχομαι Αμνέ Θεού
………..
3/. Ως είμαι μετά δισταγμών αγώνων φόβων
Πειρασμών παθών και αδυναμιών
Προσέρχομαι Αμνέ Θεού

4/. Τον άσωτο αμαρτωλό δια να σώσεις
των δεινών Σοι Ος υπέμεινας σταυρό
Προσέρχομαι Αμνέ Θεού
…………
5/. Ευδαιμονία δε κι’ ευτυχή δια να καταστήσεις
Συ εμέ τον τόσο δυστυχή
Προσέρχομαι Αμνέ Θεού




……………………………..