18—5 —2016 — ΤΕΤΑΡΤΗ ---------------H αγωνία του Κυρίου μας και η προσευχή του στον πατέρα.-------38 Τότε λέγει προς αυτούς· Περίλυπος είναι η ψυχή μου έως θανάτου· μείνατε εδώ και αγρυπνείτε μετ' εμού. 39 Και προχωρήσας ολίγον έπεσεν επί πρόσωπον αυτού, προσευχόμενος και λέγων· Πάτερ μου, εάν ήναι δυνατόν, ας παρέλθη απ' εμού το ποτήριον τούτο· πλην ουχί ως εγώ θέλω, αλλ' ως συ.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 






ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
18—5 —2016 — ΤΕΤΑΡΤΗ
06--
H αγωνία του Κυρίου μας και η προσευχή του στον πατέρα.
(Οι μαθητές του δεν τον καταλάβαιναν)
Εμείς όμως τώρα ξέρουμε όπως και οι μαθητές του μετά την πεντηκοστή άνοιξε το πνεύμα τους δια Πνεύματος Αγίου. Τώρα πράγματι ξέρουμε. Ξέρουμε γιατί. Αγωνιούσε  ο Κύριος μας μέσα στην προσευχή του. Δεν αγωνιούσε για το ότι θα υπέφερε σωματικά αλλά το κυριότερο και σημαντικότερο ήταν ο αποχωρισμός Του  από τον πατέρα που ποτέ δεν είχε αποχωριστεί από τον πατέρα και ήταν πάντα σε ενότητα μαζί Του. Τώρα η αμαρτία όλου του κόσμου θα τον χώριζε από τον Πάτερα. Και αυτό ήταν το πικρό ποτήρι που θα έπινε. Και βλέπουμε ότι στο σταυρό δεν φώναξε πατέρα αλλά Θεέ μου Θεέ μου.
**

Ματθαίος 27:  Σ. Φίλος
 45 Και από την έκτη ώρα έγινε σκοτάδι επάνω σε ολόκληρη τη γη μέχρι την ένατη ώρα.
46 Και γύρω στην ένατη ώρα, ο Ιησούς αναβόησε με δυνατή φωνή, λέγοντας: «Ηλί, Ηλί, λαμά σαβαχθανί;», δηλαδή, «Θεέ μου, Θεέ μου, για ποιον σκοπό με εγκατέλειψες;».
 Ματθαίος 27:  βάμβας
45 Από δε έκτης ώρας σκότος έγεινεν εφ' όλην την γην έως ώρας εννάτης·
46 περί δε την εννάτην ώραν ανεβόησεν ο Ιησούς μετά φωνής μεγάλης, λέγων· Ηλί, Ηλί, λαμά σαβαχθανί; τουτέστι, Θεέ μου, Θεέ μου, διά τι με εγκατέλιπες;
**

Έτσι αν παρατηρήσουμε τα παιδιά τα αναγεννημένα δεν φωνάζουν θεέ μου αλλά πάτερα μου Κύριε μου είναι ενδόμυχο μέσα τους. Ενώ αυτοί που δεν είναι αναγεννημένοι φωνάζουν Θεέ μου. Διότι το Θεέ μου είναι κάτι το απόμακρο και το φωνάζουν στην ανάγκη τους.
Εκείνη την ώρα ο Κύριος από του Αδάμ μέχρι να τελειώσει η ανθρωπότητα είχε τις αμαρτίες επάνω του και ήταν ο αμνός ο αιώνιος επάνω στο θυσιαστήριο στα αληθινά Άγια των Αγίων και πρόσφερε τον εαυτό του αιώνια θυσία. Γι’ αυτό φωνάζουμε όλοι όσοι τον δεχτήκαμε ότι είναι το μέσον ανάμεσα στον Θεό και κανένας άλλος για να μας δεχτεί ο πατέρας  να ανοίξει την αγκαλιά του συγχωρώντας μας τις αμαρτίες.
**

Ματθαίος 27:  Σ. Φίλος
10 ας είναι γνωστό σε όλους εσάς, και σε ολόκληρο τον λαό τού Ισραήλ ότι, διαμέσου τού ονόματος του Ιησού Χριστού, του Ναζωραίου, που εσείς σταυρώσατε, τον οποίο ο Θεός τον ανέστησε από τους νεκρούς, διαμέσου αυτού παραστέκεται αυτός μπροστά σας υγιής.
11 Αυτός είναι η πέτρα, που εξουθενώθηκε από σας τους οικοδομούντες, η οποία έγινε ακρογωνιαία πέτρα.
12 Και δεν υπάρχει διαμέσου κανενός άλλου η σωτηρία· επειδή, ούτε άλλο όνομα είναι δοσμένο κάτω από τον ουρανό ανάμεσα στους ανθρώπους, διαμέσου τού οποίου πρέπει να σωθούμε.
Πράξεις 4: Βαμβας
10 ας ήναι γνωστόν εις πάντας υμάς και εις πάντα τον λαόν του Ισραήλ ότι διά του ονόματος του Ιησού Χριστού του Ναζωραίου, τον οποίον σεις εσταυρώσατε, τον οποίον ο Θεός ανέστησεν εκ νεκρών, διά τούτου παρίσταται ούτος ενώπιον υμών υγιής.
11 Ούτος είναι ο λίθος ο εξουθενηθείς εφ' υμών των οικοδομούντων, όστις έγεινε κεφαλή γωνίας.
12 Και δεν υπάρχει δι' ουδενός άλλου η σωτηρία· διότι ούτε όνομα άλλο είναι υπό τον ουρανόν δεδομένον μεταξύ των ανθρώπων, διά του οποίου πρέπει να σωθώμεν.
**


Ματθαίος 26
36 Τότε έρχεται μετ' αυτών ο Ιησούς εις χωρίον λεγόμενον Γεθσημανή και λέγει προς τους μαθητάς· Καθήσατε αυτού, εωσού υπάγω και προσευχηθώ εκεί.
37 Και παραλαβών τον Πέτρον και τους δύο υιούς του Ζεβεδαίου, ήρχισε να λυπήται και να αδημονή.
38 Τότε λέγει προς αυτούς· Περίλυπος είναι η ψυχή μου έως θανάτου· μείνατε εδώ και αγρυπνείτε μετ' εμού.
39 Και προχωρήσας ολίγον έπεσεν επί πρόσωπον αυτού, προσευχόμενος και λέγων· Πάτερ μου, εάν ήναι δυνατόν, ας παρέλθη απ' εμού το ποτήριον τούτο· πλην ουχί ως εγώ θέλω, αλλ' ως συ.
40 Και έρχεται προς τους μαθητάς και ευρίσκει αυτούς κοιμωμένους, και λέγει προς τον Πέτρον· Ούτω δεν ηδυνήθητε μίαν ώραν να αγρυπνήσητε μετ' εμού;
41 αγρυπνείτε και προσεύχεσθε, διά να μη εισέλθητε εις πειρασμόν. Το μεν πνεύμα πρόθυμον, η δε σαρξ ασθενής.
42 Πάλιν εκ δευτέρου υπήγε και προσευχήθη, λέγων· Πάτερ μου, εάν δεν ήναι δυνατόν τούτο το ποτήριον να παρέλθη απ' εμού χωρίς να πίω αυτό, γενηθήτω το θέλημά σου.

43 Και ελθών ευρίσκει αυτούς πάλιν κοιμωμένους· διότι οι οφθαλμοί αυτών ήσαν βεβαρημένοι.
44 Και αφήσας αυτούς υπήγε πάλιν και προσευχήθη εκ τρίτου, ειπών τον αυτόν λόγον.
45 Τότε έρχεται προς τους μαθητάς αυτού και λέγει προς αυτούς· Κοιμάσθε το λοιπόν και αναπαύεσθε· ιδού, επλησίασεν η ώρα και ο Υιός του ανθρώπου παραδίδεται εις χείρας αμαρτωλών.
46 Εγέρθητε, ας υπάγωμεν· Ιδού, επλησίασεν ο παραδίδων με.
**
Δοξασμένο το όνομα του κυρίου μας.Αμήν



ο πινάκας αυτός είναι υπέροχος  αλλα δεν μπορεσα να πάρω το όνομα του καλυτεχνη διοτι ηταν πολύ ψιλούτσικα τα γραμματα του. παντωσ πρωτη φορα ειδα τετοιο πινακα ο κυριοσ να τον ευλογει τον απεδωσε παρα πολυ ωραια ολοκληρο το νοημα της σταυρωσεως και  των Ευαγγελιων. βρισκεται στο αχεπα στην α΄παθολογικη κλινικη.Ως προσ εμενα ειναι το μεγαλυτερο στολιδι του αχεπα