3—5—2016—ΚΙΣ—ΡΗ-------αυτος δεν ειχε λαβει την σωτηρια δια Ιησου Χριστου----αυτο συμβολιζει----Ματθαίος 22:11 Κι όταν ο βασιλιάς μπήκε μέσα για να θεωρήσει τους καθισμένους στο τραπέζι, είδε εκεί έναν άνθρωπο να μη είναι ντυμένος με ένδυμα γάμου·---12 και του λέει: Φίλε, πώς μπήκες εδώ, μη έχοντας ένδυμα γάμου; Κι εκείνος αποστομώθηκε. 13 Τότε, ο βασιλιάς είπε στους υπηρέτες: Αφού τον δέσετε χειροπόδαρα, σηκώστε τον, και ρίξτε τον στο εξώτερο σκοτάδι· εκεί θα είναι το κλάμα και το τρίξιμο των δοντιών. 14 Επειδή, πολλοί είναι οι καλεσμένοι, λίγοι όμως οι εκλεκτοί.-

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



3—5—2016—ΚΙΣ—ΡΗ
ΠΑΤΕΡΑ ΟΥΡΑΝΙΕ
Πατέρα Ουράνιε, έρχομαι στον θρόνο σου χάριν του Ιησού Χριστού του Κυρίου μου,
Που  μου έδωσε συγχώρηση δια του Αίματος Του και της Αναστάσεως Του.
Με  το θάρρος αυτό έρχομαι και σου λέγω ευχαριστώ, σε δοξολογώ και να σου ζητώ στο όνομα Του, την αύξηση την Πνευματική μου, όπως και την πλήρωση στην καρδιά μου του Πνεύματος του Αγίου.
Κύριε ξέρω ότι δεν αναπληρώ σε ζωή ούτε το εκατομμυριοστό του θελήματος Σου, διότι είμαι χώμα. Όμως εσύ με έντυσες με λευκό ένδυμα δια πίστεως και του ελέους Σου  και σε ευχαριστώ.

Κύριε,  ξέρω πολύ καλά, ότι θέλω γερό ξεκαθάρισμα μέσα στην ζωή μου, από τα παλιά αν και εσύ δεν τα θυμάσαι πια.
 Όμως ότι κατάλοιπο υπαρχή καθάρισε το.
Δυστυχώς χωρίς να το καταλάβω αντί να είμαι ζυμάρι χωρίς προζύμη, και όμως γίνομαι πολλές φορές ένζυμο. Συγχώρησε με και κάνε με άζυμο ζυμάρι μπροστά σου.
 Δούλεψε μέσα μου τον καρπό του Πνεύματος του Αγίου και κάνε άγια την ζωή μου.Να είναι ευάρεστη μπροστά Σου.
Αυτές τις μέρες  γιορτάσαμε τα πάθη Σου, την Ανάσταση σου, διαβάστηκαν παγκοσμίως τα Ευαγγέλια του πάθους Σου, της Αναστάσεως Σου.

Δωσε στις ειλικρινείς καρδιές Κύριε να μιλήσουν όλα αυτά, ότι τον άνθρωπο πριν τον δημιουργήσεις προσφέρθηκες να πεθάνεις μέχρι που ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και το έκανες.
Έτσι θα έρθει και το πλήρωμα του χρόνου να  ξανάρθεις να μας παραλάβεις και να τελειώνεις με αυτό που ξεκίνησες.

Σε ευχαριστώ που με έχεις βάλει στην χάρη Σου, μου έδωσες να καταλάβω την σωτηρία Σου, να καταλάβω την συγχώρηση Σου.
Δοξασμένο το Άγιο Όνομα Σου, μαζί με τα αληθινά αδέλφια μου την αληθινή Εκκλησία Σου.

 Εύχομαι  μπροστά Σου να περπατούμε όλοι μας όπως μας θέλεις άγιους ταπεινούς γεμάτους αγάπη συγχώρηση όπως μας συγχώρησες ΕΣΥ. Αμήν




.............................................................