3--5--2016---------Ιωάννης 6:37 Παν ό,τι μοι δίδει ο Πατήρ, προς εμέ θέλει ελθεί, και τον ερχόμενον προς εμέ δεν θέλω εκβάλει έξω·

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



02--ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΒΙΒΛΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ

Με πολλούς συνεργάτες  συγγραφεύς ο
Μιλτιάδης  Αγγελάτος
06/. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΒΙΒΛΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ
ΕΚΔΟΣΗ ΒΙΒΛΙΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ 1994
Β΄ ΤΟΜΟΣ  22-1- Σάββατο-1994
ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ
01
Σάββατο 22 Γενάρη  ΠΡΑΞΕΙΣ 9: 32-43
Υποδειγματική χριστιανή.
Συγκινούμαι και… ζηλεύω όταν προσπαθώ ν’ αναπλάσω 
Στη φαντασία μου τούτη τη σκηνή. Η Δορκάς δεν ζει πια.   
Ούτε να δώσει την ομολογία της μπορεί. Όμως ένα πλήθος από χήρες και ορφανά δείχνουν στον Πέτρο σάλια φούστες φορέματα πουκάμισα πλεκτά κι ένα σωρό άλλα λέγοντας με δακρύβρεχτα μάτια: ¨η Δορκάς η Δορκάς η Δορκάς¨. Ποια  μεταθανάτιος ομολογία!
   Όταν εσύ κι εγώ φύγουμε από αυτό τον πρόσκαιρο κόσμο
Τι θ’ αφήσουμε πίσω μας; Προσωπικά θα ευχόμουνα όχι…κασέτες με κηρύγματα. Όχι αδιάφορη και αδιάκριτη μνήμη. Προσεύχομαι  κάποιο—μικρό  ή μεγάλο αδιάφορο—ολόψυχο ¨ηργάζετο΄ή εποίει¨όπως αναφέρει το κείμενο. Εσύ; 

  Χριστιανική πίστη όπου είναι γνήσια σημαίνει ¨εργάζομαι¨ και ¨ποιώ¨. Η αγάπη του Χριστού όταν υπάρχει και εμπνέει την ψυχή κάνει δύο πράγματα. Πρώτα εμπνέει την καρδιά σε λατρεία στον Θεό. Έπειτα—κινεί τα χέρια σε υπηρεσία στον άνθρωπο. Ο Ιάκωβος είναι πολύ σαφής σε τούτο. Βεβαιώνει πως η αληθινή πίστη ¨συνεργεί στα έργα και από τα έργα η αληθινή πίστη ολοκληρώνεται (ή αποδεικνύεται) ¨
**
Ιάκωβος 2: 22--- Βάμβας
22 Βλέπεις ότι η πίστις συνήργει εις τα έργα αυτού, και εκ των έργων η πίστις ετελειώθη,
Ιάκωβος 2: 22---Σ. Φίλος
22 Βλέπεις ότι η πίστη συνεργούσε στα έργα του, και από τα έργα η πίστη αποδείχθηκε τέλεια;
 Όταν η Δορκάς πέθανε το περιβάλλον της γίνεται πιο φτωχό.
Όχι γιατί αυτή ήταν υλικά πλούσια, αλλά γιατί ήταν πλούσια σε αγάπη και πρακτικό χριστιανισμό.
Τι ως προς εμέ και σένα φίλε μου!.. Ας  μάθουμε από τον Κύριο τον καθημερινό πρακτικό χριστιανισμό. Αυτόν που δεν ανήκει στα βιομηχανικά είδη αλλά που είναι… χειροποίητος. Που προσωπικά τον δουλεύουμε. Αμην
**

02--ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΒΙΒΛΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ

Με πολλούς συνεργάτες  συγγραφεύς ο
Μιλτιάδης  Αγγελάτος
06/. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΒΙΒΛΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ
ΕΚΔΟΣΗ ΒΙΒΛΙΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ 1994
Β΄ ΤΟΜΟΣ  23-1- Κυριακη-1994
ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ
Πράξεις 10:1—16
02
Είσαι ένας Κορνήλιος;
  Πολλά είχε στο θρησκευτικό ενεργητικό του ο Κορνήλιος.
Ήταν ευσεβείς. Έκανε ελεημοσύνες. ΟΙ προσευχές του ήσαν συνεχείς στον  Θεό. Ακόμη, ¨αι προσευχαί και αι ελεημοσύναι του ανέβησαν εις μνημόσυνον του ενώπιον του Θεού¨.
**

Πράξεις 10:1—4 --- Βάμβας
4 Ο δε ατενίσας εις αυτόν και έμφοβος γενόμενος, είπε· Τι είναι, Κύριε; Και είπε προς αυτόν· Αι προσευχαί σου και αι ελεημοσύναι σου ανέβησαν εις μνημόσυνόν σου ενώπιον του Θεού.
Πράξεις 10:1—4 --- Σ. Φίλος


4 Και εκείνος, ατενίζοντας σ' αυτόν, και ενώ έγινε έντρομος, είπε: Τι είναι, Κύριε; Και του είπε: Οι προσευχές σου και οι ελεημοσύνες σου ανέβηκαν σε υπόμνηση μπροστά στον Θεό.
**
   Θα πει κάποιος. Θαυμάσια. Τι άλλο χρειαζόταν ένας τέτοιος άνθρωπος; Δεν ήταν εντάξει μπροστά στον Θεό; Του έλειπε τίποτα;
  Ναι η Βίβλος μας λέγει πως του έλειπε κάτι μάλιστα απόλυτα θεμελιακό. Γιατί όσο οξύμωρο είναι κάποιος να έχει ότι έχει πίστη όταν δεν έχει έργα.
**

Ιάκωβος 2:14--- Βάμβας
14 Τι το όφελος, αδελφοί μου, εάν λέγη τις ότι έχει πίστιν, και έργα δεν έχη; μήπως η πίστις δύναται να σώση αυτόν;
Ιάκωβος 2:14--- Σ. Φίλος
14 Ποιο το όφελος, αδελφοί μου, αν κάποιος λέει ότι έχει πίστη, και δεν έχει έργα; Μήπως η πίστη μπορεί να τον σώσει;
**
  Άλλο τόσο αφύσικο είναι ν’ αγωνίζεται να ζήσει τη ζωή του Θεού δίχως να έχει γεννηθεί στην Οικογένεια του Θεού.
 Είναι σαν να προσπαθεί να φέρει στη ζωή καρπούς Χριστού δίχως πρωτύτερα να έχει ¨ριζωθεί¨ στον Χριστό.
**
Κολοσσαεις 2: 7--- Βάμβας
7 ερριζωμένοι και εποικοδομούμενοι εν αυτώ και στερεούμενοι εν τη πίστει καθώς εδιδάχθητε, περισσεύοντες εν αυτή μετά ευχαριστίας.
Κολοσσαεις 2: 7--- Σ. Φίλος
7 ριζωμένοι και εποικοδομούμενοι σ' αυτόν, και στερεωνόμενοι στην πίστη, όπως διδαχθήκατε, περισσεύοντας σ' αυτή με ευχαριστία.
**

  Υπάρχει βέβαια στο παράδειγμα μας μια βασική διαφορά. Εκείνος που¨λέει¨(ισχυρίζεται, διατυμπανίζει)  ότι έχει πίστη και αρνείται να έχει έργα, βρίσκεται σε πλάνη και ίσως είναι υποκριτής στην πνευματική του ζωή. Αυτός όμως που κάνει(ελεημοσύνες ) και προσπαθεί να ευαρεστήσει τον Θεό (προσευχές) επειδή του λείπει περισσότερο φως , ο Θεός θα τον επισκεφτεί με την πλήρη αποκάλυψη του σχεδίου Του
Για τη σωτηρία του ανθρώπου. Ο  Θεός αποκαλύπτεται σε κάθε Κορνήλιο. Ο Θεός μας μπάζει στην σωτηρία του όταν ειλικρινά τον ζητούμε. Θα το δούμε αυτό στα επόμενα αναγνώσματα μας. Γι’ αυτό χρειαζόμαστε προσοχή και λεπτότητα όταν ευαγγελιζόμαστε ¨Κορνηλίους¨. Ιδιαίτερα από Θεού χάρη και διάκριση.   Αμήν


02--ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΒΙΒΛΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ

Με πολλούς συνεργάτες  συγγραφεύς ο
Μιλτιάδης  Αγγελάτος
06/. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΒΙΒΛΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ
ΕΚΔΟΣΗ ΒΙΒΛΙΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ 1994
Β΄ ΤΟΜΟΣ  24-1- Δευτέρα  -1994
ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ
Πράξεις 10:17—33 
03
      Πρόσκληση στο κήρυγμα
Και άλλα περιστατικά να έλειπαν τούτο το ¨σηκώθητι κι εγώ αυτός άνθρωπος ειμί¨θα ήταν—φρονούμε—αρκετό στο
ν’ αποτρέψει τον άνθρωπο από τη λατρεία και προσκύνηση οποιοδήποτε άλλου εκτός του Θεού, όπως εξάλλου το ζητάει και η δεύτερη εντολή.
** 

Έξοδος 20--- Βάμβας
1 Και ελάλησεν ο Θεός πάντας τους λόγους τούτους, λέγων…  
..3 Μη έχης άλλους θεούς πλην εμού.
4 Μη κάμης εις σεαυτόν είδωλον, μηδέ ομοίωμά τινός, όσα είναι εν τω ουρανώ άνω, ή όσα εν τη γη κάτω, όσα εν τοις ύδασιν υποκάτω της γής·
5 μη προσκυνήσης αυτά μηδέ λατρεύσης αυτά· διότι εγώ Κύριος ο Θεός σου είμαι Θεός ζηλότυπος, ανταποδίδων τας αμαρτίας των πατέρων επί τα τέκνα, έως τρίτης και τετάρτης γενεάς των μισούντων με·
Έξοδος 20---Σ. Φίλος
1 ΚΑΙ ο Θεός μίλησε όλα αυτά τα λόγια, λέγοντας…
..3 ΜΗ έχεις άλλους θεούς εκτός από μένα.
4 ΜΗ κάνεις για τον εαυτό σου είδωλο μήτε ομοίωμα κάποιου, από όσα είναι στον ουρανό επάνω ή όσα είναι στη γη κάτω ή όσα είναι στα νερά κάτω από τη γη·
5 μη τα προσκυνήσεις μήτε να τα λατρεύσεις· επειδή, εγώ ο Κύριος ο Θεός σου είμαι Θεός ζηλότυπος, που ανταποδίδω τις αμαρτίες των πατέρων επάνω στα παιδιά, μέχρι τρίτης και τετάρτης γενεάς εκείνων που με μισούν·
** 

Οποιονδήποτε είτε ζωντανό είτε πολύ περισσότερο αποθανόντα.
¨Σηκώθητι¨ η προσκύνηση αρμόζει μονάχα στον Θεό.
Ίδια και η προτροπή στην:
Αποκάλυψη 19: 10--- Βάμβας
10 Και έπεσον έμπροσθεν των ποδών αυτού, διά να προσκυνήσω αυτόν. Και λέγει μοι· Πρόσεχε μη κάμης τούτο· εγώ είμαι σύνδουλός σου και των αδελφών σου, οίτινες έχουσι την μαρτυρίαν του Ιησού· τον Θεόν προσκύνησον· διότι η μαρτυρία του Ιησού είναι το πνεύμα της προφητείας.
Αποκάλυψη 19: 10 ---Σ. φίλος
10 Και έπεσα μπροστά στα πόδια του για να τον προσκυνήσω· και μου λέει: Πρόσεχε, μη το κάνεις αυτό· εγώ είμαι σύνδουλός σου, και των αδελφών σου, που έχουν τη μαρτυρία τού Ιησού· τον Θεό προσκύνησε· επειδή, η μαρτυρία τού Ιησού είναι το πνεύμα τής προφητείας.
 Εντύπωση μου κάνει η όμορφη πρωτοβουλία του Κορνηλίου.
Στην ώρα του Θεού προσκάλεσε ¨συγγενείς οικείους και φίλους¨
**
  
Πράξεις 10: 19--- Βάμβας
24 και τη επαύριον εισήλθον εις την Καισάρειαν. Ο δε Κορνήλιος περιέμενεν αυτούς, συγκαλέσας τους συγγενείς αυτού και τους οικείους φίλους.
Πράξεις 10: 19--- Σ. φίλος
24 και την επόμενη ημέρα μπήκαν μέσα στην Καισάρεια· ο δε Κορνήλιος τους περίμενε, αφού ταυτόχρονα κάλεσε τους συγγενείς του και τους σπιτικούς φίλους του.
**
Να λοιπόν ένας πρακτικός τρόπος να υπηρετήσει κανείς τον Θεό. Ο Κορνήλιος δεν ήταν Πέτρος μπορούσε όμως  να προσκαλέσει αυτούς στους οποίους ο ίδιος δεν θα μπορούσε κηρύξει στο κήρυγμα του Πέτρου. Και την επόμενη Κυριακή σαν οικογένεια θα πάμε στην Εκκλησία. Μήπως  μπορούμε να καλέσουμε κάποιο συγγενή ή φίλο να έρθει μαζί μας; Να τον καλέσουμε με αγάπη και προσευχή.
  Και κάτι τελευταίο. Σωστή και η τοποθέτηση του Κορνιλίου στο κήρυγμα. ¨Ενώπιον του Θεού παριστάμεθα δια να ακούσουμε..
**

Πράξεις 10: 33--- Βάμβας
33 Ευθύς λοιπόν έπεμψα προς σε, και συ έκαμες καλά ότι ήλθες. Τώρα λοιπόν ημείς πάντες παριστάμεθα ενώπιον του Θεού, διά να ακούσωμεν πάντα όσα προσετάχθησαν εις σε υπό του Θεού.
Πράξεις 10: 33--- Σ. φίλος
33 Έστειλα, λοιπόν, αμέσως σε σένα· κι εσύ έκανες καλά ότι ήρθες. Τώρα, λοιπόν, εμείς όλοι παραστεκόμαστε μπροστά στον Θεό, για να ακούσουμε όλα όσα προστάχθηκαν σε σένα από τον Θεό.
**
Όταν πηγαίνουμε στην Εκκλησία ποιόν ακούμε; Τον κήρυκα ή το λόγο του Θεού; Αν το πρώτο οπωσδήποτε θα τον σχολιάσουμε. Αν τον δεύτερο πρόθυμα θα τον υπακούσουμε. Χρειάζεται  προσοχή .
Ας ζητήσουμε από τον Κύριο να μας δείξει ποιο συγγενή ή φίλο μας προετοιμασμένο από Εκείνον θα πρέπει να καλέσουμε στο επόμενο κήρυγμα. Αμήν
……………………….
02--ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΒΙΒΛΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ


Με πολλούς συνεργάτες  συγγραφεύς ο
Μιλτιάδης  Αγγελάτος
06/. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΒΙΒΛΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ
ΕΚΔΟΣΗ ΒΙΒΛΙΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ 1994
Β΄ ΤΟΜΟΣ  25-1-Τρίτη  -1994
ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ
Πράξεις 10:34—48 
04
       Η μια πηγή
 Παρήγορος ο λόγος του Θεού, που διαβεβαιώνει ότι ¨δεν  
Είναι προσωπολήπτης ο Θεός¨
Πράξεις 10:34--- Βάμβας
34 Τότε ο Πέτρος ανοίξας το στόμα είπεν· Επ' αληθείας γνωρίζω ότι δεν είναι προσωπολήπτης ο Θεός,
Πράξεις 10:34---Σ. Φίλος
34 Τότε, καθώς ο Πέτρος άνοιξε το στόμα, είπε: Γνωρίζω στ' αλήθεια ότι, ο Θεός δεν είναι προσωπολήπτης·
**

Οι Ιουδαίοι μπορεί να έβλεπαν τους άλλους σαν ¨εθνικούς¨ κι εμείς οι Έλληνες¨βάρβαρους¨.
 Όμως ο Θεός βλέπει και συμπεριφέρεται με ίδια αγάπη και στοργή προς όλους τους ανθρώπους. Και βλέπει όλους ίδια γιατί¨βλέπει την καρδιά¨
**
Α΄ Σαμουήλ 16: 7---Βάμβας
7 Και είπε Κύριος προς τον Σαμουήλ, Μη επιβλέψης εις την όψιν αυτού ή εις το ύψος του αναστήματος αυτού, επειδή απεδοκίμασα αυτόν· διότι δεν βλέπει ο Κύριος καθώς βλέπει ο άνθρωπος· διότι ο άνθρωπος βλέπει το φαινόμενον, ο δε Κύριος βλέπει την καρδίαν.
Α΄ Σαμουήλ 16: 7--- Σ. Φίλος
7 Και ο Κύριος είπε στον Σαμουήλ: Μη επιβλέψεις στο πρόσωπό του ή στο ύψος τού αναστήματός του, επειδή τον αποδοκίμασα· δεδομένου ότι ο Κύριος δεν βλέπει όπως βλέπει ο άνθρωπος· επειδή, ο άνθρωπος βλέπει το φαινόμενο, ο Κύριος όμως βλέπει την καρδιά.
**

Και όχι τη γλώσσα, την πολιτική στάθμη ή ότι άλλο εξωτερικό και επιφανειακό. Βλέποντας δε ο Θεός την καρδιά διαπιστώνει ότι όλοι έχουν μια πανανθρώπινη ανάγκη ¨να λάβουν άφεση αμαρτιών¨
Πράξεις 10:34--- Βάμβας
 43 Εις τούτον πάντες οι προφήται μαρτυρούσιν, ότι διά του ονόματος αυτού θέλει λάβει άφεσιν αμαρτιών πας ο πιστεύων εις αυτόν.
Πράξεις 10:34--- Σ. Φίλος
43 σε τούτον όλοι οι προφήτες δίνουν μαρτυρία, ότι διαμέσου τού ονόματός του θα λάβει άφεση αμαρτιών καθένας που πιστεύει σ' αυτόν.
ΑΦΟΥ:
Ρωμαίους 3:23--- Βάμβας
23 επειδή πάντες ήμαρτον και υστερούνται της δόξης του Θεού,
Ρωμαίους 3:23--- Σ. Φίλος
23 δεδομένου ότι, όλοι αμάρτησαν, και στερούνται τη δόξα τού Θεού·
**

  Τούτη την άφεση των αμαρτιών η Καινή Διαθήκη με χίλιους τρόπους διακηρύττει και αποσαφηνίζει ότι προσφέρεται μόνο από ένα πρόσωπο που ¨ο Θεός έχρισε¨
Πράξεις 10:38--- Βάμβας
38 πως ο Θεός έχρισε τον Ιησούν τον από Ναζαρέτ με Πνεύμα Άγιον και με δύναμιν, όστις διήλθεν ευεργετών και θεραπεύων πάντας τους καταδυναστευομένους υπό του διαβόλου, διότι ο Θεός ήτο μετ' αυτού·
Πράξεις 10:38--- Σ. Φίλος
38 πώς ο Θεός, τον Ιησού, αυτόν από τη Ναζαρέτ, τον έχρισε με Πνεύμα Άγιο και με δύναμη, ο οποίος πέρασε ευεργετώντας και θεραπεύοντας όλους εκείνους που καταδυναστεύονταν από τον διάβολο· επειδή, ο Θεός ήταν μαζί του.
Που ¨ο Θεός ανέστησε ¨

Πράξεις 10:38--- Βάμβας
38 πως ο Θεός έχρισε τον Ιησούν τον από Ναζαρέτ με Πνεύμα Άγιον και με δύναμιν, όστις διήλθεν ευεργετών και θεραπεύων πάντας τους καταδυναστευομένους υπό του διαβόλου, διότι ο Θεός ήτο μετ' αυτού·
Πράξεις 10:38--- Σ. Φίλος
38 πώς ο Θεός, τον Ιησού, αυτόν από τη Ναζαρέτ, τον έχρισε με Πνεύμα Άγιο και με δύναμη, ο οποίος πέρασε ευεργετώντας και θεραπεύοντας όλους εκείνους που καταδυναστεύονταν από τον διάβολο· επειδή, ο Θεός ήταν μαζί του.
**

Πράξεις 10:40--- Βάμβας
40 Τούτον ο Θεός ανέστησε την τρίτην ημέραν και έκαμεν αυτόν να εμφανισθή
Πράξεις 10:40--- Σ. Φίλος
40 τούτον ο Θεός τον ανέστησε την τρίτη ημέρα, και τον έκανε να εμφανιστεί,
**
Τον Ιησού Χριστό. Ο  ίδιος ο Πέτρος είχε διακηρύξει:
Πράξεις 4:12--- Βάμβας
12 Και δεν υπάρχει δι' ουδενός άλλου η σωτηρία· διότι ούτε όνομα άλλο είναι υπό τον ουρανόν δεδομένον μεταξύ των ανθρώπων, διά του οποίου πρέπει να σωθώμεν
Πράξεις 4:12--- Σ. Φίλος
12 Και δεν υπάρχει διαμέσου κανενός άλλου η σωτηρία· επειδή, ούτε άλλο όνομα είναι δοσμένο κάτω από τον ουρανό ανάμεσα στους ανθρώπους, διαμέσου τού οποίου πρέπει να σωθούμε.
Κάποτε  ρωτήθηκε ένας πολύ ευσεβής ιεροκήρυκας τι είναι αίρεση. Και η απάντησης του ήταν ¨Ότι παραμερίζει ή απλώς επισκιάζει τη μοναδικότητα του προσώπου και του έργου του Χριστού¨.  

Δοκίμασα με τούτον τον ορισμό πολλές θρησκευτικές διδασκαλίες και ως τώρα μου είναι οδηγός. Οδηγός τόσο απλός όσο και σίγουρος.
Το ¨πιστεύω σου¨ το χαρακτηρίζει μια απόλυτη
Χριστό-κεντρικότητα; Σε μια εποχή που οι άνθρωποι είναι ¨χρισιανοί¨ παρά ¨Χριστιανοί¨ ας το προσέξουμε
Αμήν
…………………………………
02--ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΒΙΒΛΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ


Με πολλούς συνεργάτες  συγγραφεύς ο
Μιλτιάδης  Αγγελάτος
06/. ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΒΙΒΛΙΚΑ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ
ΕΚΔΟΣΗ ΒΙΒΛΙΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ 1994
Β΄ ΤΟΜΟΣ  26-1-Τετάρτη  -1994
ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ
Πράξεις 11: 1—18
05
       ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ
 Δεν είναι ο Παύλος ο μόνος που έδωσε τη μάχη για την παγκοσμιότητα του Ευαγγελίου, χωρίς την υπαγωγή του στην περιτομή. Είναι και ο Πέτρος. Που παρ’ όλο η ιδιαίτερη κλήση του ήταν στους περιτετμημένους.
**
Γαλάτες 2: 7--- Βάμβας
7 αλλά το εναντίον, αφού είδον ότι ενεπιστεύθην να κηρύττω το ευαγγέλιον προς τους απεριτμήτους καθώς ο Πέτρος προς τους περιτετμημένους·
Γαλάτες 2: 7--- Σ. Φίλος
7 αλλά, τουναντίον, αφού είδαν ότι ήμουν εμπιστευμένος να κηρύττω το ευαγγέλιο σ' αυτούς που δεν είχαν την περιτομή, καθώς ο Πέτρος προς αυτούς που είχαν την περιτομή·
**

Εν τούτοις χρησιμοποιήθηκε από τον Θεό για να εννοήσουν οι λοιποί απόστολοι ότι: ¨ο Θεός έδωκε ίσην δωρεά¨
**
Πράξεις 11:17---Βάμβας—¨διότι επίστευσαν εις τον Κύριον Ιησούν Χριστόν¨
17 Εάν λοιπόν ο Θεός έδωκεν εις αυτούς την ίσην δωρεάν ως και εις ημάς, διότι επίστευσαν εις τον Κύριον Ιησούν Χριστόν, εγώ τις ήμην ώστε να δυνηθώ να εμποδίσω τον Θεόν;
Πράξεις 11:17--- Σ. Φίλος
17 Αν, λοιπόν, ο Θεός έδωσε σ' αυτούς την ίση δωρεά, όπως και σ' εμάς, επειδή πίστεψαν στον Κύριο Ιησού Χριστό, εγώ ποιος ήμουν ώστε να μπορέσω να εμποδίσω τον Θεό;
**
Και στους εθνικούς χωρίς καμιά διάκριση.
Το κριτήριο ήταν—και στην Εκκλησία πρέπει να παραμένει—¨διότι επίστευσαν εις τον Κύριον Ιησούν Χριστόν¨
Εδάφιο 17---Βάμβας—¨διότι επίστευσαν εις τον Κύριον Ιησούν Χριστόν¨
Το χρώμα η πολιτιστική στάθμη η θρησκευτική καταγωγή το: ¨μακράν και το πλησίον ¨.
**

Εφεσίους 2: 17---Βάμβας
17 Και ελθών εκήρυξεν ευαγγέλιον ειρήνης εις εσάς τους μακράν και εις τους πλησίον
Εφεσίους 2:17--- Σ. Φίλος
17 Και όταν ήρθε, κήρυξε ευαγγέλιο ειρήνης σε σας που ήσασταν μακριά, και σ' αυτούς που ήσαν κοντά·
**
Δεν μετράνε στη σωτηρία του Χριστού ούτε στην εισδοχή στην Εκκλησία και την απόλαυση των ευλογιών του Θεού. Η προσωποληψία δεν πρέπει να έχει θέση στην Εκκλησία.
  Μπράβο στον Πέτρο για την όμορφη διαλεκτική του.
¨Αφού ο Θεός τους έδωσε ίση δωρεά… εγώ ποιος ήμουν να εμποδίσω τον Θεό;¨.
Ποιος άνθρωπος μπορεί αλήθεια να μπει  ανάμεσα στον Θεό και τον άνθρωπο;

  Κρίμα που τέτοιοι άνθρωποι υπήρξαν.  Από το αισχρό εμπόριο των συχωροχαρτιών μέχρι την άποψη ότι άνθρωποι πρέπει να μεσολαβήσουν για να πείσουν …τον Θεό να… συγχωρήσει ανθρώπους. Όταν ο Θεός ήδη τους συγχώρεσε
Και τους περιμένει με το χέρι της μετάνοιας και πίστης να πάρουνε τούτη τη συγνώμη. Όταν η πρόσκληση είναι: ¨σε μένα ελάτε¨
**

Ματθαίος 11:28---Βάμβας
28 Έλθετε προς με, πάντες οι κοπιώντες και πεφορτισμένοι, και εγώ θέλω σας αναπαύσει.
Ματθαίος 11:28--- Σ. Φίλος
28 Ελάτε σε μένα όλοι όσοι κοπιάζετε και είστε φορτωμένοι, και εγώ θα σας αναπαύσω.
**
Όταν η διαβεβαίωση είναι : ¨τον ερχόμενον προς Με  δεν θα τον διώξω¨.
**
Ιωάννης 6:37---Βάμβας
37 Παν ό,τι μοι δίδει ο Πατήρ, προς εμέ θέλει ελθεί, και τον ερχόμενον προς εμέ δεν θέλω εκβάλει έξω·
Ιωάννης 6:37---Σ. Φίλος
37 Κάθε τι που μου δίνει ο Πατέρας, θάρθει σε μένα· και εκείνον που έρχεται σε μένα, δεν θα τον βγάλω έξω·
Γιατί αυτή η παραποίηση!.
.

**   Αμήν






...............................................