28--5--2016--------Έθνη Λαοί και Γλώσσαι Φυλαί παντός του κόσμου Υμνούμε Σε Αμνέ από της γης τα βάθη εις το αιώνιο το φως Σου μας ύψωσες

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
28—5 —2016 —ΣΑΒΒΑΤΟ
Πώς να μη σε ευγνωμονώ κυριε. Όλα αυτά τα περασες για μενα. Διοτι δεν ηταν μονο το μαρτυριο της μαστιγωσης του εξευτελισμου και του σταυρου.

Αλλα ο αποχωρισμος σου από τον Πατερα που ποτε δεν ειχες γνωρισει την απορριψει αλλα και το να μην εισαι ενωμενος μαζι του. Και όμως όλα τα υπεφερες και η ψυχη σου : 38 Τότε, τους λέει: Η ψυχή μου είναι περίλυπη μέχρι θανάτου· μείνετε εδώ και αγρυπνείτε μαζί μου. 

Ματθαίος 26:
36 Τότε, έρχεται μαζί τους ο Ιησούς σε ένα χωριό, που λέγεται Γεθσημανή· και λέει στους μαθητές: Καθήστε αυτού, μέχρις ότου πάω και προσευχηθώ εκεί.
37 Και αφού παρέλαβε τον Πέτρο και τους δύο γιους τού Ζεβεδαίου, άρχισε να λυπάται και να αδημονεί.
38 Τότε, τους λέει: Η ψυχή μου είναι περίλυπη μέχρι θανάτου· μείνετε εδώ και αγρυπνείτε μαζί μου.

39 Και αφού προχώρησε λίγο, έπεσε με το πρόσωπό του στη γη, προσευχόμενος και λέγοντας: Πατέρα μου, αν είναι δυνατόν, ας παρέλθει από μένα αυτό το ποτήρι· όμως, όχι όπως εγώ θέλω, αλλ' όπως εσύ.

Ω πόσον ω Χριστέ…

01/. Ω πόσον ω Χριστέ σ’ ευγνωμονώ
Ω πόσον Σε λατρεύω κι αγαπώ
Μ’ αγόρασες με  αίμα στο Σταυρό
Ω Λυτρωτά Χριστέ.

02/.Με αίμα Σου χυμένο απ’ το  Σταυρό
Από τον άδη μ’ έβγαλες Χριστέ
Και μού-δωσες για θρόνο ουρανό
Σ’ ευγνωμονώ Χριστέ !
……………………
03/. Ω θείε Λυτρωτά σ’ ευγνωμονώ 
Για του Σταυρού Σου  τη θυσία
Όλην μου τη ζωή Σ’ αφιερώ
Σ’ Εσέ πρέπει λατρεία!! 


………………………………………