18--5--2016----- -β/.—Μας παρέχει την διαβεβαίωση του τελικού μας θριάμβου. Το τετέλεσται αυτό ηχεί σαν σάλπιγγα νίκης στ’ αυτιά μας. Αυτός μ’ αυτό το θαυμαστό τετέλεσται συνέτριψε την κεφαλή του όφεως και έτσι μας υπόσχεται ότι ο ίδιος πάλι θα υποτάξει τον σατανά υπό τας πόδας των αγίων.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ 
Η ΤΕΛΕΙΑ  ΛΥΤΡΩΣΗΣ

ΤΕΛΕΙΑ ΛΥΤΡΩΣΗ
 (Του Κώστα Κουνάδη=1988
30

-β/.—Μας παρέχει την διαβεβαίωση του τελικού μας θριάμβου. Το τετέλεσται αυτό ηχεί σαν σάλπιγγα νίκης στ’ αυτιά μας. Αυτός μ’ αυτό το θαυμαστό τετέλεσται συνέτριψε την κεφαλή του όφεως και έτσι μας υπόσχεται ότι ο ίδιος πάλι θα υποτάξει τον σατανά υπό τας πόδας των αγίων.
(Ρωμαίους ις:20).
-γ/.—Έχουμε την υπόσχεση της ολοκληρώσεως του έργου Του μέσα μας.
Αυτός τελείωσε το έργο Του για μας πάνω στο σταυρό όταν είπε «Τετέλεσται» και προσφέρεται ο Ίδιος να ολοκληρώσει το έργο Του που άρχισε μέσα μας. Αυτός σαν τον καλό ποιμένα  όταν βρει το χαμένο προβατάκι του το βάζει στον ώμο Του και δεν ησυχάζει παρά μόνο όταν το φέρει τελικά στο σπίτι τότε θα καλέσει τους γείτονας Του να συγχαρούν μαζί Του για το χαμένο αρνάκι που βρέθηκε.

Η ΤΕΛΕΙΑ  ΛΥΤΡΩΣΗΣ
ΤΕΛΕΙΑ ΛΥΤΡΩΣΗ
 (Του Κώστα Κουνάδη=1988
31

-3/.—ΤΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΚΑΘΗΚΟΝ ΚΑΘΩΣ ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ  ΑΥΤΑ «ΤΕΤΕΛΕΣΤΑΙ;»

-α/.—Σ’ αυτό το έργο της τελείας λυτρώσεως μας καλούμεθα πάντοτε να στηριζόμαστε.
-β/.—Με τη χάρι Του όπως Αυτός  κι’ εμείς καλούμεθα το έργο μας οιοδήποτε κι’ αν είναι αυτό να το τελειώσουμε. Πρέπει σαν αρχή μας να έχουμε εκείνο που είπε ο Απ. Παύλος «Δεσμά και θλίψεις με περιμένουσι δεν φροντίζω όμως περί ουδενός τούτων ουδέ έχω πολύτιμον  την ζωήν μου ως να τελειώσω τον δρόμον μου μετά χαράς και την διακονίαν μου την οποίαν έλαβον παρά του Κυρίου Ιησού να κηρύξω το Ευαγγέλιον της χάριτος του Θεού» (Πράξεις κ:24).

-γ/.— Μπορούμε να τελειώσουμε το έργο μας γιατί ο Χριστός τελείωσε το δικό Του. Κι’ αν Εκείνος ενίκησε θα νικήσουμε κι’ εμείς. Και αν Εκείνος έφερε το έργο σε πέρας όπως το έφερε θα το φέρουμε κι εμείς. Και αν Εκείνος έφερε το έργο σε πέρας όπως το έφερε θα το φέρουμε κι εμείς. Κι’ όταν πια θα έχουμε φθάσει στο τέρμα της επιγείου ζωής μας θα ρίξουμε μια ματιά στο παρελθόν μας και μαζί με τον ήρωα εκείνο της πίστεως τον Παύλον θα μπορούμε να πούμε. «Τον αγώνα τον καλόν ηγωνίσθην τον δρόμον ετελείωσα την πίστην διετήρησα. Του λοιπού μένει εις εμέ ο της δικαιοσύνης στέφανος». (Β΄ Τιμοθέου δ:7—8).
**

Η ΤΕΛΕΙΑ  ΛΥΤΡΩΣΗΣ
ΤΕΛΕΙΑ ΛΥΤΡΩΣΗ
 (Του Κώστα Κουνάδη=1988
32

Το Τέρμα Της Λυτρώσεως
«Πάτερ εις χείρας Σου παραδίδω το Πνεύμα Μου».
(Λουκάς κγ:46)

-Ο λόγος αυτός  όπως και οι προηγούμενοι δείχνει κάποια διαφορετική όψη της λυτρώσεως που ο Χριστός κέρδισε για μας από το Σταυρό. Είναι δε το επιστέγασμα όλων των λόγων που είπε.
-Πάτερ εις χείρας Σου παραδίδω το πνεύμα Μου».
-Ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός ήξερε τον Λόγο του Θεού  την Παλαιά Διαθήκη. Μέσα στο πνεύμα της συνεχώς ζούσε. Αν και ο Ίδιος ήταν πηγαίος και ελάλησε ούτως ως ουδείς άλλος ποτέ όμως πάντοτε αντλούσε τη διδασκαλία Του και τα επιχειρήματα Του από τις σελίδες αυτού του αγίου Βιβλίου. Το ίδιο έκαμε και πάνω στο Σταυρό. Οι περισσότεροι λόγοι Του ήταν η εκπλήρωση των διαφόρων προφητειών που αφορούσαν το πρόσωπο Του. Κι’ αυτός εδώ ήταν από τον (Ψαλμό 31:5) με κάποια μικρή παραλλαγή. Έτσι ο Χριστός πέθανε με τα λόγια της Γραφής στο στόμα Του.
-Στον έβδομο αυτό λόγο έχουμε να παρατηρήσουμε τρία πράγματα.

-1/.—Ο προσωπικός Θεός «Πάτερ εις χείρας Σου παραδίδω το Πνεύμα Μου».
-Κάθε άνθρωπος μέσα στη ζωή κάποτε έρχεται αντιμέτωπος με την ιδέα του Θεού. Καταπιάνεται δε πολύ συχνά με τη λύση του προβλήματος αυτού. Θέλει να δώσει διάφορες απαντήσεις όσον αφορά το ερώτημα του περί υπάρξεως και του χαρακτήρος του Θεού.
Οι διάφοροι άνθρωποι με το λογικό τους ή τη φιλοσοφία τους με ποικίλους τρόπους απήντησαν στο ερώτημα της υπάρξεως και του χαρακτήρος του Θεού. Πολλοί είπαν «Δεν υπάρχει Θεός»  και καυχιόνται για την ανακάλυψη τους αυτή. Αλλά μέσα στην Αγία Γραφή ξέρουμε ποιος άνθρωπος φθάνει στο συμπέρασμα αυτό ο άφρων.


-Μα αν πολλά και παράδοξα συμπεράσματα υπάρχουν μεταξύ των ανθρώπων όσον αφορά την προσωπικότητα του Θεού για τον Κύριο μας όμως Ιησούν που είχε αποστολή να μας φανερώσει τον Θεό που ο Ίδιος ο Θεός φανερωθείς εν σαρκί ο Θεός είναι προσωπικός. Αν δεν ήταν δεν θα μπορούσε να πει «εις χείρας Σου παραδίδω το Πνεύμα μου». Ο Θεός της Αγίας Γραφής είναι προσωπικός. Φυσικά ο Θεός όπως αποκαλύπτεται είναι Πνεύμα. Και ως Πνεύμα «σάρκα και οστέα δεν έχει». Αν χρησιμοποιείται αυτή η ανθρωπομορφική γλώσσα είναι ακριβώς για να μας δώσει να καταλάβουμε σε γλώσσα ανθρώπινη την προσωπικότητα του Θεού. Εφ’ όσον δε υπάρχουν άνθρωποι που προσεύχονται εκουσίως ή ακουσίως βεβαιώνουν ότι ο Θεός είναι προσωπικός. Κανείς ποτέ δεν μπορεί να προσευχηθεί σε μια αφηρημένη και απρόσωπη δύναμη.




 ΤΟ ΠΑΓΓΑΙΟ. ΟΙ ΦΩΤΟ  ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΡΟΔΟΛΕΙΒΟΣ ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΟΝΤΑΣ
.............................................................