29—5 —2016 —ΚΥΡΙΑΚΗ Αποκάλυψις 4: 11 Άξιος είσαι, Κύριε, να πάρεις τη δόξα και την τιμή και τη δύναμη· επειδή, εσύ έκτισες τα πάντα και για το θέλημά σου υπάρχουν και κτίστηκαν.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
29—5 —2016 —ΚΥΡΙΑΚΗ
Αποκάλυψις 4:
11 Άξιος είσαι, Κύριε, να πάρεις τη δόξα και την τιμή και τη δύναμη· επειδή, εσύ έκτισες τα πάντα και για το θέλημά σου υπάρχουν και κτίστηκαν.

Αποκάλυψις 5:
4 Και εγώ έκλαιγα πολύ, ότι δεν βρέθηκε κανένας άξιος να το ανοίξει και να διαβάσει το βιβλίο, ούτε και να το βλέπει.
5 Και ένας από τους πρεσβύτερους μου λέει: Μη κλαις· πρόσεξε, υπερίσχυσε το λιοντάρι, που είναι από τη φυλή τού Ιούδα, η ρίζα τού Δαβίδ, να ανοίξει το βιβλίο, και να λύσει τις επτά σφραγίδες του.

Ψαλμοί 66:
16 Ελάτε, ακούστε, όλοι εσείς που φοβάστε τον Θεό· και θα διηγηθώ όσα έκανε στην ψυχή μου.
17 Σ' αυτόν βόησα με το στόμα μου, και υψώθηκε με τη γλώσσα μου.
18 Αν θωρούσα αδικία στην καρδιά μου, ο Κύριος δεν θα άκουγε·
19 αλλ' ο Θεός, βέβαια, εισάκουσε· πρόσεξε στη φωνή τής προσευχής μου.
20 Άξιος ευλογίας είναι ο Θεός, που δεν απομάκρυνε την προσευχή μου, και το έλεός του από μένα.
….
Εφεσίους 4:
8 Γι' αυτό, λέει: «Καθώς ανέβηκε σε ύψος, αιχμαλώτισε αιχμαλωσία, και έδωσε χαρίσματα στους ανθρώπους».

Ψαλμοί 68:
18 Ανέβηκες σε ύψος· αιχμαλώτισες αιχμαλωσία·
πήρες χαρίσματα για τους ανθρώπους· ακόμα, μάλιστα, και για τους απειθείς, για να κατοικείς ανάμεσά τους, Κύριε Θεέ.
19 Κύριε, είσαι άξιος ευλογίας, που καθημερινά μάς επιφορτίζεις με αγαθά· ο Θεός τής σωτηρίας μας. (Διάψαλμα).
20 Ο Θεός μας είναι Θεός σωτηρίας· και του Κυρίου τού Θεού μας είναι η λύτρωση από τον θάνατο.

 Άξιος δόξης και τιμής

1/. Άξιος δόξης και τιμής λατρείας τε παντοτινής
Άξιος αίνων διαρκών είσαι ω Σώτερ των ψυχών.
……………………………….
2/. Στα δεξιά Θεού Πατρός ο άλλοτε σφαγείς Αμνός
Ιστάμενος μας ευλογείς Μεσίτης μένων διαρκής.
…………………………..
3/. Ειρήνη χορηγείς πολλήν εις ποίμνην σου
την ταπεινή και δίδεις νίκες εις αυτήν
ο Αρχηγός και Ποιμήν


4/. Δοξολογία δέξαι νυν γήινη πλην αληθινή
Τα Σα προσφέρομε εις Σε Νυν και αεί Θεού Υιέ.








…………………………………………..