07—5 —2016 —--------ΣΑΒΒΑΤΟ Ψαλμοί 23: 3 Ανόρθωσε την ψυχή μου· με οδήγησε μέσα από μονοπάτια δικαιοσύνης, χάρη τού ονόματός του. 4 Και μέσα σε κοιλάδα σκιάς θανάτου αν περπατήσω, δεν θα φοβηθώ κακό· επειδή, εσύ είσαι μαζί μου· η ράβδος σου και η βακτηρία σου, αυτές με παρηγορούν. 5 Ετοίμασες μπροστά μου τραπέζι, απέναντι από τους εχθρούς μου· άλειψες το κεφάλι μου με λάδι· το ποτήρι μου ξεχειλίζει. 6 Σίγουρα, χάρη και έλεος θα με ακολουθούν όλες τις ημέρες τής ζωής μου· και θα κατοικώ στον οίκο τού Κυρίου σε μακρότητα ημερών.

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
07—5 —2016 —ΣΑΒΒΑΤΟ
Ψαλμοί 4:

1 Ψαλμός τού Δαβίδ. ΟΤΑΝ σε επικαλούμαι, εισάκουε με, Θεέ τής δικαιοσύνης μου· μέσα σε στενοχώρια με πλάτυνες· ελέησέ με, και εισάκουσε την προσευχή μου.

ΛΟΥΚΑΣ 1:
Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΜ
46 Και η Μαριάμ είπε:
Μεγαλύνει η ψυχή μου τον Κύριο,
47 και το πνεύμα μου αγαλλίασε στον Θεό τον σωτήρα μου·
48 για τον λόγο ότι, επέβλεψε επάνω στην ταπείνωση της δούλης του·
επειδή, δες, από τώρα θα με μακαρίζουν όλες οι γενεές·
49 επειδή, έκανε σε μένα μεγαλεία ο Δυνατός, και άγιο είναι το όνομά του·
50 και το έλεός του είναι σε γενεές γενεών επάνω σ' εκείνους που τον φοβούνται.
51 Ενέργησε με κραταιό τρόπο διαμέσου τού βραχίονά του· διασκόρπισε τους υπερήφανους στα διανοήματα της καρδιάς τους.

52 Γκρέμισε δυνάστες από θρόνους, και ύψωσε τους ταπεινούς.
53 Εκείνους που πεινούσαν, τους γέμισε με αγαθά, κι εκείνους που πλούτιζαν, τους εξαπέστειλε αδειανούς.
54 Βοήθησε τον Ισραήλ τον δούλο του, καθώς θυμήθηκε το έλεός του,
55 όπως μίλησε στους πατέρες μας, στον Αβραάμ, και στο σπέρμα του, στον αιώνα.
56 Και η Μαριάμ έμεινε μαζί της περίπου τρεις μήνες· και γύρισε στο σπίτι της.






……………………………………