20--5-2016-----ΔΥΟ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΖΙ-------Θέμα εγώ είμαι: Ιωάννης 15 1 Εγώ είμαι η άμπελος η αληθινή, και ο Πατέρας μου είναι ο γεωργός.------ΔΥΟ ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΖΙ----Ησαΐας 44 Όσοι κατασκευάζουν είδωλα, είναι όλοι ματαιότητα· και τα πολυαγαπημένα τους είδωλα δεν ωφελούν· κι αυτοί είναι μάρτυρες γι' αυτά ότι δεν βλέπουν ούτε καταλαβαίνουν, για να καταντροπιαστούν.

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 

20-5-2016-------Θέμα εγώ είμαι: Ιωάννης 15 1 Εγώ είμαι η άμπελος η αληθινή, και ο Πατέρας μου είναι ο γεωργός.


35-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
Μεταφορά Αγίας. Γραφής Σπύρου Φίλου
24---Θέμα εγώ είμαι:
Ιωάννης 15
1 Εγώ είμαι η άμπελος η αληθινή, και ο Πατέρας μου είναι ο γεωργός.
                         ……………….
 Εδώ ο Κύριος μας παραβάλλει τον Εαυτό του με την άμπελο ότι είναι η ζωντανή αληθινή άμπελος και ο Πατέρας είναι ο Γεωργός.
Επειδή έχουμε κληματαριές πόσες φορές έρχεται στο νου μου αυτό το κεφάλαιο.
Πραγματικά, περιμένει ο αμπελουργός να πάρει, πρώτης ποιότητας σταφύλι, και τα κλήματα να είναι σωστά κλαδεμένα το αμπέλι (όχι το χωράφι) τον κορμό, (που είναι ο Κύριος )που κρατεί τα κλαδιά και μετά τον καρπό.

Σκεφτείτε αδέλφια είμαστε κλαδιά του Χριστού μας που περιμένει καρπό αφού ο πατέρας ως γεωργός
Μας φροντίζει με την αγάπη Του με το Πνεύμα
Του το Άγιο που μας το παρέχει πλούσιο φτάνει να το ζητούμε κάθε μέρα και να ανοίγουμε την καρδιά μας σε Αυτό  το οποίο μας διδάσκει μας καθοδηγεί με την υπόσχεση του Κυρίου μας. Ότι θα φύγει και ο Πατέρας  θα το στείλει το Πνεύμα το Άγιο, δεν θα μας αφήσει ορφανούς. Και το Πνεύμα ο Πατέρας και ο  Υιός στην ενότητα θα είναι μέσα μας. Παν το πλήρωμα της Θεότητας.
Εφεσίους 3:
19 και να γνωρίσετε την αγάπη τού Χριστού, που υπερβαίνει κάθε γνώση, για να γίνετε πλήρεις με ολόκληρο το πλήρωμα του Θεού.
Κολοσσαείς 1:
19 Επειδή, ο Πατέρας ευδόκησε μέσα σ' αυτόν να κατοικήσει ολόκληρο το πλήρωμα,
Κολοσσαείς 2:
9 Επειδή, μέσα σ' αυτόν κατοικεί ολόκληρο το πλήρωμα της θεότητας σωματικά·

Η ενότητα του Κυρίου με τον Πατέρα
Ιωάννης 14:
10 Δεν πιστεύεις ότι εγώ είμαι σε ενότητα με τον Πατέρα, και ο Πατέρας είναι σε ενότητα με μένα; Τα λόγια που εγώ μιλάω σε σας, δεν τα μιλάω από τον εαυτό μου· αλλά, ο Πατέρας που μένει σε ενότητα με μένα, αυτός εκτελεί τα έργα.
Ιωάννης 5:
30 Δεν μπορώ εγώ να κάνω τίποτε από τον εαυτό μου. Καθώς ακούω, κρίνω· και η δική μου κρίση είναι δίκαιη· επειδή, δεν ζητάω το δικό μου θέλημα, αλλά το θέλημα του Πατέρα, που με απέστειλε.
Ιωάννης 6:
40 Και το θέλημα εκείνου που με απέστειλε είναι τούτο: Καθένας που βλέπει τον Υιό και πιστεύει σ' αυτόν, να έχει αιώνια ζωή, και εγώ θα τον αναστήσω κατά την έσχατη ημέρα.
Πιστοί Πατέρας Υιός Πνεύμα Άγιο όλοι ο ένας σε ενότητα με τον άλλον μια γροθιά με λίγα λόγια'

Ιωάννης 17:
21 για να είναι όλοι ένα· όπως εσύ, Πατέρα, είσαι σε ενότητα με μένα και εγώ σε ενότητα με σένα, να είναι κι αυτοί ένα σε ενότητα με μας· για να πιστέψει ο κόσμος ότι εσύ με απέστειλες.
22 Και εγώ, τη δόξα που μου έδωσες, έδωσα σ' αυτούς· για να είναι ένα, όπως εμείς είμαστε ένα.
23 Εγώ σε ενότητα μ' αυτούς, κι εσύ σε ενότητα με μένα· για να είναι σε μια ολοκληρωμένη ενότητα, και να γνωρίζει ο κόσμος ότι εσύ με απέστειλες, και τους αγάπησες όπως αγάπησες εμένα.
Ιωάννης 16
5 Και τώρα πηγαίνω σ' εκείνον που με απέστειλε, και κανένας από σας δεν με ρωτάει: Πού πηγαίνεις;
6 Αλλά, επειδή σας είπα αυτά, η λύπη γέμισε την καρδιά σας.
7 Εγώ, όμως, σας λέω την αλήθειαo σας συμφέρει να αναχωρήσω εγώo επειδή, αν δεν αναχωρήσω, ο Παράκλητος δεν θα' ρθεί σε σαςo αλλά, αφού αναχωρήσω, θα τον στείλω σε σας.

Όπως βλέπουμε ο Κύριος θέλει το συμφέρον μας
Δεν θέλει ανθρώπους που δεν τον αγαπούν και θέλει ανθρώπους που όταν τον γνωρίσουν να οκνηροί αλλά να εργάζονται την σωτηρία τους.
Θέλει όλους τους ανθρώπους αλλά υπάρχουν πάρα πολλοί που δεν θέλουν, τον Χριστό
Ο κύριος ξέρει τις δυνάμεις μας και άλογα μας δίνει κάτι να το εργαστούμε και να φέρουμε αποτέλεσμα
Εάν δεν μένουμε στην ενότητα μαζί Του όπως Αυτός με τον Πατέρα δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα.
Το λέει στην προσευχή Του με τον Πατέρα πρέπει να το καταλάβουμε ότι χωρίς το Πνεύμα το Άγιο δεν μπορούμε να είμαστε σε ενότητα.

  Από την ώρα που πιστεύουμε στον Ιησού Χριστό παραχωρούμε την καρδιά μας έρχεται το Πνεύμα το Άγιο και αρχίζει μέσα μας να καθαρίζει τον τόπο από τη αμαρτία που μας κατείχε. Και μας φέρνει καινούργιους καθαρούς στον Κύριο.
Ιωάννης 17:
21 για να είναι όλοι ένα· όπως εσύ, Πατέρα, είσαι σε ενότητα με μένα και εγώ σε ενότητα με σένα, να είναι κι αυτοί ένα σε ενότητα με μας· για να πιστέψει ο κόσμος ότι εσύ με απέστειλες.

Ειρήνη έλεος και χάρη Αμήν
Sultana.cha
                        …………………..
35-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
Μεταφορά Αγίας. Γραφής Σπύρου Φίλου
25--Θέμα: τάλαντα
Αξίζει να διαβάσουμε την περικοπή
Ματθαίος 25
14 Επειδή, θάρθει σαν ένας άνθρωπος ο οποίος, προκειμένου να αποδημήσει, κάλεσε τους δούλους του, και τους παρέδωσε τα υπάρχοντά τουo
15 και σε έναν μεν έδωσε πέντε τάλαντα, σε άλλον δε δύο, και σε άλλον έναo σε κάθε έναν σύμφωνα με τη δική του ικανότηταo κι αμέσως αποδήμησε.
16 Εκείνος δε που πήρε τα πέντε τάλαντα πήγε, και δουλεύοντας μ' αυτά, έκανε άλλα πέντε τάλαντα.
17 Το ίδιο και εκείνος που πήρε τα δύο, κέρδησε κι αυτός άλλα δύο.
18 Εκείνος δε που πήρε το ένα, πήγε και έσκαψε στη γη, και έκρυψε το ασήμι τού κυρίου του.
19 Και μετά από πολύ καιρό έρχεται ο κύριος εκείνων των δούλων, και κάνει λογαριασμό μαζί τους.

20 Και όταν ήρθε αυτός που πήρε τα πέντε τάλαντα, παρουσίασε άλλα πέντε τάλαντα, λέγοντας: Κύριε, πέντε τάλαντα μου παρέδωσεςo δες, με βάση αυτά κέρδησα άλλα πέντε τάλαντα.
21 Και ο κύριός του είπε σ' αυτόν: Εύγε, δούλε αγαθέ, και πιστέo στα λίγα φάνηκες πιστός, επάνω σε πολλά θα σε καταστήσωo μπες μέσα στη χαρά τού κυρίου σου.
22 Και καθώς ήρθε κοντά και εκείνος που πήρε τα δύο τάλαντα, είπε: Κύριε, δύο τάλαντα μου παρέδωσεςo δες, με βάση αυτά κέρδησα άλλα δύο τάλαντα.
23 Και ο κύριός του είπε σ' αυτόν: Εύγε, δούλε αγαθέ, και πιστέo στα λίγα φάνηκες πιστός, επάνω σε πολλά θα σε καταστήσωo μπες μέσα στη χαρά τού κυρίου σου.
24 Και καθώς ήρθε κοντά και εκείνος που πήρε το ένα τάλαντο, είπε: Κύριε, σε γνώρισα ότι είσαι σκληρός άνθρωπος, θερίζοντας όπου δεν έσπειρες, και μαζεύοντας απ' όπου δεν διασκόρπισεςo
25 και επειδή φοβήθηκα, πήγα και έκρυψα το τάλαντό σου μέσα στη γη δες, έχεις το δικό σου.

26 Και ο κύριός του, απαντώντας, είπε σ' αυτόν: Πονηρέ δούλε και οκνηρέ, ήξερες ότι θερίζω όπου δεν έσπειρα, και μαζεύω απ' όπου δεν διασκόρπισα
27 έπρεπε, λοιπόν, να βάλεις το ασήμι μου στους τραπεζίτεςo και όταν ερχόμουν εγώ, θα έπαιρνα το δικό μου μαζί με τόκο.
28 Πάρτε, λοιπόν, απ' αυτόν το τάλαντο, και δώστε το σ' αυτόν που έχει τα δέκα τάλαντα.
29 Επειδή, σε όποιον έχει, θα δοθεί, και θα του περισσεύσειo και απ' αυτόν που δεν έχει, και εκείνο που έχει, θα αφαιρεθεί απ' αυτόν.
30 Και τον αχρείο δούλο ρίξτε τον στο εξώτερο σκοτάδιo εκεί θα είναι το κλάμα και το τρίξιμο των δοντιών.
Ειρήνη έλεος και χάρη αμήν
SULTANA. CHA

35-ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΕΛΠΙΔΑΣ ΚΑΙ ΖΩΗΣ
Μεταφορά Αγίας. Γραφής Σπύρου Φίλου
26--Θέμα: τάλαντα
Ματθαίος 25:
14 Επειδή, θάρθει σαν ένας άνθρωπος ο οποίος, προκειμένου να αποδημήσει, κάλεσε τους δούλους του, και τους παρέδωσε τα υπάρχοντά του·
15 και σε έναν μεν έδωσε πέντε τάλαντα, σε άλλον δε δύο, και σε άλλον ένα· σε κάθε έναν σύμφωνα με τη δική του ικανότητα· κι αμέσως αποδήμησε.
16 Εκείνος δε που πήρε τα πέντε τάλαντα πήγε, και δουλεύοντας μ' αυτά, έκανε άλλα πέντε τάλαντα.
17 Το ίδιο και εκείνος που πήρε τα δύο, κέρδησε κι αυτός άλλα δύο.
18 Εκείνος δε που πήρε το ένα, πήγε και έσκαψε στη γη, και έκρυψε το ασήμι τού κυρίου του.
Ο Κύριος αποχωρώντας από την γη και φεύγοντας για τον ουρανό και ξέρουμε πόσο υπέφερε για μας, μας έδωσε και τάλαντα (χαρίσματα) το πρώτο χάρισμα είναι ότι μας πρόσφερε γενναιόδωρα την σωτηρία μας από την αμαρτία. Μας έφερε καθαρούς και πλυμένους στο αίμα του που έκανε προσφορά σαν αρνί στα αληθινά Άγια των Αγίων και εμείς πρέπει αυτήν την σωτηρία να την εκτιμήσουμε με το να λέμε και να μιλούμε στους ανθρώπους πόσο ανεκτίμητη είναι η προσφορά του ουρανού από τον Κύριο μας.

 Ώστε να την επεξεργαζόμαστε με πολλούς τρόπους που να έχει πλούσιο καρπό μια μέρα. Να μη την αφήσουμε την σωτηρία  σε κάποιο ντουλάπι ξεχασμένο και ξεχασμένη κι αυτή, και να ζούμε όπως ζούσαμε πριν την λάβουμε.
 Θα μας την ζητήσει ο Κύριος μια μέρα.
Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι αφού πίστεψαν στον Χριστό σώθηκαν. Αυτό είναι ένα μέρος της αλήθειας. Το άλλο είναι να εργαζόμαστε για την σωτηρία που έκανε ο Χριστός, να  λέμε ότι άλλος κανένας δεν υπάρχει μεταξύ του ουρανού και της γης που να ενδιαφέρεται για μας. Είναι ΕΝΑΣ: ο Ιησούς Χριστός.
Πράξεις  4:
12 Και δεν υπάρχει διαμέσου κανενός άλλου η σωτηρία· επειδή, ούτε άλλο όνομα είναι δοσμένο κάτω από τον ουρανό ανάμεσα στους ανθρώπους, διαμέσου τού οποίου πρέπει να σωθούμε.
**

Υπήρξαν άνθρωποι που έδωσαν την ζωή τους για να διακηρύττουν τον Ιησού Χριστό Σωτήρα τους.
Αυτό είναι το ένα και το μεγάλο τάλαντο. Αμήν
.
Ειρήνη έλεος και χάρη 
Sultana.cha



Ησαΐας 44
Όσοι κατασκευάζουν είδωλα, είναι όλοι ματαιότητα· και τα πολυαγαπημένα τους είδωλα δεν ωφελούν· κι αυτοί είναι μάρτυρες γι' αυτά ότι δεν βλέπουν ούτε καταλαβαίνουν, για να καταντροπιαστούν.
10 Ποιος έπλασε θεό ή έχυσε είδωλο, που δεν ωφελεί σε τίποτε;
11 Δέστε, όλοι οι σύντροφοί του θα ντροπιαστούν· και οι τεχνίτες, αυτοί είναι από ανθρώπους· ας συγκεντρωθούν όλοι μαζί· ας παρασταθούν· θα φοβηθούν, θα ντραπούν όλοι μαζί.
12 Ο χαλκουργός κόβει σίδερο, και εργάζεται στα κάρβουνα, και το μορφώνει με τα σφυριά, και το κατασκευάζει με τη δύναμη των βραχιόνων του· μάλιστα, πεινάει, και η δύναμή του αποκάμει· νερό δεν πίνει, και ατονεί.

13 Ο ξυλουργός απλώνει τον κανόνα, το σημειώνει με στάθμη, το εξομαλύνει με ροκάνια, και το σημειώνει με τον διαβήτη, και το κάνει σύμφωνα με την ανθρώπινη μορφή, σύμφωνα με την ανθρώπινη ωραιότητα, για να κατοικεί στο σπίτι.
14 Κόβει κέδρους για τον εαυτό του, και παίρνει το κυπαρίσσι και τη βελανιδιά, που διαλέγει για τον εαυτό του ανάμεσα στα δέντρα τού δάσους· φυτεύει ένα πεύκο, και η βροχή το αυξάνει.
15 Και θα είναι στον άνθρωπο χρήσιμο για κάψιμο· και απ' αυτό παίρνει και ζεσταίνεται· ακόμα, το καίει, και ψήνει ψωμί· επιπλέον, το κάνει θεό, και το προσκυνάει· το κάνει είδωλο, και γονατίζει μπροστά του.

16 Απ' αυτό, το μισό το καίει σε φωτιά, και με το άλλο μισό τρώει το κρέας· ψήνει το ψητό, και χορταίνει· και ζεσταίνεται, λέγοντας: Ω! Ζεστάσθηκα, είδα τη φωτιά·
17 κι αυτό που απέμεινε το κάνει θεό, το γλυπτό του· γονατίζει μπροστά του, και το προσκυνάει, και προσεύχεται σ' αυτό, και λέει: Λύτρωσέ με, επειδή είσαι ο θεός μου.
18 Δεν καταλαβαίνουν ούτε έχουν νόηση· επειδή, έκλεισε τα μάτια τους για να μη βλέπουν, και τις καρδιές τους για να μη καταλαβαίνουν.

19 Και κανένας δεν σκέφτεται στην καρδιά του ούτε υπάρχει μέσα του γνώση ούτε νόηση, ώστε να πει: «Απ' αυτό, το μισό το έκαψα σε φωτιά· ακόμα, έψησα ψωμί επάνω στα κάρβουνά του· έψησα κρέας, και έφαγα· ύστερα, το υπόλοιπό του θα το κάνω βδέλυγμα; Θα προσκυνήσω έναν κορμό δέντρου;».
20 Βόσκεται από στάχτη· η απατημένη καρδιά του τον αποπλάνησε, για να μη μπορεί να ελευθερώσει την ψυχή του ούτε να πει: Αυτό, που είναι στα δεξιά μου, δεν είναι ψέμα;

...............................................