22--5--2016----Η ΤΕΛΕΙΑ ΛΥΤΡΩΣΗΣ ΤΕΛΕΙΑ ΛΥΤΡΩΣΗ (Του Κώστα Κουνάδη=1988 ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 


Η γατούλα μου η Νάλα στην ακακία μου
Η ΤΕΛΕΙΑ  ΛΥΤΡΩΣΗΣ
ΤΕΛΕΙΑ ΛΥΤΡΩΣΗ
 (Του Κώστα Κουνάδη=1988
36  ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ

-9/.—Εμπιστοσύνη την ώρα των δυσκολιών.Έρχονται πολλές φορές διάφορες περιστάσεις και δοκιμασίες τόσο έντονες
που κάποτε μας βυθίζουν μέσα στο τέλμα της αθυμίας. Μέσα στην κατάσταση εκείνη διερωτώμασθε—«Διατί είσαι περίλυπος ψυχή μου και διατί ταράττεσαι εντός μου;»(Ψαλμός μγ:5). Τι πρέπει να κάνουμε τότε;  Την απάντηση μας την δίδει ο ίδιος ο Κύριος μας με το παράδειγμα Του. «Πάτερ εις χείρας Σου παραδίδω το πνεύμα μου». «Έλπισον επί τον Θεόν» προσθέτει ο ψαλμωδός. «Ώστε και πάσχοντες κατά το θέλημα του Θεού ας εμπιστεύονται τας εαυτόν ψυχάς εις Αυτόν ως εις πιστόν δημιουργόν εν αγαθοποιία» όπως λέγει ο Πέτρος.
(Α΄ Πέτρου δ: 19).
Η γατούλα μου η Νάλα στην ακακία μου

10/.—Εμπιστοσύνη την ώραν του θανάτου.Πικρή είναι η στιγμή εκείνη. Αλλά αναπόφευκτη. Μα αν έχεις εμπιστευθεί τον Θεό ως τον πατέρα σου όταν δέχθηκες τον Χριστό ως Σωτήρα σου θα Τον εμπιστευθείς και την ώρα του θανάτου.
Με πλήρη ηρεμία τότε και συ θα μπορείς να επαναλάβεις τα λόγια του Κυρίου σου «Πάτερ εις χείρας σου παραδίδω το πνεύμα μου»βέβαιος ων για το που πηγαίνεις καθώς φεύγεις από τον κόσμο αυτόν. Δεν πας στο άγνωστο αλλά πηγαίνεις στο σπίτι του Πατέρα. Στην αγκαλιά Του για να είσαι και συ «μέσα στον κόλπο του Αβραάμ» «στον παράδεισο» «μαζί με τον Χριστό».
-Τι ευλογημένο τέρμα έχει αυτή η ένδοξη λύτρωση που ο Χριστός εξασφάλισε για μας πάνω στο Σταυρό! 

Λένε ότι ο αριθμός επτά μέσα στην ιερή γλώσσα της Αγίας Γραφής είναι το σύμβολο της τελειότητος. Κι’ αν αυτό είναι αληθινό τότε οι επτά λόγοι του Χριστού από τον Σταυρό που αποτελούν τις επτά όψεις της λυτρώσεως που είδαμε δημιουργούν την πιο τέλεια και την πιο ολοκληρωμένη λύτρωση του αμαρτωλού ανθρώπου. Κι’ αν με την χάρι του Κυρίου βρήκες και συ την λύτρωση σου ευχαρίστησε Αυτόν που εσφάγει για να αγοράσει και σένα και να σε καταστήσει βασιλιά και ιερέα στον Θεόν Αυτού. Αμήν.



...............................................