15-9--2017-----ΤΥΧΙΚΟΣ-ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ - ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2001

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



    ΤΙ  ΑΚΡΙΒΩΣ  ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ;

                 Σε προηγούμενο τεύχος μας (σελ. 2596) είχαμε γράψει ότι "Διευθυντής ιεραποστολικής οργάνωσης στη χώρα μας ενώ χρωστάει αρκετά εκατομμύρια σε δανειστές, εξακολουθεί να στέλνει επιστολές ζητώντας χρήματα για τη διακονία του...". Σύμφωνα με πληροφορίες μας η συγκεκριμένη οργάνωση δανείστηκε από Εκκλησίες και άτομα για να αντιμετωπίσει κάποιες οικονομικές υποχρεώσεις προς το κράτος κ.λπ., ενώ στη συνέχεια πουλήθηκε το κτήριο ιδιοκτησίας της, προκειμένου να επιστραφούν τα χρήματα που είχε δανειστεί, ωστόσο δεν είναι ακόμη σαφές αν τελικά εξοφλήθηκαν όλα τα χρέη καθώς κυκλοφορούν διάφορες φήμες που δεν είναι δυνατό να ελεγχθούν.

            Δεν ανήκει σε μας να ερευνήσουμε ποια είναι η πραγματικότητα, ούτε και έχουμε τη δυνατότητα. Φρονούμε ωστόσο, ότι υπάρχει ανάγκη, καθώς και χριστιανική υποχρέωση από τους άμεσα εμπλεκόμενους σε συνεργασία με την Εκκλησία, να διαφωτιστεί η υπόθεση για την προστασία όλων των εμπλεκομένων μερών. Αν δεν υπάρχει πρόβλημα, όπως το ευχόμαστε, πρέπει να πάψουν να κυκλοφορούν οι αρνητικές φήμες.  Αν όμως εξακολουθεί να υπάρχει πρόβλημα, θα πρέπει να ανασταλεί η λειτουργία μιας δραστηριότητας που είναι ζημιογόνος. Είτε έτσι είτε αλλιώς θεωρούμε χρέος της Εκκλησίας να μεσολαβήσει προτείνοντας λύσεις για την τακτοποίηση των όποιων εκκρεμοτήτων σύμφωνα με τις βιβλικές αρχές. Σε διαφορετική περίπτωση κάποιοι θα είναι υπόλογοι απέναντι στον Θεό και τους πιστούς, είτε επειδή δεν φρόντισαν είτε επειδή αμέλησαν. |

ΚΑΙ ΠΑΛΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ
                 Η πρόσφατη «κόντρα» ανάμεσα στον Αρχιεπίσκοπο κ. Χριστόδουλο και τους συντρόφους του στην αδελφότητα της «Χρυσοπηγής», της οποίας προΐσταται ο Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Καλίνικος, έφερε πάλι στο προσκήνιο το ζήτημα της εκλογής των Επισκόπων και, στην ουσία, της αποστολικής διαδοχής.

            Σε διάφορες δηλώσεις τους τόσο ο κ. Καλίνικος όσο και άλλοι ιεράρχες από το περιβάλλον του, έκαναν λόγο για διεργασίες, ζυμώσεις, συμφέροντα, «παντελονάδες» και επικοινωνιολόγους που επηρεάζουν τον Αρχιεπίσκοπο, για παραμερισμό της Ιεραρχίας κ.λπ.
            Όπως δήλωσε πρόσφατα ο Μητροπολίτης Μαρωνείας και Κομοτηνής κ. Δαμασκηνός, «Δυστυχώς, εδώ και πολλά χρόνια, ούτε δικαιοσύνη, ούτε αξιοκρατία εφαρμόζεται στη διοίκηση της Εκκλησίας και στην ανάδειξη των Αρχιερέων. (...) Έτσι εκλέγονται αρχιερείς, όχι με αδιάβλητα αξιοκρατικά κριτήρια, αλλά οι ευνοούμενοι της ηγεσίας». («Διακονία και Μαρτυρία», Νοεμ. 2001, σ. 76).

            Αν όλα αυτά έτσι έχουν, και όπως φαίνεται οι ομιλούντες είναι καλά πληροφορημένοι, είναι άξιο απορίας πώς επιμένουν να περιπλέκουν το Άγιο Πνεύμα σε μηχανοραφίες μπροστά στις οποίες ωχριούν εκείνες των πολιτικών.

            (Επιπλέον, πώς συμβαίνει όλοι σχεδόν οι επίσκοποι που εκλέχθηκαν μετά την ανάδειξη του κ. Χριστόδουλου στον αρχιεπισκοπικό θρόνο, είτε να είναι μέλη του περιβάλλοντος της «Χρυσοπηγής» είτε να προέρχονται από την Μητρόπολη Δημητριάδος;)

            Η Εκκλησία ως σώμα Χριστού είναι υπεράνω όλων αυτών των ανθρώπινων «έργων» και συνεπώς καμία σχέση δεν έχει με όλους αυτούς τους μηχανισμούς ανθρώπινης έμπνευσης και εκτέλεσης.|
            
   Ε Π Ι Σ Τ Ρ Ο Φ Η . . .

                 Στο τεύχος «Γ~» του «Τ», που κυκλοφόρησε τον Δεκέμβριο του 1985, είχαμε δημοσιεύσει το παρακάτω σχόλιο:


                Στο πληροφοριακό έντυπο Συνεδρίου που μέλλει να πραγματοποιηθεί τούτο το μήνα στη Βόρεια Ελλάδα αναγράφονται και τα παρακάτω λόγια κάποιου κ. DrBille Bright:

                «Είμαι απόλυτα βέβαιος ότι ο μισός τουλάχιστον πληθυσμός της γης είναι τώρα πια έτοιμος να δεχθεί τον Ιησού Χριστό. (...) Πιστεύω ότι το [υπόψη συνέδριο] θα εξοπλίσει το Σώμα του Χριστού με τέτοιο τρόπο, ώστε να επακολουθήσει μια πραγματικά μοναδική πνευματική συγκομιδή σ' ολόκληρο τον κόσμο».

                Στο ίδιο πνεύμα και το κεντρικό σύνθημα του Συνεδρίου προτρέπει: «Ελάτε ν' αλλάξουμε τον κόσμο».

                Δεν θέλουμε ν' ασχοληθούμε με την υπόθεση στο σύνολό της. Δεν είναι αυτός ο σκοπός μας ούτε η δουλειά μας. Όμως οι ίδιοι πιστοί άνθρωποι που θα συμμετάσχουν στη διοργάνωση και το πρόγραμμά της, την ίδια ώρα είμαστε βέβαιοι υποστηρίζουν ότι «ο Κύριος είναι εγγύς».

                Σ' αυτό το τελευταίο συμφωνούμε. Εκείνο που δεν μπορούμε να ταιριάξουμε στο μυαλό μας είναι τα λόγια που παραθέσαμε μ' εκείνα του Κυρίου Ιησού Χριστού που προείπε:

                «Πλην ο Υιός του ανθρώπου όταν έλθη άρα γε θέλει ευρεί την πίστιν επί της γης;» (Λουκ. 18/ιη/8)

                Μήπως κάπου ανάμεσα στα δυο υπάρχει κάποιο λάθος; Μπορείτε να φανταστείτε έναν κόσμο κατά το ήμισυ «πιστόν» και παράλληλα «τα βήματα του Χριστού ν' ακούγονται»;

                Αν ο κ. Bright έχει δίκιο, λογικά ο Χριστός θα «βραδύνει» προκειμένου να σωθούν όχι μόνο «τινές» αλλά «ο μισός κόσμος». Αν, πάλι υποθετικά, μπορούσαμε εμείς να αλλάξουμε τον κόσμο τότε γιατί να έρθει ο Χριστός;

                Μήπως κάποιος μπορούσε να μας βοηθήσει να καταλάβουμε; Μήπως...


            Έκτοτε έχουν περάσει 16 ολόκληρα χρόνια, χωρίς να γίνει τίποτα από εκείνα που υπόσχονταν οι διοργανωτές του εν λόγω Συνεδρίου. Το ίδιο έχει συμβεί και με πολλά άλλα ανάλογα «πολλά υποσχόμενα» Συνέδρια και Σεμινάρια που έχουν πραγματοποιηθεί ή διοργανώνονται. Ούτε οι πιστοί έγιναν καλύτεροι θαυματουργικά, μα ούτε και ο κόσμος πίστεψε στον Χριστό ή άλλαξε προς το καλύτερο.
            Πόσοι όμως έχουν ανοχτά τα μάτια για να παρατηρούν και να διακρίνουν «τα διαφέροντα». Ο «Τ» δεν θα πάψει να τονίζει: Μακριά από κάθε επαγγελματισμό της χριστιανικής πίστης. Η χριστιανική ζωή δεν είναι επιχειρηματική δραστηριότητα, δεν είναι μπίζνες, δεν είναι μαγικά κουμπιά και εύκολος δρόμος.

            Ο Χριστός μίλησε για ΑΓΩΝΑ, για ΠΟΡΕΙΑ και για ΘΑΝΑΤΟ. Είμαστε πρόθυμοι να Τον ακολουθήσουμε στο παράδειγμά Του; Εκεί υπάρχει ευλογία. Οτιδήποτε άλλο είναι ΑΠΑΤΗΛΟ και ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΚΡΙΣΜΑ. |
            
    ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ

                 Κάθε φορά που δημοσιεύεται κάτι που αναφέρεται σε άλλους, όλοι κατά κάποιο τρόπο «το φχαριστιόμαστε». Όταν όμως γράφεται κάτι που αγγίζει εμάς προσωπικά ή τον κύκλο με τον οποίο ταυτιζόμαστε, τότε τα πράγματα αλλάζουν.

            Αυτό το ζούμε εδώ στον «Τ» κάθε φορά που κάποιο δημοσίευμά μας αφορά το «α» ή «β» δόγμα, εκκλησία ή δημόσιο πρόσωπο. Πάντα σχεδόν βρίσκεται κάποιος αναγνώστης –μερικές φορές και κάποιοι που δεν είναι τακτικοί αναγνώστες– για να διαμαρτυρηθούν. Αλλά τις περισσότερες φορές τούτοι οι «διαμαρτυρόμενοι», που μπορεί να είναι και Ορθόδοξοι και Ρωμαιοκαθολικοί κ.τ.λ., δεν μπαίνουν στον κόπο να γράψουν μια επιστολή υποστηρίζοντας τα παράπονά τους ή εκφράζοντας τις απόψεις τους. Όσοι το έχουν πράξει, έχουν δει πως ο «ΤΥΧΙΚΟΣ» δε διστάζει να παρουσιάζει και την άλλη άποψη, –αρκεί να είναι διατυπωμένη με ευπρέπεια και χωρίς πολλά λόγια– και να απαντά όπου αυτό χρειάζεται.

            Καλούμε λοιπόν κάθε έναν που αισθάνεται ότι έχει να πει κάτι διαφορετικό ή και αντίθετο, να τολμήσει ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ τη θέση του και ας είναι βέβαιος ότι θα τύχει της δέουσας προσοχής και δημοσίευσης. Αν μάλιστα για κάποιο λόγο δεν θέλει να δημοσιεύσουμε το ονομά του, η επιθυμία του θα γίνει οπωσδήποτε σεβαστή. |
             
            ΤΑ ΕΣΧΑΤΑ ΧΕΙΡΟΝΑ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ

            Με δισέλιδο σχόλιό μας και σχετικές φωτογραφίες (Ιουλ.-Αύγ. 2001), είχαμε ελέγξει τον κ. Ζουλιανίτη για κακή δημοσιογραφία και μισαλόδοξη προκατάληψη. Ύστερα από μήνες ο κ. Ζ. επιχειρεί να «ανατρέψει» τα επιχειρήματά μας με την κατηγορία ότι ο «Τ» είναι «άγνωστης αιρετικής ταυτότητας». («Μαχόμενη Ορθοδοξία», Δεκ. 2001, σελ. 88). Όσον αφορά την απορία του κατά τα λοιπά αγαπητού κ. Ζ., τον ενημερώνουμε ότι ο «Τ» λατρεύει  τον  Θεό  «κατά την οδόν  ην  λέγουσιν αίρεσιν... πιστεύων πάσι τοις κατά τον νόμον και τοις εν τοις προφήταις γεγραμμένοις» όπως ακριβώς και ο απόστολος Παύλος (Πράξ. 24/κδ/14). Όσον αφορά εκείνους που επιθυμούν να διαβάσουν όσα λαμπρά και άσχετα έγραψε ο κ. Ζ., αυτά φιλοξενούνται στον τόπο του «Τ» στο διαδίκτυο. Όσον αφορά την βλασφημία, τον ευχαριστούμε και τον ευλογούμε! |
              
    ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ κ. ΖΟΥΛΙΑΝΙΤΗ

    Αν όλα αυτά έχουν οποιαδήποτε σχέση με εκείνα που εμείς γράψαμε στο σχόλιό μας με τίτλο "ΠΟΙΟΙ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ", ας το κρίνουν οι αναγνώστες.

    Ο κ. Ζουλιανίτης όχι μόνο δεν απαντά, αλλά και προσπαθεί να παραπλανήσει τους αναγνώστες του με εντελώς άσχετα και ξεκάρφωτα λόγια.

    "Απορία ψάλτου βήξ", έλεγαν οι σοφοί μας πρόγονοι. Κατανοούμε βέβαια την αδυναμία του ν' ανατρέψει τα αυταπόδεικτα και τον συμπαθούμε. Ευχόμαστε ωστόσο, να μην επιμένει σ' αυτή την παράλογη πρακτική, ώστε να τον φωτίσει ο Κύριος, αν βέβαια το θέλει και ο ίδιος κ. Ζουλιανίτης...
Ο κ. Ζουλιανίτης "απάντησε" και στο παραπάνω σχόλιό μας.
Μπορείτε να διαβάσετε την συνέχεια
AMHN
>>>>>>>>>>>>>