12--9--2017-------ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΡΕΑΣ ΣΥΛΒΙΑ

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 



ΕΠΙ    ΤΩΝ    ΠΤΕΡΥΓΩΝ (Ποιήματα της Ρέας  Συλβίας 1959-1969)
05—9—2017--ΤΡΙΤΗ

ΑΡΧΩΝ ΕΙΡΗΝΗΣ

31ΟΝ

Νυχτώνει…χαμηλώνουν οι σκιές πάνω στην Μπιάφρα.
Αιμάτινες σταγόνες αντηχούν πάνω στη Μπιάφρα
Που είναι η γαλήνη η ¨επί γης ειρήνη¨;
```````````````````
Νυχτώνει… κι ο θάνατος ξεπέζεψε πάνω στην Μπιάφρα
Κροτούν τα κόκαλα του πάνω στα έξαλα παιδικά μάτια
Ακούγεται τ’ ανάσαμα του στις συρρικνωμένες ζωές.
Θεέ μου που είναι η γαλήνη ¨η επί γης ειρήνη¨;
``````````````````

Νυχτώνει… αίμα σταλάζουν οι ουρανοί αίμα οι δρόμοι.
Τα ρόδα πεθαίνουν ¨η γη μαραίνεται πενθεί¨. Κύριε
Στων παθών την δίνει το αγγελικό το άσμα φθίνει.
``````````````````
Νυχτώνει…πάνω στους γήινους δρόμους Νυχτώνει…Πάνω στις
Ανθρώπινες προσδοκίες. Μα η αυγή έρχεται να χαϊδέψει με τα
Κρινοδάχτυλα της τα δακρυσμένα μας μάτια. Έρχεται
Πάνω απ’ τον κόσμο της οδύνης ο ¨Άρχων της Ειρήνης¨.

……..
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ
ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΡΕΑΣ ΣΥΛΒΙΑ
ΕΠΙ    ΤΩΝ    ΠΤΕΡΥΓΩΝ (Ποιήματα της Ρέας  Συλβίας 1959-1969)
06—9—2017--ΤΕΤΑΡΤΗ

ΗΓΓΙΚΕΝ Η ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΩΝ

==32ΟΝ==

Κύριε τι χαρούμενες είναι οι στιγμές μου τώρα κοιτάζουνε
τα μάτια μου μακριά βλέπω τους κάμπους τους χρυσούς
βλέπω τα άγια δώρα του ερχομού σου
και σκιρτά μέσα μου η καρδιά.
```````````````````

Ω! να’ ταν να σ’ αντίκριζα μιαν ώρα λευκοφόρα μέσα σ’ ένα
Γαλήνιο πρωινό να’ τανε τούτη η χρονιά των προφητών η ώρα
Να’ βλεπα το ¨σημείον¨ σου πάνω στον ουρανό.
`````````````````
Ανασηκώνονται δειλά τα ταπεινά κεφάλια εκείνων που
σ’ αγάπησαν πολύ. Σκιρτούν τα δέντρα οι ανθοί τα γαλανά
ακρογιάλια όλη η φύση μ’ απλωτά τα χέρια Σε καλεί.
````````````````
Άκου ψυχή μου τη βαρειά φωνή του Ιωάννη ¨ήγγικεν…¨ψυχή μου
Μη σταθείς γονάτιζε ολημερίς κι’ ενώ η νύχτα φτάνει ψάλλε στη
Γλώσσα του Δαβίδ μην αποκοιμηθείς
……..

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ
ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΡΕΑΣ ΣΥΛΒΙΑ
ΕΠΙ    ΤΩΝ    ΠΤΕΡΥΓΩΝ (Ποιήματα της Ρέας  Συλβίας 1959-1969)
07—9—2017—ΠΕΜΠΤΗ

ΜΕ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΗΝ ΓΛΩΣΣΑ

==33ΟΝ==

Είναι φορές που ξεχειλίζει και τρέμει μέσα μου η καρδιά.
Είναι φορές   που τα’ άρωμα σου σκορπιέται όλη την βραδιά.
Σμύρνα κι αλόη και μυρσίνη όπου περνάς παντού γαλήνη.
```````````````````

Έτσι σε νοιώθω Κύριέ μου κι η όψη Σου πως με τραβά και γονατίζω
Και ενώ κλαίω τα χείλη  μένουνε βουβά. Τόσο τα λόγια ένα πλήθος
Μου πλημμυρίζουνε το στήθος
````````````````````
Κι αν τρικυμίες σπούνε κι’ η νύχτα είναι κοντινή μέσα μου πάνω μου
Ξανοίγουν λάμπουν φαιδροί οι ουρανοί. Στου ίσκιου Σου την
Ευφροσύνη βρίσκει η καρδιά μου τόση ειρήνη!


……..
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ
ΠΟΙΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΡΕΑΣ ΣΥΛΒΙΑ
ΕΠΙ    ΤΩΝ    ΠΤΕΡΥΓΩΝ (Ποιήματα της Ρέας  Συλβίας 1959-1969)
08—9—2017—ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

ΧΕΡΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ

34ΟΝ

Χέρια χλωμά της Προσευχής ακούραστα στους πιο μεγάλους πόνους
Χέρια ροζιάρικα χέρια απαλά π’ ανοίγετε των ουρανών τους δρόμους
Όταν εσείς υψώνεστε θερμά πάνω από της γης τις καταιγίδες κι ανοίγετε Τις πύλες τις Σιών και στην ψυχή γεννάτε τις ελπίδες.
````````````````````

Χέρια ευλαβικά της Προσευχής που μες το διάβα τόσων χρόνων
Ανοίγετε σ’ Εκείνου τα’ όραμα αγγίζετε τον Κύριο των αιώνων.
Ω! χέρια τόσα μαύρα και λευκά στην προσευχή αδελφωμένα και
κείνα  τ’ άγνωστα τα μακρινά που τόσο προσευχήθηκαν για μένα.
``````````````````````
Χέρια του Λυτρωτή μου αγαπητά που μεσιτεύετε για την
ψυχή μου μες στις παλάμες σας ποθώ κάποιαν

αυγή ν’ αφήσω και την ύστερη πνοή μου.




......