8-1-2017-----01--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ 8-1-2017—ΚΥΡΙΑΚΗ------Ματθαίος 18 19 Σας λέω ξανά ότι, αν δύο από σας συμφωνήσουν επάνω στη γη, για κάθε πράγμα, για το οποίο θα έκαναν αίτηση, θα γίνει σ' αυτούς από τον Πατέρα μου, που είναι στους ουρανούς. 20 Επειδή, όπου είναι δύο ή τρεις συγκεντρωμένοι στο όνομά μου, εκεί είμαι εγώ ανάμεσά τους.--


ΤΑ ΡΟΔΑΚΙΝΑ ΜΑΣ
Ματθαίος 18
19 Σας λέω ξανά ότι, αν δύο από σας συμφωνήσουν επάνω στη γη, για κάθε πράγμα, για το οποίο θα έκαναν αίτηση, θα γίνει σ' αυτούς από τον Πατέρα μου, που είναι στους ουρανούς.
20 Επειδή, όπου είναι δύο ή τρεις συγκεντρωμένοι στο όνομά μου, εκεί είμαι εγώ ανάμεσά τους.
21 Τότε, αφού τον πλησίασε ο Πέτρος, είπε: Κύριε, πόσες φορές αν ο αδελφός μου αμαρτήσει σε μένα, θα τον συγχωρήσω; Μέχρι επτά φορές;
22 Ο Ιησούς λέει σ' αυτόν: Δεν σου λέω μέχρι επτά φορές, αλλά μέχρι 70 φορές επτά.

2/.  Όπου δύο είτε τρεις

Όπου δύο είτε τρεις
Στο Όνομά Μου συνάζονται
Κι εγώ ανάμεσα τους θα είμαι.

3/.  Τόσο ο Θεός αγάπησε τον κόσμο
Τόσο ο Θεός αγάπησε τον κόσμο
Ώστε πρόσφερε στη γη
Το μονογενή το γιο Του
Για να μη χαθεί καθένας
Που πίστεψε σ’ Αυτόν
Αλλά να έχει πλέρια ζωή
Κι ‘ αιώνια να την ζει.
`
4/. Είναι Βασιλιάς βασιλιάδων

Είναι Βασιλιάς βασιλιάδων
Δόξα αλληλούια
Είναι Κύριος κυρίων
Δόξα αλληλούια
Άρχοντας Ειρήνης είναι ο Χριστός
Άγιος δοξασμένος Θεός ισχυρός.

ΠΡΩΙΝΟΣ ΗΛΙΟΣΜΕΣΑ ΑΠΟΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΜΟΥ



………………………….