31--1--2017----------11--Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ( Υπό Ανδρέα Τσαγκαλίδη) Εκδόσεις «Ο Λόγος»------------------(Α΄ Θεσσαλονικείς 5:10). 10 ο οποίος πέθανε για χάρη μας, ώστε, είτε αγρυπνούμε είτε κοιμόμαστε, να ζήσουμε μαζί του-----(Κολοσσαείς 2:15------------«Και απογυμνώσας τας αρχάς και τας εξουσίας παρεδειγμάτησε παρουσία θριαμβεύσας κατ’ αυτών επ’ αυτού». (


 τα καλοπιστηκα μου δέντρα

10-Ο  ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
( Υπό Ανδρέα Τσαγκαλίδη) Εκδόσεις «Ο Λόγος»   
10

6/. Αυτός απέθανε για μας για να λάβουμε την επαγγελία του Πνεύματος
 (Γαλάτας 3:13—14).
13 Ο Χριστός μάς εξαγόρασε από την κατάρα τού νόμου, καθώς έγινε κατάρα για χάρη μας· επειδή, είναι γραμμένο: «Επικατάρατος καθένας που κρεμιέται επάνω σε ξύλο».
14 Για νάρθει στα έθνη η ευλογία τού Αβραάμ διαμέσου τού Ιησού Χριστού, ώστε να λάβουμε την υπόσχεση του Πνεύματος διαμέσου τής πίστης. 
τα καλοπιστηκα μου δέντρα

Αυτός εξαγόρασε την ελευθερία μας από την κατάρα του Νόμου για να λάβουμε την δωρεά του Αγίου Πνεύματος. Η Πεντηκοστή ήταν στο Γολγοθά. Η δύναμης του Αγίου Πνεύματος έχει εξασφαλισθεί για μας δια της δυνάμεως του θανάτου Του και της αναστάσεως Του.
Διδασκόμαστε εδώ ότι κανείς δεν μπορεί να λάβει την επαγγελία του Πνεύματος εντός εκτός εάν έχει λυτρωθεί από την κατάρα δι’ Αυτού που έγινε κατάρα για μας. Το αίμα του Χριστού πρέπει κατά πρώτον να καθαρίσει την καρδιά προτού το ευλογημένο Άγιο Πνεύμα μπορέσει να κατοικήσει εκεί. Το αίμα του Χριστού προμηθεύει κάθε πνευματική ευλογία για μας και το άγιο Πνεύμα έρχεται για να μας βοηθήσει στην πνευματική απόλαυση των ευλογιών αυτών και να εργαστεί μέσα μας και με εμάς εκείνο που είναι ευάρεστο(αρεστό) ενώπιον του Θεού.
Αυτός πέθανε να μας σώσει από τις αμαρτίες μας. Όχι μόνο για να διαφύγουμε την επερχόμενη οργή αλλά για να γίνουμε Ναοί του Αγίου Πνεύματος και μάρτυρες Αυτού.(του Χριστού)
 τα καλοπιστηκα μου δέντρα

(Πράξεις 1:8).
8 αλλά, θα πάρετε δύναμη, όταν έρθει επάνω σας το Άγιο Πνεύμα· και θα είστε μάρτυρες για μένα και στην Ιερουσαλήμ και σε ολόκληρη την Ιουδαία και στη Σαμάρεια, και μέχρι το τελευταίο άκρο τής γης.
……………..
 Η υπόσχεσης του Πατρός περί Πνεύματος όπως και η σωτηρία μας λαμβάνεται δια πίστεως.
7/. Απέθανε για μας για να γίνει ο Κύριος του θανάτου και της ζωής.
«Επειδή δια τούτο ο Χριστός και απέθανε και ανέζησε δια να είναι Κύριος και νεκρών και ζώντων»
(Ρωμαίους 14:9).
9 Επειδή, γι' αυτό ο Χριστός και πέθανε και αναστήθηκε και ξανάζησε, για να είναι Κύριος και νεκρών και ζωντανών.
 τα καλοπιστηκα μου δέντρα

Αυτός ταπείνωσε τον εαυτό Του τόσο χαμηλά και ο Θεός Τον ύψωσε. Αυτός που ήταν άσημος τώρα είναι στεφανωμένος ως Κύριος των όλων. Μας λύτρωσε δια του αίματος Του για να γίνει ο Κύριος της ζωής μας. «Δεν ανήκετε εις εαυτούς». Μας εξαγόρασε για να είμαστε ο ιδιαίτερος Του θησαυρός που δόθηκε ελεύθερα και ολοκληρωτικά στη διάθεση Του.
Τι ευλογημένο προνόμιο να ανήκεις σ’ Αυτόν ο Οποίος δια των παθημάτων και του θανάτου υψώθη πάνω απ’ όλα έχοντας όλη την εξουσία στον ουρανό και στη γη και ο Οποίος επιθυμεί και απαιτεί το σωστό και να μας απαλλάξει από όλη τη ζωή μας για το δικό μα αιώνιο καλό και για τη δική Του αιώνια δόξα. Εάν ο Χριστός είναι ο Λυτρωτής σου είναι επίσης και ο Κύριος σου. Δια του θανάτου Του είχε γίνει ο Κύριος ζώντων και νεκρών.
 τα καλοπιστηκα μου δέντρα

 Μόνον εκείνοι που είναι ζώντες εν Θεώ μπορούν να τον έχουν ως Κύριο τους. Εκείνοι που πέθαναν στις αμαρτίες τους θα Τον ομολογήσουν ως Κύριό όταν Τον συναντήσουν στο
Θρόνο της κρίσεως. Ας είναι η εξουσία της σου επί των ώμων Του τώρα. Ας λάβει ο Κύριος ο Λυτρωτής σου και Θεός σου την πρέπουσα θέση στο θρόνο της καρδιάς σου και η βασιλεία Του θα έλθει μέσα σου και το θέλημα Του θα γίνει στην επίγεια ζωή σου όπως γίνεται στον Ουρανό. Για το σκοπό αυτό «ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός απέθανεν υπέρ ημών ίνα είτε αγρυπνούμε είτε κοιμώμεθα ζήσωμεν μετ’ Αυτού»
(Α΄ Θεσσαλονικείς 5:10).
10 ο οποίος πέθανε για χάρη μας, ώστε, είτε αγρυπνούμε είτε κοιμόμαστε, να ζήσουμε μαζί του 
τα καλοπιστηκα μου δέντρα

11--Ο  ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
 ( Υπό Ανδρέα Τσαγκαλίδη)    Εκδόσεις «Ο Λόγος»
11
                                       ==Ε==
Ο ΘΡΙΑΜΒΟΣ  ΤΟΥ  ΣΤΑΥΡΟΥ
     
«Και απογυμνώσας τας αρχάς και τας εξουσίας παρεδειγμάτησε παρουσία θριαμβεύσας κατ’ αυτών επ’ αυτού».
(Κολοσσαείς 2:15)

15 και αφού απογύμνωσε τις αρχές και τις εξουσίες, τις καταντρόπιασε δημόσια, όταν, επάνω του, θριάμβευσε εναντίον τους.
………….
Απ’ όλες τις ζωές που έκλεισαν ξαφνικά πάνω στη γη καμία δεν φαινότανε περισσότερο σαν αποτυχία από τη ζωή του Κυρίου μας Ιησού Χριστού. Το να κρεμαστείς πάνω σ’ ένα  ξύλο στον υπολογισμό των ανθρώπων ήταν μνήμη του ονόματος σου να σβησθεί από τη γη και τον ουρανό.  
τα καλοπιστηκα μου δέντρα

Αλλά ο σταυρός Του το σύμβολο της κατάρας γίνεται το σύμβολο του αιωνίου θριάμβου. Η πρώτη νίκη του Σταυρού φάνηκε σε κείνον τον
πτωχό μετανοημένο και συμπάσχοντα Ληστή πάνω στο σταυρό.
Ο επόμενος άνθρωπος του οποίου η έχθρα εθανατώθη υπό του σταυρού ήταν ο εκατόνταρχος ο οποίος αναγκάσθηκε να ομολογήσει ότι «αληθώς ο άνθρωπος ούτος ήτο ο Υιός του Θεού».
Ο θάνατος του Χριστού ήταν το μεγαλύτερο κατόρθωμα που ποτέ επετεύχθη σ’ αυτόν τον κόσμο. Η επιρροή και το αποτέλεσμα Του φθάνει τα έσχατα μέρη του ουρανού και της γης και της κολάσεως. Όπως το αποκορύφωμα της ανθρώπινης αμαρτίας και αποτυχία φαίνεται στο σταυρό σταυρώνοντας τον Κύριο της δόξης έτσι ο μέγιστος θρίαμβος του Χριστού έχει έλθει δια του  Σταυρού Του. εναντίον τίνος ήταν αυτή η νίκη και ο θρίαμβος;
 τα καλοπιστηκα μου δέντρα

1/. Ένας θρίαμβος εναντίον του Νόμου.
« Εξαλείψεως το καθ’ ημών χειρόγραφον συνιστάμενον εις διατάγματα το οποίον ήτο εναντίον εις ημάς και αφήρεσαν αυτό εκ του μέσου προσηλώσας αυτό επί του σταυρού».
 (Κολοσσαείς 2:14).
14 όταν εξάλειψε το χειρόγραφο με τα διατάγματα, που ήταν εναντίον σας, και το αφαίρεσε από το μέσον, καρφώνοντάς το επάνω στον σταυρό. τα καλοπιστηκα μου δέντρα

‘Ότι ήταν καρφωμένο στο Σταυρό Του ήταν συνταυτισμένο με αυτόν τον θάνατο Του. ο Νόμος με τη δικαιοσύνη του και τις αδιάκοπες απαιτήσεις του ήταν εξ’ ολοκλήρου εναντίον μας λόγω των παραβάσεων μας και της αμαρτίας μας. Αυτός που έφερε τις αμαρτίες μας στο σώμα Του καρφώνοντας το Νόμο στο Σταυρό Του έκαμε συνδιαλλαγή= (συμφιλίωσε) δια της θυσίας Του καθαρίζοντας και την αμαρτία και το Νόμο που ήσαν εμπόδια στο δρόμο της προσεγγίσεως μας με τον Θεόν. Ο ηθικός Νόμος σαν ένας τρόπος ζωής έχει διαγραφή δια του θανάτου του Χριστού. Δεν υπάρχει πλέον τώρα δρόμος για τον ουρανό κατ’ αυτόν τον τρόπο «διότι εξ’ έργων νόμου δεν θέλει δικαιωθεί ουδεμία σαρξ ενώπιον αυτού» 
τα καλοπιστηκα μου δέντρα

 (Ρωμαίους 3:20).
20 Επειδή, από έργα τού νόμου δεν θα δικαιωθεί μπροστά του καμιά σάρκα· για τον λόγο ότι, διαμέσου τού νόμου δίνεται σαφής γνώση τής αμαρτίας.
………………
«γιατί με τα έργα που επιβάλλει ο νόμος κανένας δεν μπορεί να δικαιωθεί.  Το μόνο που καταφέρνει με το νόμο είναι να συνειδητοποιήσει τη δύναμη της αμαρτίας».
Ιωάννης 14:20
20 Κατά την ημέρα εκείνη θα γνωρίσετε ότι εγώ είμαι σε ενότητα με τον Πατέρα μου, κι εσείς σε ενότητα με μένα, και εγώ σε ενότητα με σας.
………
 «Εγώ είμαι η οδός ουδείς έρχεται προς τον Πατέρα ειμί δι’ Εμου». Ο θάνατος του Χριστού είναι ο θρίαμβος Του για μας επί του παραβιασμένου Νόμου 
τα καλοπιστηκα μου δέντρα

2/. Ένας θρίαμβος εναντίον της αμαρτίας.
«Ο Χριστός εφανερώθει άπαξ εις το τέλος των αιώνων δια να αθετήσει την αμαρτίαν δια της θυσίας Εαυτού»
(Εβραίους 9:26).
26 (επειδή, έπρεπε τότε, από τη δημιουργία τού κόσμου, να πάθει πολλές φορές)· τώρα, όμως, φανερώθηκε μια φορά, στο τέλος των αιώνων, για να αθετήσει την αμαρτία διαμέσου τής δικής του θυσίας.
 τα καλοπιστηκα μου δέντρα

 Οι αμαρτίες μας όπως και ο Νόμος καρφώθηκαν πάνω στο Σταυρό Του για να αθετηθούν ως νεκρά πράγματα. «Το δε κέντρον του θανάτου είναι η αμαρτία  και η δύναμις της αμαρτίας ο Νόμος αλλά χάρις εις τον Θεόν Όστις δίδει εις ημάς την νίκην δια του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού»
(Α΄ Κορινθίους 15:26-57).
26 τελευταίος εχθρός καταργείται ο θάνατος.
27 Επειδή, «όλα τα υπέταξε κάτω από τα πόδια του»· και όταν πει ότι όλα είναι υποταγμένα, είναι φανερό ότι εξαιρείται αυτός που υπέταξε σ' αυτόν τα πάντα.
28 Και όταν τα πάντα υποταχθούν σ' αυτόν, τότε και ο ίδιος ο Υιός θα υποταχθεί σ' εκείνον ο οποίος υπέταξε σ' αυτόν τα πάντα, ώστε να είναι ο Θεός τα πάντα, σε όλα…
..51 Δέστε, ένα μυστήριο λέω προς εσάς· όλοι μεν δεν θα κοιμηθούμε, όλοι όμως θα μεταμορφωθούμε,
 τα καλοπιστηκα μου δέντρα

52 σε μια στιγμή, σε χρόνο ανοιγοκλεισίματος του ματιού, στην έσχατη σάλπιγγα· επειδή, θα σαλπίσει, και οι νεκροί θα αναστηθούν άφθαρτοι, κι εμείς θα μεταμορφωθούμε.
53 Επειδή, πρέπει τούτο το φθαρτό να ντυθεί αφθαρσία, και τούτο το θνητό να ντυθεί αθανασία.
54 Όταν τούτο το φθαρτό ντυθεί αφθαρσία, και τούτο το θνητό ντυθεί αθανασία, τότε θα πραγματοποιηθεί ο λόγος, που είναι γραμμένος: «Καταβροχθίστηκε ο θάνατος με νίκη».
55 «Θάνατε, πού είναι το κεντρί σου; Άδη, πού είναι η νίκη σου;».
56 Το δε κεντρί τού θανάτου είναι η αμαρτία· και η δύναμη της αμαρτίας ο νόμος.
57 Αλλά, ευχαριστία ανήκει στον Θεό, ο οποίος μάς δίνει τη νίκη διαμέσου τού Κυρίου μας Ιησού Χριστού.
58 Ώστε, αγαπητοί μου αδελφοί, γίνεστε στερεοί, αμετακίνητοι, περισσεύοντας πάντοτε στο έργο τού Κυρίου, γνωρίζοντας ότι ο κόπος σας δεν είναι μάταιος εν Κυρίω.
 τα καλοπιστηκα μου δέντρα


Δεν πρέπει να σκεπτόμαστε για την αμαρτία αυτή για την οποία ο Χριστός απέθανε σαν κάτι το εξωτερικό και μακριά από μας. Αυτό είναι το βδελυρό εκείνο πράγμα στην καρδιά σου και στην καρδιά μου που μας κάνει ακατάλληλους για την κοινωνία μας με τον Θεό και κάνει τον χριστό να είναι τόσο μακριά και άγνωστος στην ψυχή.  Αυτός απέθανε για τις αμαρτίες μας ώστε εμείς καθημερινώς να θριαμβεύουμε εναντίον της δυνάμεως της αμαρτίας.  Εάν η αμαρτία κατά κάποιον τρόπο μας εξουσιάζει αυτό είναι μια θετική ένδειξης ότι ο Σταυρός του Χριστού δεν έχει την πρέπουσα θέση μέσα στη ζωή μας διότι η παρουσία Του σημαίνει νίκη κατά της αμαρτίας.
 τα καλοπιστηκα μου δέντρα

................................