17-1-2017—ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ------------Ω θαυμαστή γλυκιά αγάπη η θεία και αγνή Συ διαρκώς θα διαμένεις πάντοτε η αυτή


O KHPOS MOY
17-1-2017—ΤΡΙΤΗ

Την του Θεού γλυκιά αγάπη

1/. Την του Θεού γλυκιά αγάπη ανέκφραστη και
Θαυμαστή αρκούντως να την περιγράψει
Ανθρώπου γλώσσ’ αδυνατεί.
Τον ένοχο τον δικαιώνει κι αυτόν τον ασεβή
Τον αθωώνει τον λυτρώνει και τον υιοθετεί.Ο ΚΗΠΟΣ ΜΟΥ

Επωδός
Ω θαυμαστή γλυκιά αγάπη η θεία και αγνή
Συ διαρκώς θα διαμένεις πάντοτε η αυτή.
………
2/. Τόσον αγάπησε τον κόσμο ο αγαθός ημών Πατήρ
Ωστ’ ο μονογενής Υιός Του μας απεστάλη
Ως Σωτήρ ίν’ ο πιστεύων εις Αυτόν  να μη απολεσθεί
Ζωήν αιώνιον να έχει και τέλος να δοξασθεί.
Ο ΚΗΠΟΣ ΜΟΥ

3/. Η θαυμαστή αυτή αγάπη βαθύτατα θα συγκινεί
Κάθε ευγνώμονα καρδιά ουδέποτε θα λησμονεί.
Την ένδοξη Αυτού θυσία εκεί εις τον Σταυρό
Την άπειρον Του ευσπλαχνία και τον εξιλασμό.
……………
Ψαλμοί 104
1 ΕΥΛΟΓΕΙ, ω ψυχή μου, τον Κύριο.
Κύριε, Θεέ μου, μεγαλύνθηκες υπερβολικά· τιμή και μεγαλοπρέπεια είσαι ντυμένος·
2 αυτός που περιτυλίγεται το φως σαν ιμάτιο, αυτός που απλώνει τον ουρανό σαν καταπέτασμα·
3 αυτός που στεγάζει με νερά τα υπερώα του· αυτός που κάνει τα σύννεφα δική του άμαξα· αυτός που περπατάει επάνω σε φτερούγες ανέμων·Ο ΚΗΠΟΣ ΜΟΥ

4 αυτός που κάνει τούς αγγέλους του πνεύματα, τους λειτουργούς του φλόγα φωτιάς·
5 αυτός που θεμελιώνει τη γη επάνω στη βάση της, για να μη σαλευθεί στον αιώνα τού αιώνα….
.. 33 Ενόσω ζω θα ψάλλω στον Κύριο· θα ψαλμωδώ στον Θεό μου ενόσω υπάρχω.
34 Η μελέτη μου σ' αυτόν θα είναι γλυκιά· εγώ θα ευφραίνομαι στον Κύριο.Ο ΚΗΠΟΣ ΜΟΥ-ΟΙ ΧΥΝΟΠΑΠΕΣ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΣΑΣ ΜΟΥ


………….