11-1-2017—ΤETAΡΤΗ-----------ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ-----------Εύλογη ω ψυχή μου τον ύψιστο Θεόν όστις σε έφερε στην γην με ένδοξο σκοπόν.


 ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΛΙΓΟ ΑΝΟΙΞΗ 
(ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΑΡΙΑΔΝΗΣ)

11-1-2017—ΤETAΡΤΗ
Ύμνοι Δοξολογίας

01/ Εύλογη ω ψυχή μου…
                       01
01/. Εύλογη ω ψυχή μου τον ύψιστο Θεόν
όστις σε έφερε  στην γην
με ένδοξο σκοπόν.
02/. Σαν την εκόν’  Αυτού θέλει να κόμη σε
Σ’ εγέννησ’ η αγάπη του
Ευλόγει Τον πιστέ.
03/.Για οδηγό στη γη για της ψυχής σου φως
Σου χάρισε τον λόγον Του
Ω μέγας θησαυρός
04/. Κι’ εκτός των αγαθών που σούδωσε στην γη
Σου χάρισε με τον Χριστόν
Αιώνιον Ζωή.
05/.Ποτέ λοιπόν ψυχή μη λησμονείς αυτόν
Αλλά ευλόγει τον θεόν
 ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΛΙΓΕΙ ΑΝΟΙΞΗ
(ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΑΡΙΑΔΝΗΣ)

Ψαλμοί 100
1 Ψαλμός δοξολογίας.
ΑΛΑΛΑΞΤΕ στον Κύριο, ολόκληρη η γη.
2 Δουλέψτε στον Κύριο με ευφροσύνη· ελάτε μπροστά του με αγαλλίαση.
3 Γνωρίστε ότι, ο Κύριος είναι ο Θεός· αυτός έκανε εμάς, και όχι εμείς· εμείς είμαστε λαός του, και πρόβατα της βοσκής του.
4 Μπείτε μέσα στις πύλες του με δοξολογία, και στις αυλές του με ύμνο· δοξολογείτε τον· ευλογείτε το όνομά του.
5 Επειδή, ο Κύριος είναι αγαθός· το έλεός του παραμένει στον αιώνα, και η αλήθεια του από γενεά σε γενεά.
 ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΛΙΓΕΙ ΑΝΟΙΞΗ
(ΕΝ ΚΑΙΡΩ ΑΡΙΑΔΝΗΣ-ΕΤΣΙ ΛΕΝΕ ΦΕΤΟΣ ΤΟΝ
ΦΟΝΙΚΟ ΧΕΙΜΩΝΑ) 

Ψαλμοί 101
ΕΛΕΟΣ και κρίση θα ψάλλω· σε σένα, Κύριε, θα ψαλμωδώ.
2 Θα είμαι συνετός σε άμωμο δρόμο· πότε θάρθεις σε μένα;
Θα περπατώ με ακεραιότητα της καρδιάς μου, μέσα στον οίκο μου.
3 Δεν θα βάλω μπροστά στα μάτια μου πονηρό πράγμα· μισώ εκείνους που πράττουν παρανομίες· τίποτε απ' αυτά δεν θα κολληθεί σε μένα.
4 Η διεστραμμένη καρδιά θα αποβληθεί από μένα· τον πονηρό δεν θα τον γνωρίζω.

5 Εκείνον που καταλαλεί κρυφά τον πλησίον του, αυτόν θα τον εξολοθρεύω· εκείνον που έχει υπερήφανο βλέμμα, και υπερήφανη καρδιά, αυτόν δεν θα τον υποφέρω.

6 Τα μάτια μου θα είναι επάνω στους πιστούς τής γης, για να συγκατοικούν μαζί μου· εκείνος που περπατάει σε άμωμο δρόμο, αυτός θα με υπηρετεί. ΑΜΗΝ


.................................................