2-1--και 3-2017—Δευτέρα-τρίτη---ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ- ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ-----Κύριε μου σε υψώνω κύριέ μου σε δοξάζω. Μου έφερες τόση χαρά τη χαρά της σωτηρίας.




 ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ ΣΕ ΥΨΩΝΩ

Κύριε μου σε υψώνω κύριέ μου σε δοξάζω.
Μου έφερες τόση χαρά τη χαρά της σωτηρίας.
Κατέβηκες εδώ στη γη ν’ ανοίξεις οδό
Απ’ τη γη στο σταυρό για να σωθώ.
Από κει στον τάφο απ’ τον τάφο στο Θεό
Κύριέ μου σ’ αγαπώ.(όλο ξανά 2 φορές)
ψαλμός 145
ΘΑ σε υψώνω, Θεέ μου, βασιλιά· και θα ευλογώ το όνομά σου στον αιώνα, και στον αιώνα.
2 Κάθε ημέρα θα σε ευλογώ· και θα αινώ το όνομά σου στον αιώνα, και στον αιώνα.
3 Ο Κύριος είναι μέγας, και υπερβολικά αξιύμνητος· και η μεγαλοσύνη του ανεξιχνίαστη.
4 Γενεά σε γενεά θα επαινεί τα έργα σου, και θα διηγούνται τα μεγαλεία σου.
5 Θα μιλάω για την ένδοξη μεγαλοπρέπεια της μεγαλειότητάς σου, και για τα θαυμαστά σου έργα·

Έξοδος 33:
18 Και είπε: Δείξε μου, παρακαλώ, τη δόξα σου.
19 Κι εκείνος είπε: Εγώ θα κάνω να περάσει μπροστά σου ολόκληρη η αγαθότητά μου, και θα κηρύξω το όνομα του Κυρίου μπροστά σου, και θα ελεήσω όποιον ελεώ, και θα δείξω οικτιρμούς σε όποιον δείχνω οικτιρμούς.
20 Και είπε: Δεν μπορείς να δεις το πρόσωπό μου· επειδή, άνθρωπος δεν θα με δει, και θα ζήσει.
21 Και ο Κύριος είπε: Να ένας τόπος κοντά μου, και θα σταθείς επάνω στην πέτρα·
22 και όταν η δόξα μου διαβαίνει, θα σε βάλω στη σχισμή της πέτρας, και θα σε σκεπάσω με το χέρι μου, μέχρις ότου περάσω·
23 και θα σηκώσω το χέρι μου, και θα δεις τα νώτα μου· το πρόσωπό μου, όμως, δεν θα το δεις.

01--ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ-
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΑΓ. ΓΡΑΦΗΣ ΣΠΥΡΟΥ ΦΙΛΟΥ
3-1-2017—Τρίτη
 ψαλμός 145
6 και θα λένε τη δύναμη των φοβερών κατορθωμάτων σου· και θα διηγούμαι τη μεγαλοσύνη σου·
7 θα διαδίδουν την ανάμνηση του πλήθους τής αγαθότητάς σου, και θα αλαλάξουν τη δικαιοσύνη σου.
8 Ελεήμονας και οικτίρμονας είναι ο Κύριος· μακρόθυμος και πολυέλεος.
9 Αγαθός ο Κύριος προς όλους· και οι οικτιρμοί του επάνω σε όλα τα δημιουργήματά του.
10 Όλα τα δημιουργήματά σου, Κύριε, θα σε αινούν· και οι όσιοί σου θα σε ευλογούν.
11 Θα κηρύττουν τη δόξα τής βασιλείας σου, και θα διηγούνται το μεγαλείο σου·

02--Ο Κύριος με συγχωρεί.
Ιωάννης 3:
18 Όποιος πιστεύει σ' αυτόν, δεν κρίνεται· όποιος, όμως, δεν πιστεύει, έχει ήδη κριθεί, επειδή δεν πίστεψε στο όνομα του μονογενή Υιού τού Θεού
……….
Ιάκωβος 1:
5 Αν, όμως, κάποιος από σας είναι ελλειπής σε σοφία, ας ζητάει από τον Θεό, που δίνει σε όλους πλούσια, και χωρίς να ονειδίζει· και θα του δοθεί.
6 Ας ζητάει, όμως, με πίστη, χωρίς να διστάζει καθόλου· επειδή, αυτός που διστάζει μοιάζει με κύμα τής θάλασσας, που κινείται από τους ανέμους και συνταράζεται. 0
7 Επειδή, ας μη νομίζει ο άνθρωπος εκείνος ότι θα πάρει κάτι από τον Κύριο.
8 Άνθρωπος δίγνωμος είναι ακατάστατος σε όλους τούς δρόμους του.

 Πόσο σε ευχαριστώ Πατέρα που δεν με απέρριψες αλλά με συγχώρησες και με έβαλες μέσα στο λαό Σου.
 Εσύ Κύριε έσκυψες επάνω στο πρόβλημα που δημιούργησε η αμαρτία. Σε ευχαριστώ που έδωσες τον γιο σου για μένα και πέθανε επάνω στο σκληρό σταυρό. Ναι κύριε δέχομαι ότι είμαι αμαρτωλώς δέχομαι ότι εσύ πέθανες για μένα και τώρα περιμένω να μου δίνεις αύξηση στην παρουσία σου και να  με πληρώνεις με το Πνεύμα σου το Άγιο να μου δίνει την ζωή που θέλεις εσύ, ταπείνωση στο χέρι σου και υπακοή στον Λόγο σου ώστε να έχω δύναμη πίστης σταθερότητας και να μην είμαι όπως λέγει ο Ιάκωβος στην επιστολή του.
Να έχω εμπιστοσύνη στο πρόσωπο σου και να μην κάνω τίποτα έξω από το θέλημα Σου.
Σε ευλογώ σε δοξάζω μαζί με όλο τον κόσμο  στον ουρανό και τους αγίους Σου αγγέλους.
Θα φωνάζω το δόξα αλληλούια πάντοτε όσο ζω στον κόσμο και σε όλο το σύμπαν και επάνω στην γη.
αμήν
17-4--2016---ΚΙΣ-ΡΗ-


….…………………