24-8-2018--- ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 18ον ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 19ονΙΔΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΠΙ ΝΕΦΕΛΑΙΣ (υπό αιδεσιμότ.Χαράλαμπου Μποσταντζόγλου)

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 




 ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 18ον

«Μακάριος ο αναγιγνώσκων και οι
ακούοντες τους λόγους της προφητείας και
φυλάττοντες τα γεγραμμένα εν αυτή διότι
ο καιρός είναι πλησίον».
(Αποκάλυψης 1: 3).
3 Μακάριος ο αναγινώσκων και οι ακούοντες τους λόγους της προφητείας και φυλάττοντες τα γεγραμμένα εν αυτή· διότι ο καιρός είναι πλησίον.

Η Αποδέσμευσης Του Διαβόλου
Μετά από όσα έχομε αναφέρει εις το προηγούμενο Κεφάλαιο σχετικά με την ευλογημένη εκείνη περίοδο της χιλιετούς Βασιλείας το παρόν κεφάλαιον δια μερικούς αναγνώστες θα αποτελεί ίσως παρατυπία. Αληθώς ένα ερώτημα και με δικαιολογημένη μια απορία η οποία προβάλετε είναι γιατί να αποδεσμευτεί ο διάβολος και να αφεθεί ελεύθερος ώστε να κάνει και πάλι το καταστρεπτικό του έργο;  Δεν ήταν αρκετό ότι έκαμε μέχρι τώρα και μάλιστα κατά την διάρκεια της Μεγάλης Θλίψεως κατά την οποία θριάμβευσε πραγματικά χτυπώντας και καταστρέφοντας αλύπητα τις ψυχές των ανθρώπων; Γιατί να δοθεί εις αυτόν εκ νέου η ευκαιρία και μάλιστα κατόπιν μιας τόσο ευλογημένης περιόδου χιλίων ετών βασιλείας.

Η απάντησης δεν είναι και τόσο δύσκολη αρκεί να σκαφτούμε για λίγο ότι ο Θεός εις τον οποίον πιστέψαμε και τον οποίο λατρεύουμε εκ ψυχής είναι Θεός αγάπης και ελέους μακρόθυμος και πολυέλεος «μη θέλων να απολεσθώσιν τινές αλλά πάντες να έλθωσι εις μετάνοιαν».(Β΄ Πέτρου γ:9). «Διότι ο Κύριος θέλει να σωθώσιν πάντες οι άνθρωποι και να έλθωσι εις επίγνωσιν της αληθείας». (Α΄  Τιμοθέου γ:4).
Την αγάπη του αυτή και μακροθυμία ο Θεός την δεικνύει μέχρι σήμερα διότι η θύρα της Χάριτος είναι ανοικτή ακόμη. Και καθώς ήδη έχομε αναφέρει ο Κύριος έδειξε την αγάπη Του και την μακροθυμία Του κατά κάποιο ιδιαίτερο τρόπο κατά την διάρκεια της Μεγάλης Θλίψεως όπου αναρίθμητες ψυχές θα σωθούν ανταποκρινόμενες εις την πρόσκληση της αγάπης του Θεού.(Αποκάλυψης ζ:9—17).
Παρ’ όλα τούτα όμως δεν πρέπει να μας διαφεύγει το γεγονός ότι ο Θεός δεν είναι μόνο αγάπη αλλά και δικαιοσύνη. Ο Θεός είναι δίκαιος και άγιος    
Και δεν δύναται να υποφέρει την αμαρτία.(Αββακούμ α:13). Γι’ αυτό θα ανταποδώσει θλίψι σε όσους θλίβουν τους πιστούς και δεν υποτάσσονται εις το θέλημα Του. (Β΄ Θεσσαλονικείς α:6). Επίσης ο Λόγος του Θεού λέγει ότι «εάν αρνούμεθα Αυτόν και Εκείνος θέλει αρνηθεί ημάς». «Εάν απιστώμεν Εκείνος μένει πιστός. Να αρνηθεί Εαυτόν δεν δύναται». (Β΄ Τιμοθέου β:12—13). Ο Θεός μέσα στην αγάπη Του υποσχέθηκε σωτηρία και την δίδει σε εκείνους οι οποίοι θα πιστέψουν. Υποσχέθηκε όμως μέσα στην δικαιοσύνη Του ότι θα επιφέρει τιμωρία και κρίσιν σε όλους εκείνους οι οποίοι θα απειθήσουν και δεν θα δεχθούν τελικά την δωρεά του θεού. Ο Λόγος του Θεού λέγει: 
«Όστις πιστεύει εις τον Υιόν έχει ζωήν αιώνιον όστις απειθεί εις τον Υιόν δεν θέλει ιδεί ζωήν αλλ’ η οργή του θεού μένει επάνω αυτού». (Ιωάννης γ:36).Ιδού λοιπόν γιατί ο Θεός θα επιτρέψει  να λυθεί ο διάβολος μετά την χιλιετή βασιλεία διότι είναι δίκαιος και άγιος και θέλει να δοκιμάσει  για τελευταία  φορά τα έθνη  για να αποκαλυφθούν όλοι εκείνοι οι οποίοι από ανάγκη επηγγέλοντο ευσέβεια και όχι από πραγματική αγάπη προς τον Θεό. έτσι λοιπόν ο καρδιογνώστης  Θεός και δίκαιος θα κοσκινίσει για τελευταία φορά το ανθρώπινο γένος για να αποκαλυφθούν τα ενδόμυχα της καρδιάς τους δηλαδή κατά πόσο πίστευαν και ήταν υποταγμένοι σ’ Αυτόν διότι θα φανεί ότι πολλοί εξ’ ανάγκης και φόβο θα έχουν πιστέψει παρ’ όλο ότι απόλαυσαν την ευλογία και την ευδαιμονία της χιλιετούς βασιλείας.  Εναντίον όλων αυτών θα επιτεθεί ο διάβολος μετά την αποδέσμευση του. εν τω μεταξύ καθ’ όλην την διάρκεια που θα είναι δεμένος ο διάβολος θα προετοιμάζει με τους συνεργάτες του τα πονηρά πνεύματα την μεγάλη επίθεση διότι θα γνωρίζει ότι το τέλος του πλησιάζει και θα κάνει το παν για να επιφέρει κατά το δυνατόν μεγαλύτερη καταστροφή.
Εδώ δε είναι το λυπηρό παρ’ όλον που γνωρίζει το τέλος του θα κάνει όλε αυτές τις ανόητες προσπάθειες μάλιστα εναντίον αυτού του ίδιου του Ιησού Χριστού τον οποίο μισεί με μίσος μεγάλο. Σχετικά με την αποδέσμευση του διαβόλου ο Λόγος του Θεού λέγει: «Και μετά ταύτα πρέπει δι’ ολίγον καιρόν να λυθεί».(Αποκάλυψης κ:3).
Ποιο ακριβώς θα είναι το συγκεκριμένο αυτό διάστημα το οποίο θα παραμείνει ελεύθερος ο διάβολος δεν γνωρίζουμε. Εκείνο που γνωρίζουμε είναι ότι θα περιέλθει εις τα 4 σημεία της γης ως λέων ωρυόμενος προσπαθώντας να πλανήσει πολλούς το δε αποτέλεσμα  θα είναι να
Πλανήσει δύο έθνη τον Γωγ και Μαγώγ.(Αποκάλυψης κ:7—8) των οποίων ο αριθμός θα είναι ως η άμμος της θάλασσας. Όλες αυτές τις απεγνωσμένες προσπάθειες θα κάνει ο διάβολος για να ικανοποιήσει την μάταιη και ανόητη φιλοσοφία του για να γίνει ίσος με τον Θεό.
Άλλωστε αυτός ήταν ο μέγας πειρασμός ο οποίος έκαμε τον διάβολο να ξεπέσει από την υψηλή του εκείνη θέση την οποία κατείχε εις την παρουσία του Θεού ως άγγελος του Υψίστου. Ήθελε να γίνει όμοιος με τον Θεό και να στήσει τον θρόνο του υπεράνω των άστρων του Θεού. (Ησαϊας ιδ:12—16 Ιεζεκιήλ κη:11—19). Αλ’ ο Θεός τιμώρησε και έρριψε αυτόν εις την γη.  Η τελική όμως τιμωρία η οποία θα είναι αιώνιος θα λάβει χώρα μετά την αποδέσμευση του και μετά από την τελευταία του προσπάθεια να πλανήσει πολλούς από τα τέσσερα σημεία του ορίζοντα όπως ήδη έχει έχομε αναφέρει. Μέχρι τελευταίας στιγμής όμως θα καταβάλει κάθε προσπάθεια προκειμένου να πετύχει του σκοπού του και να ικανοποιήσει την παλαιά αυτού φιλοδοξία και την οποία απόλαυσε για λίγο καιρό κατά την διάρκεια της Μεγάλης Θλίψεως.(Αποκάλυψης ιγ:). Μετά όμως από όλες αυτές τις προσπάθειες του θα έλθει αντιμέτωπος με την δίκαιη κρίσι του Θεού όπου θα νικηθεί τελικά. Και θα δοκιμάσει την τελευταία αισχύνη(ντροπή) της αποτυχίας του και το μάταιο των προσπαθειών του όπως γνωρίζουμε είχε φθάσει μέχρι σημείου προσκύνησης και από τον ίδιο τον Κύριο Ιησού Χριστό τον Υιό του Θεού του ζώντος. (Ματθαίος δ:8)

Έτσι λοιπόν ήδη ο διάβολος βρίσκεται στις τελευταίες στιγμές της ζωής του. μετά από χίλια χρόνια αποδεσμεύεται και αφίνεται ελεύθερος εις το να περιέλθει τα τέσσερα σημεία της γης και να πραγματοποιήσει για τελευταία φορά το καταστρεπτικό του έργον. Σύμφωνα με τον Λόγο του Θεού η τελευταία επιτυχία θα είναι να πλανήσει δύο μόνον έθνη τον Γώγ και τον Μαγώγ των οποίων ο αριθμός θα είναι ως η άμμος της θάλασσας. Μετά  την επιτυχία του αυτή και με το στράτευμα αυτών θα περικυκλώσει την πόλιν την ηγιασμένη με σκοπόν να επιτεθεί εναντίον του μεγάλου Βασιλέως και Υιού του Θεού Ιησού Χριστού. (Αποκάλυψης κ:7—9). Το αποτέλεσμα δε της τελευταίας ανόητης αυτής μεθόδου του διαβόλου θα είναι να πέσει φωτιά απ’ τον ουρανό για να καταστρέψει όλους τους οπαδούς του πονηρού. Ο δε διάβολος θα ριχτεί στην λίμνη του πυρός και του θείου. (Αποκάλυψης κ:10). Πόσο τρομερό αλήθεια πράγμα και πόση μεγάλη ειρωνεία να απολαύσει κανείς την ευλογημένη και μακάρια ζωή των χιλίων ετών μαζί με τον Χριστό και στο τέλος να περιφρονήσει όλα
αυτά να πλανηθεί από τον διάβολο και να τιμωρηθεί με τον αιώνιο θάνατο.
Είθε κανείς από τους αναγνώστες της μελέτης αυτής να μην ακολουθήσει το παράδειγμα όλων αυτών των επιπόλαιων ανθρώπων αλλά  να ακολουθήσουν το παράδειγμα εκείνων οι οποίοι μετά από την χιλιετή Βασιλεία που θα είναι η πρόγευσης του ουρανού να βρεθούμε όλοι γύρω από το ουράνιο τραπέζι απολαμβάνοντας αιωνίως το πρόσωπο του Κυρίου αφού βέβαια ακούσουμε όλοι το: «Εύγε δούλε αγαθέ και πιστέ…είσελθε εις την χαράν του Κυρίου σου».(Ματθαίος κε:21).
Μπορούμε συνεπώς και εμείς να γίνουμε μέτοχοι όλων αυτών των ευλογιών αρκεί να ανταποκριθούμε εις την πρόσκληση του Θεού λέγοντας:
«Ιδού νυν καιρός ευπρόσδεκτος ιδού νυν ημέρα σωτηρίας».(Β΄ Κορινθίους στ: (ς:)2). «Πίστευσον λοιπόν εις τον Κύριον Ιησούν Χριστόν και θέλεις σωθεί και ο οίκος σου».(Πράξεις ιστ: (ις:)31).

«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»

ΙΔΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΠΙ ΝΕΦΕΛΑΙΣ
 (υπό αιδεσιμότ.Χαράλαμπου Μποσταντζόγλου)
 ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 19ον

«Μακάριος ο αναγιγνώσκων και οι
ακούοντες τους λόγους της προφητείας και
φυλάττοντες τα γεγραμμένα εν αυτή διότι
ο καιρός είναι πλησίον».
(Αποκάλυψης 1: 3).
3 Μακάριος ο αναγινώσκων και οι ακούοντες τους λόγους της προφητείας και φυλάττοντες τα γεγραμμένα εν αυτή· διότι ο καιρός είναι πλησίον.

Δευτέρα Ανάστασης
Για πολλούς ανθρώπους το κεφάλαιον τούτο δεν θα είναι καθόλου επιθυμητό θα εύχονταν δε καλύτερα να το είχαμε παραλείψει. Και όμως η αλήθεια δεν πρέπει να αποκρύπτετε όσο πικρή και αν είναι. Βεβαίως αυτά τα οποία περιγράφουμε είναι πράγματα φρικτά και απογοητευτικά. Να γιατί υπενθυμίσαμε την πρόσκληση του Θεού περί σωτηρίας και επιστροφής εις το προηγούμενο κεφάλαιο για να είμαστε έτοιμοι προς συνέχιση της μελέτης μας άνευ φόβου αλλά με την προσμονή της αιωνίου ζωής.  Είναι αλήθεια ότι πολλοί άνθρωποι θεωρούν τον φυσικό θάνατο ως το πραγματικό τέλος της γης όπου τερματίζουν οι πάντες και τα πάντα. Μάλιστα αυτό αποτελεί και την επιθυμία πολλών διότι νομίζουν οι άπιστοι ότι ο θάνατος αποτελεί όχι μόνο το τέλος της ζωής αλλά και ότι θα αναπαυθούν τελικά από όλους τους κόπους και τα βάσανα της ζωής αυτής.
Εμείς δεν λαμβάνουμε υπ’ όψιν μας τις επιθυμίες ανθρώπων αλλά προσέχουμε σε εκείνα τα οποία μας λέγει ο Λόγος του Θεού. Μετά λοιπόν από την τελική κρίσι και τιμωρία του διαβόλου ακολουθεί ο μεγάλος και λευκός θρόνος του Θεού εμπρός του οποίου στέκονται όλοι οι νεκροί μικροί και μεγάλοι όσοι πέθαναν  χωρίς Χριστόν οι οποίοι θα αναστηθούν για να παρουσιαστούν εμπρός του Λευκού Θρόνου για να κριθούν. Ίσως κάποιος από τους αναγνώστες μας διερωτηθεί και πει: γιατί η ανάστασης αυτή ονομάζεται Δευτέρα την στιγμή κατά την οποία ο Λόγος του Θεού πουθενά αναφέρει περί δευτέρας αναστάσεως;

Υπενθυμίζουμε εις τον αναγνώστη μας ότι εις το εικοστό Κεφάλαιο της Αποκαλύψεως και εδάφιο 4 μαςαναφέρει ο Λόγος του Θεού ότι η ανάστασης των πιστών εις την αρχή της χιλιετηρίδος ονομάζεται πρώτη ανάστασηςΑποκάλυψης κ:4—5 γεγονός το οποίο σημαίνει ότι η ανάστασης των πιστών η οποία θα λάβει χώραν μετά την χιλιετή βασιλεία θα είναι η Δευτέρα ανάστασης Αποκάλυψης κ:5.
Το ότι ο Θρόνος είναι λευκός αυτό δείχνει την αγιότητα και την καθαρότητα του Θεού ως και την δικαιοσύνη Αυτού.
Αφού λοιπόν αναστηθούν όλοι οι άπιστοι και εμφανιστούν εις τον θρόνο του Θεού τότε λέγει ο Λόγος του Θεού ότι θα ανοιχτούν τα βιβλία Αποκάλυψης κ:12εις τα οποία υπάρχουν τα πεπραγμένα εκάστου ανθρώπου. Τότε κάθε άνθρωπος θα εννοήσει τον λόγο για τον οποίο θα γίνει άξιος της δικαιοσύνης και της κρίσεως του Θεού. κάθε αμαρτωλή πράξης και κάθε κακός λόγος θα αποκαλυφθούν και θα ντροπιαστεί ο άνθρωπος για την στάση του την οποία τήρησε (κράτησε) απέναντι του Θεού και των συνανθρώπων του κατά το διάστημα της ζωής του. τότε όλοι οι άπιστοι θα αντιληφθούν ότι δικαίως τιμωρούνται διότι ο Θεός είναι Θεός αγάπης αλλά και δικαιοσύνης και κρίσεως. Μεταξύ των βιβλίων τα οποία θα ανοιχτούν θα υπάρχει και ένα το ονομαζόμενο «Το βιβλίο της ζωής» προκειμένου να κριθεί κάποιος και να καταδικαστεί είναι ανάγκη να υπάρχουν πειστικές αποδείξεις εναντίον του κατηγορούμενου. Οι μαρτυρίες εναντίον όλων εκείνων που θα εμφανιστούν εις τον θρόνο του Θεού θα είναι δύο ειδών: θετικές και αρνητικές.  
Θετικές θα είναι όλες οι αμαρτωλές πράξεις των ανθρώπων και η εν γένει στάσης τους απέναντι του Θεού τις οποίες όπως ήδη έχομε αναφέρει θα αποκαλυφθούν λεπτομερώς.(Αποκάλυψης κ:12).
Αρνητική κατηγορία εναντίον όλων αυτών θα είναι το γεγονός ότι τα ονόματα τους δεν θα βρεθούν εις το βιβλίο της ζωής εις το οποίο γράφεται κάθε ένας ο οποίος ανταποκρίνεται εις την πρόσκληση του Θεού και αναγνωρίζει τον Χριστό ως τον μόνο Σωτήρα και λυτρωτή του. (Φιλιππισίους δ:3 +Λουκάς ι:20 + Ιωάννης ε:24).
Αυτόν τον σκοπό θα έχει το βιβλίο της ζωής να παρουσιάσει δηλαδή πλευρά την αρνητική πλευρά της μαρτυρικής καταθέσεως εναντίον των κατηγορουμένων οι οποίοι θα εμφανιστούν έμπροσθεν του Λευκού Θρόνου του Θεού.

Κατόπιν όλων αυτών των μαρτυριών των οποίων θα αγορεύσει ο Μέγας Κριτής εναντίων όλων αυτών των κατηγορουμένων τότε θα εξαγγελθεί
Η καταδικαστική απόφασης η οποία θα είναι η απόρριψης τούτων εις την λίμνη του πυρός εις τον τόπο δηλαδή της αιωνίου τιμωρίας (Αποκάλυψης κ:15)  αλήθεια τι φρικτό θέαμα θα είναι αυτό που θα αντικρύσουν όλοι αυτοί; Με τι αγωνία και με τι φόβο και τρόμο θα στέκονται έμπροσθεν του Θεού του δίκαιου Κριτού και θα ακούσουν όλες τις κατηγορίες εναντίον τους! Εκείνη  την στιγμή θα μπορεί κανείς να διακρίνει την τρομερή θλίψι και απογοήτευση που θα είναι ζωγραφισμένη εις τα πρόσωπα όλων αυτών.
Όλη δε η αγωνία και η φρίκη θα αποκορυφωθούν όταν ακούσουν να βγαίνει η καταδικαστική απόφασης η οποία θα είναι και η τελική κρίσις εναντίον τους.Εις το έκτο Κεφάλαιο της Αποκαλύψεως περιγράφεται η αγωνία και ο φόβος όλων εκείνων που με την σκέψη μόνο ότι θα κατέλθει ο Χριστός θριαμβευτής με την Εκκλησίαν Του καταλαμβάνονται από πανικό. Μάλιστα ζητούν καταφύγιο για να κρύβονται εις τα σπήλαια για να σωθούν από την οργή του Αρνίου.(Αποκάλυψης ς!15—17) αν και θα μπορούσαν να μετανοήσουν. Και όχι μόνον δεν μετανόησαν αλλά σκλήραναν την καρδιά τους περισσότερο και συμμάχησαν με τον Αντίχριστο εναντίον του Χριστού.(Αποκάλυψης ιζ:19).
Μακάρι ο Θεός να μας φυλάξει πραγματικά από το να δουν τα μάτια μας την θλιβερά αυτή εικόνα. Τα λυτρωμένα όμως παιδιά του Θεού δεν έχουν να φοβηθούν τίποτα διότι τα ονόματά τους είναι γραμμένα εις το βιβλίο της ζωής με το ανεξίτηλο μελάνι του αίματος του Ιησού Χριστού του εσφαγμένου αρνίου. Δι’ όλους  όμως εκείνους οι οποίοι δεν έχουν την ευλογημένη αυτή πείρα να ονομάζονται τέκνα Θεού και των οποίων τα ονόματα δεν είναι γραμμένα εις το βιβλίο της ζωής είναι μια πολύτιμη ευκαιρία αυτή  να αφήσουν το πνεύμα του Θεού να ελέγξει αυτούς και να τους φέρει σε μετάνοια και επιστροφή. Αυτός είναι ο σκοπός του βιβλίου τούτου αγαπητέ αναγνώστη να περιγράψει τον ερχομό του Κυρίου και να μας κάνει να σκεφθούμε σοβαρά όλα αυτά τα γεγονότα τα οποία θα λάβουν χώραν το ένα κατόπιν του άλλου μέχρι της τελικής κρίσεως.

Δεν έχομε σκοπό να φοβίσουμε κανένα αλλ’ ούτε και να απογοητεύσουμε αλλά να υπενθυμίσουμε την πρόσκληση του Κυρίου ο οποίος μας καλεί να πιστεύσουμε εις τον Κύριον Ιησούν Χριστόν για να μεταβούμε από το θάνατο στην ζωή. (Ιωάννης ε:24 ). Εάν δεν έχομε κάμει το βήμα αυτό είναι ευκαιρία να το πραγματοποιήσουμε τώρα διότι ο Λόγος του Θεού λέγει: «Σήμερον εάν ακούσητε της φωνής αυτού μη σκληρύνεται τας καρδίας σας». (Εβραίους γ:15). Άλλωστε γι αυτό ο Ιησούς Χριστός κατήλθε επί της γης επειδή γνώριζε πολύ καλά την αθλιότητα και τα φοβερά αποτελέσματα της αμαρτίας και ήθελε να σώσει τον άνθρωπο από την τρομερή αυτή κατάσταση για να τον φέρει από τον θάνατο στην ζωή. Εκείνοι δε όλοι οι οποίοι έχουν ήδη την ευλογημένη πείρα της αναγεννήσεως οφείλουν να εργάζονται για την σωτηρία και επιστροφή ψυχών (Ιούδας 22—23).









«»»»»»»»»»»»»»»»»»