22--8--2018--ΙΔΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΠΙ ΝΕΦΕΛΑΙΣ (υπό αιδεσιμότ.Χαράλαμπου Μποσταντζόγλου)

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 




ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 16ον   
Γεγονότα Τα Οποία Πρόκειται Να Συμβώσι Ολίγον Προ Της Χιλιετηρίδος.
Προ της χιλιετηρίδος  θα λάβουν χώραν μερικά γεγονότα τα οποία θα μελετήσουμε εις τούτο το κεφάλαιο για να εννοήσουμε καλύτερα τα
Περί χιλιετηρίδος τα οποία θα περιγράψουμε εις το Κεφάλαιο .
1/ Το πρώτο γεγονός το οποίο θα συμβεί λίγο πριν της χιλιετηρίδας θα είναι η αντίστασης του Αντιχρίστου και του ψευδοπροφήτη μετά μεγάλης δυνάμεως εναντίον του Χριστού και της Εκκλησίας που θα κατέρχεται. Αποκάλυψης ις:13—16  + ιθ:11—21.
Πρέπει δε να σημειώσουμε ότι μέσα εις τους βασιλείς αυτούς και τους ηγεμόνας που αναφέρουν τα εδάφια Αποκ.ις:12+ιθ:18 θα συμπεριλαμβάνονται όλοι οι βασιλείς της γης μόνον όμως της ανατολής πέραν του Ευφράτου ποταμού. Το αποτέλεσμα της μάχης αυτής θα είναι να ριφθούν ζώντες εις την λίμνην του πυρός ο αντίχριστος και ο ψευδοπροφήτης οι δε λοιποί οπαδοί του θα φονευθούν δια της ρομφαίας της εξερχομένης εκ του στόματος του καθημένου επί του ίππου και πάντα τα όρνεα θέλουσι χορτασθεί εκ των σαρκών αυτών.(Αποκάλυψης ιθ:21)
Εν τω μεταξύ ο άρχων ο πρώτος εκ των τριών ο διάβολος θα δεθεί με άλυσιν και θα ριφθεί εις την άβυσον επί χίλια έτη. (Μετά δε από την χιλιετή βασιλεία θα λυθεί δι’ ολίγον καιρόν δια να πλανήσει πολλούς και κατόπιν θα ριφθεί και εκείνος εις την λίμνη του πυρός). Ας σκεφθούμε για λίγο φίλε αναγνώστη τι ευλογία και τι ευδαιμονία θα βασιλεύει κατά το διάστημα αυτό που ο διάβολος θα είναι δεμένος επί χίλια έτη: Πρώτα-πρώτα δεν θα υπάρχει αμαρτία ούτε δε και επιθέσεις του πονηρού. Δεν θα υπάρχει αγάπη χαρά ειρήνη. Ασθένειες και ταλαιπωρίες δεν θα βασανίζουν τους ανθρώπους. Φόβος δεν θα υπάρχει ούτε αγωνία ούτε ταραχή. Οι βοιωτικές μέριμνες και το καθημερινό άγχος θα δώσουν την θέση τους στην πραγματική αυτάρκεια και γαλήνη διότι και ο κόσμος και η κούραση και ο πόνος είναι συνέπεια της αμαρτίας.
Σκέψου φίλε αναγνώστη όταν απουσιάσει ο διάβολος από το περιβάλλον του ανθρώπου οποία αλλαγή θα λάβει χώραν! Δεν θα ήθελες και συ να βρεθείς μαζί με τους πιστούς που θα συμβασιλεύσουν με τον Κύριο επί χίλια έτη; Να  μία ευκαιρία η οποία δίδεται να προετοιμασθείς από τώρα και να δεχθείς μέσα στην καρδιά σου την βασιλεία του Θεού μακάριοι είναι οι πιστοί οι οποίοι θα αναστηθούν και θα δοθεί δωρεάν σε κάθε ψυχή που θα την ζητούσε ειλικρινά.
2/ Το γεγονός το οποίο αναφέραμε εις το προηγούμενο Κεφάλαιο σχετικά με την αποκατάσταση του Ισραήλ θα λάβει χώραν προ της χιλιετηρίδος. Ζαχαρίας ιβ:10 και ιγ:1.
3/ Επίσης το σπουδαιότερο εξ’ όλων των γεγονότων τα οποία θα λάβουν χώραν λίγο προ της χιλιετούς βασιλείας θα είναι η ανάστασης των φονευθέντων που δεν προσκύνησαν το θηρίο και δεν έλαβαν το χάραγμα δια να συμβασιλεύσουν μετά του Κυρίου. (Αποκ. κ:4). Η ανάστασης αυτή ονομάζεται πρώτη ανάστασης.(Αποκ.κ:5—6). Εν τω μεταξύ καθώς θα κατέλθει η εκκλησία μας λέγει ο Ιωάννης εις την αρχή του τέταρτου εδαφίου οι πιστοί θα καθίσουν επί θρόνων και θα δοθεί εις αυτούς το δικαίωμα της κρίσεως. Το ερώτημα το οποίο δημιουργείται είναι τούτο: γιατί η ανάστασης αυτή ονομάζεται πρώτη και όχι εκείνη η οποία θα λάβει χώραν κατά την αρπαγή της Εκκλησίας. Η απάντηση βρίσκεται εις το
Α΄ Κορινθίους ιε:23 «έκαστος κατά την ιδίαν τάξιν. Ο Χριστός είναι η απαρχή έπειτα όσοι είναι του Χριστού εν τη παρουσία  αυτού». Η εξήγησης του εδαφίου αυτού είναι η εξής:
Η πρώτη ανάστασης περιλαμβάνει μία σειρά διαδοχικών αναστάσεων αρχής γινομένης από της αναστάσεως του Χριστού γι’ αυτό καλείται απαρχή ακολουθεί η αρπαγή και τελειώνει με την Ανάσταση των φονευθέντων που αναφέραμε λίγο προηγουμένως οι οποίοι αποτελούν το τέλος της αναστάσεως των πιστών.(Αποκ.κ:6).
Η ανάστασης των πιστών θα είναι ομοία με την ανάσταση του Κυρίου πχ όπως ο Χριστός μετά την ανάσταση έφαγε και ήπιε Λουκ.κδ:41—43) εφανερώθει αιφνιδίως εις τους μαθητάς κεκλεισμένων των θυρών Ιωαν.κ:19—20 και Πράξ.ι:41. Έτσι και οι πιστοί θα έχουν την ικανότητα να τρώγουν όχι όμως εξ’ ανάγκης όπως συμβαίνει τώρα. Θα δύνανται επίσης να εμφανίζονται χωρίς κανένα περιορισμό(άνευ ουδενός περιορισμού).  Επίσης όπως ο Χριστός μετά την ανάσταση του εξακολουθούσε να φέρει ανθρώπινο σώμα(Λουκ.κδ:39—40) έτσι και οι πιστοί θα αναστηθούν με σώμα άφθαρτο και ένδοξο της αναστάσεως.(Φιλιπ.γ:21). Όταν ο Λόγος του Θεού αναφέρει πρώτη ανάσταση αυτό σημαίνει ότι υπάρχει και δεύτερη τοιαύτη.(τέτοια). Εκείνους που θα λάβουν μέρος εις την πρώτη ανάσταση αποκαλεί ο Λόγος του Θεού μακάριους είναι ο πιστοί οι οποίοι θα αναστηθούν για να συμβασιλεύσουν με τον Κύριο.(Αποκ.κ:6). Το ότι οι πιστοί θα φέρουν σώμα μετά την ανάσταση αυτό μας το βεβαιώνει ο Λόγος του Θεού πολύ καθαρά.(Αποκ.κ:4). «…. Και είδον τας ψυχάς των πεπελεκισμένων». Ο Ιωάννης όταν λέγει ψυχάς εδώ εννοεί ανθρώπινες υπάρξεις με σώμα και ψυχή. Πολλές φορές βλέπουμε ότι αναφέρεται και το σώμα πχ (Πράξ..β:41 +κζ:37 +ζ:14). Έτσι λοιπόν και στην (Αποκ.κ:4)πρόκειται περί σώματος και ψυχής περί ανθρωπίνων υπάρξεων.

ΙΔΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΠΙ ΝΕΦΕΛΑΙΣ
 (υπό αιδεσιμότ.Χαράλαμπου Μποσταντζόγλου)

«Μακάριος ο αναγιγνώσκων και οι
ακούοντες τους λόγους της προφητείας και
φυλάττοντες τα γεγραμμένα εν αυτή διότι
ο καιρός είναι πλησίον».
(Αποκάλυψης 1: 3).
3 Μακάριος ο αναγινώσκων και οι ακούοντες τους λόγους της προφητείας και φυλάττοντες τα γεγραμμένα εν αυτή· διότι ο καιρός είναι πλησίον.

Οι υπόλοιποι νεκροί δηλαδή οι άπιστοι οι οποίοι δεν θα λάβουν μέρος εις
Την πρώτην ανάσταση θα παραμείνουν επί χίλια έτη και κατόπιν δια να κριθούν(Αποκ.κ:2-5). Υπάρχουν πολλά εδάφια τα οποία μας μιλούν καθαρά δια τις δύο αναστάσεις. Εις την Κ.Δ. διαβάζουμε την φράση
«εκ νεκρών» Ρωμ.α:4 + Α΄ Πέτρ.α:3 πράγμα που σημαίνει ότι ο Κύριος ανεστήθη  και οι νεκροί παραμένουν. Την ίδια αλήθεια παρατηρούμε και εις την πρώτη ανάσταση των πιστών οι οποίοι θα αναστηθούν εκ των νεκρών. Όταν πχ ο Απ. Παύλος  λέγει ότι θα αναστηθεί εκ των νεκρών σημαίνει ότι οι νεκροί θα παραμείνουν εις τας θέσεις των και εκείνος θα εγερθεί μεταξύ όλων των πιστών Φιλιπ.γ:11.
Η ανάστασης των απίστων θα διαφέρει από την ανάσταση των δικαίων.Λουκ.κ:14 + ψαλμ.α:5. Μεταξύ των δύο αυτών αναστάσεων θα υπάρξει μια χρονική περίοδος χιλίων ετών περί αυτής της αλήθειας δεν υπάρχει καμία  αντίρρησης μέσα στον Λόγο του Θεού. Βέβαια από ανθρώπινης πλευράς υπάρχουν αντίθετες γνώμες τις οποίες και θα εξετάσουμε με οδηγό τον Λόγο του Θεού.
1/ Η μεγαλυτέρα απόδειξης την οποίαν φέρουν πολλοί δια να απορρίψουν την χρονική περίοδο η οποία θα μεσολαβήσει μεταξύ των δύο αναστάσεων στηρίζεται στο Ιωάν.ε:28—29.  «Και θέλουσι εξέλθει οι πράξαντες τα αγαθά εις ανάσταση ζωής οι δε πράξαντες τα φαύλα εις ανάσταση κρίσεως».  Εδώ ισχυρίζονται όλοι αυτοί ότι δεν υπάρχει ουδεμία χρονική περίοδος μεσολαβούσα μεταξύ των δύο αναστάσεων. Τα λόγια αυτά είναι προφητικά και εις τις προφητείες όπου ήδη έχουμε αναφέρει δεν υπάρχει διάκρισης χρόνου. Δύο γεγονότα είναι δυνατόν να αναφέρονται ως ένα το ένα κατόπιν του άλλου. Και όμως δυνατόν να μεσολαβεί μεγάλο χρονικό διάστημα μεταξύ τους. εις το εδάφιο 24 διαβάζουμε: «Αληθώς –αληθώς σας λέγω ότι ο ακούων τον λόγον μου και πιστεύων εις τον πέμψαντά με έχει ζωήν αιώνιον και εις κρίσιν δεν έρχεται αλλά μετέβη εκ του θανάτου εις την ζωήν».(Ιωάννης ε:24).
Εδώ πρόκειται δια πνευματικήν ανάσταση και όχι σωματική. Ο Κύριος μιλάει για κείνον ο οποίος θα ακούσει τον Λόγον Του και θα πιστέψει. Αυτός  μεταβαίνει την ίδια στιγμή εκ του θανάτου εις την ζωήν. Τούτο εξηγείται καθαρότερα εις το επόμενο εδάφιο. «Αληθώς –αληθώς σας λέγω ότι έρχεται ώρα και ήδη είναι ότι οι νεκροί θέλουσιν ακούσει την φωνήν του Υιού του Θεού και οι ακούσαντες θέλουσι ζήσει».
Η φράσης αυτή «και ήδη είναι» δεν σημαίνει βέβαια ότι έγινε καμία σωματική ανάστασης αλλά πνευματική. Όποιος ακούσει τον Λόγον του Θεού και πιστεύει θα αναστηθεί πνευματικά.
 Επανερχόμενοι εις το Ιωάννης ε:28—29 βλέπουμε ότι πρόκειται περί σωματικής αναστάσεως και όχι πνευματικής. Όταν ο Κύριος λέγει «διότι έρχεται ώρα» καθ’ ήν πάντες «εν τοις μνήμασι θέλουσι ακούσει την φωνήν αυτού» η ώρα αυτή δεν είναι διάστημα 60 λεπτών αλλά μία ορισμένη χρονική περίοδος. Η φράσης αυτή βρίσκεται εις το Ιωάν.4ΟνΚεφάλαιο εδάφ.23.
«πλην έρχεται ώρα και ήδη είναι ότι οι αληθινοί προσκυνηταί θέλουσι προσκυνήσει τον Πατέρα εν πνεύματι και αληθεία».(Ιών.δ:23)
Η πνευματική όμως αυτή προσκύνησης και λατρεία συνεχίζεται μέχρι σήμερα. Άρα η ώρα για την οποία μιλούσε ο Κύριος αντιπροσώπευε το χρονικόν αυτό διάστημα από την στιγμή εκείνη μέχρι της αρπαγής της Εκκλησίας.  Υπάρχουν και άλλα εδάφια μέσα στον Λόγο του Θεού τα οποία μιλούν για την ώρα την ημέρα αλλά δεν πρόκειται περί μιας πραγματικής ώρας ή 24 ωρών. Εις τον Ψαλμό 95:8—10 βλέπουμε ότι η ημέρα για την οποία μιλάει ο Ψαλμωδός αναφέρεται εις περίοδον 40 ετών (Ψαλμ.95: εδάφιο 8—10). Εβραίους γ:7—9.  Εις την προς
 Ρωμαίους επιστολήν μία ημέρα αντιπροσωπεύει 1.500 χρόνια (Ρωμαίους ι:21) «…όλη την ημέρα άπλωσα τα χέρια μου προς ένα λαό που απειθεί και αντιμιλάει». (Εις την επιστολήΒ΄ Κορινθίους ς:2 διαβάζουμε δια ημέραν Σωτηρίας. Επειδή λέει: «Σε καιρό δεκτό σε εισάκουσα και σε ημέρα σωτηρίας σε βοήθησα δες τώρα είναι καιρός ευπρόσδεκτος δες τώρα είναι ημέρα σωτηρίας). Ο Απ. Παύλος δεν αναφέρεται εις μία συγκεκριμένη ημέρα 24 ώρα αλλά δι’ όλη την περίοδο της χάρητος.
2/ μία Δευτέρα αντίρρησης που φέρουν πολλοί για να απορρίψουν την αλήθεια περί του μεσολαβούντος χρονικού διαστήματος της αναστάσεως πιστών και απίστων στηρίζεται εις το Δανιήλ ιβ:2. «Και πολλοί εκ των κοιμωμένων εν τω χώματι της γης θέλουσι εξεγερθεί οι μεν εις αιώνιον ζωήν οι δε εις ονειδισμό και εις καταισχύνη αιώνιον».
Εδώ όμως βλέπουμε να απορρίπτει την θεωρία των αντιφρονούντων και όχι να την υποστηρίζει διότι όταν λέγει: «πολλοί εκ των κοιμωμένων»σημαίνει ότι δεν θα αναστηθούν δια μιας οι κοιμώμενοι αλλά εξ αυτών θα εγερθούν πολλοί εις αιώνιον ζωή. Οι δε υπόλοιποι θα εξεγερθούν εις ονειδισμό και καταισχύνη αιώνιο όχι όμως απαραίτητο την ίδια στιγμή διότι τότε η γενική διαιρετική «εκ των κοιμωμένων» θα ήταν περριτή. Μία άλλη απόδειξης την οποία φέρουν περί του θέματος αυτού είναι (Ματθαίος κδ:29—31 .) ο αδελφός το έχει κε:31—32). Κατ’ αρχήν το γεγονός αυτό θα λάβει χώραν
 Όταν θα κατεβεί ο Κύριος ενδόξως και καθίσει εις τον Θρόνο Του επί της γης προ της χιλιετηρίδος. Εδώ όμως δεν υπάρχει θέμα αναστάσεως διότι δεν λέγει ο Κύριος θέλουσι αναστηθή. Αλλά «θέλουσι συναχθεί» (εδάφιο 31). Ως εκ τούτο δεν συζητείται καθόλου αυτό καθ’ ότι είναι εκτός του θέματος μας. Επίσης η φράσης « πάντα τα Έθνη» αν και φαίνεται γενική περιλαμβάνουσα όλους τους ανθρώπους εν τούτοις ο λαός του Θεού Ισραήλ δεν συμπεριλαμβάνεται εις την φράση αυτή.
«Πάντα τα έθνη πλην του λαού Ισραήλ. Η σύναξης αυτή των Εθνών θα γίνει για κρίση χάριν του Υιού του Θεού. (Ιωήλ γ:1—2 + β:32). Η κρίση αυτή δεν σημαίνει ότι δεν πρόκειται περί σωτηρίας αποδοχής ή απορρίψεως του Χριστού αλλά εδώ πρόκειται περί κρίσεως εις το έργον της συμπεριφοράς των εθνών. Δηλαδή απέναντι των αδελφών των ελάχιστων κατά την διάρκεια της Μεγάλης Θλίψεως.
Οι αδελφοί αυτοί είναι ο εκλεκτός λαός του Θεού είναι εκείνοι για τους οποίους ήλθε ο κύριος αλλά δεν εδέχθηκαν αυτόν. Ιωά.α:11 + Ρωμαίους θ:3—5. το αποτέλεσμα της κρίσεως αυτής θα είναι τα εξής: Τα μεν πρόβατα εκ των Εθνών θα κληρονομήσουν την ετοιμασμένη προ καταβολής κόσμου  βασιλείαν. (Ματθ.κ:34) οι δε υπόλοιποι εκ των εθνών θα καταδικαστούν εις αιώνιον θάνατον.(Ματθαίος κε:41). Πριν προχωρήσουμε εις την μελέτη μας θα ήταν πολύ καλό να κάνουμε μερικές σκέψεις σχετικά με την κατάσταση και την μορφή εις την οποία βρίσκεται ο Ιησούς Χριστός εις τα δεξιά του Πατρός. το σοβαρό ερώτημα το οποίο τίθεται είναι υπό ποια μορφή βρίσκεται ο Υιός του Θεού εις τα δεξιά του Πατρός πνευματική ή σωματική;
Εις το ερώτημα αυτό καλούμαστε  να απαντήσουμε με οδηγό και πάλι τον Λόγο του Θεού διότι υπάρχει μεγάλη μερίδα ανθρώπων οι οποίοι έχουν διαφορετικές γνώμες οι οποίοι δεν έχουν βιβλική τοποθέτηση.
Κατ’ αρχήν στα εδάφια Ιωάν.α:1—2—14 + Α΄ Τιμοθ.γ:16 βλέπουμε να περιγράφεται καθαρά η ενσάρκωσης του Θεού ο οποίος Θεός έλαβε δούλου μορφή παίρνοντας την ανθρώπινη σάρκα εξ’ ού και η ενσάρκωσης. Την σάρκα αυτή και το σώμα το ανθρώπινο ποτέ έκτοτε δεν το απέβαλε. Δεν μας λέγει πουθενά ο Λόγος του Θεού σχετικά με την απόρριψη της σάρκας του Χριστού. Επίσης εις το Α΄ Τιμοθ.β:5 βλέπουμε να μας αναφέρει ο Λόγος του Θεού ότι ο Μεσιτεύων αυτήν την στιγμή υπέρ ημών είναι Θεός και άνθρωπος.
Εάν ο Χριστός άφησε το σώμα Του προ της αναλήψεως Του όπως πιστεύουν μερικοί τότε πως θα τον ιδούν πάσαι αι φυλαί της γης όταν θα έλθει εκ των νεφελών την ημέραν της δευτέρας Αυτού Ελεύσεως.
(αποκ.α:7 + Ζαχ.ιβ:10 + ιγ:6). Το σώμα αυτό με το οποίο αναλήφθηκε ο Κύριος και ευρίσκεται αυτή την στιγμή εις τα δεξιά του Πατρός ήταν και είναι το ένδοξο σώμα της Αναστάσεως το οποίο δεν έχει καμιά δυσκολία εις το να αναγνωρισθεί αλλά έχει όλη τη δύναμη να κάνει ότι δήποτε και να εμφανίζεται κατά οιονδήποτε τρόπον. (Λουκ.κεφ.κδ:39—43.+ Πράξ.ι:41). Το ίδιο αυτό σώμα της Αναστάσεως θα δώσει ο Θεός και στους πιστούς τους οποίους θα έχει κοντά Του αιωνίως.(Φιλιπ.γ:21)
Αυτή η σκέψης είναι κάτι το οποίο τιμά και δοξάζει τον πιστό. Γνωρίζουμε σε ποια ταπεινωτική κατάσταση έφερε  η αμαρτία τον άνθρωπο. Αλλά ο Θεός όμως δεν μας άφησε στην θλιβερή αυτή κατάσταση έστειλε το Υιόν Του ο οποίος άφησε όλη Του την δόξα και εισήλθε(ήρθε) εδώ κάτω στην γη για να ανυψώσει εμάς τους ανάξιους και αμαρτωλούς και να μας κάνει να είμαστε όμοιοι με την δόξαν Εκείνου.(του Χριστού).
Όποτε το σκεπτόμαστε αυτό πρέπει η καρδιά μας να πλημμυρίζει από χαρά και ευγνωμοσύνη προς Εκείνον ο οποίος ενώ ήταν πλούσιος επτώχευσε για να πλουτήσουμε εμείς. Γι’ αυτό η φωνή μας υψώνεται και ενώνεται με την φωνή του Παύλου ο οποίος είπε:  «Ω! βάθος πλούτου και σοφίας και γνώσεως Θεού πόσον ανεξερεύνητοι είναι αι κρίσεις  Αυτού και ανεξιχνίαστοι αι οδοί Αυτού»Ρωμαίους ια:33.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
ΙΔΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΠΙ ΝΕΦΕΛΑΙΣ
 (υπό αιδεσιμότ.Χαράλαμπου Μποσταντζόγλου)

«Μακάριος ο αναγιγνώσκων και οι
ακούοντες τους λόγους της προφητείας και
φυλάττοντες τα γεγραμμένα εν αυτή διότι
ο καιρός είναι πλησίον».
(Αποκάλυψης 1: 3).
3 Μακάριος ο αναγινώσκων και οι ακούοντες τους λόγους της προφητείας και φυλάττοντες τα γεγραμμένα εν αυτή· διότι ο καιρός είναι πλησίον.

ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 17ον

Η Χιλιετηρίς. Η Βασιλεία Του Ιησού Χριστού.
Σε πολλούς ανθρώπου φαίνεται παράξενη η αλήθεια αυτή περί της χιλιετούς βασιλείας του Χριστού επί της γης. Είναι λυπηρό διότι όλοι αυτοί δέχονται την βασιλεία του Χριστού ως πνευματική βασιλεία μόνο.
Σύμφωνα με τον Λόγο του Θεού ο Ιησούς Χριστός κατοικεί σήμερα εις τις καρδιές των πιστών δια του Αγίου Πνεύματος υπέρ των οποίων μεσιτεύει εις τα δεξιά του Πατρός. Ο κόσμος όμως ο οποίος δεν πιστεύει Τον Χριστό (κείται εν τω πονηρώ άρχων δε αυτού είναι ο θεός του κόσμου τούτου).
Β΄ Κορινθίους δ:4. Όταν όμως ο Κύριος έρθει για να βασιλεύσει επί της γης  τότε θα γίνει ο κυρίαρχος όλων ο δε πονηρός ο άρχων του κόσμου(Ιωάν.ιβ:31) θα δεθεί για να εξουσιάσει εξ’ ολοκλήρου επί χίλια έτη ο Μέγας Βασιλεύς και Κύριος των Κυρίων Ιησούς Χριστός. (Αποκ.ιθ:16).Αυτήν την αλήθεια θα προσπαθήσουμε να βεβαιώσουμε δια πολλών αποδείξεων εκ του Λόγου του Θεού.
(ΛΟΥΚΑΣ α:32—33). Εδώ ο Λόγος του Θεού μας βεβαιώνει προφητικώς ότι ο Χριστός θα βασιλεύσει εις τον θρόνο του Πατρός αυτού Δαβίδ. Η προφητεία αυτή δεν εκπληρώθηκε ακόμα διότι ο Χριστός δεν βασίλευσε ποτέ επί της γης. Αυτό θα πραγματοποιηθεί εις την χιλιετηρίδα (Αποκ.κ:4).
ΗΣΑΪΑΣ θ:6—7. Την ίδια αλήθεια μας βεβαιώνει εδώ ο Προφήτης Ησαϊας καθώς ομιλεί δια τον θρόνο του Δαβίδ και για την βασιλεία του άρχοντα της Ειρήνης. Επίσης: (Ησαϊας ια:1—5 + Ιερ.κγ:5—6 +λγ:14—17 + Αμώς θ:11 + Αβδιού α: + Μιχ.δ:7—8 + Ζαχ.ιδ:9 + Αποκ.ια:15). 
 Από την άλλην πλευρά βλέπουμε ότι την ιδέα την οποία είχαν οι Εβραίοι περί της Βασιλείας του Χριστού επί της γης δεν την διέψευσε  ούτε την κατέκρινε ο Κύριος αλλά την ανεθάρινε.Ματθ.κ:20—23. επίσης η ερώτησης την οποία έθεσε ο Πιλάτος εις τον Κύριο ήταν πολύ σημαντική και σπουδαία. Σπουδαιότερη όμως ήταν η απάντησης την οποία έδωκε ο κύριος προς αυτόν: Ιωάννης ιη:37 +Πραξ.α:4—7. Την ίδια περίπου απάντηση έδωσε ο Κύριος εις τους μαθητάς Του.  δεν μίλησε εναντίον της αλήθειας αυτής σχετικώς με την βασιλεία Του αλλά απλώς είπε προς αυτούς ότι δεν δύναται να«γνωρίζωσι» τον χρόνον κατά τον οποίον θα πραγματοποιηθεί η αλήθεια αυτή.
Δεν πρέπει να λησμονούμε ότι ο Χριστός εγεννήθη για να βασιλεύσει Ιωάν.ιη:37. Ο καιρός όμως της βασιλείας αυτής δεν είχε έλθει ακόμη. Πας βασιλεύς έχει την έδρα του τον βασιλικό θρόνον αυτού. Ο Θρόνος του Ιησού Χριστού θα είναι εις τα Ιεροσόλυμα. Ιερμ.γ:17 + Μιχ.δ:7 + Ζαχ.η:1—5. Κατά την περίοδο της βασιλείας αυτής ο λαός Ισραήλ θα έχει μεγάλη τιμή και υψηλή θέση του Θρόνου του Δαβίδ θα είναι ο άρχων των λαών υπό την εξουσία του Χριστού. Ιερεμ.λ:9 + Ιεζ.λδ:23—24 +
λζ:21—24.  Επίσης κατά την χιλιετηρίδα οι πιστοί θα απολαύσουν μεγάλη τιμή και δόξα σύμφωνα με τις υποσχέσεις του Κυρίου. θα δοθεί εις αυτούς το προνόμιο να καθίσουν επί των δώδεκα θρόνων δια να κρίνουν τις δώδεκα φυλές του Ισραήλ. Λουκ κβ:29—30.Επίσης η κρίσης αυτή θα επεκταθεί και εις τα Έθνη. Οι πιστοί θα εξουσιάζουν και θα κρίνουν τα έθνη ολόκληρον τον κόσμο. Α΄Κοριν.ς:2 + Αποκ.θ:26—27 + ε:10. Εκείνο όμως το οποίο ελκύει την προσοχή μας κατά την περίοδο αυτή είναι η πόλης των Ιεροσολύμων η οποία και θα αποτελέσει το κέντρο όπου θα
λάβουν χώρα όλα τα γεγονότα και όπου θα είναι  ο θρόνος του Χριστού που αναφέραμε έως τώρα. Αξίζει λοιπόν ο κόπος να στρέψομε την προσοχή μας εις το κέντρον  αυτό και να ιδούμε τι μας περιγράφει  ο Λόγος του Θεού δια την πόλην των Ιεροσολύμων εν σχέσει με τη χιλιετή βασιλεία.
Ο Προφήτης Ζαχαρίας μας αναφέρει κατ’ αρχήν ότι η Πόλης των Ιεροσολύμων θα είναι ατείχιστος λόγω του μεγάλου μεγέθους ο δε Κύριος θα είναι ο πύρινος τοίχος αυτής.Ζαχ.β:4—5 όπως ακριβώς συνέβη με τον Λαό Ισραήλ εις την έρημο επί 40 έτη κατά την διάρκεια των οποίων «ο Κύριος προεπορεύετο του Λαού την ημέραν εν στύλω νεφέλης και την νύκτα εν στύλω πυρός».(έξοδος ιγ:21—22. επίσης η Ιερουσαλήμ θα είναι η πόλης της αληθείας και το άγιο όρος Ζαχ. Η:3.
Ο Προφήτης Ησαϊας περιγράφει το μεγαλείο και την δόξα της Πόλεως με ωραίες ζωηρές εικόνες. Ησα.ξβ:1—3. επίσης η πόλις θα υψωθεί υπεράνω των βουνών δια να θεωρούν όλοι οι άνθρωποι τον θρόνο και την δόξα αυτής.Ηας.β:2 + Μιχ.δ;1—2. Ο ναός θα οικοδομηθεί εκ νέου και θα επαναλειτουργήσει Ιερεμ.λ:18. Εις το 47ον κεφάλαιο του Ιεζεκιήλ περιγράφεται ειδικώς η κληρονομιά της γης Χαναάν εις τις 12 φυλές του Ισραήλη οποία θα περιλαμβάνει την έκταση από του Νείλου ποταμού μέχρι του ποταμού Ευφράτη.
ΓΕΝΕΣΗΣ ιε: 18—21 .Η υπόσχεσης αυτή μένει απραγματοποίητος μέχρι τώρα διότι ποτέ μέχρι σήμερα δεν έφθασε ο Λαός του Θεού έως τον Ευφράτη ποταμό. Θα εκπληρωθεί όμως αυτή η υπόσχεσης κατά την χιλιετή βασιλεία. Το ευχάριστο και το πλέον αξιοσημείωτο γεγονός είναι ότι ποτέ δεν θα καταστραφεί ο ναός ούτε και ο Λαός θα αποστατήσει πλέον. Το Πνεύμα το Άγιο θα εκχυθεί πλουσίως επί πάσαν σάρκα. Ιωήλβ:28—32. βεβαίως η προφητεία αυτή εξεπληρώθει ως σκιά την ημέρα της ΠεντηκοστήςΠράξ.β:16—20. κατά την κάθοδο του Αγίου Πνεύματος. Η πραγματική όμως και ολοκληρωτική εκπλήρωσης θα γίνει κατά την περίοδο της χιλιετούς βασιλείας. Το αποτέλεσμα θα είναι ότι πολλοί άνθρωποι θα αφυπνιστούν και θα συρρέουν εις τα Ιεροσόλυμα και θα γίνει μεγάλη αναζωπύρωσης Ησαϊας β: 2—5 + ια:9 + Μιχ. δ:1—4.
Το σπουδαιότερον εξ’ όλων είναι ότι δεν θα επιστρέψει κανείς εξ’ αυτών εις τα οπίσω αλλά θα διάγουν εν ειρήνη δια παντός. Ησα.β:4 + Μιχ.δ:3.
Τότε θα είναι που θα πραγματοποιηθεί η προφητεία περί των Εθνών τα οποία θα θελήσουν να ακολουθήσουν τον Λαό Ισραήλ για να λατρεύσουν τον Θεόν. Ζαχ. Η:20—23.
Επίσης κατά την διάρκεια της χιλιετούς βασιλείας θα πραγματοποιηθεί και η προφητεία σχετικά με την αποκατάσταση της φύσεως και απαλλαγή αυτής από την επιρροή και τις συνέπειες της αμαρτίας. Ρωμ.η:19—22.  Η μεταβολή αυτή θα γίνει επί της βροχής η οποία θα πίπτει άφθονα και ο σίτος θα πολλαπλασιαστή. Ο άρτος και όλοι οι καρποί της γης θα ευρίσκονται εν αφθονία. Τα λιβάδια θα έχουν άφθονη νομή (βοσκότοπος) και τα ζώα θα έχουν πλούσια τροφή.
ΙΔΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΠΙ ΝΕΦΕΛΑΙΣ
 (υπό αιδεσιμότ.Χαράλαμπου Μποσταντζόγλου)

«Μακάριος ο αναγιγνώσκων και οι
ακούοντες τους λόγους της προφητείας και
φυλάττοντες τα γεγραμμένα εν αυτή διότι
ο καιρός είναι πλησίον».
(Αποκάλυψης 1: 3).
3 Μακάριος ο αναγινώσκων και οι ακούοντες τους λόγους της προφητείας και φυλάττοντες τα γεγραμμένα εν αυτή· διότι ο καιρός είναι πλησίον.


Το φως της  σελήνης θα αυξηθεί και θα γένει ως το φως του ήλιου το φως του ήλιου θα επταπλασιαστή. Ησαϊας λ:23—26. επίσης η Έρημος θα βλαστήσει και θα φέρει πλουσίους καρπούς. Ησαϊας λε: 1—2—6 –7 και μα:19—20. Τα όρη και οι λόφοι θα αντηχήσουν από χαρά και αγαλλίαση τα δε δένδρα θα τα δέντρα θα επικροτήσουν τας χείρας.(Ησαϊας νε:12).
Η μεταβολή αυτή θα επέλθει και εις τα ζώα τα οποία θα ημερέψουν και θα εξευγενιστούν ακόμη πλέον τα άγρια εξ’ αυτών  θα αλλάξουν και ημερεύσουν πχ ο λύκος θα συγκατοικεί με το αρνίον. Τα αγριότερα ζώα θα δύνανται να συγκατοικούν και να συζούν με τα ήμερα και κατοικίδια ζώα.(Ησαϊαςια:5—9+ ξε:25). Θα γίνει δηλαδή αποκατάστασης της φύσεως του φυτικού και ζωικού κόσμου και θα λάβουν όλη την μορφήν την οποία είχαν πριν η αμαρτία εισέλθει εις τον κόσμον. Πράγματι προ της εισδοχής της αμαρτίας ο Θεός είχε δώσει εντολή να έχουν ως τροφήν τόσον τα ζώα όσον και οι άνθρωποι τους καρπούς των δένδρων και το χλωρόν χόρτον. Κανένα ζώο δεν ήταν σαρκοφάγο(Γένεσηςα:30). Μετά όμως από την πτώση ο θεός επιτρέπει το κρέας των ζώων να γίνει τροφή όπως και το χλωρό χόρτο(Γεν.θ:3). Ακόμη και εις τα διάφορα ορυκτά της γης θα παρουσιαστεί μεταβολή. Ο χαλκός θα αντικατασταθεί με χρυσόν ο δε σίδηρος με άργυρον κλπ.(Ησαϊαςξ:17).  Πάσα ασθένεια εις το ανθρώπινο σώμα θα εξαλειφθεί και θα υπάρχει πλήρης υγεία και ζωή εις τον άνθρωπο. Ησαϊας λε:3—5 διότι η ασθένεια είναι έργο του διαβόλου και συνέπεια της αμαρτίας.(Λουκάς. Ιγ:16 + Πράξεις 38: +Α΄ Ιωάννου γ:8) όπως επίσης και ο θάνατος θα καταργηθεί διότι είναι στόχος και έργο του διαβόλου.(Ησαϊας κε:7—8 + Εβραίους β:14).
Κατά την διάρκεια της χιλιετούς βασιλείας θα υπάρχουν δύο κατηγορίες ανθρώπων. Την Εκκλησία θα την αποτελούν οι λυτρωμένοι φέροντες ουράνιο σώμα το ένδοξο δηλαδή σώμα αναστάσεως και εκείνοι που θα διέλθουν ζώντες την Μεγάλη Θλίψι και θα φέρουν γήϊνο σώμα χάριν των οποίων θα γίνει η χιλιετής βασιλεία (Ματθ. κε: 34—36).
Για κείνους οι οποίοι θα υπάγονται εις την πρώτην κατηγορία δεν θα
Ισχύει ο γάμος. Θα πραγματοποιηθεί αυτό το οποίο είπε ο Κύριος:»Ούτε νυμφεύονται».(Λουκάς κ:35). Δια την άλλην κατηγορία των ανθρώπων οίτινες φέρουν γήϊνα σώματα θα συνεχίσει κανονικά ο ρυθμός της ζωής. Γεγονός το οποίο σημαίνει ότι θα νυμφεύουν και θα νυμφεύονται.(Ιερ.λγ:10—1 + Ησα.ξε:23 + Ζαχ.η:3—5). Πράγματι θα συνεχίσει ο πολλαπλασιασμός δι’ αυτήν την κατηγορία ανθρώπων διότι γνωρίζουν ότι μετά το πέρας της Μεγάλη Θλίψεως πολλοί λίγοι θα έχουν απομείνει ζωντανοί διότι οι περισσότεροι θα έχουν πεθάνει από τις διάφορες ταλαιπωρίες και τα φρικτά βασανιστήρια καθώς επίσης και από τις επανειλημμένες λυσσώδεις επιθέσεις του διαβόλου.
Το ερώτημα όμως το οποίο δημιουργείται και η μεγάλη απορία προβάλλεται είναι η εξής: Εφ’ όσον θα απομείνουν ζώντες τόσο λίγοι μετά την Μεγάλη Θλίψι τότε μας λέγει ο Λόγος του Θεού ότι όταν μετά την χιλιετή Βασιλεία λυθεί ο διάβολος θα πλανήσει τόσους πολλούς των οποίων ο αριθμός θα είναι ως η άμμος της θάλασσας.
Η απάντησης είναι πολύ εύκολα να δοθεί. Οι λίγοι αυτοί οι οποίοι θα έχουν απομείνει κατά την Μεγάλη Θλίψι θα έχουν πολλαπλασιαστή και θα έχουν φθάσει τον αριθμό της άμμου της θάλασσας διότι θα νυμφεύονται θα τεκνοποιούν και δεν θα αποθνήσκουν.(Πεθαίνουν).
Παρ’ όλο όμως που είπαμε ότι δεν θα υπάρχει θάνατος εν τούτοις θα υπάρξει κάποια εξαίρεσης. Όπως μετά την πτώση παρ’ όλον ότι επήλθε ο θάνατος εις το ανθρώπινο γένος ως καρπός και μισθός της αμαρτίας υπήρχε εξαίρεσης ανθρώπων οι οποίοι δεν πέθαναν (πχ. ο Ενώχ και ο Ηλίας) έτσι και στην χιλιετή Βασιλεία παρ’ όλο ότι θα βασιλεύει ζωή εν τούτοις θα υπάρχει και εξαίρεσης ανθρώπων οι οποίοι δεν θα γευτούν θάνατο.(Ησαϊας ξε:19—20. Θα είναι εκείνοι οι οποίοι θα απειθούν και δεν θα συμμορφούνται με την ήσυχη ατμόσφαιρα όπου θα επικρατεί. Γι’ αυτό θα κρατεί ο Χριστός σιδηρά ράβδο δια να κτυπά και να συντρίβει εκείνους οι οποίοι απειθούν Ψαλμός β:9 + αποκ.ιθ:15(Αυτό το κομμάτι βρίσκεται στη σελίδα του βιβλίου 91).
Όπως δηλαδή οι πρωτόπλαστοι διατάραξαν και μόλυναν τον όμορφο και καθαρό τόπο του παραδείσου με την παρακοή τους και ως τιμωρία γεύτηκαν θάνατο έτσι και εκείνοι οι οποίοι θα παρακούσουν κατά την χιλιετή Βασιλεία θα τιμωρηθούν δια του θανάτου διότι τότε ο Χριστός θα είναι ο δίκαιος Κριτής (Ησαϊας λβ:1). Ενώ τώρα είναι αμνός του Θεού μακρόθυμος και πολυέλεος Β: Πέτρου γ:9. Επίσης κάτι το οποίο είναι πράγματι άξιον προσοχής είναι ότι καθ’ όλην την διάρκεια της χιλιετούς
Βασιλείας δεν θα υπάρχει πόλεμος και μάχες αλλά θα επικρατεί αιώνιος ειρήνη και ασφάλεια διότι εκείνος ο οποίος θα βασιλεύσει θα είναι ο άρχων της Ειρήνης.(Ησαϊας β:4 +ια:9 +Μιχ.γ:3—4.
Η βασιλεία η οποία θα λάβει χώραν κατά την χιλιετή βασιλεία δεν θα συγκρίνεται με καμιά βασιλεία επί της γης. Τόσον  όμορφα και αρμονικά θα κυβερνά ο Κύριος επί της γης.
Δι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο οι πιστοί πρέπει να περιμένουμε με λαχτάρα την ημέρα εκείνη και μάλιστα να παρακαλούν και να προσεύχονται όπως ο Κύριος ταχύνει την Έλευση Του. Τότε θα είναι η εκπλήρωσης του: «Ελθέτω η βασιλεία Σου».
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
....................