14--8--2018--ΙΔΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΠΙ ΝΕΦΕΛΑΙΣ (υπό αιδεσιμότ.Χαράλαμπου Μποσταντζόγλου)

Iδού έρχομαι ταχέως !!!

Iδού έρχομαι ταχέως !!! 


ΙΔΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΠΙ ΝΕΦΕΛΑΙΣ
 (υπό αιδεσιμότ.Χαράλαμπου Μποσταντζόγλου)

«Μακάριος ο αναγιγνώσκων και οι
ακούοντες τους λόγους της προφητείας και
φυλάττοντες τα γεγραμμένα εν αυτή διότι
ο καιρός είναι πλησίον».
(Αποκάλυψης 1: 3).
3 Μακάριος ο αναγινώσκων και οι ακούοντες τους λόγους της προφητείας και φυλάττοντες τα γεγραμμένα εν αυτή· διότι ο καιρός είναι πλησίον.

ΚΕΦΑΛΑΙΟΝ 13ον
Ο Αντίχριστος
Εις το Κεφάλαιο περί Μεγάλης Θλίψεως  αναφέραμε ορισμένα πράγματα περί Αντίχριστου τώρα όμως θα μιλήσουμε περί αυτού του θέματος με περισσότερες λεπτομέρειες .
1/ Το πρώτο χαρακτηριστικό του Αντίχριστου θα είναι η άρνησης της
Ενανθρωπίσεως και της Θεότητας του Ιησού Χριστού. Α΄ Ιωάννου β:22 και Α΄ Ιωάννου δ:3 και Β΄ Ιωάννου εδαφ7.
2/ Θα θεωρεί τον εαυτό του ως Θεόν. Β: Θεσσαλονικείς β:3—8  από τον Αδάμ μέχρι τη χιλιετή βασιλεία ο διάβολος θεωρείται ως άρχων του κόσμου τούτου ή ο Θεός του Κόσμου. Β΄ Κορινθίους δ:4 Ιωάννης ιβ:31 και ις: 11. Εδώ σχετικά με την εξουσία του διαβόλου ισχύει η ίδια αρχή την οποία αναφέραμε και προηγουμένως περί σκιάς και πραγματικότητας. Η εξουσία αυτή του Σατανά δεν είναι παρά σκιά της ολοκληρωτικής αυτού εξουσίας και δυνάμεως η οποία θα λάβει χώραν κατά την Μεγάλη Θλίψι.
Όπως γνωρίζουμε κατά την πτώση του διαβόλου παρασύρθηκαν και πολλοί άγγελοι εκ των οποίων ορισμένοι ερίφθησαν εις την άββυσον (Αποκάλυψης θ:1—3 –11) και οι άλλοι είναι εκείνοι οι οποίοι εξακολουθούν να έχουν την εξουσία τόσο του κόσμου όσο και την εν επουρανίοις. (Εφεσίους β:2 +ς:12)  
Όταν ο Κύριος θα κατέλθει από τον Ουρανό εις τον αέρα και οι πιστοί θα μεταμορφωθούν για να τον συναντήσουν  τότε θα γίνει ένας πόλεμος εναντίον του διαβόλου και των πονηρών πνευμάτων που θα κατέχουν μέχρι τότε την εξουσία εν τοις επουρανίοις. Το αποτέλεσμα της μεγάλης αυτής μάχης θα είναι να θριαμβεύσει ο Χριστός με την εκκλησία Του και να ριφθεί ο διάβολος εις την γη μετά των αγγέλων αυτού (Αποκάλυψης ιβ:7—12). Αλλοίμονο δε εις εκείνους οι οποίοι  θα παραμείνουν εις την γη μετά την αρπαγή της Εκκλησίας διότι ο πονηρός θα αρχίσει τότε επί της γης το καταστρεπτικό του έργο(Αποκάλυψης ιβ:12)
Το έργο το οποίο θα κάνει ο διάβολος κατ’ αρχήν θα είναι να δημιουργήσει μια νέα θρησκεία μιμούμενος την χριστιανική θρησκεία διότι θα σχηματίσει  μια τριάδα ως είναι ο Πατήρ ο Υιός και το Άγιο Πνεύμα (Αποκάλυψης ιγ:4). Εδώ βλέπουμε τα δύο πρόσωπα τον δράκοντα και τον αντίχριστο. Ο μεν δράκων ονομάζεται διάβολος και λαμβάνει την θέση του Πατέρα και ο αντίχριστος την θέση του Υιού (Αποκάλυψης ιβ:9). Για το τρίτο πρόσωπο ιδέ (Αποκάλυψης ιγ:11—18). Ας δούμε τώρα με ποιο (τίνι) τρόπο ο Αντίχριστος λαμβάνει την θέση του Υιού.
1/ Όπως ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός είπε ότι ο Πατήρ έδωκε όλη την εξουσία εις τον Υιό (Ιωάννης ε:27 + Ματθαίος ια:27 έτσι (ούτω) και ο διάβολος θα δώσει την εξουσία εις τον Αντίχριστο (Β΄ Θεσσαλονικείς9 + αποκάλυψης ιγ:4)
2/ Επίσης όπως ο Κύριος Ιησούς Χριστός δεχόταν(εδέχετο) προσκύνηση εις το πρόσωπο Του έτσι (ούτω) και ο Αντίχριστος θα απαιτήσει
Προσκύνηση (Α΄ Θεσσαλονικείς β:3—4 + Αποκάλυψης ιγ:4—8).
3/ Θα μιμηθεί επίσης τον Χριστό εις την ενσάρκωσή. (Αποκάλυψης ιζ:8). Το θηρίο αυτό το οποίο ανέβη εκ της αβύσσου είναι ο διάβολος ο οποίος ονομάζεται ο άνθρωπος της αμαρτίας και υιός της απωλείας  
(Β΄ Θεσσαλονικείς β:3) Τους αυτούς τίτλους είχε και ο Ιούδας ο οποίος ονομάζεται διάβολος και υιός της απωλείας (Ιωάννης  ς: 70 + ιζ:12).
4/ Όπως ο Χριστός απέθανε και ανέστη έτσι και ο αντίχριστος θα τον μιμηθεί εις τον θάνατο και την Ανάσταση(Αποκάλυψης ιζ: 8). Η διάρκεια της διακονίας του Κυρίου μας ήταν τρία και ήμιση έτη έτσι η εξουσία του αντίχριστου θα διαρκέσει επί τρία και μισό χρόνια (Αποκάλυψη ιγ:5).
5/ Όπως ο Χριστός είναι βασιλιάς αλλά η πραγματική βασιλεία θα είναι χιλιετηρίς  ούτω και η βασιλεία του Αντίχριστου (Ψαλμός β:6).σύμφωνα με το11ον εδάφιο του κεφαλαίου ιζ: της Αποκαλύψεως η βασιλεία του Αντίχριστου θα είναι κατά την Μεγάλη Θλίψι.
Όπως ο Θεός έδωσε όλη την εξουσία εις τον Ιησού Χριστό ούτω και ο διάβολος θα δώσει την εξουσία εις τον Αντίχριστο (Β΄ Θεσσαλονικείς β:9)
Εις το δέκατο τρίτο Κεφάλαιο της Αποκαλύψεως υπάρχει μία πλήρης περιγραφή περί Αντίχριστου. Εις το πρώτο εδάφιο ομιλεί δια επτά κεφαλάς. Η εξήγησης αυτού υπάρχει εις το δέκατο έβδομο κεφάλαιο όπου βλέπουμε ότι οι επτά κεφαλές ήσαν επτά βασιλείς. (Αποκάλυψης ιζ:9—10).  Εξ’ αυτών οι πέντε βασιλείς έπεσαν. Οι βασιλείς αυτοί είναι η Αίγυπτος Ασσυρία Βαβυλών Περσία Ελλάς. Όλοι αυτοί υπήρξαν κάποτε ονομασταί και ισχυραί αυτοκρατορίαι. Εις τοΑποκ. ιζ:10 διαβάζουμε: «Και είναι επτά βασιλείς». Οι πέντε έπεσαν και ο ένας (εις) είναι ο άλλος δεν ήλθε ακόμα (έτι)». Εκείνος ο οποίος «είναι» ήταν η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία. Ο δε «άλλος» είναι άγνωστος ποιος ακριβώς είναι δεν γνωρίζουμε. Εκείνο όμως το οποίο γνωρίζουμε είναι ότι η βασιλεία του θα διαρκέσει  δι ολίγον και μετά θα έλθει ο Αντίχριστος.
Αναφέραμε προηγουμένως ότι οι Προφήτες δεν είχαν σαφή γνώση (ξεκάθαρη) της εκκλησίας. Δι’ αυτόν το λόγο παρουσιάζουν οι προφητείες τον αντίχριστο αμέσως μετά την πρώτη έλευση του Κυρίου. ενώ εμείς γνωρίζουμε ότι μεταξύ πρώτης και δεύτερης ελεύσεως είναι η εκκλησία ο «κωλύων» όπως την ονομάζει ο απόστολος Παύλος. Ενόσω λοιπόν υπάρχει η Εκκλησία ο  «κωλύων» όπως την ονομάζει ο απόστολος Παύλος. Ενόσω λοιπόν υπάρχει Εκκλησία ο Αντίχριστος κωλύεται και δεν είναι δυνατόν να κάμη την εμφάνιση του. Β΄ Θεσσαλονικείς β:6—7 .
Εκτός από τα Κεφάλαια της Αποκαλύψεως 13 και 17 τα οποία
Περιγράφουν περί Αντίχριστου και των δέκα κεράτων  ως τα σύμβολα  των δέκα βασιλέων έχουμε και μία παρόμοια περιγραφή και εις το βιβλίο του Προφήτη Δανιήλ κεφάλαιο δεύτερο. Είναι το ενύπνιο του βασιλέως Ναβουχοδονόσορος ο οποίος είδε την χρυσή εικόνα την οποία εξήγησε ο Προφήτης του θεού Δανιήλ η εξήγησης της οποίας σχετίζεται με τα γεγονότα των εσχάτων ημερών.

ΙΔΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΠΙ ΝΕΦΕΛΑΙΣ
 (υπό αιδεσιμότ.Χαράλαμπου Μποσταντζόγλου)

«Μακάριος ο αναγιγνώσκων και οι
ακούοντες τους λόγους της προφητείας και
φυλάττοντες τα γεγραμμένα εν αυτή διότι
ο καιρός είναι πλησίον».
(Αποκάλυψης 1: 3).
3 Μακάριος ο αναγινώσκων και οι ακούοντες τους λόγους της προφητείας και φυλάττοντες τα γεγραμμένα εν αυτή· διότι ο καιρός είναι πλησίον.

1/ Δανιήλ β:.37—38 η χρυσή κεφαλή είναι η Αυτοκρατορία της Βαβυλώνας.
2/ Δανιήλ β:39 αι αργυραί χείρες και το αργυρούν στήθος είναι η Περσική Αυτοκρατορία.
3/ Δανιήλ β:39 η χάλκινη κοιλιά και οι χάλκινοι μηροί είναι η Ελληνική Αυτοκρατορία.
4/Δανιήλ β:40—41 αι σιδηραί κνήμαι είναι η Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία η οποία αργότερα διηρέθη εις την ανατολική και Δυτική δύναμη όπως προέκτασης των κνημών είναι οι πόδες.
Επειδή ακριβώς όπως είπαμε και προηγουμένως δεν γνώριζαν οι προφήται περί της Εκκλησίας γι’ αυτό και αμέσως μετά την περιγραφή των τεσσάρων αυτοκρατοριών μας περιγράφει ο Δανιήλ το τελευταίο μέρος του σώματος της χρυσής εικόνας που είναι τα δέκα δάχτυλα η εξήγησης των οποίων σχετίζεται με τους δέκα βασιλείς της μεγάλης Θλίψεως. (Αποκάλυψης ιζ:12) αυτούς τους δέκα βασιλείς θα συντρίψει ο λίθος εκ του Όρους. (Δανιήλ β:44—45 – Αποκάλυψης ιζ:14).
Επίσης εις το  έβδομο Κεφάλαιο του Προφήτη Δανιήλ αναφέρονται και πάλι υπό μορφήν συμβόλων. Ενώ εις το δεύτερο κεφάλαιο του Δανιήλ έχουμε το σύμβολο της χρυσής εικόνας εις το έβδομο κεφάλαιο ως σύμβολο δια να μας παρουσιάσει την ως άνω αλήθεια χρησιμοποιούνται ζώα. Η εξήγησης των συμβόλων αυτών του έβδομου κεφαλαίου έχει ως εξής: 
1/ Εδάφιο 4 Λέων με πτέρυγας αετού είναι ο Βασιλεύς της Βαβυλώνας.
2/ Εδάφιο 5 Η άρκτος είναι ο βασιλεύς της Περσίας.
3/Εδάφιο 6 Η Λεοπάρδαλης με τέσσερες πτέρυγας πτηνού και τέσσερες κεφαλάς είναι ο Βασιλεύς της Ελλάδος Μέγας Αλέξανδρος.
4/ Εδάφιο 7 Το τρομερό και καταπληκτικό θηρίο με τους σιδηρούς οδόντας είναι η ρωμαϊκή Αυτοκρατορία. Τα λεπτομερή χαρακτηριστικά της τέταρτης βασιλείας αναφέρονται εις το ζ:23.Αι οράσεις αυταί τόσο του θηρίου όσο και της εικόνας η οποία παριστάνει τέσσερα βασίλεια δεν είναι δεν είναι ανθρώπινη ερμηνεία αλλά του Πνεύματος του Αγίου.
(Δανιήλ ζ:17). Προς το τέλος του εβδόμου Κεφαλαίου μετά από την περιγραφή και εξήγηση του θηρίου ο Προφήτης μας αναφέρει δέκα βασιλείς (Δανιήλ ζ:24)κατά τον ίδιο ακριβώς τρόπο που τελειώνει και η περιγραφή της χρυσής εικόνας. Οι δέκα βασιλείς θα λάβουν εξουσία κατά την μεγάλη θλίψι. Βλέπουμε ότι ο Προφήτης δεν μας αναφέρει τίποτα περί Εκκλησίας αλλά μας μεταφέρει κατ’ ευθείαν εις την περιγραφή του Αντίχριστου. Το μικρόν κέρας περί του οποίου γίνεται λόγος εις το Δανιήλ ζ:8 και αποκάλυψης ιγ:1 είναι ο ίδιος ο Αντίχριστος και η εξουσία αυτού.
Η πραγματική εξουσία του Αντίχριστου θα διαρκέσει καιρόν και ήμιση καιρού. (Δανιήλ ζ:25 και ιβ:14). Το χρονικό αυτό διάστημα αντιστοιχεί με 42 μήνες ή 1260 ημέρες δηλαδή τριάμισι χρόνια. (Αποκάλυψης ιγ:5 και ιβ:6). Κατά αυτό το διάστημα ο Αντίχριστος:
1/ Θα βλασφημεί το όνομα του Υψίστου (Δανιήλ ζ:24—25 Αποκάλυψης ιγ:5 και:
2/ Θα βασανίζει τους αγίους (Δανιήλ ζ:25 και Αποκάλυψη ιγ:5—8). Εις το όγδοο κεφάλαιο ενός ονόματος το οποίο είδε ο Προφήτης (Δανιήλ η:1—4) η ερμηνεία του οποίου δίδεται αμέσως εις τα επόμενα εδάφια
(15—16). Εις τα εδάφια (21—22) του ανωτέρω κεφαλαίου μας αναφέρει ο Λόγος του θεού ότι μετά τον θάνατο του Μεγάλου Αλεξάνδρου η βασιλεία αυτού θα διαιρεθεί εις τέσσερα βασίλεια. Προς το τέλος των τεσσάρων αυτών βασιλέων θα εγερθεί ένας άλλος βασιλεύς τα χαρακτηριστικά και η βασιλεία του οποίου περιγράφονται εις τα εδάφια 23—25 του ιδίου Κεφαλαίου. Όλα δε αυτά τα γεγονότα αναφέρονται για τις έσχατες ημέρες.(Δανιήλ η:21).
Σύμφωνα με την ιστορία ο βασιλεύς αυτός ήταν ο Αντίοχος ο επιφανής ο οποίοςβασίλευσε το 175 πχ. Κατά δε τον προφητικό λόγον ο Αντίοχος ο επιφανής ήτανσκιά του Αντίχριστου έχοντας τα ίδια χαρακτηριστικά με αυτόν.(Δανιήλ η:23—25 και αποκάλυψης ιγ:5—8).
Εις το ένατο Κεφάλαιο του προφήτη (Δανιήλ εις τα εδάφια 24—27 )πάλι βλέπουμε να υπάρχει μια προφητεία περί Αντίχριστου. Συγκεκριμένα μας αναφέρει εδώ ο Λόγος του Θεού για 70 εβδομάδες που συνδέονται με τον λαό του Θεού Ισραήλ και την πόλην την αγίαν. Αναμφιβόλως δεν πρόκειται περί εβδομάδων αλλά περί μιας χρονικής περιόδου η οποία αντιστοιχεί με εν έτος εκάστη μέρα(κάθε μια μέρα).(Λευιτικό κε 8) και θέλεις αριθμήσει εις αυτόν επτά εβδομάδας ετών επτάκις επτά έτη.  Ο σκοπός δια τον οποίο όρισε ο Θεός τας 70 εβδομάδας των ετών περιγράφεται καθαρά εις το εδάφιο (Δανιήλ 9:24).
Η ιστορική διάταξης και επαλήθευσης των 70 ετών έχει ως εξής. Από την εποχή που εδόθει η εντολή να κτισθεί ο Ναός υπό του βασιλέως Αρταξέρξου βασιλέως της Περσίας μέχρι περατώσεως αυτού είναι 7 εβδομάδες ετών δηλαδή 49 έτη το κτίσιμο του Ναού έγινε εν στενοχωρία μεγάλη.(Δανιήλ θ:25Νεεμίας δ:8—16 –17—18)
Κατόπιν όθεν της ιδρύσεως του Ναού και μέχρι της σταυρώσεως του Κυρίου είναι ετών 62. Αυτό σύμφωνα με την ιστορία είναι μια αλάνθαστος περιγραφή ότι δηλαδή: από της ιδρύσεως του Ναού μέχρι της σταυρώσεως Του Χριστούμεσολάβησε το χρονικό διάστημα των 434 ετών.  Μέχρι τώρα περιγράψαμε τα δύο μέρη των 70 εβδομάδων ετών δηλαδή τα επτά τα οποία αφορούν την ίδρυση του Ναού και τα 62 τα οποία αφορούν το χρονικό διάστημα που μεσολάβησε από της ιδρύσεως του Ναού μέχρι της σταυρώσεως του Χριστού. Μας υπολείπεται τώρα μία εβδομάδα ετών για συμπληρωθεί ο αριθμός 70. Γνωρίζουμε πολύ καλά όπως άλλωστε αναφέραμε και προηγουμένως ότι οι προφήται όταν περιγράφουν τα διάφορα γεγονότα σχετικώς με το πρόσωπο του Χριστού ότι αμέσως μετά από την περιγραφή της πρώτης ελεύσεως φέρουν ενώπιον μας τα γεγονότα της Δευτέρας Ελεύσεως του Κυρίου καθώς και περί του Αντίχριστου κλπ. Δηλαδή το περί εκκλησίας θέμα δεν το θίγουν καθόλου αλλά το παραλείπουν . και τούτο συμβαίνει όπως αναφέραμε και άλλοτε εις το γεγονός ότι εις τους προφήτες δεν είχε αποκαλυφθεί το μυστήριο της Εκκλησίας. Η τελευταία εβδομάς η εβδομηκοστή αναφέρεται στην περίοδο της Μεγάλης Θλίψεως κατά την οποία είναι η βασιλεία του αντίχριστου. Από της σταυρώσεως του Ιησού Χριστού μέχρι της ενάρξεως της τελευταίας εβδομάδας μεσολαβεί μία χρονική περίοδος η οποία είναι της Εκκλησίας. Την περίοδο αυτή την αγνοούσαν οι προφήτες διότι όπως αναφέραμε και πιο πάνω δεν είχε αποκαλυφθεί εις τους προφήτες το μυστήριο της Εκκλησίας. Τούτο γίνεται φανερό όταν μελετήσουμε (Δανιήλ θ:25—26). Εδώ αναφέρεται ο Ιησούς Χριστός ως Ηγούμενος (…έως του Χριστού του Ηγουμένου). Αλλά και ο αντίχριστος αναφέρεται ηγούμενος (…και ο λαός του ηγουμένου όστις θέλει ελθεί θέλει αφανίσει την πόλιν και το αγιαστήριον)(Δανιήλ θ:26). 
Περί αυτού του ηγουμένου ήτοι (ο οποίος)του Αντίχριστου έχουμε   μία καθαρά περιγραφή όσον αφορά τα χαρακτηριστικά του εις το όγδοο κεφάλαιο του(Προφήτη Δανιήλ η:23—26). Εκτός τούτου ο Αντίχριστος 
Κατά την περίοδο της Μεγάλης Θλίψις θα κάνει συνθήκη μετά λαού Ισραήλ(Δανιήλ θ:27…η οποία θα διαρκέσει τριάμισι έτη  (Δανιήλ θ: 27

ΙΔΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΠΙ ΝΕΦΕΛΑΙΣ
 (υπό αιδεσιμότ.Χαράλαμπου Μποσταντζόγλου)

«Μακάριος ο αναγιγνώσκων και οι
ακούοντες τους λόγους της προφητείας και
φυλάττοντες τα γεγραμμένα εν αυτή διότι
ο καιρός είναι πλησίον».
(Αποκάλυψης 1: 3).
3 Μακάριος ο αναγινώσκων και οι ακούοντες τους λόγους της προφητείας και φυλάττοντες τα γεγραμμένα εν αυτή· διότι ο καιρός είναι πλησίον.

Και Ιωάννης ε:43). Κατόπιν αφού συμπληρωθούν τα τριάμισι έτη θα καταργηθεί η συνθήκη αυτή διότι ο λαός θα καταλάβει ότι αυτός δεν είναι εκείνος που νόμιζαν ο δε Αντίχριστος θα απαιτήσει  προσκύνηση από τον Λαό (Ματθαίος κδ:15 και Β΄ Θεσσαλονικείς 4 + Αποκάλυψης ιζ:5). Κατόπιν ο αντίχριστος προς το τέλος της εβδομάδας αυτής θα συντριφτεί και θα ριχτεί εις την λίμνη του πυρός. (Β΄ Θεσσαλονικείς β:8 και Αποκάλυψης ιθ:20).
ΔΑΝΙΗΛ ΙΑ: Επίσης εις το ενδέκατο Κεφάλαιο του Προφήτου Δανιήλ έχουμε μια άλλη περιγραφή Περί Αντιχρίστου.Δανιήλ:ια:36—45 .
ΔΑΝΙΗΛ ΙΒ: Το δωδέκατο Κεφάλαιο του Προφήτου Δανιήλ αρχίζει με την περιγραφή της Μεγάλης Θλίψεως εδάφιο 1 κατά την διάρκεια της οποίας ο Αντίχριστος θα έχει την μεγάλη ισχύ και θα εξουσιάζει επί τριάμισι χρόνια. Αυτό το γεγονός είναι που θα δώσει φόβο και τρόμο εις τους ανθρώπους κατ’ αυτήν την θλιβερή περίοδο.
Ο Αντίχριστος θα καθίσει εις τον Ναό του Θεού και θα απαιτήσει από το λαό προσκύνηση Β΄ Θεσσαλονικείς β:4.
Όλα αυτά τα γεγονότα σχετικά με την Μεγάλη Θλίψι και τον Αντίχριστο δεν αφορούσαν την χρονική περίοδο του Προφήτου Δανιήλ αλλά τις έσχατες ημέρες. Αυτά τα αποκάλυψε ο Θεός εις τον δούλο του τον Δανιήλ (Δανιήλ ιβ:4). Εκτός από τον Αντίχριστο θα εμφανιστεί και ένα άλλο πρόσωπο κατά την Μεγάλη Θλίψι και αυτό θα είναι ο ψευδοπροφήτης (Αποκάλυψης ιγ:11—12 και ιθ:20) ο οποίος θα μιμηθεί το Άγιο Πνεύμα το τρίτο Πρόσωπο της Τριαδικής Θεότητος. Θα κάμνει σημεία μεγάλα ώστε θα κατεβαίνει πυρ εκ του ουρανού εις την γη ενώπιον των ανθρώπων όπως δηλαδή και το Πνεύμα το Άγιο το οποίο παρουσιάζεται ως πυρ μέσα εις τον Λόγο του Θεού. (Αποκάλυψης ιγ:13 και Πράξεις β:3).
Επίσης όπως το Άγιο Πνεύμα δοξάζει τον Υιό έτσι και ο ψευδοπροφήτης τον Αντίχριστο. Σύγκρινε: (Αποκάλυψης ιγ:12 με Ιωάννης ις:14).
Όπως το Πνεύμα το Άγιο είναι πνεύμα αληθείας Ιωάννης ιζ:14 έτσι και ο ψευδοπροφήτης θα είναι πατήρ της απάτης και του ψεύδους.(αποκ.ιγ:14 +Β΄ Θεσσαλ.β:9). Όταν επίσης ο Κύριος λάβει την Εκκλησία Του τότε ο διάβολος θα ιδρύσει την δική του ψευδοθρησκεία μιμούμενος την Τριαδική θεότητα και θα πλανήσει τον κόσμο για να πιστέψει εις το ψεύδος.
(Β΄ Θεσσαλ.β:11 + Ρωμ.α:25). Σκοπός λοιπόν του ψευδοπροφήτη θα είναι να δοξάσει τον Αντίχριστο και να κάμει τους ανθρώπους να τον προσκυνήσουν δια μια εικόνος την οποία θα κατασκευάσει γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο(Αποκ.ιγ:15)όσοι δεν προσκυνήσουν θα φονευτούν όσοι     
Όμως προσκυνήσουν θα λάβουν το χάραγμα.(Αποκ.ιγ:16 + ιθ:9 + ιθ:20).
Όλοι αυτοί που έλαβαν το χάραγμα δεν θα δυνηθούν να μετανοήσουν αλλά θα είναι καταδικασμένοι για την αιώνια απώλεια.(Αποκ.ιδ:9—11).
Κατόπιν όλης αυτής της τρομερής περιγραφής πόσο πρέπει να δοξάζουμε και να ευχαριστούμε τον Θεό εμείς τα παιδιά του διότι απαλλαχθήκαμε από όλα αυτά τα δεινά που πρόκειται να λάβουν χώραν και πόσο όμως μεγάλη είναι η ευθύνη την οποία έχομε απέναντι όλων των ανθρώπων οι οποίοι ευρίσκονται ακόμη εις την πλάνη και είναι καταδικασμένοι δια τον αιώνιο θάνατο: Αυτούς λοιπόν τους ανθρώπους καλούμαστε δια του Λόγου του Θεού να αρπάξομε εκ του πυρός και να τους οδηγήσουμε εις τον δρόμο της Αιωνίου Ζωής. (Ιούδας 22—23) 
ΗΣΑΪΑΣ ΙΔ: Ο Προφήτης Ησαϊας μας περιγράφει επίσης ορισμένα πράγματα σχετικά με τον αντίχριστο εις το δέκατο τέταρτο κεφάλαιο του βιβλίου του. βεβαίως εις το Κεφάλαιο αυτό ο προφήτης μας ομιλεί για την Βαβυλώνα η εικόνα όμως αυτή είναι σκιά εκείνων που πρόκειται να συμβούν εις τις έσχατες ημέρες. Ήδη έχομε αναφέρει ότι η Βαβυλώνα θα ιδρυθεί εκ νέου και ο βασιλεύς αυτής θα είναι ο Αντίχριστος. Δια τούτο τον Αντίχριστο ομιλεί εδώ ο Προφήτης ως σκιά εκείνων που θα συμβούν.
Δια την ισχύν αυτού του βασιλέως εις τον λαόν ομιλεί ο Προφήτης
(Ησα.ιδ:6—16 –17 ).\ και δια την απαίτηση αυτού να ανεβεί μέχρι του θρόνου του Θεού (Ησα. ιδ:13). Τέλος βλέπουμε να περιγράφει ο Προφήτης την πτώση αυτού(Ησα.ιδ:9—11 –16 )τον οποίο ονομάζει υιόν της αυγής αλλά τον ίδιο τίτλο δίδει ο Λόγος του Θεού και εις τον Ιησού Χριστό ιδέ (Ησαϊας ιδ:12 και Β΄ Πέτρου α:19). Επίσης ο Προφήτης ονομάζει τον Αντίχριστο «κλάδον βδελυκτόν (Ησα.ιδ:19) όπως δηλαδή αποκαλεί δια του ιδίου προφήτου(Ησα.ια:1 και νγ:2 επίσης Ιερεμ.κγ:5 και Ζαχαρ.γ:8). Η τελευταία προσπάθεια του Αντιχρίστου θα είναι να μαζέψει όλα τα έθνη και να κάμει μεγάλο πόλεμον εναντίον του Χριστού
(Αποκ.ις:12—16 ). Τελικά όμως θα συντριβή ο αντίχριστος και ο ψευδοπροφήτης και θα ριφθούν εις την λίμνη του πυρός.(Αποκ.ι:11—16).
Ο πόλεμος αυτός θα λάβει χώραν εις τα Ιεροσόλυμα (Ζαχ.ιδ:4
+β:4—5—12). Επειδή δε ο αντίχριστος το γνωρίζει αυτό θα συνάξει όλην την δύναμιν αυτού προς τα εκεί.(Ζαχ,ιδ:1—2 13— + ιβ:9 και Ιωήλ β:1—11). Είναι τόσα πολλά τα οποία περιγράφει ο Λόγος του θεού περί της Μεγάλης Θλίψεως και γενικά περί εσχάτων καιρών ώστε δεν μας μένει χρόνος να τα αναφέρουμε όλα. Εκείνο το οποίο πρέπει να γνωρίζουμε είναι να μένουμε άγρυπνοι μέχρις εκείνης της ημέρας και να εργαζώμεθα για την  
Σωτηρία όσο το δυνατόν περισσοτέρων ψυχών.
«»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»